timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2005. április 19. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A vasárnapi verseny után gyakorlatilag semmi változtatás az autón,
bíztam benne, hogy megjavul magától. :) Azért gyertyákat cseréltem, hátha...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.77 mp 127 km/h    0-100 km/h: 6.65 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.800
9.770
126.806
hivatalos
0.424
-
9.537
128.000
ellenfél hiv.
0.576
-
8.999
136.000

Amint látható, a gyertyacserétõl nem javult meg a motor. Mondjuk csodálkoztam is volna. :) Továbbra is jóval gyengébb, mint tavaly. Ráadásul nem volt hova pakolnom, így kb. 70 kg-nyi plusz teherrel áltam ki a Corvette ellen. Mindennek a tetejébe még a tapadás is siralmas. Így most már nem csak hogy gyorsabban végigért nálam, de még csak közelíteni sem tudtam rá, mint a múltkor. Igaz ezúttal egy jóval kisebb átmerõjû slickkel ment a Vette, ez természetesen segít a jobb gyorsulásban. A videón jól látszik minden.


1/8 mile: 9.52 mp 129 km/h    0-100 km/h: 6.12 mp

2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.520
129.428
hivatalos
0.226
-
9.337
130.000
ellenfél hiv.
?
-
9.46 - 9.82
126 - 128

Nem sokkal jobb ez a futam sem, de kiraktam a két utcai kereket, így a túlsúly felétõl megszabadultam.
A Honda S2000 a rossz idõmet látva gondolta, hogy most van némi esélye. Szó se róla, volt is, de nem igazán sikerült kihasználnia, még el is váltotta magát a kettes kapcsolásakor, a videó jól hallatszik.


1/8 mile: 9.75 mp 127 km/h    0-100 km/h: 6.28 mp
3. futam (negyeddöntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.810
9.750
127.200
hivatalos
0.250
-
9.433
128.000
ellenfél hiv.
?
-
9.60 - 9.78
126 - 127

Még mindíg a teljes szerszámkészlet, emelõ, tartalék alkatrészek a csomagtartóban. Továbbra is elég gyenge rajt, csak egyes végén sikerült egy kicsit eltávolodni a 2 literes 16 szelepes GSI motoros Corsától, sajnos a váltás után már nem látszik tovább mi volt, külsõ felvételem errõl a futamról már nincs. Ha valakinek van, szívesen venném, ha eljuttatná hozzám valahogy! :)


1/8 mile: 10.55 mp 111 km/h    0-100 km/h: 8.07 mp
4. futam (elõdöntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.980
10.550
111.134
hivatalos
0.690
-
10.189
?
ellenfél hiv.

hivatalosan
Nem ért be!
:)       

És persze addig húztuk a dolgot, míg leesett az esõ. Mit ne mondjak, a slick gumik remekül tapadtak a vizes aszfalton. Kész életveszély volt. A párásodás és a zuhogó esõ miatt nem is láttam ki az autóból rendesen. A videón szerintem jól látszik mirõl beszélek. Leginkább attól féltem mi lesz a célvonal elérése után, ezért már a cél elõtt kiengedtem és próbáltam nagyon óvatosan fékezni, végülis sikerült megoldani a kanyart, de nagyon rossz érzésem volt. Az ellenfélnek, a piros Civic Coupenak állítólag még több problémája volt a tapadással, sajnos ezt én nem láttam.


1/8 mile: 15.04 mp 50 km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam (döntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
3.970
15.040
50.025
hivatalos


nem mérték
ellenfél hiv.
0.806
-
10.025
?

Az elõzõ futamból tanulva még óvatosabb akartam lenni. Talán pont emiatt valahogy sikerült megmozdulni még a sárga lámpák elõtt, természetesen nem szándékosan. Nem lett beugrás belõle, hiszen az elsõ kerék nem érte el az indító fotocellát a zöld lámpa felvillanása elõtt. (Szemre legalább fél méteres rollout volt!)
Na mindegy, végülis az egyes lement rendben, de a váltás alatt olyan hangot hallottam, ami egyértelmûen utalt arra a hibára ami be is bizonyosodott a verseny után. (Lásd alább.) Fel kellett mérnem, hogy most akkor próbáljak így küzdeni a Honda S2000 ellen, vagy inkább hagyjam nyerni. Ez utóbbi mellett döntöttem, igaz ebben segített az is, hogy láttam szorosan ott van mellettem, talán még elõttem is. Akárhogy is, nekem jó volt a 2. hely is, inkább annak örültem, hogy kiderül mi volt a hiba, ami miatt gyengébb volt az autó.
Sajnos errõl a menetrõl belsõkamerás videóm nincs. A nagy kapkodásban az egyik kamerán rajta maradt a kupak, a másikat pedig pont akkor kapcsoltam ki, amikor azt hittem, hogy indítom a felvételt. Király. :(
Gombnak köszönhetõen, azonban sikerült egy külsõ felvételt feltennem.

Naszóval a hiba:
A lefújószelep membránja repedt el. (fotó) A hasadékon a töltõnyomás meglehetõsen jelentõs része elszökött.

Most tehát második lettem, de ezzel is teljesen elégedett vagyok.
A lentebbi huszas toplistára a gyengusz motor miatt ismét nem fértem fel.

További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

Bár a sebességmérés megint nem stimmelt, van egy csomó fals eredmény,
de íme a 20 legjobb idõt teljesítõ autó:

Autók abszolút idõeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA
SUBARU IMPREZA
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
ALFA ROMEO 155Q4
SUBARU IMPREZA
OPEL KADETT turbo
MERCEDES kompressor
OPEL CALIBRA turbo
POLSKI FIAT TDI
SUBARU IMPREZA
?
?
AUDI S3
CHEVROLET CORVETTE
TOYOTA MR2 turbo
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
RWD
AWD
   ?
   ?
AWD
RWD
RWD
7.478
7.492
7.744
7.923
7.953
8.230
8.321
8.324
8.339
8.372
8.390
8.589
8.667
8.710
8.816
8.821
8.877
8.908
8.999
9.045
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA
?
?
OPEL KADETT turbo
AUDI RS2
MERCEDES kompressor
ALFA ROMEO 155Q4
BMW
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA (?)
?
TOYOTA MR2 turbo
BMW
SUZUKI SWIFT turbo
OPEL CALIBRA turbo

AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
   ?
   ?
FWD
AWD
RWD
AWD
   ?
AWD
AWD
FWD

RWD
RWD
FWD
AWD

180
171
165
155
153
152
148
147
147
146
146
145
144
144
142
141
141
139
138
137

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!