timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2005. május 22. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Csütörtökön az autó sikeresen átment az esedékes mûszaki vizsgán, büszkén mondhatom, hogy csont nélkül, minden követelménynek megfelelt.
A kipufogó hangján vitatkoztak ugyan egy kicsit, de aztán csak átengedték.
Továbbra sincs fejlesztés az autón, csak fejleszeni való. :)

A Rábaringen idén remek idõeredmények születnek, de fontos tudni, hogy ez részben a kelleténél jóval nagyobb, közel 38 centis rollout miatt van! Tavaly még csak 15 centi volt, szerettünk volna nagyobbat, no de nem ekkorát. :D

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.38 mp 133 km/h    0-100 km/h: 6.03 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.380
132.588
14.280
161.720
hivatalos
0.659
2.215
8.900
129.500
13.858
159.120
ellenfél hiv.
0.538
2.234
9.037
126.21
14.073
156.270

Nem is emlékszem mikor volt utoljára ilyen szoros CCH elleni csatám - persze lehet csak azért nem emlékszem, mert akkor nem csináltam róla ilyen frankó belsõkamerás videót. :)
Elsõ futamnak végülis elmegy, de éreztem, hogy negyedikben valami gond volt az autóval, ami aztán a logokat nézegetve egyértelmûvé vált - elszegényedett a keverék ettõl kissé gyengébb volt az autó.


1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.99 mp

2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.320
134.167
14.290
157.374
hivatalos
0.572
2.176
8.788
131.090
13.774
154.420
ellenfél hiv.
0.204
1.836
8.188
136.360
12.848
170.920

Reméltem, hogy az elszégényedés csak ideiglenes probléma, így mentem egy új futamot, ezúttal egy 2.5 literes Motec-es, piszkált Impreza WRX STI ellen.
Nem volt esélyem természetesen, de általában a legjobb idõket mindíg nálam gyorsabb ellenfelek ellen tudom produkálni. :) Végülis jól sikerült a futam, az idõeredmény egész jó, föleg ha figyelembe veszzük, hogy negyedikben ezúttal annyire elszegényedett a keverék, hogy már muszáj voltam egy picit elvenni a gázt. Ez segített is, de egy tized körülbelül elveszett, jónéhány km/h-val egyetemben. Mivel láttam, hogy ez ma nem megy, le is parkoltam az autót. Végülis jól tettem, mert ez az idõ lett a legjobb a kategóriában.


1/8 mile: 9.56 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.37 mp
3. futam (negyeddöntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.560
132.288
14.520
158.172
hivatalos
0.379
2.271
9.021
129.380
14.043
156.010
ellenfél hiv.
0.536
2.353
9.670
116.650
15.146
136.360

Lehet, hogy papírforma szerint könnyû futamnak igérkezett, de én rendesen tartottam tõle, mégiscsak 1.6-os turbós ez a Fiesta. Szerencsére nem volt nagyobb gond a futammal leszámítva ugye a keverék problémát, ami most is jelentkezett, igaz enyhébben.


1/8 mile: 9.43 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.06 mp
4. futam (elõdöntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.430
133.646
14.380
159.090
hivatalos
0.338
2.221
8.851
131.570
13.846
156.950
ellenfél hiv.
0.535
2.254
9.196
123.290
14.299
154.840

Quad sárga S2000-je ellen. Itt is igyekeztem a maximumot hozni, nem tudván elég lesz-e, vagy sem.
Negyedikben full elmelt az erõ, ismét el kellett vennem a gázt. Ahhoz képest végülis nem rossz idõeredmény ez sem.


1/8 mile: 9.63 mp 128 km/h    0-100 km/h: 6.84 mp
5. futam (döntõ)  videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.630
128.444
14.620
158.520
hivatalos
0.359
2.202
9.030
125.220
14.076
156.010
ellenfél hiv.
0.276
2.251
8.991
127.320
13.974
157.720

Ahbakker. :( A nap legrosszabb futamát futottam a döntõben. Remek! Igaz már az idõmérõk alatt is sejtettem, hogy ezen a napon nehéz lesz nyerni, de azért reménykedtem.
CCH megint jól lerajtolt, csakúgy mint az nap elsõ futamában. Jól el is húzott, de kettesben azért már sikerült egy picit hoznom rajta. Ha sikerül a 3. fokozatot egybõl, gyorsan kapcsolnom, akkor még nyerhettem volna, de nem sikerült és mivel most is jelentkezett az üzemanyagellátási probléma, erõbõl esélyem nem volt utólérni. A belsõkemerás videó most is jól mutatja a történéseket.

Így lettem második. Mit mondjak, kár volt az utolsó futambeli hibáért, de CCH megérdemelten
gyõzõtt. Két nála gyorsabb célvonali sebességgel rendelkezõ autót gyõzõtt le a döntõk alatt,
szóval le a kalappal!


További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:

Autók abszolút idõeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
SUBARU IMPREZA
DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO nitro
VW KARMAN GHIA
MAZDA 323 GT-R
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA WRX STI
OPEL KADETT turbo
SUBARU IMPREZA WRX STI
SUBARU IMPREZA WRX STI
OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 (M5 motor)
OPEL KADETT GSI nitro
CHEVROLET CAMARO Z28
BMW E30 4.0
SEAT INCA 1.9 TDI
RENAULT 5 GT turbo
SEAT LEON 1.8T
VW GOLF 1.9 TDI
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD
FWD
FWD
FWD
11.189
11.555
11.878
11.989
12.142
12.424
12.451
12.625
12.672
12.675
12.854
12.903
12.916
13.013
13.149
13.381
13.728
13.774
13.777
13.811
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
DODGE VIPER
SUBARU IMPREZA
VW KARMAN GHIA
CHEVROLET CAMARO nitro
OPEL KADETT turbo
OPEL KADETT GSI nitro
MAZDA 323 GT-R
BMW E30 (M5 motor)
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA WRX STI
SUBARU IMPREZA WRX STI
OPEL CALIBRA
SUBARU IMPREZA WRX STI
BMW E30 4.0
SEAT INCA 1.9 TDI
CHEVROLET CAMARO Z28
FIAT PUNTO GT
SEAT LEON 1.8T
VW GOLF 1.9 TDI

AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD

209.76
198.76
190.98
185.81
185.81
180.45
177.78
176.15
175.50
173.39
171.84
170.41
169.01
168.82
168.52
168.03
167.93
165.71
165.71
163.08

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!