|
Rábaring
2004. június 20. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Sajnos az autóm
legnagyobb problémáját nem sikerült orvosolni,
még most is nagyon elszegényedik a keverék magas fordulaton.
Épp ezért a technika kimélésének céljából csak 1 idõmérõt akartam menni,
arra gondolván a 8 közé csak bejutok valahogy,
ott meg majd szükség szerint nyomom. Hát lássuk...
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.19 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.53 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.600
9.190
136.417
13.970
164.052
|
hivatalos
4.887
2.335
9.107
129.960
14.097
155.930
|
ellenfél hiv.
0.604
2.799
12.263
88.370
19.481
107.990
|
Régen játszottam már macska-egeret, hát most adódott
egy jó lehetõség, hogy egy szintén 1.4-es 8 szelepes motorral szerelt
Renault ellen versenyezhettem. Igaz, turbó hiányában ez csak 68 Le, de
ugyanaz a motor!
Az az igazság, kicsit elszámoltam magam, túl hamar indultam meg. Na mindegy.
Szerintem azért a belsõkamerás videófelvétel így is látványos. A számításom
szerint kb. 33 méterrel kapott ki az R11.
|
Hopp! Nincs több futam!
Sajnos az esõ elmosta a döntõt, a berendezés tönkrement,
így az edzésidõk alapján hirdettek eredményt.
Szerencsémre a 14.097-es idõt megközelíteni sem tudták most a versenytársak,
így
ismét sikerült nyernem, de azért ez így nem nagy gyõzelem.
A 20 legjobb idõt
teljesítõ autó:
Autók abszolút
idõeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI RS2
CHEVROLET CORVETTE
VW CHARMANN GHIA
OPEL ASTRA TURBO
OPEL KADETT TURBO
FORD COBRA
AUDI 80 QUATTRO
OPEL CALIBRA TURBO
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
OPEL KADETT GSI 16V nitró
RENAULT 5 GT TURBO
CHEVROLET CORVETTE
LANCIA DELTA INTEGRALE
HONDA INTEGRA TYPE-R
TRABANT 601 bimoto
MERCEDES 124 E 500
SEAT IBIZA
|
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
|
11.942
11.973
12.177
12.908
12.948
13.051
13.201
13.282
13.323
13.555
13.710
13.971
14.003
14.097
14.233
14.305
14.511
14.702
14.713
14.745
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
VW CHARMANN GHIA
FORD COBRA
LANCIA DELTA
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT TURBO
CHEVROLET CORVETTE
AUDI RS2
OPEL ASTRA TURBO
LANCIA DELTA INTEGRALE
OPEL GSI 16V nitró
AUDI 80 QUATTRO
OPEL CALIBRA TURBO
BMW E36 M3
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
RENAULT 5 GT TURBO
TRABANT 601 bimoto
MERCEDES 124 E 500
HONDA INTEGRA TYPE-R
|
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
AWD
FWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
|
198.35
189.97
182.39
179.78
178.33
176.58
175.40
172.66
171.94
171.43
168.13
167.15
166.09
162.07
160.36
156.44
155.93
154.34
154.26
153.44
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|