timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. április 11. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Pénteken olajat cseréltem az autóban, aztán beindítottam, idén elõször.
Némi aggodalomra adott okot egy durva zörgõ hang meginduláskor, de mint kiderült csak egy csavaranya lazult meg.

Aztán írány az új évad. Új igéretek az EVO gyorulási verseny szervezõitõl a www.gyorsulas.hu oldalon, aztán minden a szokásos...
Inkább nem is sorolom, mi nem teljesült az igért fejlesztésekbõl. Mindegy is.
Lássuk, hogy sikerült.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.61 mp 124 km/h    0-100 km/h: 5.67 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.610
123.739
hivatalos
-
-
9.973
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Ez az elsõ gyorsulásom tavaly október óta. Nem próbáltam rajtot, rendes versenyváltást, de hosszabb padlógázt sem nyomtam még.
Meg is lett az eredménye. Rossz reakcióidõ, meglehetõsen rossz rajt, az elsõ váltás egész jó, a második fokozatban jól is ment az autó, csak sajnos túlhuzattam a motort, 7000 körülig. Emiatt a váltás sem sikerült, az újabb próba után pedig olyan lassan épült fel a turbónyomás, hogy elõször azt hittem az 5. fokozatot sikerült kapcsolnom. (Pedig hármas volt.)
A kb. 300 Lovas RS2 replika S2 kombi volt az ellenfél, akinek az új mérése is felkerül hamarosan. Én kicsit korábban indultam nála, de így is nagyon bealudtam, a hivatalos idõm csak 9.9 lett. A versenykörülmények azonban olyanok voltak, hogy inkább nem próbálkoztam több idõmérõvel.


1/8 mile: 9.66 mp 127 km/h    0-100 km/h: 6.49 mp

2. futam (negyeddöntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.660
126.916
hivatalos
-
-
?
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

A 9.9-es idõm kb. a 6. helyre volt elég, elõször az dõmérõk alatt egy egészen jó eredményt elért Civic ellen. Hogy milyen varázslattól megy ilyen jól, azt nem tudom, de jól megy, az biztos.
Elõbb elindult mint én, és jobban is. Mondjuk a mérést nézve ez nem is csoda. A kettest túl hamar kapcsoltam, amiatt aztán a turbólyuk okozta probléma fokozottan jelentkezett. Mi több, a hármast is túl hamar kapcsoltam. Ezen kívül a max. teljesítmény kb. 20 Le-vel kevesebb keréken mint tavaly.
így a 0-100 km/h gyorsulásom egy új negatív csúcs! :) Szóval éppenhogy sikerült nyernem.


1/8 mile: 9.34 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.68 mp
3. futam (elõdöntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.340
131.667
hivatalos
-
-
9.320
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

A nagy hangú Astra GSI ellen. Optikailag jelentõsen szépült tavaly óta és jól kikönnyítve állt rajthoz.
Meglehetõsen egszerre indultunk és végig nagyon szoros volt, csak hármasban tudtam kb. 1 méter elõnyre szert tenni. (Csak sacc a videó alapján, nem tudom mennyi.)


1/8 mile: 9.42 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.06 mp
4. futam (döntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.420
131.055
hivatalos
-
-
9.440
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Érdekes módon majdnem elmaradt a döntõnk, a sárga Integra erõnyerõként végignézte a döntõket, aztán nem is akarták rajthoz hívni. Aztán csak megoldódott a dolog. Igaz, mire indultunk már nem volt egy darab nézõ sem! :)
Mármint a kedvesemet leszámítva, aki azért még felvette ezt a futamot is.
Pocsék rajt ez is, mondjuk koszos, olajfoltos, vizes volt az aszfalt és az is lehet, hogy félig a gumiszönyegen állt az autó. Elsietett váltások jellemzik ezt a futamot is, a 0-100 ismét 6 felett.
Ha nem is túl sokkal, de sikerült nyernem.

Tehát ezúttal is sikerült nyernem. Viszont jóval szorosabb versenyben.
Problémák vannak, a motor gyengélkedik, a gumi nem tapad.
Hazafelé még a kuplungpedál is beesett egyszer. Még jó, hogy nem a verseny alatt.

A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:

Autók abszolút
idõ
  Kétkerékhajtású autók FWD
idõ

  1. LANCIA DELTA
  2. CHEVROLET CAMARO nitro
  3. SUBARU IMPREZA
  4. AUDI 80 quattro
  5. AUDI S2
  6. SUBARU IMPREZA
  7. AUDI RS2
  8. AUDI RS2
  9. AUDI S2
10. AUDI S2 kombi
11. ALFA ROMEO 155 Q4
12. SUBARU IMPREZA
13. MITSUBISHI EVO VIII
14. SUBARU IMPREZA
15. RENAULT 5 GT turbo
16. AUDI ?
17. KROSSZAUTÓ
18. HONDA INTEGRA TYPE-R
19. OPEL ASTRA GSI
20. KROSSZAUTÓ (2xVR6)

7.851
7.862
8.194
8.380
8.771
8.812
8.847
8.859
9.017
9.045
9.060
9.072
9.171
9.260
9.317
9.320
9.332
9.413
9.498
9.555
 

  1. CHEVROLET CAMARO nitro
  2. RENAULT 5 GT turbo
  3. KROSSZAUTÓ
  4. HONDA INTEGRA TYPE-R
  5. OPEL ASTRA GSI
  6. BMW E36 M3
  7. BMW E36 M3 kabrió
  8. HONDA
  9. SKODA S100
10. HONDA INTEGRA TYPE-R
11. FORMULA EASTER (LADA motor)
12. FORD
13. BMW
14. SKODA
15. HONDA
16. VW
17. BMW
18. HONDA
19. VW
20. TRABANT (VW motor)


(Nem kizárt hogy összkerekes jármû is került ide.)


FWD

FWD
FWD


FWD

FWD

?
?

FWD
?
?
FWD
?
FWD




7.862
9.317
9.332
9.413
9.498
9.594
9.630
9.680
9.687
9.694
9.888
9.965
9.995
10.053
10.076
10.110
10.110
10.121
10.153
10.223

 


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!