|
Rábaring
2004. április 25. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Csak úgy mint
a elõzõ versenyen elõtt, most is pénteken kezdtem felkészíteni az autót,
ekkor találtam az ominózus elgörbült tolórudat.
Sikerült kicserélni, szelephézagot is állítottam, sokkal csendesebb lett
a motor, bekötöttem még némi elektronikát, amivel most szépen rögzítem
a futam alatt a fordulatszámot és a benzin/levegõ arányt. Errõl egyelõre
csak annyit, hogy látszik még némi potenciál a motorból.
A Rábaringen idén minden kategória 1/4 mérföldes távon versenyez,
nehéz volt elõre megjósolni, ez jó vagy rossz nekem. Lássuk hát!
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
-
-
|
hivatalos
-
-
-
-
-
-
|
ellenfél hiv.
0.287
3.055
12.681
87.890
19.944
107.580
|
Elõször a már régen használt Yokohama semi slick gumijaimmal
álltam a rajthoz, az volt az elméletem, hogy a durva burkolaton ez valószinüleg
jobban fog mûködni.
Ez Itt még nem derült ki, mert az indulás után rögtön kidobta az egyest.
Kis aggódás, hogy mi történt, aztán szépen végiggurultam. Remek kezdés!
:|
|
1/8 mile: 9.65 mp 135 km/h 0-100 km/h: 6.04 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.890
9.650
135.113
14.510
161.858
|
hivatalos
0.159
2.693
9.446
130.200
14.440
157.380
|
ellenfél hiv.
0.494
2.613
9.508
131.930
14.284
166.570
|
Hozzám hasonlóan a Karmann Ghia is pár nélkül állt
sorba, gondoltam menjünk egyet. 1/4-en biztos voltam benne, hogy sokkal
gyorsabb nálam. Nos, valószinüleg gyorsabb is, amikor el tud indulni.
Most sajnos befulladt, ahogy oly gyakran szokott mostanában. Amint látható
az idõeredményekbõl, késõbb indult, mint én, féltávig kb.f úgy ment mint
én, onnan aztán csak megindult a "nitrókályha" és egészen jól
behozott, alig 8 méter elõnyöm maradt a féltávnál meglévõ 14 méterbõl.
Nekem ez egy pocsék rajt. Ilyen rosszul nem is tudom mikor rajtoltam utoljára.Talán
tavaly augusztusban, az esõben.
|
1/8 mile: 9.37 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.73 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.710
9.370
135.766
14.220
162.272
|
hivatalos
0.228
2.495
9.091
131.870
14.044
158.330
|
ellenfél hiv.
0.375
2.489
10.066
113.340
15.405
150.550
|
A következõ ellenfélnek egy amerikai kiadású Subaru
Impreza STI akadt, ez 2.5 literes ellentétben az európai 2 literes változattal.
Szép autó, kb. 300 Le, minden ami kell, kivéve a tapasztalt sofõrt. Azért
ez egy új autó, még gyakorolni kell. Fog ez menni!
A Yokohama gumi kapott egy utolsó esélyt, de sajnos ez a rajt sem az igazi.
A Subaru a 3. fokozat kapcsolását elrontotta, így igen nagy különbséggel
értünk célba.
|
1/8 mile: 9.18 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.72 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.180
136.771
13.980
163.332
|
hivatalos
3.211
2.333
9.046
130.08
14.115
155.420
|
ellenfél hiv.
|
Ezúttal egyedül. A terv az volt, hogy szép hosszú
reakcióidõt fogok, így egyértelmûen kiderül a rendezõk álltal publikált
eredmények nettó vagy bruttó idõk.
(A bruttó idõ tartalmazza a reakcióidõt is, lásd GY.I.K.)
Ezt a futamot már a rendes slick gumival futottam. Nem egy fergeteges
rajt, de ez már kielégítõ. Sajnos csak a rajt az, utána csapnivaló. 50-nél
váltok 60 helyett, 97-nél 103 helyett, ráadásul mindkétszer kifejezetten
lassan.
A Subaru ellen ment dõmmel a 2. helyen kerültem a
döntõbe, a nitrosystem.hu Honda Integrája nitró nélkül is jobbat ment
nálam.
|
1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.55 mp
|
5. futam (negyeddöntõ) videó
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
9.270
135.148
14.120
161.163
|
hivatalos
0.262
2.382
9.064
128.630
14.141
153.350
|
ellenfél hiv.
0.449
2.514
9.762
121.110
15.027
148.990
|
A piros Opel Astra GSI ellen. Ezúttal utcai gumikkal
állt rajthoz, ez meg is látszik az eredményén.
Nekem egy so-so, inkább biztonságra mentem, lassú váltások
|
1/8 mile: 9.17 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.75 mp
|
6. futam (elõdöntõ) videó
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.570
9.170
135.593
14.340
125.980
|
hivatalos
0.151
2.347
9.010
128.800
14.545
114.24
|
ellenfél hiv.
0.579
2.121
9.248
119.650
14.606
138.200
|
Az Integra motoros piros Civic ellen. Ezt az autót
sokat fogjuk még döntõkben látni, azt hiszem.
Ez nem a legjobban sikerült futama volt, a videón hallható is, hogy leszabályzott
másodikban, így mivel elég nagy elõnyöm volt, már elvettem a gázt.
|
1/8 mile: 9.18 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.72 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.600
9.180
135.419
14.020
161.841
|
hivatalos
0.150
2.349
8.972
129.260
14.003
154.840
|
ellenfél hiv.
0.421
2.234
8.849
128.570
13.791
159.290
|
A döntõ a nitrosystem.hu Integra demóautója ellen.
Ugyebár nitró nélkül. Szerintem elég furcsán nézhetnek a nézõk, hogy akkor
most nitrosystem vagy sem? :)
De jól megy, nagyon jól. Amint látható, a célvonali sebessége jobb az
enyémnél, így nem csoda, hogy a nettó eredménye is sokkal jobb az enyémnél.
Nagyon erõs kell legyen, ha rám így tud közelíteni, szerintem legalább
220-230 Le. Persze a váltójának áttételei is jól passzolnak a versenyhez,
a cél elõtt már 5.-et is kell kapcsolnia, ha jól hallom a videón.
|
Tehát ezúttal is sikerült
nyernem, de csak éppenhogy!
Ennek tulajdonképpen örülök, jó az, ha komoly verseny van!
A 30 legjobb idõt teljesítõ
autó:
(lentebb még egy plusz chart is felkerült)
Autók abszolút
idõeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
|
Jeep
Chevrolet Camaro
Chevrolet Corvette
Mitsubishi EVO 6
Ford Escort Cosworth
Audi RS2
Chevrolet Corvette
Audi 80 quattro
Ford Sierra Cosworth
Nissan GTI-R
Ferrari 360 Modena
Opel Kadett Turbo
Subaru Impreza
Audi S3
Subaru Impreza 2.5 STI
Subaru Impreza
Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette
Ford Roadster
Audi S2
Honda Integra Type-R
?
Chevrolet Corvette
Audi
Honda Civic
Renault 5 GT turbo
Ford Sierra Cosworth
Honda Civic Coupe
Karmann Ghia
Opel Kadett GSI nitró
|
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
FWD
?
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
FWD
FWD
RWD
|
10.537
11.991
11.997
12.516
12.644
12.699
12.761
12.997
13.018
13.023
13.036
13.308
13.486
13.491
13.625
13.637
13.652
13.757
13.761
13.784
13.791
13.792
13.819
13.820
13.959
14.003
14.052
14.114
14.284
14.348
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
|
Jeep
Chevrolet Corvette
Chevrolet Camaro
Chevrolet Corvette
Ferrari 360
Audi RS2
Ford Escort Cosworth
Mitsubishi EVO 6
Opel Kadett Turbo
Chevrolet Corvette
Ford Sierra Cosworth
Chevrolet Corvette
Nissan GTI-R
Karmann Ghia
Audi 80 quattro
Chevrolet Corvette
Ford Sierra Cosworth
Subaru Impreza
Audi S3
Ford Roadster
Honda Integra Type-R
Renault 5 GT turbo
BMW 316i (no persze)
Audi
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Audi S2
Honda Civic
VW Golf
Honda Civic Coupe
|
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
FWD
FWD
AWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
FWD
|
205.42
204.11
192.64
185.09
181.25
176.25
175.93
174.23
172.35
171.84
168.42
167.15
166.86
166.57
166.19
163.82
160.98
160.36
160.09
159.47
159.38
158.33
158.33
158.07
157.81
157.29
157.12
155.34
153.03
152.95
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|