|
elhatározásra jutottam....2010.01.11. 19:10 -
szabyk RST
NEM ÍROK A BLOGBA ....
sajnálom....majd mindenki mindent megtud versenyen..vagy ott sem..... ma újra munkában2010.01.09. 12:56 -
szabyk RST
szétszedtük a 2009-es motort...mivel az utolsó versenyken nagy terhelésen kifújta a vizet a tágtartályból... 1-4 henger vizet kapott....(lehet nem tett jót neki a 13500 a multkor)
úgyhogy megy a hengerfej a gépmûhelybe....átnézetem azt is... ha már szétszedtük a mult évben a turbonyomással is volt problémánk...ezért a turbinaházat kicseréltük 0.82-rõl 1.06..van némi külonbség....
gyorsban ennyi..a mai nap...
kipróbáljuk....2009.12.30. 15:53 -
szabyk RST
megleptem magam így év végén...mindenképopen ki szerettem volna próbálni egy ilyen vezérlést....jön még majd fejlesztés is csak eze még nem érkeztek meg...
BUÉK motor v 2.02009.11.10. 08:26 -
szabyk RST
Arra gondoltam mivel az idei évet végig cigiztem és szépen rendbetettem mindent a mostani konfigba ezért összeállítok egy második motort...az ördög nem alszik...ennek a motornak az alja kétsze tönkrement a dugattyúk és a komplett fej viszont két éve versenyzik..... szét is néztem a hálón milyen opciókat látok....az angoloknál találtam is egy motort ami egészen jó alapnak tünik.... mondanom sem kell hogy valamiért a motort is jobban fûzik össze kint...itt nincsen szorulás,nehéz körbeforgatás...egyszerûen simán könnyen fut az egész...nem is nyúlok hozzá... van benne egy szett Arias T dugattyú.... meg egy szett Cosworth WRC hajtókar....elég masszív darab.....
azután tovább kutatava ráleltem egy érdekesebb darabra is... ami a különbséget adja...óriási szívó nyílások vannak rajta még portolás nélkül is.... ami a lényeg a mostani szénné portolt fejnél is nem picit nagyobbak a nyílások....valamit csak tudunk kezdeni vele...a nagyobb szelepeket már évközben sikerült beszerezni és hoztunk új szeleprugókat is... pár kép... egy gyári darabbal a szívósor része a mostani szívósorommal (ezzel egyezik a hengerfej is) méretek persze ehhez kell egy másik szívósor majd...de ez a jövõ zenéje.... szerintem sikerül összerakni egy jó kis tarcsi motort ebbõl.....talán.... 20102009.10.18. 20:31 -
szabyk RST
elkezdõdött a 2010-es "fejlesztgetés"....az,hogy valamit ér e azt majd csak jövõ márciusban tudjuk meg... pár kép a készült dolgokról......
szeretném megköszönni Krisznek a képeket...és Lacinak a munkát...egyenlõre ennyire futota..:) még lesz egy két dolog tavaszig....de errõl majd késõbb....nagyon nagy változások nem férnek bele...az idén sok puskaport ellõttünk...:) jár2009.08.20. 17:53 -
szabyk RST
kb 10 perce beindítottuk a kocsit... elsõ körbe jónak tünik minden.....kis csipp csöpp,de extra baj nincsen.. köszi mindenkinek aki segített megint na pá Dolgoztam....2009.08.14. 11:02 -
szabyk RST
már vagy másfél hete éjjel járok haza..meló után dologozom tovább az autón.... alakítgatok mindent,hogy elférjenek a dolgok... így fest most....a kasztni vágdosás is meg van...a többit a jövõ héten már remélem nem egyedül...:I
tovább hajrá...2009.07.24. 06:47 -
szabyk RST
Elméletileg a héten nekikezdünk a dry sump átalakításának....a pumpa valószínû a másik oldalára kerül a motornak ahol most a generátor van.....a generátornak meg próbálunk új helyet keríteni.... persze akkor már nem maradhat meg a testes gyári darab...valami mini generátort fogok szerezni a helyszûke miatt is... közben szépen lassan szereztem néhány finomságot is...közûlük itt van egy....egy szimpi lengõkar...így a geometriát is sikerül majd teljesen a helyére tenni.. íme:
dry sump....2009.07.19. 07:59 -
szabyk RST
Valami lesz...egyszer.... megérkezett Lóránd(Gigford) barátomhoz a száraz karterem... KÖSZÖNÖM!!!! azért nem lesz egyszerûa dolog,mert ezeket a cuccokat a Formula Ford autók hosszbeépítéses motorjaihoz gyártották...ergo nekem persze nem lesz jó helyen a pumpa mivel ott megy a féltengerlyem...lehet legózni,hogy hová tegyük a pumpát.....hurrá... az olajtartály már megérkezett régebben...de még fittingek,meg csövek stb.....lövésem nincsen mikorra lesz belõle valami...
Total 62 entries |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlõ egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idõvel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócsõ (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) elsõ_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elõdöntõ (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |