|
Rábaring
2004. május 9. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A múltkori versenyen
eltörtem a hátsó motortartó bakot, ezt kicseréltük,
így már csak annyi probléma volt az autóval,
hogy a bal elsõ kerék kotyog a helyén, de reméltem, hogy nem esik ki.
:)
A veseny szép idõben zajlott és némi hátszél is segítette a versenyzõket
a jobb idõeredmények eléréhez. Döltek is a rekordok több kategóriában
is.
Lássuk, hogy nekem hogy sikerült.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.07 mp 138 km/h 0-100 km/h: 5.35 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.570
9.070
138.078
13.790
166.588
|
hivatalos
1.986
2.459
9.036
132.410
13.907
160.980
|
ellenfél hiv.
0.146
2.655
10.207
113.210
15.771
142.360
|
Egy új guminyomást probáltam ki, nos nem ezzel fogok
versenyezni, az biztos. :)
Nem rossz futam azért, végülis az elsõ hivatalos 13-as idõm! Egyesben
kisebb a tapadás, mint lehetne és túl hamar váltottam a kettest, de utána
minden ok.
Adtam kb. 9-10 méter elõnyt az ellenfélnek, egy szép VTI-nek. Csak úgy
saccra, de reméltem, hogy a célig utólérem. Nos, sikerült is, még ha kevéssel
is. Egészen pontosan 0.024 mp-vel, vagyis átszámítva kb. 95 centivel nyertem.
:) Lehet, nem világos mindenkinek ezt úgy lehet
kiszámolni, hogy az 1/4 mérföldes idõhöz (ET) hozzáadom a reakcióidõket,
az így kapott két "bruttó" eredmény különbségét pedig a vesztes
sebességének segítségével számítom át távolságr. s=v*t :)
Egyelõre errõl nincs videóm, de a hét késöbbi részében talán lesz.
Ha valakinek van errõl a futamról videófelvétele,
vagy ismer olyat, akinek van, az írjon mindenképpen! Elõre is köszi.
|
1/8 mile: 9.08 mp 138 km/h 0-100 km/h: 5.39 mp
|
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.080
138.116
13.780
167.874
|
hivatalos
0.299
2.366
8.905
131.510
13.770
160.270
|
ellenfél hiv.
0.404
2.151
7.997
151.820
12.270
168.420
|
A magyar mezõny leggyorsabb autója ellen nem természetesen
nem gyõzelmi reményekkel álltam ki, inkább csak kiváncsi voltam, hogy
fest ez belülrõl.
A késöbbiekben is tervezek pár ilyen futamot, reményeim szerint rögzíteni
is fogom õket videóra.
500-600 Lóerõs a Camaro, ha toppon van. Itt szerintem már a cél elõtt
kiengedett, késõbb volt 190 km/h feletti célsebessége is.
Nekem viszont ez az új egyéni csúcsom. :) 13.77 a hivatalos mérés szerint.
Én kb. 13.6-t vártam ebben a szezonban, ez már elég közel van, és az indulás
igazán lehetne jobb ennél. ;) Majd meglássuk, rajta leszek.
|
1/8 mile: 9.69 mp 135 km/h 0-100 km/h: 6.17 mp
|
3. futam (negyeddöntõ) videó
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.750
9.690
135.273
14.620
153.761
|
hivatalos
0.349
2.500
9.463
128.970
14.615
145.820
|
ellenfél hiv.
0.204
2.620
9.699
121.470
14.887
152.300
|
Hát ez egy kimélõ program. Fékezett habzású! :)
Csak amennyit kell. Az ellenfél egy szép osztrák CRX. Szerintem igen jó
idõt ment, biztos nem alap a motor.
Errõl már videó, Fish-nek hála,
köszönet érte ezúton is!
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
4. futam (elõdöntõ) videó
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
-
-
|
hivatalos
9.078
2.507
9.550
115.380
16.385
95.710
|
ellenfél hiv.
0.401
2.323
9.165
122.810
14.352
153.350
|
Hát, ezt itt kérem el*******. :(
Próbáltam egyest kapcsolni, nem éreztem jónak, de ellenõrizni már nem
volt lehetõség, nem volt szabad már megmozdulni, így hamar kivettem üresbe,
betettem újra és bár még mindíg bizonytalan volt, hogy ez most rükverc
vagy egyes, muszáj volt indulni, mert már jöttek a sárgák. Hát sajnos
rükverc volt. Az én hülyeségem, már megkaptam a magamét mindenkitõl, megvan
az akcióterv is, hogy mit kell csináljak ennek a további elkerülése érdekében.
Kinéztem a Joe-ra, a rendezõre és csak röhögtem magamon, aztán 9 mp gondolkodás
után, eltoltás amolyan lájtosan, hadd szisszenjen minden váltásnál. :)
A slusszpoén az, hogy a motorházat is nyitva felejtettem a futam elõtt
és 100-110 körül kezdett felemelkedni. (Elõre nyílik szerencsére!) Szóval,
ha jól rajtolok, akkor is elvesztem a futamot, mert amint megláttam, hogy
emelkedik a motorháztetõ, rexlexbõl elvettem a gázt. Márpedig 110 km/h-val
nem lehet nyerni negyeddöntõben. Szóval ezt duplán el*******.
|
1/8 mile: 9.17 mp 138 km/h 0-100 km/h: 5.71 mp
|
5. futam (kisdöntõ) videó
|
reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.170
137.700
13.900
167.300
|
hivatalos
0.244
2.330
8.932
131.690
13.834
160.450
|
ellenfél hiv.
0.586
2.102
8.895
125.870
14.059
141.870
|
A harmadik helyért folyó kisdöntõben azért végülis
összekerült a két leggyorsabb autó, így ezt tekinthetnénk akár a döntõnek
is. :)
A Honda Civic Coupe egy 3 literes BMW E30-tól kapott ki, aki "vendégszerepelt"
az 1500-2000 kategóriában. (Én ugyebár 1397+turbó miatt szintén itt versenyzek)
Naszóval a rajt után elégge megilyedtem, eléggé befulladt az autó. Szerencsére
így is egész szép eredményre voltam képes, ez is 13 mp-s futam! Szerintem,
ha nem rontom el a rajtot, ez lett volna a legjobb idõm aznap. Na mindegy.
3. lettem, ilyen is rég volt, nagyon rég. Nem baj, nem jó mindíg nyerni.
Pláne nem mindenáron! (khm!)
|
Tehát ezúttal 3. lettem,
de végre elmondhatom, hogy 13 mp-s autóm van! Juhé! :)
Azért elég ütõs autók elé tudtam bekerülni (lásd lentebb) ez tetszik.
De az igazán kiemelkedõ a turbós FWD-s Kadett! Félelmetesen megy!
A 20 legjobb idõt teljesítõ
autó:
Autók abszolút
idõeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
CHEVROLET CAMARO
AUDI S2 CUPE
FORD ESCORT COSWORTH
AUDI RS2
PONTIAC FIREBIRD
OPEL KADETT
MITSUBISHI EVO 6
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
MITSUBISHI EVO 6
SUBARU IMPREZA
AUDI S3
AUDI S2 COUPE
FORD SIERRA COSWORTH
RENAULT 5 GT TURBO
AUDI S2
HONDA CIVIC COUPE
HONDA CIVIC
BMW 316I (3.0 24v)
AUDI S3
DODGE STEALTH
|
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
AWD
|
11.916
12.564
12.650
12.710
12.939
13.223
13.275
13.392
13.410
13.567
13.586
13.672
13.673
13.770
13.912
13.953
14.113
14.192
14.309
14.398
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
CHEVROLET CAMARO
FORD ESCORT COSWORTH
OPEL KADETT
AUDI S2 CUPE
AUDI RS2
PONTIAC FIREBIRD
FORD SIERRA COSWORTH
SUBARU IMPREZA
MITSUBISHI EVO 6
AUDI S3
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA CIVIC (elmérés!)
SUBARU IMPREZA 2.5 STI
BMW 316I (3.0 24V)
AUDI S2 COUPE
NISSAN 200SX
AUDI S2
HONDA CIVIC
HONDA CIVIC
HONDA INTEGRA |
RWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
FWD
FWD
FWD
|
192.90
176.15
176.15
175.40
174.33
169.91
169.21
163.17
162.25
161.34
160.98
160.71
160.45
160.09
159.82
159.12
158.07
155.01
154.67
153.93
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|