|
Rábaring
2005. július 17. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Vasárnap
jóval több idõ volt edzésre, lévén motorok nem indultak. Emiatt úgy döntöttem
több gumit is kipróbálok. Lássuk... |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.26 mp 130 km/h 0-100 km/h: 7.34 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 3.040 10.260 129.689 15.190 159.792
|
hivatalos 0.342 2.527 9.667 126.540 14.669 157.640
|
ellenfél hiv. 0.179 2.191 8.986 123.820 14.083 154.260
|
Az elsõ
próba meglehetõsen öreg, megkopott 175/70R13 téli Kléber Krisalp gumikkal. Hát,
érdekes volt a tapadás annyi szent. Igaz nem nagyon próbáltam határon tartani
a kerekeket, egyszûren letegeztem és ennyit tudott. Azért egy picit próbáltam
visszavenni 1.5 mp-nél, de sokat nem sikerült javítani a helyzeten. 90 km/h-ig
kettesben is pörögtek a kerekek. Na mindegy. Ezúttal esélyem sem volt a JDM Integrát
megfogni. |
1/8 mile: 9.51 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.98 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.760 9.510 134.299 14.320 163.848
|
hivatalos 2.426 2.315 9.042 131.390 13.861 161.620
|
ellenfél hiv. 0.086 2.314 9.251 124.410 14.412 154.670
|
Hát az elõzõ
konfig nagyon nem mûködött, így újat próbáltam, a spéci M/T gumikba a szokásosnál
jóval nagyobb nyomást pumpáltam. Hát ez sem jött be, bár a 13.8-as idõ rossznak
azért nem mondható. Az ellenfél egy szénné könnyített Honda CRX volt. Üvöltött
mint egy oroszlán de egész jó idõt ment, sõt a sebessége is egészen figyelemre
méltó. Idõben jobbat tudtam menni nála, de természetesen a több mint 2 másodperces
reakcióidõt nem tudtam behozni. |
1/8 mile: 10.12 mp 93 km/h 0-100 km/h: 5.77 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 10.120 93.134 18.510 73.347
|
hivatalos 0.107 2.231 9.529 92.810 18.012
71.950
| ellenfél
hiv. 0.127 2.085 8.560 133.580 13.362 164.380
|
Csökkentettem
a nyomást a gumikban és "Fire" ellen álltam rajthoz. A kis 850-es Fiatba
egy az enyémnél potensebb 1.4-es Renault motort szereltek, erõs is, és a hátsókerékhajtásnak
köszönhetõen remekül rajtol. Kicsit jobb lett a rajtom, de még mindíg elégedetlen
voltam. Sajnos a hármast nem sikerült kapcsolnom így mivel a tegnapi váltószerelést
nem akartam megismételni, inkább nem próbáltam gyorsan újra kapcsolni, inkább
hagytam gurulni üresben. |
1/8 mile: 9.34 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.70 mp |
|
reakcióidõ:
60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.340 134.778 14.150 163.896
|
hivatalos 3.037 2.147 8.799 131.930 13.720 161.340 |
ellenfél hiv. - |
Átcseréltem a gumikat a tegnap bevállt Yokohamákra, és mentem
egy idõmérõt ellenfél nélkül. Amint látható javult az idõm, de még mindíg nem
volt az igazi a tapadás. Errõl nincs videó, de nem maradtok le semmirõl. |
1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.87 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.700 9.280 136.563 14.040 165.969
|
hivatalos 2.124 2.173 8.679 133.400 13.553 163.730
|
ellenfél hiv. - |
Ismét ellenfél nélkül kicsit alakított guminyomással és
ezúttal anyósülés nélkül. Kb. 15-18 kg-mal lettem könnyebb és máris meglett az
új rekord! Nem is mentem több idõmérõt, ezt az idõt már felesleges lett volna
tovább javítani. |
1/8 mile: 9.61 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.51 mp |
6. futam (negyeddöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.720 9.610 132.494 14.800 139.357
|
hivatalos 0.285 2.232 9.034 129.440 14.244 140.690
|
ellenfél hiv. 0.281 2.226 9.210 122.190 14.434 151.180
|
A piros GSI ellen. Nagyon egyszerre rajtoltunk, 60
lábnál sem volt még igazán különbség a két autó között. Kicsit kiengedtem
a végén.
|
1/8 mile: 9.48 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.80 mp |
7. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.700 9.480 134.017 14.330 162.703
|
hivatalos 0.101 2.242 8.933 130.610 13.841 160.540
|
ellenfél hiv. 0.100 2.159 8.947 125.110
14.000 155.340
|
Hát az elõzõ futamnál is eléggé együtt rajtoltunk, de ez
azért még annál is durvább! 0.001 mp különbséggel lódoltunk neki. Maga
a futam inkább biztonsági volt, tudtam, hogy vagyok annyival jobb, hogy
nem kell kockáztatnom. Féltávnál még csak 48 centivel vezettem, de innen
már jelentõs sebességelõnnyel húztam el a JDM (japán, jobbkormányos!)
Integrától.
A videón jól láthatóan valami füstöt eregetek féltávtól. Érdekes ezt így
visszanézni! Fõleg mivel a kipufogó a másik oldalon van...
|
1/8 mile: 9.66 mp 135 km/h 0-100 km/h: 6.00 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.920 9.660 135.338 14.420 166.425
|
hivatalos -0.044
beugrás miatt nem mérték
| ellenfél
hiv. 0.289 2.240 9.236 126.870 14.214 157.380
|
CCH ellen.
Beugrottam. Nem sokkal. Ez van. A görbe is elég érdekes lett, amikor láttam
a pirosat, visszavettem a gázt, kicsit elgondolkodtam, hogy mi legyen, aztán padló...
Biztosan nem segített a rajt elötti hosszú várakozás sem. Az egyes kategrória
második helyezettje hagyott el némi olajat és egy kereket a pályán, jó pár perc
eltelt, amíg izgultunk a rajtvonalon, hogy most akkor megyünk, vagy nem megyünk?
Hátezvan.
Itt már nincs füst. Hm...
|
Bár
elbuktam egy gyõzelmet, de az összetettet megnyertem, így nagyon örültem! Ez
a nap az éves pontversenyben persze 10 pont elvesztését jelentette, ez nem jó,
de talán túlélem. Jelenleg 32 pont elõnnyel vezetem a kategóriát és még három
verseny van.
Mint a verseny után kiderült egy vízcsövem robbant szét az elõdöntõben, a füst
vízgõz volt.
Szerencsére csak a fûtõkör sérült meg és bár sok víz elfolyt, talán nem okozott
nagy bajt.
legalábbis ma még jól szuperált a csõ megjavítása után.
De szombaton Kunmadarason biztosan kiderül!
További
információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | AUDI
S2 DODGE VIPER CHEVROLET CORVETTE nitró CHEVROLET CAMARO nitró
CHEVROLET CAMARO nitró MAZDA 323 GTR SUBARU IMPREZA WRX STI AUDI S2
AUDI RS2 OPEL KADETT turbo OPEL CALIBRA OPEL KADETT nitró OPEL
KADETT nitró FIAT 850 turbo RENAULT 5 GT turbo VW GOLF TDI
PEUGEOT 405 T16 BMW E36 M3 OPEL ASTRA turbo FIAT PUNTO GT
|
AWD RWD
RWD
RWD
RWD
AWD AWD
AWD AWD FWD
AWD FWD FWD
RWD
FWD FWD
AWD RWD
FWD FWD |
11.019 11.884 11.905 11.916 11.946 12.004
12.085 12.172 12.489 12.802 12.858 12.949 13.106 13.362
13.553 13.648 13.660 13.732 13.737 13.753 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | AUDI S2
DODGE VIPER CHEVROLET CAMARO nitró CHEVROLET CAMARO nitró CHEVROLET
CORVETTE nitró AUDI S2 OPEL KADETT nitró OPEL KADETT turbo SUBARU
IMPREZA WRX STI MAZDA 323 GTR AUDI RS2 OPEL KADETT GSI FIAT PUNTO
GT OPEL CALIBRA turbo OPEL ASTRA turbo FIAT 850 turbo RENAULT
5 GT turbo BMW E36 M3 CHEVROLET CORVETTE VW GOLF TDI |
AWD RWD
RWD RWD RWD
AWD FWD
FWD AWD
AWD AWD
FWD FWD
AWD FWD
RWD FWD
RWD RWD FWD
| 206.60 193.94
187.99 185.57 183.09 181.82 181.36 181.25 180.90 177.89
177.12 172.35 169.01 167.93 166.19 164.38 163.73
162.90 162.62 161.43 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|