timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.11.05. 15:38:09 (73790
User profile
14.68 @ 157
Teljesen egyetértek Braunnal. 
Re: (73777)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.11.03. 22:00:49 (73777
User profile
11.80 @ 196
Nem.Ne küld haza.Ezért is írtam a másik helyen,hogy a profi kat szigorítása biztos,hogy visszafelé sülne el.Mivel már a profi,és street kategória külön választását is szokniuk kéne,ezért a profi biztonsági elõírásait nem kéne egyszerre behozni.Pláne,hogy itt a profik közül kevés olyan szintû van,mint pl Lacházán.Értem ezalatt az elért idõeredményt.Igen,lehet,hogy streetben vicces autók vannak.De talán azért nem jön be a street autók java,mert a könnyített,slickes,plexis,együléses,tréleres autókkal nem tartja fernek a dolgot.Amúgy,hány % profi,és street az indulók között?Nézz végig sztmikin a füvön.Hány gyárilag is jó adottságokkal rendelkezõ autó lapul?Mennyivel lesznek hátrányban az osztrák (profi)hondák pl,ha profiban kergetik egymást az elsõ helyért?A szabályokat pedig publikálni kell,idõben.Az a baj,hogy Te fentrõl nézel lefelé,ami nem baj,csak emiatt nem érted amit próbálunk elmagyarázni. 
Re: (73776)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló