|
Rábaring
2005. június 12. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Próbáltam
a múltkori Hungaroringes fiaskó után javítani az üzemanyagellátó rendszeren, de
sajnos még mindíg nem tökéletes a dolog mint ez kiderült a versenyen. De nézzük
futamról futamra! |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.50 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.18 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 9.500 131.948 14.470 158.204
|
hivatalos 0.349 2.246 8.937 129.030 13.918 156.610 |
ellenfél hiv. 0.508 1.829 7.989 137.930 12.533 174.860 |
A látványra
mentem. :) No meg persze a jó idõre is, de a videófelvétel is nagyon érdekelt,
hogy húz el egy jóval erõsebb autó. Az ellenfél Impeza a nap legjobbját futotta
ellenem, elég látványos. Az én rajtom pocsék, megint próbálkoztam nagyobb guminyomással,
de hiába. Negyedikben el kellett vennem egy picit, mert nagyon elszegényedett
a keverék. Megint! :( De a videó jól sikerült. :) |
1/8 mile: 9.39 mp 133 km/h 0-100 km/h: 6.05 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.390 133.357 14.290 160.778
|
hivatalos 0.263 2.224 8.857 130.380 13.807 158.590
|
ellenfél hiv. 0.544 2.240 8.519 141.380 13.083 178.110
|
A rajt kisértetiesen
hasonlít az elõzõ futamra. Pocsék ez is, de most nem kellett elvennem negyedikben,
nem volt annyira vészes a probléma. Persze most is gyengébb negyedikben, látszik
a görbén. Az ellenfél egy alapvetõen rallyra épített régi, hátsókerékhajtású
Ford Escort. Modern 200+ lóerõs szívómotor és erre jön rá a nitró. Kikönnyített
kasztni, Formula-3000-es fékek. Bár nekem a soför barátja azt mondta, hogy ebben
a futamban nitró nélkül ment, de az eredménylistáról egyértelmûen kiderül, hogy
itt bizony ment az N2O befecskendezés. Lerajtoltam, de már féltáv elõtt utolért...
Szép! Meg is nyerte a kategóriáját! Nekem ez az idõeredmény már nem lett volna
rossz az autó állapotát figyelembe véve, de egy osztrák srác jobbat ment ennél,
nekem pedig a pontversenyben minden pontra szükségem van, így nem elégedhettem
meg ezzel. |
1/8 mile: 9.41 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.12 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.410 133.532 14.370 157.777
|
hivatalos 2.294 2.238 8.938 130.020 13.976 155.420
|
ellenfél hiv. 0.100 2.463 9.936 110.940 17.379 75.160 |
A rajtot
továbbra sem tudtam javítani jelentõsen. Ráadásul már hármas végén látható, hogy
elmegy az autó ereje, így váltás után kifejezetten óvatosan adtam teljes gázt. Az
ellenfél egy Honda CRX volt, kicsit nagy elõnyt adtam neki, de sajnos ez nem derült
ki, mert miután eltolt egy váltást, féltáv körül már elvette a gázt, ezért a nagy
sebességkülönbség az utólérés pillanatában. |
1/8 mile: 9.41 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.01 mp |
|
reakcióidõ:
60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.650 9.410 131.873 14.370 159.082
|
hivatalos 0.244 2.181 8.716 129.790 13.803 156.180
|
ellenfél hiv.
|
Ellenfél nélkül próbáltam idõt javítani. A nagy ötletem
az volt, hogy megpróbálom a hármast kevésbé kihúzatni. Általában 140 km/h körül
váltok, most megpróbáltam 130 km/h körül kapcsolni. Biztatónak tünt ez a megoldás,
az idõeredmény egész jó lett. De ez még mindíg nem volt elég, az oszrák Integra
4 századdal gyorsabb volt! Errõl a futamról nincs videó, bár ellenfél nélkül
nem is lenne túl érdekes. |
1/8 mile: 9.33 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.97 mp |
|
reakcióidõ:
60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.580 9.330 132.461 14.350 158.822
|
hivatalos 0.308 2.089 8.609 129.850 13.754 157.290 |
ellenfél hiv.
|
Egy újab "páratlan" futam. A számítógép szerint
ez egy nagyon jól sikerült futam. Kétségtelen tény, hogy ez volt az addigi legjobb
rajt, de hogy ennyire jó lett volna, az furcsa. Megtartottam az elõzõ futamból
a hamarabb kapcsolt negyedik fokozat ötletét, megspékelve azzal, hogy finoman
adtam ár az erõt. Mivel összejött az áhított idõ, úgy gondoltam ez a megoldás
jól mûködik. |
1/8 mile: 9.65 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.50 mp |
6. futam (negyeddöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.790 9.650 131.813 14.740 141.396
|
hivatalos 0.442 2.315 9.103 128.000 14.303 139.330
|
ellenfél hiv. 0.305 2.313 9.576 116.460 14.975 145.450
|
Az ellenfél
egy 1.8-as Civic volt, papírforma szerint nem lehetett akadály, de az elõzõ versenyeken
már elbuktam párszor hasonló ellenfelek ellen, most próbáltam jobban odafigyelni.
Kicsit bealudtam, de azért sikerült nyernem. |
1/8 mile: 9.49 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.21 mp |
7. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.490 131.826 14.480 149.159
|
hivatalos 0.389 2.212 8.965 128.800 14.134 147.770
|
ellenfél hiv. 0.378 2.345 9.337 121.980 14.514
152.700 | Gordon
Honda S2000-je ellen. A látványos videó kedvéért még a tetõt is lenyitotta a futamunkra,
de sajnos rosszul állítottam be a kamerát, és hamar kiúszik a képbõl a Honda.
;) Na jó, nem leszek szemét, lesz ez még így se! Hajrá Gordon! :) |
1/8 mile: 9.40 mp 130 km/h 0-100 km/h: 6.05 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.400 130.079 14.380 159.609
|
hivatalos 0.233 2.243 8.938 127.100 13.986 156.440
|
ellenfél hiv. 0.242 2.285 8.985 128.510
13.960 157.980
|
És a nagy döntõ, CCH ellen. Féltávig tulajdonképpen minden
jól ment, ott azonban zavaromban túl hamar elváltottam a hármast. Ezt már kétszer
kipróbáltam és nem ártott nagyon az idõnek, de most az idõmérõk alatt bevállt
130 km/h (és az optimális 140) helyett már 125 körül felváltottam. A videón jól
látható, hogy addig tulajdonképpen egész jól álltam, bár nagyon szoros volt. Így
is nagyon szoros lett, nem is tudtam ki nyert, míg vissza nem értem a rajtvonalhoz,
ahol kiderült, hogy 0.017 mp választott el a gyõzelemtõl. No nem én lennék én,
ha ki nem számoltam volna, mi lett volna, ha 120 km/h-tól úgy megyek mint mondjuk
a negyedik futamban. Vagyis ha a két mérés adatait összekombinálom. Ez jött ki:
diagram.
Bár nem igazán látható, de 2 századot javult a 0 rolloutos 1/4 mérföldes idõ,
ez pont elég lett volna. Hát szóval, ezt a futamot szépen elb***tam. De lett róla
egy szuper videó, ennek legalább örülök. CCH-nak pedig gratula, nagyon jól csinálta,
a legjobb idõeredményt ebben a futamban autózta. | Második
lettem. Mit mondjak, eltoltam megint. Nehéz ez, egyszer nem sikerül, onnantól mindíg
benne van az emberben, hogy most is el fogja rontani és ez kihat az eredményre. A
versenynek igazából örülök, jó, hogy van igazán komoly ellenfel. Már nem csak
technikailag, hanem fejben is jól kell teljesíteni.
További információk
a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | AUDI
S2 CHEVROLET CAMARO DODGE VIPER VW KARMANN GHIA SUBARU IMPREZA
MAZDA 323 CHEVROLET CAMARO FORD ESCORT SUBARU IMPREZA OPEL KADETT
AUDI RS2 SUBARU IMPREZA CHEVROLET CORVETTE AUDI 90 QUATTRO OPEL
CALIBRA BMW 316I FORD VAN-35 OPEL KADETT BMW 320I SUBARU IMPREZA
|
AWD RWD
RWD RWD
AWD
AWD RWD
RWD AWD
FWD AWD AWD
RWD
AWD AWD RWD
RWD FWD
RWD AWD |
10.926 11.701 11.721 11.888 12.022 12.183
12.194 12.244 12.533 12.557 12.665 12.729 12.732 12.931
12.945 13.032 13.085 13.201 13.329 13.478 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | AUDI S2 DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO nitro SUBARU IMPREZA VW KARMANN GHIA nitro OPEL KADETT
turbo CHEVROLET CAMARO nitro FORD ESCORT nitro MAZDA 323 GT-R
OPEL KADETT nitro AUDI RS2 CHEVROLET CORVETTE SUBARU IMPREZA BMW
316I SUBARU IMPREZA BMW 320I AUDI 90 QUATTRO OPEL CALIBRA
BMW M3 TOYOTA SUPRA |
AWD RWD
RWD AWD RWD
FWD RWD
RWD AWD
FWD AWD
RWD AWD RWD
AWD RWD AWD
AWD RWD RWD
| 210.07 201.82
189.72 185.09 183.91 182.39 181.47 180.79 180.11 179.89
176.47 175.93 174.86 172.46 170.72 170.21 167.44 167.44
164.57 163.82 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|