|
Hungaroring
2005. március 27. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Az év elsõ
versenyére az immár 2 éves technikával mentem, egyelõre semmi fejlesztést nem
sikerült véghezvinni. Hogy ez mire volt elég? Lássuk... |
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû
grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.25 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.59 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.650 9.250 135.138 |
hivatalos 0.529 - 9.083 134.000 |
ellenfél hiv. 0.514 - 9.292 132.000 |
Az elsõ
rajtom 5 hónap után, a nagy ellenfél, a piros Civic Coupe párjaként. Hát ha nem
is siralmas, de azért tavaly jobban ment. :) Gyengusz a megindulás és túl hamar
váltottam a kettest. |
1/8 mile: 9.27 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.61 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.270 135.781 |
hivatalos - - nem mérték - |
ellenfél hiv. 0.328 - 9.182 129.000 |
Hát, mit
ne mondjak, hatalmas fejlõdés. Ez is gyengusz megindulás és túl hamar váltottam
a kettest. Ezúttal az ellenfél egy LT1 motoros Chevy Corvette volt. Már többször
mentünk egymás ellen, általában neki mindig volt valami gáz a motorjával. Hát
most nem, sõt beújított egy pár draggumit is, így aztán szépen lelépett a rajtnál.
Hiába kezdtem közeleteni rá kb. 150 méter után, addigra már túl nagy elõnye volt. |
1/8 mile: 14.83 mp 41 km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 14.830 40.962 |
hivatalos 0.544 - 15.314 - |
ellenfél hiv. - - 9.380 - |
A legjobb
idõvel kerültem a döntõbe, így az elõdöntõk során én "erõnyerõként"
pihenhettem. Egyébként ez most mindössze 8 századon múlt! Na mindegy. A futam
amint látható, csak kettes közepéig megy, amint láttam, hogy lehetetlen utólérni
az ellenfelem, visszafogtam a lovakat és szépen begurultam a célba. De mégsem
vesztettem, mert az ellenfél, a mért autók között is szereplõ Integra (RT) elég
durván beugrott, már az elsõ sárga elõtt mozog az autója, jól látható a videón. |
Tehát
2005 elsõ versenyén úgy lettem elsõ, hogy egyetlen épkézláb futamot sem
mentem, a lentebbi huszas toplistára is épp, hogy csak ráfértem. Hát, nem
erre a gyõzelemre vagyok a legbüszkébb, az biztos.
További információk
a http://www.gyorsulas.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó: A sebességlista nagyon hiányos, sokszor
nem mértek sebességet. :(
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. |
AUDI S2 AUDI S2 DODGE VIPER AUDI 80 quattro AUDI RS2 LANCIA
DELTA HF CHEVROLET CAMARO SUBARU IMPREZA AUDI ? SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA AUDI ? OPEL CALIBRA TURBO OPEL KADETT TURBO JEEP
??? SUBARU IMPREZA SUBARU IMPREZA BMW E30 325i turbo MITSUBISHI
EVO RENAULT 5 GT turbo
|
AWD
AWD RWD
AWD AWD
AWD RWD AWD
AWD AWD AWD
AWD AWD FWD
RWD AWD AWD
AWD AWD FWD |
7.366 7.912 7.978 8.026 8.053 8.070
8.286 8.415 8.488 8.563 8.573 8.580 8.612 8.690
8.691 8.711 8.932 9.026 9.030 9.083 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
18. 19. 20. | DODGE
VIPER CHEVROLET CAMARO AUDI RS2 OPEL KADETT TURBO SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA HF SUBARU IMPREZA RENAULT 5 GT turbo SUBARU IMPREZA
OPEL CALIBRA TURBO HONDA CIVIC COUPE TRABANT VR6 OPEL ? CHEVROLET
CORVETTE HONDA CIVIC VTI S2OOO HONDA INTEGRA TYPE-R FIAT UNO TURBO
HONDA BMW ? | RWD
RWD AWD FWD
AWD AWD AWD FWD
AWD AWD FWD
FWD FWD RWD
FWD RWD FWD
FWD FWD RWD
| 160 147
142 140 139 138 136 134 133 133 132
130 129 129 128 128 128 128 126 126 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|