timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Blog - TDiExtreme - Bulijoe - 2010 09 11 - Kiskunlachza - OB utols fordul PART 1

Az utols tesztnap jl sikerlt. Sikerlt a kocsit stabil teljestmnyre brni. Ezt legjobban a kezds bizonytja, mert vzen kezdtnk egy 11 mp-es futammal. Nmi tapadst tallva 10,7s elg bztat, s mg a vgsebessgem is megvolt, taln 213-215 km/h. Sajnos Kollr Szabi ( www.kollarchip.hu ) ksbb rt csak ki. Elkezdett folyamatosan szradni s a 4-5 futam mr teljesen szraz krlmnyek kztt zajlott le. Visszaraktuk a szraz futamokra alkalmas KUMHO gumikat. De a plya llapota a ragacs nem igazn akart betapadni, mellle meg egszen egyszeren nem is tudtunk elindulni rendesen. De javtottunk gy is mert 10,4s 221 km/ mostantl az aut legjobbja! A kategriban az ers nemzetkzi csapatok miatt "csak" hatodik helyen kvalifikltuk magunkat. A dntkrl majd ksbb rok ... nem volt az sem esemnytelen!


Satu Mare - 2010.07.03.-04.

2010.07.10. 11:03 - bulijoe

Megrte elmenni Az utols kiskunlachzi versenyen sok volt nagyon a technikai hiba. Hrom darab fltengely csuklt sikerlt tnkretennnk. Egysz versenyen szereltnk csak, s az utols idmr futamon vgre sikerlt nem rajtban eltrni, s menni egy jobb futamot ( 10,9@200 ). Amikor visszalltunk fura jrsa lett a motornak, ami mint utobb kiderlt a hts motor teljes meghibsodsa miatt volt. Mg odalltunk a dntbe, de a technika vgkpp megadta akkor ott magt. A hiba rviden : a motor nem tiltott le 6000 fordulaton, s a 6300 krl a szelepet kinyutotta az ellennyoms, s trt szakad minden ( szelep, hidrotke, dugatty, blokk, hengerfej... ). Anyagi kr jelents, de ht mit tudunk tenni, benne van a pakliban. A kt motor esetn nem is lehet hallani mi van a motrorral menet kzben! :( Satu Mare ugye nemzetkzi verseny II. fordulja is s j hrek voltak a tavalyi versenyrl, s a nzk mennyisgt illeten. Megcsinltuk az j motort s beletraktuk a vz-alkohol befecskedezt is, ami a Piros POLO-ba kezdetektl benne volt. Szombaton hajnalban eliundultunk, kisebb kitrkkel 7 ra t utn megrkeztnk Szatmrnmetibe, a reptrre!Letrleztnk s elkezdtnk futamokat menni. Sokat mentnk, minden futamban vltoztatunk valamit s el is jutottunk estre 11,4@190-ig, de nem talltuk a hiba okt amirt a kocsi nem folyamatosan nem adott le teljestmnyt. Folyamatosan figyeltk a turbo nyoms mrket ( kszi Racewold.hu ) egy kamera segtsgvel. Estre megtalltuk az zemanyag rendeszer hibjt is. Az els motor Tandem Pumpja nem ment rendesen, mert sztesett. Este a szervezk segtsgvel prbltunk meg egy ilyen alkatrszt szerezni. Maximlisan segtkszek voltak, amit itt ksznn meg nekik! Vgl azonban a Skoda Octvink sztszedse mellett dntttnk, s szereltk t a hinyz alkatrszt a POLO esl motorjra. Kvetkez futam mr 10,67@217 volt ami nekem s szerintem az egsz csapatnak katarzis lmny volt. A 402 mter vgn akkora lmny volt a 220 km/h mutat rra nznem, s akkora lmny volt HATALMASAT VLTENI, hogy nem is volt tbbet hangom. El sem tudtam a srcoknak mondani mit reztem! :) Gyorsan a Vz-Alkohol befecskendez bekapcsolsa mellett dntttnk. Legjobb aznapi els 201 mter utn gy megint a 4 sebessgi fokozatban kevsnek bizonyult az zemanyag. 200 km/h nem tudott gyorsulni s 2 mp biztosan gy utaztuk el. gy mentnk azrt a j 201 mternek ksznheten egy 10,5@200-et. Kezd egyre jobbnak tnni a kocsi, s egyre jobbak az eredmnyek. Rajtban is tudtunk javulni, habr mg mindg egy 2,3 bar nyomsra tlfjt konfiggal megynk a fltengelytrst megelzve 1,5 60 lbat! A versenyen a legjobb hrom 60 lb a POLO- volt! s ez mindenkppen bztat eredmny. Kvetkez versenyre igyeksznk stabilizlni a zemanyag rendszert, s jobban belltani a teljestmnyt. Megkzelthetjk akr az alacsony 10 mp-es hatrt is mert a kocsi stabil menet kzben s jl brja a nagy sebessget is! Kvetkez vereny : Kiskunlachza, OB , DragRacing - 2010.07.17 dv, Joe


Teszt Kunmadarason…

 Elszr is hagy ksznjem meg a Csapat nevben a meghvst a Kunmadarasi versenyre. Hatalmas buli volt, vettnk Dragster dugattyt s hajtkart lttunk profi csapatot egytt dologzni 2 mter tvolsgbl, s 5,5 mp 400 km/h rval szguld versenyautt EB-n Magyarorszgon.

rdemes volt megnzni, ltni s rszt venni benne.

Ide kt autval indultunk le, vittk az reg s a Bimoto Polo-t is. Az elbbi a rgi mlt, amikor torte ezen a plyn a tapads miatt a fltengeseket, monhatjuk teszt formban. A Bimoto-t meg nem kell magyarzzam mirt. Kell neki nagyon a kilometer s a versenyfutam.

A Fehrrel kezdtnk, de nem j sikerlt mert a vlt egyik 3 Ft-os alkatrsze sajnos nem brta a vltst. Nem egy idben van a vlts s egy alkaltrsz ami manyagbl van knnyen elgrbl. Ezutn nem tudtunk vltani. Maga a hiba lassabb vltssal megoldat lett volna, de sajnos a FIA felgyelete nem engedte tbbet menni a kocsit. J sok id elteltvel, nap vgre kiderlt a mints versenygumitl fltettk a kezelt pylt, nem akartk kockztatni a minsget. Sajnljuk gy a Bimoto semmit nem tudott profitlni a versenyen val rszvtelen!

A reg polo meg csak szrta a 11 mp-es idket Brekivel egy prban. Sajnos nem igazn nztk az emeberek a futamjainkat, s a tapads megtallsa is egy kvetkez futamban jot volna igazn ssze. De mindenkppen j volt itt is kt kerkre lltani a jl bevlt reg Polo-t, nem hagy cserben soha! J

Kvetkez verseny Kunmadaras, 2010-05-30. Vrunk ott mindenkit szeretettel.

Mind a kt autval s az reg volnjnl mr j sofrrel!

JOE

www.TDiExtreme.com


Tl a szezonnyitn ….

 Htttt… nem lettnk ksz az j projectel. Ezrt a Csapat 2-3 nap alatt a teljesen sztszedett 2009 Piros polo-t rakta ssze a versenyre. 422 rajtszmmal neveztnk a AP4-es kategriba …

Mehettnk volna a AP3-ba is, de gy gondolom az eddig futott ideredmnyek alapjn nem let volna korrekt a kategria tbbi rszvevjvel szemben.

Az auto dlutn folyamatosan tudta a 11,0 mp idket. Stabilan egy kisebb kisrletezssel telt az id a dntkig.

Super Final rsztvevknt F1 Pistitl sajnos rgtn kikaptunk, s kiestnk! L

A kategria ngy kz s dntbe jutsrt pedig nem volt ellenfelnk. F1 Pisti vrt rank a dntben. Eslytelenek nyugalmval s a Super Final-ban vesztett futam tudatban lltunk a rajthoz. Pisti 1000 LE audija most vlthiba miatt nem tudott rendesen elrajtolni s a 16 mp futamunkkal megnyertk a kategrit. Tbb mint szerencsnk volt, mert az zemanyag rendszer hibja miatt nem tudtunk mi sem jobbat menni!

JOE

www.TDiExtreme.com


Kszlds a szezonnyitra ….

 Ksn kezdve az vadot, elkezdtk mi is felkszteni a POLO-t a 2010 vadra! A Csapat a 2009 –es vet kirtkelve arra kvetkeztetsre jutott, hogy elrhet lehet egy 9 mp 402 m futam ebben az vben. Elkezdtk a szgsges talaktsokat Janurban.

Sajnos megredelt alkatrszek nem mindegyike rkezett meg, lehet a tavalyi teljestmnyt is csak szerencss esetben tudjuk produklni.

Elkezdtnk egy talaktst a hts futvn, a vlt mg darabokban, turbo felszerelsre vr, de nincsen mg meg a motor sem.

Szval ha egyltaln ott akarunk lenni a POLO-val, akkor a Csapatnak nagyon sok munkt s idt kell rszentelnie a kvetkez hten, hogy legalbb menni tudjuk a versenyen.

Mindent megtesznek ami tlk telik!

Addig is pr fot az j sznnel megjelen POLO-rl!

Srvd

Kvnunk mindenkinek egy nagy kalappal a kvetkez 2010 verseny szezonra!

JOE

www.TDiExtreme.com


Kellemes nnepeket kvnunk

2009.12.24. 14:21 - bulijoe

 Csillagszr szrja fnyt,
Kvn melegsget, bkt.
Angyalka szll hzatok felett, hogy hozzon egy zenetet;
Bks, Boldog Karcsonyt
Kvnok, Nektek.


KOE kt msodik s OB I. helyezs

 Amilyen jl alakult a KOE annyira rossz volt az utols verseny. De kezdjnk a KOE versenysorozat Kiskunlachzi versenyvel ami a KOE East nevet viselte s itt elszr Diesel kategrival bvlt a sorozat kirsa.

A KOE egyben Dragracing s OB sorozat rsz is volt. Teht nyugottan mondhatom volt ttje az itt megszerzett pontoknak s a gyzelmeknek. A kvalifikcn 10,838 volt taln a legjobb eredmny amit el tudtunk rni. Sajnos a leml feljlesztse nem hozta meg a kvnat hatst, st. Vasrnap hajnalra a Csapat j turbo-t rakott fel, ha menjnk maximum powerrel.

Bevlt, a kocsi folyamatosan 11s alatt tudott teljesteni zembiztosan. A AP6 kvalifikcijt meg is tudtuk gy nyerni. Sajnos TDiTomi autja nem tudott most rajthoz llnim ezrt a pontversenyben elfoglalt helyt sem tudta megtartani. Vgigmentnk a dntben s Ponya Ellen mentnk egy 10,82s idt ami j id cscsnak is szmatott neknk s a kategrinknak is. Az rdekesebb taln a 195 km/h llandnak mondhat vgsebbessg megnvekedse 210 km/h-ra. Idben nem jelentkezett ez a javuls,de a N2O ( nitro ) jtkonyan megtette a hatst. J

Szentesi Pisti s a Kohri Zoli tancsra megvltoztattuk a Super Final-ra a belltsokat a nitroval kapcsolatban. Mr nem csak 3-4 hanem 1-2-3-4 fokozatban is volt nitro.

Az OB Super Finaljban volt egy – s nem tlzok ha azt mondom – az v szmomra legizgalmasabb futama. A futamot Killer Bee s a Red Rocket Ellen mentk. Gyujts problmk miatt nem volt 100 % a Honda, de gy tudtunk menni egy szoros futamot vele. Az v kzbeni vitktl ami a mi beszlgetseinket jellemezte mgis azt gondolom jelen pillanatban V. Sanyi a Magyar Drag sport meghatroz alakja s bajnoka 2009 ben. Mentnk ellene egy j cscsot 10,419@213 J

Sajnos mi kikaptunk s 3.helyzst rtk gy el az sszetett OB super Finalban.

A KOE Super Final nem 8-as hanem 16-os tblt hasznl. Mentnk itt minden kocsival. Porsche Techart s Sanyi LOW-011 Turbo-s Hondjval, nom meg Jeff ( dragraning.ro ).

A legutols Jeff Ellen az v futama volt a Csapat rszrl. j cscsot sikerlt itt is villantani : 10,3@213 J . Azt gondoljuk egyenlre ez mlt a KOE s a DragRacing rendezvnyeihez ami a Magyar Drag Sport hrnevnek regbtsre vonatkozik.

gy dntbe jutottunk, ahol sajnos motor hiba miatt verseny nlkl veszetettnk. gy lettnk 2.dikak a KOE Super Final-jban is!

Az utols versenyen sajnos tbb mszaki hiba s vs is htrltatta a versenyzsnket. Nem sikerl idben javtanunk s az OB I. helyt megnyertk a kategriban. Az sszetett rtkelsben pedig 4. helyzettek lettnk.

GRATULLUNK minden helyzettnek s kvnunk nekik tovbbi sikereket a jvjket illeten.

JOE


A Pokol a Ringen!

 

El voltam tnve nem kicsit. Nagyon sok volt mostanban az esemny. Kezdve onnan, hogy Hungaroring Augusztus 20, mg el nem jutottunk a KOE versenyig szeptember 06-n.

Haladjunk sorban, Hungaroring. A polo elg j ahhoz hogy 201 mteren komoly ellenfele legyen szinte brmely autnak aki elindul ott ( sajnos itt nem teljes a mezny ltalban ) . Jogosan kszltnk egy j eredmny elrsre, ami az elz Hungaroringgel megegyez lehet.

Mondjuk nem gy lett. Dleltt volt minden amire szmtottunk. Knnyedn mentnk 7,0s idket 35 fokban. A kocsi ers volt a technika hozta a stabilitst amit mindg is. A VW tallkoz diesel kategrijt sikerlt is megnyerni ezzel az eredmnnyel. Boldogok voltunk. Egszen az utols futamig, amikor a mr amgy egy vet vgigharcolt turbo megksznte az egytt mkdst. 

Ez egyet jelentett jelen esetben, hogy nem tudunk mrt idt menni a OB Kvalifikciban sem. A dleltti eredmnyeket trltk, s ezrt izgultunk. Dlutnig nem tudtuk mit is tehetnk. A turbo nagyon ritka, szinte megoldhatalan volt a beszerzse. Egyedl Kutasi Richinek volt egy olyan amit mr hasznlt, de levette mert rossznak tlte meg. Megkaptuk tle, els szra. 

A kt turbobl megcsinltuk az egyet amit vissza tudtunk tenni a kocsira. Nem volt kicentirozva, lehet azt mondani ez egy ALL IN ONE! Egy futamra lett tervezve ....

Egy futamot ki is brt, mondjuk a vgre felrobbant. Eredmnynk gy 7,1s lett 152 km/h-val.

Ez nem cscs, de sok mindenre elegendnek bizonyult.

Mire is ? :)         

OB AP5 kategriban els helyen kvalifikltunk.

OB Super Final-ban pedig 4. helyen.

A dntkben nem tudtunk killni senki ellen, de a nevezsrt s kvalifikcik miatt kaptunk pontot. Ezzel jval kevesebb pontot vesztettnk. Mindezt a klcsn TURBO nak ksznhettk, amit Kutasi Richi kt j szrt neknk adott! Ez nagyon kirly hozzlls volt a rszrl! Kszi! :)

 


Tovbbra is ugyanazon a szinten…

 Nem teljesen erre szmtottunk. j vlt s j kuplung a kocsiban. Idben nem hozott neknk egyelre. Nagyon meleg volt s ezrt mg a 200 km/h vgsebessget sem tudtuk elrni. Folyamatosan sikerlt azonban stabil 11s idket menni 402 mteren. A kezelt plya nem igazn hozott szerintem neknk semmi, habr nem lehet panaszunk mert nem egyszer sikerlt 1,5 60 lbot mennnk. A szuperdntben sikerlt egy j egyni cscsot is menni 1,515s –vel. Nem sok van mr htra egy 1,4xxx eredmnyhez.

Az j tengely nem vlt be ezrt gyorsan visszatettk a j bevltat. A srcok nagyszer munkt vgeztek megint!  J

A kategria gyzelem megvolt elg simn. A dntben rgi megbizhat ellenfelemmel kerltem ssze ( PONYA 338i ), de egy nem akrmilyen rajttal sikerlt t is magunk mg utastanunk.

Video-t a futamrl itt tallhattok :

http://www.youtube.com/watch?v=JPS0qRfIio0

A kocsi kt kerken indult hla az j „start” rendszernknek! Mondjuk amg vissza nem tette nem is vettem szre, hogy levegben a kt els kereke! J

A nap legjobb eredmnye a szuperfinal-ban elrt 10,9 lett.

 

Mindenkppen j stabil az aut, s remlhetleg a mostani fejleszts meghozza 201 mteren a vrt sikert is! 


Kszldnk

 Kis sznet jt tett a csapatnak .. tbb id volt a fejlesztsekre. Remlhetleg eredmnyesebbek lehetnk ezekkel majd. J tenne a kocsinak egy kis vgsebessg nvekeds. Sajnos ebben az lmezny igen csak elttnk jr...... :( 

Ma meghvst kaptunk Kohri Zoltntl egy szlovk versenyre, amin szintn a Dragracing Csapata vgzi az idmrst. Az aut nem zemkpes mg, sajnos ezt gy vissza kellett utastanunk. De ezton is ksznjk hogy gondoltatok rnk! :)

A ksz alkatrszek mihamarabb a kocsiba lesznek s jhet az augusztus 1. fprba kszlve a KOE kiskunlachzi versenyre!

dv,

Joe

 






Total 16 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasrnap
   
        Kis beszmol
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning s Gyorsuls! lmnybeszmolk, technikai infomcik a csapatrl.

KISKUNLACHZA
OB ZZ FUTAM PART 1
Frisstve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszmol az oktber 16-i dragracing.hu megbeszlsrl.

Tervek 2010-re, szablyvltozsok, versenynaptr...
2013 mrcius 23.Kiskunlachza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327