|
Blog - TDiExtreme - Bulijoe - 2010 09 11 - Kiskunlacháza - OB utolsó forduló PART 12010.09.19. 08:00 -
bulijoe
Az utolsó tesztnap jól sikerült. Sikerült a kocsit stabil teljesítményre bírni. Ezt legjobban a kezdés bizonyítja, mert vízen kezdtünk egy 11 mp-es futammal. Némi tapadást találva 10,7s elég bíztató, és még a végsebességem is megvolt, talán 213-215 km/h. Sajnos Kollár Szabi ( www.kollarchip.hu ) késõbb ért csak ki. Elkezdett folyamatosan száradni és a 4-5 futam már teljesen száraz körülmények között zajlott le. Visszaraktuk a száraz futamokra alkalmas KUMHO gumikat. De a pálya állapota a ragacs nem igazán akart betapadni, mellõle meg egészen egyszerûen nem is tudtunk elindulni rendesen. De javítottunk így is mert 10,4s 221 km/ mostantól az autó legjobbja! A kategóriában az erõs nemzetközi csapatok miatt "csak" hatodik helyen kvalifikáltuk magunkat. A döntõkrõl majd késõbb írok ... nem volt az sem eseménytelen! Satu Mare - 2010.07.03.-04.2010.07.10. 11:03 -
bulijoe
Megérte elmenni Az utolsó kiskunlacházi versenyen sok volt nagyon a technikai hiba. Három darab féltengely csuklót sikerült tönkretennünk. Egyész versenyen szereltünk csak, és az utolsó idõmérõ futamon végre sikerült nem rajtban eltörni, és menni egy jobb futamot ( 10,9@200 ). Amikor visszaálltunk fura járása lett a motornak, ami mint utobb kiderült a hátsó motor teljes meghibásodása miatt volt. Még odaálltunk a döntõbe, de a technika végképp megadta akkor ott magát. A hiba röviden : a motor nem tiltott le 6000 fordulaton, és a 6300 körül a szelepet kinyutotta az ellennyomás, és tört szakad minden ( szelep, hidrotõke, dugattyú, blokk, hengerfej... ). Anyagi kár jelentõs, de hát mit tudunk tenni, benne van a pakliban. A két motor esetén nem is lehet hallani mi van a motrorral menet közben! :( Satu Mare ugye nemzetközi verseny II. fordulója is és jó hírek voltak a tavalyi versenyrõl, és a nézõk mennyiségét illetõen. Megcsináltuk az új motort és beletraktuk a víz-alkohol befecskedezõt is, ami a Piros POLO-ba kezdetektõl benne volt. Szombaton hajnalban eliundultunk, kisebb kitérõkkel 7 óra út után megérkeztünk Szatmárnémetibe, a reptérre!Letréleztünk és elkezdtünk futamokat menni. Sokat mentünk, minden futamban változtatunk valamit és el is jutottunk estére 11,4@190-ig, de nem találtuk a hiba okát amiért a kocsi nem folyamatosan nem adott le teljesítményt. Folyamatosan figyeltük a turbo nyomás mérõket ( köszi Racewold.hu ) egy kamera segítségével. Estére megtaláltuk az üzemanyag rendeszer hibáját is. Az elsõ motor Tandem Pumpája nem ment rendesen, mert szétesett. Este a szervezõk segítségével próbáltunk meg egy ilyen alkatrészt szerezni. Maximálisan segítõkészek voltak, amit itt köszönön meg nekik! Végül azonban a Skoda Octáviánk szétszedése mellett döntöttünk, és szereltük át a hiányzó alkatrészt a POLO eslõ motorjára. Következõ futam már 10,67@217 volt ami nekem és szerintem az egész csapatnak katarzis élmény volt. A 402 méter végén akkora élmény volt a 220 km/h mutató órára néznem, és akkora élmény volt HATALMASAT ÜVÖLTENI, hogy nem is volt többet hangom. El sem tudtam a srácoknak mondani mit éreztem! :) Gyorsan a Víz-Alkohol befecskendezõ bekapcsolása mellett döntöttünk. Legjobb aznapi elsõ 201 méter után így megint a 4 sebességi fokozatban kevésnek bizonyult az üzemanyag. 200 km/h nem tudott gyorsulni és 2 mp biztosan így utaztuk el. Így mentünk azért a jó 201 méternek köszönhetõen egy 10,5@200-et. Kezd egyre jobbnak tünni a kocsi, és egyre jobbak az eredmények. Rajtban is tudtunk javulni, habár még mindíg egy 2,3 bar nyomásra túlfújt konfiggal megyünk a féltengelytörést megelõzve 1,5 60 lábat! A versenyen a legjobb három 60 láb a POLO-é volt! És ez mindenképpen bíztató eredmény. Következõ versenyre igyekszünk stabilizálni a Üzemanyag rendszert, és jobban beállítani a teljesítményt. Megközelíthetjük akár az alacsony 10 mp-es határt is mert a kocsi stabil menet közben és jól bírja a nagy sebességet is! Következõ vereny : Kiskunlacháza, OB , DragRacing - 2010.07.17 Üdv, Joe Teszt Kunmadarason…2010.05.23. 13:02 -
bulijoe
Elöször is hagy köszünjem meg a Csapat nevében a meghívást a Kunmadarasi versenyre. Hatalmas buli volt, vettünk Dragster dugattyút és hajtókart láttunk profi csapatot együtt dologzni 2 méter távolságból, és 5,5 mp 400 km/h órával száguldó versenyautót EB-n Magyarországon. Érdemes volt megnézni, látni és részt venni benne. Ide két autóval indultunk le, vittük az Öreg és a Bimoto Polo-t is. Az elöbbi a régi múlt, amikor torte ezen a pályán a tapadás miatt a féltengeseket, monhatjuk teszt formában. A Bimoto-t meg nem kell magyarázzam miért. Kell neki nagyon a kilometer és a versenyfutam. A Fehérrel kezdtünk, de nem jó sikerült mert a váltó egyik 3 Ft-os alkatrésze sajnos nem bírta a váltást. Nem egy idõben van a váltás és egy alkaltrész ami mûanyagból van könnyen elgörböl. Ezután nem tudtunk váltani. Maga a hiba lassabb váltással megoldató lett volna, de sajnos a FIA felügyelete nem engedte többet menni a kocsit. Jó sok idõ elteltével, nap végére kiderült a mintás versenygumitól féltették a kezelt péylát, nem akarták kockáztatni a minõséget. Sajnáljuk így a Bimoto semmit nem tudott profitálni a versenyen való részvételen! A Öreg polo meg csak szórta a 11 mp-es idõket Brekivel egy párban. Sajnos nem igazán nézték az emeberek a futamjainkat, és a tapadás megtalálása is egy következõ futamban jot volna igazán össze. De mindenképpen jó volt itt is két kerékre állítani a jól bevált Öreg Polo-t, õ nem hagy cserben soha! J Következõ verseny Kunmadaras, 2010-05-30. Várunk ott mindenkit szeretettel. Mind a két autóval és az Öreg volánjánál már új soförrel! JOE www.TDiExtreme.com Túl a szezonnyitón ….2010.05.01. 09:24 -
bulijoe
Háátttt… nem lettünk kész az új projectel. Ezért a Csapat 2-3 nap alatt a teljesen szétszedett 2009 Piros polo-t rakta össze a versenyre. 422 rajtszámmal neveztünk a AP4-es kategóriába … Mehettünk volna a AP3-ba is, de úgy gondolom az eddig futott idõeredmények alapján nem let volna korrekt a kategória többi részvevõjével szemben. Az auto délután folyamatosan tudta a 11,0 mp idõket. Stabilan egy kisebb kisérletezéssel telt az idõ a döntõkig. Super Final résztvevõként F1 Pistitõl sajnos rögtön kikaptunk, és kiestünk! L A kategória négy közé és döntõbe jutásáért pedig nem volt ellenfelünk. F1 Pisti várt rank a döntõben. Esélytelenek nyugalmával és a Super Final-ban vesztett futam tudatában álltunk a rajthoz. Pisti 1000 LE audija most váltóhiba miatt nem tudott rendesen elrajtolni és a 16 mp futamunkkal megnyertük a kategóriát. Több mint szerencsénk volt, mert az üzemanyag rendszer hibája miatt nem tudtunk mi sem jobbat menni! JOE www.TDiExtreme.com Készülõdés a szezonnyitóra ….2010.03.21. 17:04 -
bulijoe
Késõn kezdve az évadot, elkezdtük mi is felkészíteni a POLO-t a 2010 évadra! A Csapat a 2009 –es évet kiértékelve arra következtetésre jutott, hogy elérhetõ lehet egy 9 mp 402 m futam ebben az évben. Elkezdtük a szügséges átalakításokat Januárban. Sajnos megredelt alkatrészek nem mindegyike érkezett meg, lehet a tavalyi teljesítményt is csak szerencsés esetben tudjuk produkálni. Elkezdtünk egy átalakítást a hátsó futûvön, a váltó még darabokban, turbo felszerelésre vár, de nincsen még meg a motor sem. Szóval ha egyáltalán ott akarunk lenni a POLO-val, akkor a Csapatnak nagyon sok munkát és idõt kell rászentelnie a következõ héten, hogy legalább menni tudjuk a versenyen. Mindent megtesznek ami tõlük telik! Addig is pár fotó az új színnel megjelenõ POLO-ról! Kívánunk mindenkinek egy nagy kalappal a következõ 2010 verseny szezonra! JOE www.TDiExtreme.com Kellemes Ünnepeket kívánunk2009.12.24. 14:21 -
bulijoe
Csillagszóró szórja fényét, KOE két második és OB I. helyezés2009.10.04. 11:34 -
bulijoe
Amilyen jól alakult a KOE annyira rossz volt az utolsó verseny. De kezdjünk a KOE versenysorozat Kiskunlacházi versenyével ami a KOE East nevet viselte és itt elöször Diesel kategóriával bõvült a sorozat kiírása. A KOE egyben Dragracing és OB sorozat rész is volt. Tehát nyugottan mondhatom volt tétje az itt megszerzett pontoknak és a gyõzelmeknek. A kvalifikácón 10,838 volt talán a legjobb eredmény amit el tudtunk érni. Sajnos a leömlõ feljlesztése nem hozta meg a kívánat hatást, sõt. Vasárnap hajnalra a Csapat új turbo-t rakott fel, ha menjünk maximum powerrel. Bevált, a kocsi folyamatosan 11s alatt tudott teljesíteni üzembiztosan. A AP6 kvalifikációját meg is tudtuk így nyerni. Sajnos TDiTomi autója nem tudott most rajthoz állnim ezért a pontversenyben elfoglalt helyét sem tudta megtartani. Végigmentünk a döntõben és Ponya Ellen mentünk egy 10,82s idõt ami új idõ csúcsnak is számatott nekünk és a kategóriánknak is. Az érdekesebb talán a 195 km/h állandónak mondható végsebbesség megnövekedése 210 km/h-ra. Idõben nem jelentkezett ez a javulás,de a N2O ( nitro ) jótékonyan megtette a hatását. J Szentesi Pisti és a Kohári Zoli tanácsára megváltoztattuk a Super Final-ra a beállításokat a nitroval kapcsolatban. Már nem csak 3-4 hanem 1-2-3-4 fokozatban is volt nitro. Az OB Super Finaljában volt egy – és nem túlzok ha azt mondom – az év számomra legizgalmasabb futama. A futamot Killer Bee és a Red Rocket Ellen mentük. Gyujtás problémák miatt nem volt 100 % a Honda, de így tudtunk menni egy szoros futamot vele. Az év közbeni vitáktól ami a mi beszélgetéseinket jellemezte mégis azt gondolom jelen pillanatban V. Sanyi a Magyar Drag sport meghatározó alakja és bajnoka 2009 ben. Mentünk ellene egy új csúcsot 10,419@213 J Sajnos mi kikaptunk és 3.helyzést értük így el az összetett OB super Finaléban. A KOE Super Final nem 8-as hanem 16-os táblát használ. Mentünk itt minden kocsival. Porsche Techart és Sanyi LOW-011 Turbo-ás Hondájával, nom meg Jeff ( dragraning.ro ). A legutolsó Jeff Ellen az év futama volt a Csapat részérõl. Új csúcsot sikerült itt is villantani : 10,3@213 J . Azt gondoljuk egyenlõre ez méltó a KOE és a DragRacing rendezvényeihez ami a Magyar Drag Sport hírnevének öregbítésére vonatkozik. Így döntõbe jutottunk, ahol sajnos motor hiba miatt verseny nélkül veszetettünk. Így lettünk 2.dikak a KOE Super Final-jában is! Az utolsó versenyen sajnos több mûszaki hiba és óvás is hátráltatta a versenyzésünket. Nem sikerül idõben javítanunk és az OB I. helyét megnyertük a kategóriában. Az összetett értékelésben pedig 4. helyzettek lettünk. GRATULÁLUNK minden helyzettnek és kívánunk nekik további sikereket a jövõjüket illetõen. JOE A Pokol a Ringen!2009.09.09. 20:20 -
bulijoe
El voltam tünve nem kicsit. Nagyon sok volt mostanában az esemény. Kezdve onnan, hogy Hungaroring Augusztus 20, míg el nem jutottunk a KOE versenyig szeptember 06-án. Haladjunk sorban, Hungaroring. A polo elég jó ahhoz hogy 201 méteren komoly ellenfele legyen szinte bármely autónak aki elindul ott ( sajnos itt nem teljes a mezõny általában ) . Jogosan készültünk egy jó eredmény elérésére, ami az elözõ Hungaroringgel megegyezõ lehet. Mondjuk nem így lett. Délelött volt minden amire számítottunk. Könnyedén mentünk 7,0s idõket 35 fokban. A kocsi erõs volt a technika hozta a stabilitást amit mindíg is. A VW találkozó diesel kategóriáját sikerült is megnyerni ezzel az eredménnyel. Boldogok voltunk. Egészen az utolsó futamig, amikor a már amúgy egy évet végigharcolt turbo megköszönte az együtt mûködést. Ez egyet jelentett jelen esetben, hogy nem tudunk mért idõt menni a OB Kvalifikációban sem. A délelötti eredményeket törölték, és ezrét izgultunk. Délutánig nem tudtuk mit is tehetünk. A turbo nagyon ritka, szinte megoldhatalan volt a beszerzése. Egyedül Kutasi Richinek volt egy olyan amit már használt, de levette mert rossznak ítélte meg. Megkaptuk tõle, elsõ szóra. A két turboból megcsináltuk az egyet amit vissza tudtunk tenni a kocsira. Nem volt kicentirozva, lehet azt mondani ez egy ALL IN ONE! Egy futamra lett tervezve .... Egy futamot ki is bírt, mondjuk a végére felrobbant. Eredményünk így 7,1s lett 152 km/h-val. Ez nem csúcs, de sok mindenre elegendõnek bizonyult. Mire is ? :) OB AP5 kategóriában elsõ helyen kvalifikáltunk. OB Super Final-ban pedig 4. helyen. A döntõkben nem tudtunk kiállni senki ellen, de a nevezésért és kvalifikációk miatt kaptunk pontot. Ezzel jóval kevesebb pontot vesztettünk. Mindezt a kölcsön TURBO nak köszönhettük, amit Kutasi Richi két jó szóért nekünk adott! Ez nagyon király hozzáállás volt a részérõl! Köszi! :)
Továbbra is ugyanazon a szinten…2009.08.08. 10:51 -
bulijoe
Nem teljesen erre számítottunk. Új váltó és új kuplung a kocsiban. Idõben nem hozott nekünk egyelõre. Nagyon meleg volt és ezért még a 200 km/h végsebességet sem tudtuk elérni. Folyamatosan sikerült azonban stabil 11s idõket menni 402 méteren. A kezelt pálya nem igazán hozott szerintem nekünk semmi, habár nem lehet panaszunk mert nem egyszer sikerült 1,5 60 lábot mennünk. A szuperdöntõben sikerült egy új egyéni csúcsot is menni 1,515s –vel. Nem sok van már hátra egy 1,4xxx eredményhez. Az új tengely nem vált be ezért gyorsan visszatettük a jó beváltat. A srácok nagyszerû munkát végeztek megint! J A kategória gyõzelem megvolt elég simán. A döntõben régi megbizható ellenfelemmel kerültem össze ( PONYA 338i ), de egy nem akármilyen rajttal sikerült õt is magunk mögé utasítanunk. Video-t a futamról itt találhattok : http://www.youtube.com/watch?v=JPS0qRfIio0 A kocsi két keréken indult hála az új „start” rendszerünknek! Mondjuk amíg vissza nem tette nem is vettem észre, hogy levegõben a két elsõ kereke! J A nap legjobb eredménye a szuperfinal-ban elért 10,9 lett. Mindenképpen jó stabil az autó, és remélhetõleg a mostani fejlesztés meghozza 201 méteren a várt sikert is! Készülõdünk2009.07.23. 14:17 -
bulijoe
Kis szünet jót tett a csapatnak .. több idõ volt a fejlesztésekre. Remélhetõleg eredményesebbek lehetünk ezekkel majd. Jó tenne a kocsinak egy kis végsebesség növekedés. Sajnos ebben az élmezõny igen csak elöttünk jár...... :( Ma meghívást kaptunk Kohári Zoltántól egy szlovák versenyre, amin szintén a Dragracing Csapata végzi az idõmérést. Az autó nem üzemképes még, sajnos ezt így vissza kellett utasítanunk. De ezúton is köszönjük hogy gondoltatok ránk! :) A kész alkatrészek mihamarabb a kocsiba lesznek és jöhet az augusztus 1. fõpróba készülve a KOE kiskunlacházi versenyére! Üdv, Joe
|
GyorskeresésCimkék8_diesel_tdi_tdiextreme_gyorsulás_polo_drag (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_2010_05_02_-_teszt_kunmadarason (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_készülõdés_a_szezonnyitóra (1) blog_–_bulijoe_–_tdiextreme.com_–_túl_a_szezonnyitón (1) blog_-_tdiextreme_-_bulijoe_-_2010_09_11_-_kiskunlacháza_-_ob_utolsó_forduló_part_1 (1) diesel_rekord (1) diesel_tdi_rtdiextreme_turbo (1) drag (1) drag_polo_augusztus_tdiextreme_diesel_tdi (1) fÉltengely_polo_drag_esÕ (1) idõ_leggyorsabb (1) koe_két_második_és_ob_i._helyezés (1) rábaring_polo_drag (1) tdi_diesel_drag_polo_tdiextreme (1) tdi_polo_drag_tdiextreme (1) tdiextreme_bulijoe (1) 10 (2)Archívum2010. szeptember (1)2010. július (1) 2010. május (2) 2010. március (1) 2009. december (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (1) 2009. július (1) 2009. június (2) 2009. május (2) 2009. április (2)
10.37 @ 214 km/h
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |