|
Kunmadaras
2005. június 18. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Pénteken a verseny elõtt végre átcseréltem az üzemanyag
pumpát, remélve hogy ez a harmadik darab már eleget tud szállítani. A próbaúton
hamar kiderült, hogy a probléma végre megszûnt, érezhetõen jobban is ment az autó
és mivel persze a mûszerek is minden szépet és jót mutattak, bizakodva vágtam
neki a pont 300 km-es útnak. (Csak oda ennyi!)
|
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.22 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.74 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.590 9.220 134.507 14.080 157.908
|
hivatalos 0.323 2.311 8.915 132.770 13.751 159.880
|
ellenfél hiv. 0.792 2.381 9.526 121.390 14.744 151.650
|
Elsõ futam,
amolyan bemelegítés gyanánt. A kölcsönbe adott gumijaim 3 barral felpumpálva kaptam
vissza, majdnem úgy is álltam a rajtvonalra. Szerencsére idõben észleltük a problémát,
és korrigáltuk. Hiába, Sas-szem mindent lát! :) Nem úgy mint én, ugyanis mint
utóbb kiderült, valami végtelen bölcsesség folytán már a cél elõtt elvettem a
gázt. Elõször a célvonali sebesség volt gyanús, de a mérés is alátámasztotta.
Sokat persze nem vesztettem ezzel idõben. A rajtnál annyira bepattogott az autó
eleje, hogy a rázkódástól a videókamera kikapcsolt, csak a fényképezõgép rögzítette
a futamot. |
1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.66 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.59 9.130 135.132 13.950 162.995
|
hivatalos 0.578 2.314 8.839 132.910 13.652 162.540
|
ellenfél hiv. 0.208 2.232 9.234 124.150 14.306 154.970
|
Quad nagyon
szeretett volna menni velem, hát álltam elébe, mégha kissé agyára is mentem a
hosszú elõkészületeimmel. :) A öbb mint 3 tizedes reakcióidõkülönbség és a majd
1 tizeddel lassabb 60 lábas idõm miatt elég jól, mintegy 6 méterrel elhúzott az
S2000, de féltávnál a különbség már 13 méter volt az én javamra, ami a célig mintegy
28 méterre nõtt. |
1/8 mile: 9.08 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.61 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.550 9.080 135.345 13.910 162.846
|
hivatalos 1.857 2.266 8.776 133.310 13.576 163.000
|
ellenfél hiv. - |
Igazából csak a rajtot szerettem volna gyakorolni, de mivel
érzésre jól sikerült a megindulás, végignyomtam a futamot, kellemes meglepetés
volt az új egyéni csúcs felállítása. Magyarországon profi idõmérõvel mért futam
alatt ilyet még nem mentem. Szóval örültem. :) |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
4. futam (negyeddöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 1.647 2.665 12.162 83.420 21.185 72.500
|
ellenfél hiv. - |
Az elsõ körben egy G40-es Polo lett volna az ellenfél, de
nem jelent meg, így csak végigkocogtam a pályán. Igaz majdnem szabálytalan lett
a futamom, mert majdnem a cél elõtt már áttértem a szemközti sávba. |
1/8 mile: 9.05 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.52 mp |
5. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.560 9.050 136.390 13.840 164.778
|
hivatalos 0.237 2.314 8.841 134.300 13.680 154.780
|
ellenfél hiv. 0.215 2.201 8.974 127.660 13.895 160.280
|
Gordon némi
meglepetésre kikapott Quad jelentõsen nehezebb S2000-jétõl, így a sárga Honda
jutott nekem ellenfélnek. Rajtban ismét jobb volt, ez jól látszik, de féltvánál
már szépen vezettem, a cél elõtt már el is vettem a gázt, persze csak óvatosan.
|
1/8 mile: 9.01 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.48 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.550 9.010 137.184 13.770 165.707
|
hivatalos 0.270 2.278 8.720 134.990 13.461 165.470
|
ellenfél hiv. 0.240 2.134 8.751 130.890 13.612 160.480
| Fantasztikus
idõt ment CCH a döntõben, de én még jobbat! Elõször amikor mondták, hogy 13.4,
nem nagyon akartam elhinni, érzésre nem volt jobb az elõzõ legjobb eredményemnél.
De persze full adrenalin volt az egész, jó lenne visszanézni, de ezt a videót
elbénáztam, nincs róla egyáltalán felvételem. Pedig a számokból jól látható, hogy
a Honda keményen lerajtolt, és bár féltávnál már én vezettem 9 centiméterrel(!)
de a célig sem tudtam 4 méternél jobban elhúzni. Jó felvétel lett volna... A
remek idõeredmény két okra vezethetõ vissza, a remek 60 lábas idõre, illetve a
nagy célvonali sebességre. Az elsõre volt ráhatásom, de a nagyobb sebesség valószínûleg
a hátszél számlájára írható. Én legalábbis nem látok más okot. Akárhogy is,
ez egy elég jól sikerült futam, 100-ra 5.48 alatt, úgy, hogy csak hármasban értem
el a 100-as tempót. Ráadásul nem a spéci draggumival, hanem az utcai használatra
is alkalmas Yokohamákkal mentem. | Nyertem!
Régen örültem ennyire egy gyõzelemnek, elképzelhetõ, hogy a helyszínen el
is szálltam tõle egy picit. No persze a 13.46-os idõ elég mély nyomott hagyott
bennem, nagyon közelre kerültem a tavaly Angliában elért 13.22-es idõeredményhez. Persze
tudom, hogy ennél most már nem lesz könnyû jobbat menni, de rajta leszek. :)
A
verseny összeségében egész jó volt, csak a kissé gyér mezõny miatt egyes kategóriák nagyon
kihaltak voltak. Viszont az egyes és a kettes kategória nagyon szoros versenyt
hozott. A toplistán
elfoglalt pozicióm, ugyan jóval elõkelõbb, mint általában, de ha jobban megnézzük nincsenek
igazán nagy meglepetések rajta, hacsak a szivó 911-es Porsche eredményét nem
tartjuk annak. Végülis az, hogy gyorsabb vagyok mint egy Porsche, az jól hangzik,
nem? No persze, jól hangzik, csak nem olyan meglepõ. :)
További információk
a http://www.futam.hu oldalon.
A 20 legjobb idõt teljesítõ
autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | Audi
S2 Dodge Viper nitro Audi S2 Subaru Impreza WRX STI Opel Kadett
turbo Polski Fiat 126 TDI Opel Calibra turbo BMW E30 M5 motor
Audi RS2 BMW E30 M3 turbo Renault 5 GT turbo Honda Civic Coupe
Toyota Supra Lada 2105 turbo Honda S2000 Honda S2000 Porsche 911
Carrera BMW M5 Opel Corsa 2.0 16v Honda Civic |
AWD RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD RWD
AWD RWD
FWD FWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD FWD
| 10.916
11.171 11.462 12.366 12.693 12.844 12.872 12.881 12.905
13.134 13.462 13.612 13.738 13.741 13.813 13.895
13.979 14.146 14.262 14.474 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | Audi S2
Dodge Viper nitro Audi S2 Opel Kadett turbo BMW E30 M5 motor BMW
E30 M3 turbo Subaru Impreza WRX STI Audi RS2 Toyota Supra Polski
Fiat 126P TDI Opel Calibra turbo Renault 5 GT turbo Porsche
911 Carrera BMW M5 Honda S2000 Honda S2000 Honda Civic Coupe
Opel Astra GSI Lada 2105 turbo Fiat Punto GT |
AWD RWD
AWD FWD
RWD RWD
AWD AWD
RWD RWD AWD
FWD RWD
RWD RWD RWD
FWD FWD
RWD FWD |
213.37 209.64 202.24 184.82 180.07 178.70
177.05 177.05 176.43 173.82 170.85 165.47 163.36
162.30 161.19 160.73 160.48 159.24 158.90 155.03 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|