|
Rábaring
2005. május 22. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Csütörtökön
az autó sikeresen átment az esedékes mûszaki vizsgán, büszkén mondhatom, hogy
csont nélkül, minden követelménynek megfelelt. A kipufogó hangján vitatkoztak
ugyan egy kicsit, de aztán csak átengedték. Továbbra sincs fejlesztés az autón,
csak fejleszeni való. :)
A Rábaringen idén remek idõeredmények születnek,
de fontos tudni, hogy ez részben a kelleténél jóval nagyobb, közel 38 centis rollout
miatt van! Tavaly még csak 15 centi volt, szerettünk volna nagyobbat, no de nem
ekkorát. :D |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.38 mp 133 km/h 0-100 km/h: 6.03 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.610 9.380 132.588 14.280 161.720
|
hivatalos 0.659 2.215 8.900 129.500 13.858 159.120 |
ellenfél hiv. 0.538 2.234 9.037 126.21 14.073 156.270 |
Nem is emlékszem
mikor volt utoljára ilyen szoros CCH elleni csatám - persze lehet csak azért nem
emlékszem, mert akkor nem csináltam róla ilyen frankó belsõkamerás videót. :) Elsõ
futamnak végülis elmegy, de éreztem, hogy negyedikben valami gond volt az autóval,
ami aztán a logokat nézegetve egyértelmûvé vált - elszegényedett a keverék ettõl
kissé gyengébb volt az autó. |
1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.99 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.610 9.320 134.167 14.290 157.374
|
hivatalos 0.572 2.176 8.788 131.090 13.774 154.420 |
ellenfél hiv. 0.204 1.836 8.188 136.360 12.848 170.920
|
Reméltem,
hogy az elszégényedés csak ideiglenes probléma, így mentem egy új futamot, ezúttal
egy 2.5 literes Motec-es, piszkált Impreza WRX STI ellen. Nem volt esélyem
természetesen, de általában a legjobb idõket mindíg nálam gyorsabb ellenfelek
ellen tudom produkálni. :) Végülis jól sikerült a futam, az idõeredmény egész
jó, föleg ha figyelembe veszzük, hogy negyedikben ezúttal annyire elszegényedett
a keverék, hogy már muszáj voltam egy picit elvenni a gázt. Ez segített is, de
egy tized körülbelül elveszett, jónéhány km/h-val egyetemben. Mivel láttam, hogy
ez ma nem megy, le is parkoltam az autót. Végülis jól tettem, mert ez az idõ lett
a legjobb a kategóriában. |
1/8 mile: 9.56 mp 132 km/h 0-100 km/h: 6.37 mp |
3. futam (negyeddöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 9.560 132.288 14.520 158.172
|
hivatalos 0.379 2.271 9.021 129.380 14.043 156.010 |
ellenfél hiv. 0.536 2.353 9.670 116.650 15.146 136.360 |
Lehet, hogy
papírforma szerint könnyû futamnak igérkezett, de én rendesen tartottam tõle,
mégiscsak 1.6-os turbós ez a Fiesta. Szerencsére nem volt nagyobb gond a futammal
leszámítva ugye a keverék problémát, ami most is jelentkezett, igaz enyhébben. |
1/8 mile: 9.43 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.06 mp |
4. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.430 133.646 14.380 159.090
|
hivatalos 0.338 2.221 8.851 131.570 13.846 156.950 |
ellenfél hiv. 0.535 2.254 9.196 123.290 14.299 154.840 |
Quad sárga
S2000-je ellen. Itt is igyekeztem a maximumot hozni, nem tudván elég lesz-e, vagy
sem. Negyedikben full elmelt az erõ, ismét el kellett vennem a gázt. Ahhoz
képest végülis nem rossz idõeredmény ez sem. |
1/8 mile: 9.63 mp 128 km/h 0-100 km/h: 6.84 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.630 128.444 14.620 158.520 |
hivatalos 0.359 2.202 9.030 125.220 14.076 156.010 |
ellenfél hiv. 0.276 2.251 8.991 127.320
13.974 157.720 |
Ahbakker. :( A nap legrosszabb futamát futottam a döntõben.
Remek! Igaz már az idõmérõk alatt is sejtettem, hogy ezen a napon nehéz lesz nyerni,
de azért reménykedtem. CCH megint jól lerajtolt, csakúgy mint az nap elsõ futamában.
Jól el is húzott, de kettesben azért már sikerült egy picit hoznom rajta. Ha sikerül
a 3. fokozatot egybõl, gyorsan kapcsolnom, akkor még nyerhettem volna, de nem
sikerült és mivel most is jelentkezett az üzemanyagellátási probléma, erõbõl esélyem
nem volt utólérni. A belsõkemerás videó most is jól mutatja a történéseket. |
Így
lettem második. Mit mondjak, kár volt az utolsó futambeli hibáért, de CCH megérdemelten gyõzõtt.
Két nála gyorsabb célvonali sebességgel rendelkezõ autót gyõzõtt le a döntõk alatt, szóval
le a kalappal!
További információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | AUDI
S2 SUBARU IMPREZA DODGE VIPER CHEVROLET CAMARO nitro VW KARMAN
GHIA MAZDA 323 GT-R AUDI RS2 SUBARU IMPREZA WRX STI OPEL KADETT
turbo SUBARU IMPREZA WRX STI SUBARU IMPREZA WRX STI OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 (M5 motor) OPEL KADETT GSI nitro CHEVROLET CAMARO Z28 BMW
E30 4.0 SEAT INCA 1.9 TDI RENAULT 5 GT turbo SEAT LEON 1.8T VW
GOLF 1.9 TDI
| AWD
AWD RWD
RWD
RWD
AWD AWD AWD
FWD AWD AWD
AWD RWD
FWD RWD
RWD
FWD FWD
FWD FWD |
11.189 11.555 11.878 11.989 12.142 12.424
12.451 12.625 12.672 12.675 12.854 12.903 12.916 13.013
13.149 13.381 13.728 13.774 13.777 13.811 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | AUDI S2 DODGE VIPER
SUBARU IMPREZA VW KARMAN GHIA CHEVROLET CAMARO nitro OPEL KADETT turbo
OPEL KADETT GSI nitro MAZDA 323 GT-R BMW E30 (M5 motor) AUDI RS2
SUBARU IMPREZA WRX STI SUBARU IMPREZA WRX STI OPEL CALIBRA SUBARU
IMPREZA WRX STI BMW E30 4.0 SEAT INCA 1.9 TDI CHEVROLET CAMARO Z28
FIAT PUNTO GT SEAT LEON 1.8T VW GOLF 1.9 TDI |
AWD RWD
AWD RWD RWD
FWD FWD
AWD RWD
AWD AWD AWD
AWD AWD RWD
FWD RWD FWD
FWD FWD |
209.76 198.76 190.98 185.81 185.81 180.45
177.78 176.15 175.50 173.39 171.84 170.41 169.01 168.82
168.52 168.03 167.93 165.71 165.71 163.08 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|