|
Kunmadaras
2005. július 23. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Egész napos
esõt jósoltak, így kissé aggódva vágtam neki a hosszú útnak. Sajnos amire leértem
már esett, nem is ment az idõmérés. Ez aggasztó volt, mert nem úgy tünt, mintha
el akarna állni. De aztán csak elállt az égi "áldás", és nekiláthattunk
"szárítani" a pályát. A Yokohamákkal keztem. |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.13 mp 131 km/h 0-100 km/h: 7.10 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 3.05 10.130 131.104 15.040 161.208
|
hivatalos 3.051 2.760 9.820 129.040 14.710 160.970
|
ellenfél hiv. 0.660 2.850 11.486 99.020 17.896 122.810
|
Egy kis
"fusi" bracket racing. Bolond, aki azt mondja, hogy ez nem lehet izgalmas!
:) Az ellenfél egy Suzuki Ignis, optikailag minden lehetséges elemmel felszerelve,
így valószinüleg egy picit lassabb is, mint egy gyári. Nagyon nem tapadtam, de
azért csak sikerült behoznom a 2.5 mp hátrányt kb. 300 méter környékén. Sajnos
az elõre figyelõ kamera nem rögzített semmit, de az oldalsó nézetben is jól látszik
a sebességkülönbség. Még én is meglepõdtem. |
1/8 mile: 10.04 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.59 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 3.020 10.040 131.673 14.930 161.542
|
hivatalos 1.020 2.732 9.711 129.560 14.594 160.620
|
ellenfél hiv. 3.401 2.213 8.484 146.410 12.673 193.460
|
Már régen
dédelgetett tervem volt egy futam egy sokkal gyorsabb autó ellen úgy, hogy õ kicsit
késõbb indul és pont a célvonal környékén ér utól, a kamera pedig hátrafelé figyel.
A Dodge Viper ideális ellenfél erre a célra, mert a célvonali sebessége jóval
nagyobb, mint a R5-é, tehát a kialakult elõnyöm javát a táv utolsó részén dolgozza
le. Ha ledolgozza. Mivel még nedves pályán mentünk mindkét autó jóval lassabb
volt, mint szárazon, így az adandó elõnyt egy kicsit nehéz volt megsaccolni, én
2 mp-re gondoltam, mint látható 2.4 mp lett belõle, nem is ért utól. :) De nem
lett rossz videó szerintem! Majd egyszer szárazon még megismétlem ezt a tesztet. |
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidõ:
60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 1.829
2.643 14.361 60.310 26.367 58.020
|
ellenfél hiv. - |
Ezúttal egyedül, a száradó pályát próbálgattam immár az
M/T gumikkal. Éreztem, hogy ez továbbra is elég gyenge rajt, így az autót kimélendõ
nem nyomtam tovább. Videó sincs róla, minek. Várni kellett, hogy tovább száradjon
a pálya. |
1/8 mile: 9.19 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.82 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.510 9.190 132.711 14.060 162.067
|
hivatalos 1.624 2.215 8.872 130.440 13.759 159.910
|
ellenfél hiv. 0.338 2.247 9.492 121.760 14.614 153.800
|
Gordon S2000-je
ellen is egy kis bracket racing, de ezúttal nem szándékos. Nem a lámpára figyeltem,
amikor jött a zöld, de végülis jó videó lett belõle így is. A rajton pedig
egészen meglepõdtem. Mondjuk titkon reméltem, hogy tapadni fog az M/T ezen a pályán,
ez már igen biztató volt. Amint a videón látható, az utasüles nem is bírt a helyén
maradni, mint a korábbi futamokban. |
1/8 mile: 8.94 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.43 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.400 8.940 135.060 13.760 163.778
|
hivatalos 2.754 2.101 8.619 133.030 13.433 162.060
|
ellenfél hiv. 0.793 2.530 9.927 115.000 15.319 146.540
|
Ki is szedtem
az ülést, rendesen melegítettem gumit és nagyobb fordulatról engedtem el és olyat
húzott, amilyet régen éreztem. :) Több mint 1 éve, Santa Podon. Na jó, nem volt
annyira ütõs, de elég közel volt hozzá. Ez is bracket racing futam lett, majdnem
sikerült is utólérnem a turbós Punto-t, de 3 méter elõnye maradt még a célvonalon.
De ez is jó kis videó lett. :) Nem mellesleg ez ismét új rekord, ráadásul ezúttal
hátszél nélkül. 13.43 ismét közelebb egy kicsit a 13.22-höz. |
1/8 mile: 10.06 mp 119 km/h 0-100 km/h: 7.32 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.710 10.060 119.317 15.980 107.117
|
hivatalos 0.347 2.396 9.720 120.200 15.683 108.290
|
ellenfél hiv. 0.424 2.709 10.735 109.660 16.267 143.270
|
Ugyanaz
a Punto volt az ellenfél, aki ellen az elõzõ futamban is mentem. Ezúttal nem aludtam
el a rajtot, ellenben a Punto egy gyengébb futamot nyomott, nem tudom, hogy szándékosan-e,
de amint láttam, hogy nincs a nyomomban, én eléggé kiengedtem. Errõl nincs videófelvételem. |
1/8 mile: 10.57 mp 86 km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 10.570 85.926 20.650 58.805
|
hivatalos 0.445 2.333 10.209 86.070 20.778 54.330
|
ellenfél hiv. 0.674 2.776 14.667 62.710 26.868 50.230
|
RT fehér Integája ellen, sajnos mûszaki gondokkal
küzdött, így nem is erõltette a futamot. Szintén nincs videó.
|
1/8 mile: 9.30 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.95 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.300 133.428 14.170 161.822
|
hivatalos 0.300 2.300 8.928 131.580 13.790 160.530
|
ellenfél hiv. 0.315 2.178 8.920 126.160 13.869 158.750
|
A döntõben
ismét CCH ellen. Eléggé egyszerre indultunk, de õ sokkal jobbat húzott egyesben,
a videón tisztán látszik, hogy közel egy autó elõnyt szerzett pár másodperc alatt.
Pechjére a hármas váltása nem sikerült neki, így viszonylag könnyedén nyertem.
Ha nem hibázik, ez lehetett volna a legjobb futamja aznap, a 60 lábas ideje pl.
0.073 mp-vel volt jobb, a korábban futottaknál. Érdemes a videón figyelni Sanyát
a váltási hiba után. Tudom mit érezhetett, én is jártam már így, pont ellene... Nekem
egy ez elégge elrontott rajt, nagyon visszaesett a fordulatszám, mondhatni túl
jól tapadt a pálya. De azért nem olyan rossz futam ez sem. | Ismét
nyertem! Ráadásul új rekordot mentem, így maximálisan elégedett lehetek a napi teljesítményemmel.
Megérte elutazni a világ végére, még az esõ sem tett keresztbe igazán!
A
toplistán elfoglalt pozicióm, ismét jóval elõkelõbb, mint általában, talán az
esõ tartott vissza egyeseket. Mindenesetre én élveztem a versenyz, az esõ pedig
egy kis plusz izgalmat csempészett
a dologba. Persze ha nem állt volna el, valószínûleg nem ilyen pozitívan nyilatkoznék.
További
információk a http://www.futam.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | Audi
S2 Dodge Viper nitró Audi S2 Subaru Impreza WRX STI Audi RS2
Chevrolet Camaro nitró Polski Fiat 126 TDI Opel Kadett turbo BMW E30
M5 motor Renault 5 GT turbo Peugeot 405 T16 Honda Civic Coupe
Opel Astra turbo Honda S2000 Mitsubishi EVO VIII Opel Corsa 2.0 16v
Honda S2000 Honda Civic Honda Integra Type-R Honda Civic |
AWD RWD
AWD
AWD
AWD RWD
RWD
FWD RWD
FWD AWD
FWD
FWD
RWD
AWD FWD
RWD
FWD
FWD FWD
| 10.922
11.452 11.524 12.109 12.266 12.148 12.547 12.511 13.014
13.433 13.885 13.786 13.734 14.012 14.045 14.052
14.170 14.273 14.200 14.407 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | Dodge Viper
nitró Audi S2 Audi S2 Chevrolet Camaro nitró Opel Kadett turbo
Subaru Impreza WRX STI Audi RS2 BMW E30 M5 motor Polski Fiat 126 TDI
Opel Astra turbo Renault 5 GT turbo ? (#3121) Mitsubishi EVO
VIII Opel Astra turbo ? (#309) Honda Civic Coupe Opel Corsa 2.0
16v Honda S2000 Peugeot 405 T16 Honda S2000 |
RWD AWD
AWD RWD FWD
AWD AWD
RWD RWD
FWD FWD
? AWD FWD
? FWD
FWD RWD
AWD RWD |
205.93 204.56 204.38 188.29 187.06 183.10
182.44 176.82 174.45 168.17 162.06 160.94 160.22
159.89 159.40 159.04 157.81 157.76 157.13 157.00 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|