timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


elhatározásra jutottam....

2010.01.11. 19:10 - szabyk RST

 

 

NEM ÍROK A BLOGBA

....

 

sajnálom....majd mindenki mindent megtud versenyen..vagy ott sem.....


ma újra munkában

2010.01.09. 12:56 - szabyk RST

szétszedtük a 2009-es motort...mivel az utolsó versenyken nagy terhelésen kifújta a vizet a tágtartályból...

1-4 henger vizet kapott....(lehet nem tett jót neki a 13500 a multkor)

 

 

úgyhogy megy a hengerfej a gépmûhelybe....átnézetem azt is...

ha már szétszedtük a mult évben a turbonyomással is volt problémánk...ezért a turbinaházat kicseréltük 0.82-rõl 1.06..van némi külonbség....

 

 

gyorsban ennyi..a mai nap...

 

 


kipróbáljuk....

2009.12.30. 15:53 - szabyk RST

megleptem magam így év végén...mindenképopen ki szerettem volna próbálni egy ilyen vezérlést....jön még majd fejlesztés is csak eze még nem érkeztek meg...

 

BUÉK


motor v 2.0

2009.11.10. 08:26 - szabyk RST

Arra gondoltam mivel az idei évet végig cigiztem és szépen rendbetettem mindent a mostani konfigba ezért összeállítok egy második motort...az ördög nem alszik...ennek a motornak az alja kétsze tönkrement a dugattyúk és a komplett fej viszont két éve versenyzik.....

szét is néztem a hálón milyen opciókat látok....az angoloknál találtam is egy motort ami egészen jó alapnak tünik....
a mostani komponenseknél jobb minõségû alkatrészekbõl van...és azt mondhatom,hogy igen jó áron jutottam hozzá...igaz futott 5000mérföldet de csak utcán és teljesen újszerû az egész...

mondanom sem kell hogy valamiért a motort is jobban fûzik össze kint...itt nincsen szorulás,nehéz körbeforgatás...egyszerûen simán könnyen fut az egész...nem is nyúlok hozzá...

van benne egy szett Arias T dugattyú....

meg egy szett Cosworth WRC hajtókar....elég masszív darab.....

 

azután tovább kutatava ráleltem egy érdekesebb darabra is...
hengerfej...
találtam egy olyan prototipust amit még a motor fejlesztésénél próbálgattak az USA-ban...
kb öt darab van a világon belõle...az a darab is ami hozzám került kb 3 percet mûködhetett,mert teljesen új...sorszámozott darab és minden alkatrészében benne a sorszáma....:)

ami a különbséget adja...óriási szívó nyílások vannak rajta még portolás nélkül is....
annó megpróbálkoztak a motoron a változó szívócsõhosszal(ami nem kerültsorozatgyártásba,helyette lett a változó szívótengely vezérlés ami az USA-ban volt,itt európában nem)...ehhez legyártottak egy spec szívósort is és öntöttek hozzá egyedi hengerfejet...na ebbõl van itt egy darab...

ami a lényeg a mostani szénné portolt fejnél is nem picit nagyobbak a nyílások....valamit csak tudunk kezdeni vele...a nagyobb szelepeket már évközben sikerült beszerezni és hoztunk új szeleprugókat is...

pár kép...

egy gyári darabbal

a szívósor része

a mostani szívósorommal (ezzel egyezik a hengerfej is)

méretek

persze ehhez kell egy másik szívósor majd...de ez a jövõ zenéje....
azért ezt is megcsináljuk rendesen...portolás,robbanótér stb,stb

szerintem sikerül összerakni egy jó kis tarcsi motort ebbõl.....talán....


2010

2009.10.18. 20:31 - szabyk RST

elkezdõdött a 2010-es "fejlesztgetés"....az,hogy valamit ér e azt majd csak jövõ márciusban tudjuk meg...
talán érdemes kipróbálni a dolgot,azt sem tudom jó-e vagy sem...de valahogyan el kell kezdeni kersgetni a tapadást....

pár kép a készült dolgokról......

 

 

szeretném megköszönni Krisznek a képeket...és Lacinak a munkát...egyenlõre ennyire futota..:)

még lesz egy két dolog tavaszig....de errõl majd késõbb....nagyon nagy változások nem férnek bele...az idén sok puskaport ellõttünk...:)


rárárrááráráá :D

2009.09.08. 20:11 - szabyk RST

ez egy elég erõs váltó...volt....


jár

2009.08.20. 17:53 - szabyk RST

kb 10 perce beindítottuk a kocsit...

elsõ körbe jónak tünik minden.....kis csipp csöpp,de extra baj nincsen..

 köszi mindenkinek aki segített megint 

na pá


Dolgoztam....

2009.08.14. 11:02 - szabyk RST

már vagy másfél hete éjjel járok haza..meló után dologozom tovább az autón....

alakítgatok mindent,hogy elférjenek a dolgok...

így fest most....a kasztni vágdosás is meg van...a többit a jövõ héten már remélem nem egyedül...:I

 


tovább hajrá...

2009.07.24. 06:47 - szabyk RST

Elméletileg a héten nekikezdünk a dry sump átalakításának....a pumpa valószínû a másik oldalára kerül a motornak ahol most a generátor van.....a generátornak meg próbálunk új helyet keríteni....

persze akkor már nem maradhat meg a testes gyári darab...valami mini generátort fogok szerezni a helyszûke miatt is...

közben szépen lassan szereztem néhány finomságot is...közûlük itt van egy....egy szimpi lengõkar...így a geometriát is sikerül majd teljesen a helyére tenni..

íme:

 


dry sump....

2009.07.19. 07:59 - szabyk RST

Valami lesz...egyszer....

megérkezett Lóránd(Gigford) barátomhoz a száraz karterem...
itt is szeretném megköszönni neki a sok segítséget amit kaptam tõle a kinti ügyintézésben....

KÖSZÖNÖM!!!!

azért nem lesz egyszerûa dolog,mert ezeket a cuccokat a Formula Ford autók hosszbeépítéses motorjaihoz gyártották...ergo nekem persze nem lesz jó helyen a pumpa mivel ott megy a féltengerlyem...lehet legózni,hogy hová tegyük a pumpát.....hurrá...

az olajtartály már megérkezett régebben...de még fittingek,meg csövek stb.....lövésem nincsen mikorra lesz belõle valami...

 






Total 62 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  



Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlõ
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327