|
Hungaroring
2005. május 15. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Szombaton
értünk haza a nászutunkról, a vasárnapot átaludtam, majd irány a Hungaroring.
Bíztam az autóban. :) |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.34 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.69 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség:
|
saját mérés - 2.680 9.340 134.679 |
hivatalos 0.615 - 9.149 135.000 |
ellenfél hiv.
nem mérték 130.000 |
Utoljára
2 éve próbáltam ki, hogy ugyan mennyit számít az, ha hidegebb levegõt szív a motor.
Gondoltam kipróbálom újra. Így
fest a mindennapi konfigom, jól látható, hogy közvetlenül a turbó mellõl szív,
ráadásul az intercooler mögött van az egész. Ez
pedig a vasárnapi sufni tuning. A feleségem egyik felfutott harisnyája, meglehetõsen
szellõs szövésû szûrõ lett belõle! :) Az eredményt mindenki láthatja. Elég
összemérni ezt a futamot pl. a március 27-i versenyen ment futamjaimmal. Jól látható
a plusz 0 lóerõ. :) Na mindegy. Ez az egy idõmérõ is elég volt a kategóriában
elsõ idõre, pedig a rajt hát nem valami fényes, több mint fél másodperc is eltelt,
mire 0.5 g fölé ment a gyorsulás. Mondjuk nem is melegítettem gumikat, nagyon
nem akartam forszírozni a dolgot. Sajnos most új gumikat biztos nem tudnék venni,
vigyáznom kell rá. A rajtnál a sok beugrásnak titulált futam miatt nagyon óvatos
voltam, csak jóval a zöld észlelése után indultam neki, így a Corvette nem csoda,
hogy elment. Ezúttal annyira, hogy nem is tudtam közelíteni rá, bár a célvonali
sebességem magasabb. Igaz neki gondjai voltak a váltójával.
|
1/8 mile: 9.27 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.81 mp |
2. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.640 9.270 136.145
|
hivatalos 1.189 - 9.081 137.000 |
ellenfél hiv. 0.572 - 9.603 122.000 |
Már megint
nem sikerült nyugodtan odakerülnöm a rajthoz. Már majdnem elengedték a Corsát
gyedül, mert nem sikerült odajutnom. Na persze jól felhúztam magam ezen, így aztán
nem csoda, hogy a rajtprocedúrám el is csesztem megint. (Mint legutóbb Tökölön
is.) Na mindegy, ez van, legalább lett egy viszonylag jó videó a futamról,
és megint tanultam valamit. Szóval hajtottak, hogy álljak már be, nekem meg
van két kamerám, két mûszerem, no meg az autón vagy 3 kapcsoló amit buzerálni
kell indulás elõtt, a kissé kehes váltóról nem is beszélve. Azt csesztem el, hogy
nem a rajtgépbe beállás elõtt indítottam mindent, így amikor épp másra figyeltem,
akkor indították a szuper 0.3 mp-s lámpát... Élbõl adtam 0.617 elõnyt a Corsának,
amibõl a futam alatt csak 0.522-t tudtam ledolgozni, vagyis kb. 3.6 méterrel kaptam
ki. | Utoljára
pont egy éve, hogy nem lettem legalább dobogós egy versenyen, talán ez is belefér. A
pontversenyt így most már nem is én vezetem, hanem CCH a piros Civic-kel 9 ponttal, mögötte
Gordi a szürke S2000-rel velem együtt holtversenyben második 8 ponttal. Még
nem nagy a baj, de jobban kell koncentrálnom! Sajnos kissé demotivált is lettem
különbözõ okokból, ezen is remélem sikerül változtatnom.
További információk
a http://www.gyorsulas.hu
oldalon. Íme a 20 legjobb
idõt teljesítõ autó, a sebesség listára végre ismét felfértem. :)
Autók abszolút
idõeredmény | Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | AUDI
S2 AUDI S2 BMW ? CHEVROLET CAMARO nitro DODGE VIPER TOYOTA
? SUBARU IMPREZA LANCIA DELTA nitro LANCIA DELTA BMW ? PONTIAC
POLSKI FIAT 126 TDI AUDI RS2 BRABUS S600 CHEVROLET CORVETTE OPEL
KADETT turbo OPEL CALIBRA turbo MERCEDES ? AUDI S2 SUBARU IMPREZA
WRX STI | AWD
AWD RWD
RWD
RWD
AWD AWD AWD
AWD RWD
RWD RWD
AWD RWD
RWD FWD
AWD RWD
AWD AWD |
7.445 7.575 7.756 7.759 7.815 7.817
7.848 7.877 7.979 8.032 8.244 8.305 8.352 8.487
8.543 8.557 8.587 8.596 8.831 8.856 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | AUDI S2
AUDI S2 DODGE VIPER SUBARU IMPREZA BRABUS CHEVROLET CAMARO nitro
LANCIA DELTA nitro LANCIA DELTA AUDI RS2 MERCEDES ? OPEL KADETT
turbo PONTIAC TRANS AM SUBARU IMPREZA WRX STI OPEL CALIBRA TURBO
POLSKI FIAT 126 TDI RENAULT 5 GT TURBO BMW ? CHEVROLET CORVETTE
SEAT INCA TDI ALFA ROMEO 155 Q4
|
AWD AWD
RWD AWD RWD
RWD AWD AWD
AWD RWD FWD
RWD AWD AWD
RWD FWD
RWD RWD FWD
AWD |
173 163 156 153 151 150 150 148
147 146 144 142 140 139 138 137 137
137 136 136 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|