|
Kunmadaras
2003. szeptember 13. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A múltkori
kKunmadarasi verseny egészen kellemes élményekkel gazdagított, így ismét
nekivágtam a 300 kilóméternek. Hát sajnos, úgy tûnik, hogy ezúttal túl
optimisták voltak a szervezõk. A kezdést eltolták délutánra, és az idõmérõkre
túl rövid idõt hagytak, és nem tudtak mit kezdeni a hatalmas autótömeggel,
no és volt még némi probléma a nevezésekkel kapcsolatosan is... Sajnos!
Lássuk nekem hogy sikerült.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.20 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.51 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.660
9.200
136.858
|
hivatalos
-
-
10.3xx
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Az elsõ idõmérõt a Citroen Visa GTI ellen mentem.
A rajtprocedúra eléggé érdekesen ment, ezért "kissé" beragadtam!
Már világítottak a stage lámpák, ilyenkor pár mp és jönnek a sárgák, majd
a zöld. Mivel nem jöttek, ezért néztem jobbra, néztem balra, hogy mi van.
Közben meg szépen zöld lett!
Nem tudom miben bíztam, hogy mégis végignyomtam. Na mindegy, a kb. 3 autónyi
hátrányomat sikerült a célig ledolgozni. Kicsit hasonló lett a futam,
mint Kalocsán
a Golf ellen, de itt nem szándékosan!
A futam maga nem rossz elsõre, bár túl hamar váltottam a kettest. Az autó
egészen jó erõben volt, talán a hûvös idõ miatt, a turbónyomás ugyanannyi
volt mint eddig.
|
1/8 mile: 9.17 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.50 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.650
9.170
137.302
|
hivatalos
-
-
9.1xx
-
|
ellenfél hiv.
-
-
8.1xx
-
|
Úgy tûnt második idõmérõre nincs is lehetõségem, mivel
az elsõ futamom után rögtön egy betétszám jött, majd egybõl a döntõk következtek
volna.
Talán az elõzõ kunmadarasi versenyen elért elsõ helyezésemnek köszönhetõen
engedtek még egy idõmérõt menni a bikaerõs Audi S2 ellen. (neki sem volt
még mért ideje)
A futam maga egész jól sikerült, bár nagyon elpörgettem a kerekeket, annyira,
hogy füstbe is borultak.
Ismét hoztam a már fix 5.5-ös 100 sprintet, a 80-120 pedig 3.09 másodpercbe
telt. Ez elég elõkelõ helyre lenne elég a listán.
|
1/8 mile: 9.31 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.39 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.650
9.310
132.712
|
hivatalos
-
-
9.3xx
-
|
ellenfél hiv.
-
-
9.3xx
-
|
A döntõ elsõ körében egy 2 literes 16 szelepes turbós
Kadettet kaptam ellenfélnek. Ez ugye A4-es kategóriába való, és ott is
esélyes lett volna.
A nevezési lapokat feldolgozó hölgyek nem voltak a helyzet magaslatán,
csak a ccm-et nézték a kategóriabesorolásoknál, azt, hogy turbós-e a gép,
már nem! Mondjuk azt nem értem, ha Õ nem A3-ban akart versenyezni, akkor
mi a fenéért állt oda a rajtvonalra??
Eh, mindegy. Amúgy majdnem megvertem, ha a hármast sikerül kapcsolni,
akkor biztos nem ér utól a célvonalig. Az persze hozzátartozik az igazsághoz,
hogy hármasban õ már gyorsabb volt, tippem szerint talán 140-nel mehetett
a célvonalon.
Egyébként így is azt hittem én nyertem, kiváncsi lennék a hivatalos idõk
közötti különbségre.
Kár volt a váltási hibáért, mert 100-ig az eddigi legjobb idõm mentem,
5.39 mp. Ha sikerül a váltás, kb. 9.12 körüli idõt mentem volna 138 km/h-val,
a 80-120 kb. 3.068 lett volna. (Ha 100 km/h-tól ugyanúgy gyorsulok mint
a 2. futamban)
|
A döntõben a Kadett
megvert egy Honda Integra Type-R-t, így Õ nyert.
Ezután nem sokkal kizárták nem megfelelõ kategóriába nevezés miatt. (Nem én
szóltam.)
Ez király! A legjobb edzésidõvel nem lettem sehányadik.
(Az Integra azt hiszem 9.6 körül tudott.)
Na mindegy, egy jót vacsoráztunk Poroszlón, majd a szokásos utazótempóval (90-100)
hazadöcögtünk. Még így is nagyon zajos az autó, de ha gyorsabban megyek már
pörög a turbó, és a szívózaj elég fárasztó hosszú távon.
(M) Majicright 2003. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|