timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2003. szeptember 2. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Mindenki áhítva várta a G1 nagy újításait a Hungaroringen.
Hát a sorba állás rendjén nem sikerült érdemben változtatniuk,
kivetítõ továbbra sincs, az idõmérés továbbra is "bruttó", tehát nincs reakcióidõmérés, és célsebesség mérés sem. Kár!
Ezen a versenyen próbáltam ki az új drag gumijaimat, ami általános feltünést keltett, mert igen laposnak látszanak, többen jóindulatúan, néhányan elég bunkón jelezték, hogy defektes a kerék.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

1. futam

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
-
-
10.022
-
ellenfél hiv.
-
-
8.926
-

Az ellenfél egy nitrós Pontiac TransAm volt.
Elképesztõ volt látni, hogy a hírhedt gumiszõnyeg milyen állapotban volt. No persze az aszfalt sem volt jobb mellette, mert a gumiszõnyegre száradt sarat lesöpörték az aszfaltra. Ezen próbáljon az ember jól indulni!
Az se lett volna rossz, ha éppen figyelek, amikor indítanak. Mivel nincs stageing, igazából a versenyzõk nem tudják jelezni, hogy készen állnak.
Mivel hallottam, hogy a Pontiac sofõrjét épp kérdezik az autójáról, nyugodtan próbáltam a mûszert resetelni.
Egyszer csak látom a szemem sarkából, hogy már jönnek a fények, próbáltam egy picit felpörgetni a motort, tettem egyesbe és indultam ahogy tudtam. De nem csak a rajtot csesztem el, hanem hamar is váltottam a kettest, a hármast pedig nem vette be a váltó.
Nagyon ideges lettem, mert tudtam, hogy itt még egyet menni elég idegpróbáló. Így utólág nézegetve az eredményeket, még ezzel az idõvel is döntõs lettem volna, a 6. helyen kerültem volna be, még ha nem is vesszük ki a két legjobb idõt, ami egyértelmûen hibás mérés (7.7 és 8.6 - mindkét jármû többi ideje 10 mp felett volna)



1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.5 mp
2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.560
9.130
135.360
hivatalos
-
-
9.139
-
ellenfél hiv.
-
-
8.974
-

Tudtam, hogy az elsõnél sokkal jobb idõre vagyok képes, így újból beálltam a sorba. Gondoltam, ha már pofázok az áldatlan állapotok miatt, akkor nekem is illik kivárni a sort, nem tolakodni. Gondolom mindenki azt gondolja, mekkora lúzer vagyok. Hát igen.
Persze megint volt pánik a rajthoz beálláskor. A párom ismét ugyanaz a TransAm lett volna, mint az elsõ körben, csak pályát cseréltünk. A gond az volt, hogy valami TV-s fickó akart beülni hozzá, emiatt nem õ jött velem a rajthoz, hanem egy Saxo. Mondtam, hogy ez nem az én párom, nem fogok vele menni. Szerencsére nem is volt ebbõl gond, a Citroen elment egyedül, és beállt a Pontiac.
Ezúttal már nagyon figyeltem és sikerült is egész jól elcsípnem a lámpát. Sajnos az elsõ másfél másodpercben még eléggé elkapartak a kerekek, de aztán a gumi tette a dolgát.
Sajnos ez így még semmivel sem jobb rajt, mint amit a korábbi versenygumijaimmal tudtam.
A Pontiac lerajtolt, végülis neki is hasonló drag gumijai voltak, mint nekem, és ugye még hátsókerékhajtású is.
De utána sikerült vele tartani a lépést, sõt volt egy pont, ahol úgy éreztem még közelednem is sikerült egy picit.
Aztán a cél elõtt 50 méterrel mintha ismét távolodott volna egy picit. De nagyon élveztem, hogy kikaptam. Nem azt, hogy kikaptam, hanem azt, hogy hogyan.
A kamera vonalában (kb. 130 méternél) 3 méter lehetett a távolság a két autó között, a célban az idõeredménybõl számolva 6 méter volt a különbség. Azért ez mégiscsak egy 5.7-es nitrós autó!
A rajtot leszámítva elégedett vagyok ezzel a futammal, a váltások gyorsak, az elért sebesség sem rossz.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
3. futam (döntõ)

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
-
-
-
-
ellenfél hiv.
-
-
9.4 - 10.7
-

Mivel a legjobb idõt értem el a kategóriámban, és mert nem voltunk nyolcan, csak a többiek futottak elõdöntõket, nekem csak a döntõben kellett volna helytállnom, a nitrós Skoda S100 ellen.
Hát nem sikerült, mivel már akkor elindították a lámpákat, amikor még rükvercben voltam és a mûszert próbáltam ízzitani.
A Skoda ideje 9.4 és 10.7 között kell legyen, bár végülis teljesen lényegtelen.
Többen fûtöttek, hogy szóljunk a rendezõknek, hogy hadd menjünk újra, de nem igazán zavart, hogy így jártam. A TransAm ellen futam kellemes utózöngéi még ekkor is tartották bennem a jókedvet.
S bár a Hungaroringen még sosem nyertem, egyáltalán nem zavart, hogy ez most is elmaradt.
Talán legközelebb, talán soha, majd kiderül. :)

Szóval ezúttal sehányadik lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:

Autók abszolút
idõ
  Kétkerékhajtású autók
idõ

1. AUDI S2
2. GMC SYCLONE
3. CHEVROLET CAMARO nitró
4. AUDI 80Q
5. SUBARU IMPREZA
6. ALFA 164 Q4 nitró
7. AUDI RS2
8. FORD SIERRA COSWORTH
9. FIAT 126P TDI
10. PONTIAC TRANSAM
11. ALFA 155 Q4
12. MITSUBISHI EVO VI
13. EAGLE TALON
14. BMW M3
15. AUDI RS2
16. VW GOLF TDI
17. AUDI 90Q
18. RENAULT 5 GT TURBO
19. SUBARU IMPREZA
20. SEAT LEON 1.8T

8.158
8.478
8.501
8.562
8.699
8.719
8.789
8.838
8.912
8.926
8.950
8.994
9.042
9.068
9.098
9.120
9.131
9.139
9.174
9.236
 

1. CHEVROLET CAMARO nitró (RWD)
2. FIAT 126P TDI (RWD)
3. PONTIAC TRANSAM nitró (RWD)
4. BMW M3 (RWD)
5. VW GOLF TDI (FWD)
6. RENAULT 5 GT TURBO (FWD)
7. SKODA S100 nitró (RWD)

tovább nem tudom melyik autó milyen. :(

8.501
8.912
8.926
9.068
9.120
9.139
9.406

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!