|
Rábaring
2005. szeptember 11. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Szombaton felszereltem egy új ékszíjtárcsát, de sajnos
kiderült, hogy ehhez bizony nincs megfelelõ hosszú ékszíjam, és a szombati esti
vadászat alatt is csak egyetlen alkalmas darabot találtam az egyik benzinkútnál.
Az sem volt teljes ideális, mivel nem tudtam teljesen megfeszíteni, de mivel a
jobb tárcsa miatt már egyáltalán nem rezonált a szíj, úgy gondoltam jó lesz az. Ezzel
egyúttal feltettem az új, hatalmas intercooleremet is, Yasecnak ezúton is köszönet
az éjjeli csonkhegesztésért. :) |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.33 mp 114 km/h 0-100 km/h: 5.55 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.610 9.330 113.501 16.480 84.280
|
hivatalos 2.384 2.172 8.884 112.410 16.198
83.410
| ellenfél
hiv. 0.452 2.608 11.737 91.310 20.581 62.240 |
Sajnos már
féltáv elõtt észleltem, hogy ismét leugrott az ékszíj, így elvettem a gázt. Ugyan
meglett a szíj, de sajnos ezt most le is fogazódott, és persze nem volt másik.
:( Pedig ez nem lett volna rossz futam, sõt! |
1/8 mile: 9.59 mp 130 km/h 0-100 km/h: 6.71 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.600 9.590 129.616 14.400 172.141
|
hivatalos 1.037 2.140 9.059 128.000 13.994 167.730
|
ellenfél hiv. 0.223 2.478 10.202 111.200
15.806 143.210
|
Megpróbáltam pár vasárnap is nyitva tartó helyen új szíjat
venni, de sajnos sikertelenül. Így nem volt mit tenni, vissza kellett tenni a
hibás tárcsát. Mivel tudtam, hogy ezzel szinte semmi remény arra, hogy fent maradjon,
egy igazi biztonsági futamot mentem. Nagyon óvatos váltások jellemzik ezt a futamot.
Éppen befértem ezzel 14 mp alá, de mivel két komoly ellenfelem autója is komoly
problémákkal küzdött, ez is elég volt a 2. helyre, majd a Lotus Elise megérkezése
után visszacsúsztam a 3. helyre, de ezzel még elégedett voltam. |
1/8 mile: 11.45 mp 132 km/h 0-100 km/h: 9.24 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 3.150 11.450 131.918 17.400 94.197
|
hivatalos 0.810 2.530 10.614 126.930 16.822 93.510
|
ellenfél hiv. - |
RAFi mûszaki problémái miatt sajnos ez egy BYE futam volt,
ahol a keveréket próbáltam bemérni, hogy vajon miért szegényedik el ismét. Nem
derült ki sajnos, kicsit szegény és kész. De azért elég jól megy így is, 180 lóerõ
felett produkált keréken. |
1/8 mile: 9.26 mp 139 km/h 0-100 km/h: 5.93 mp |
4. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.630 9.260 138.894 13.790 176.877
|
hivatalos 0.077 2.254 8.827 134.890 13.441 173.180
|
ellenfél hiv. 0.308 2.177 8.805 132.290 13.609 165.520
|
Ebben a
futamban tudtam, hogy nincs mese, tolni kell, reménykedtem, hogy a helyén marad
az ékszíj és persze amennyire lehetett azért óvatosan toltam. A célba érkezés
után úgy tünt, ismét elveszett az ékszíj mivel nem volt töltés. Mivel nem akartam
a döntõket lassítani azzal, hogy a pályán nézem meg mi a helyzet, ezért Fredl
vontatott vissza az Integrával. Kicsit viccess volt, hogy azért még nyert az autó,
mielõtt bedöglött. De miután visszaérkezés után kinyitottam a motorháztetõt meglepve
tapasztaltam, hogy a szíj a helyén van. Ezt nagyon biztató jelnek tekintettem
a döntõ elõtt. A célvonali sebesség is végre a helyén van, 173 km/h-val magyar
autó még nem ért célba a kategóriámban, sõt ez már nemzetközi viszonylatban is
elég szép eredmény. Ennél több ezzel a váltóval nem is lesz, mert kb. 50 fordulattal
a leszabályzás elõtt vettem el a gázt. |
1/8 mile: 9.03 mp 142 km/h 0-100 km/h: 5.52 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.600 9.030 142.140 13.560 168.127
|
hivatalos 0.221 2.165 8.539 138.530 13.146 164.480
|
ellenfél hiv. 0.172 2.130 8.664 130.380 13.522 162.160 |
A döntõben
Yasec Lotusa került ellenfélnek, aki 13.387-as idõvel került a döntõbe. Mivel
tudtam, hogy ennél jobb idõt még sosem mentem Magyarországon, sejtettem, hogy
vagy sikerül egy nagyon jó rajtot vennem, vagy nem sok esélyem van. Ezzel szemben
a Lotus egy picivel korábban indult nálam, de elrontotta a rajtját, így egyesben
alig tudott elõnyt szerezni, csak a korai váltásom miatt ugrott megy egy autóhossznyival,
de ez nem akkora hátrány, hogy ne tudjam behozni. A cél elõtt a technika kimélése
miatt inkább kapcsoltam egy ötödiket is, de mivel erre nagyon figyelni kell, nehogy
hármas legyen, szóval az óvatoskodás miatt meglehe-tõsen sokat vesztettem a célvonali
sebességbõl. Éreztem, hogy egy egészen jól sikerült futam volt, de ennyire
jónak nem gondoltam! | Hát
így lett meg Hófehérke elsõ gyõzelme! Ráadásul új magyar idõ és sebességrekorddal
is büszkélkedhetek. Egy ideig
legalábbis. :)
További
információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | JEEP
CJ7 kompresszor + nitró VW Bogár 3.2 nitró CHEVROLET NOVA drag AUDI
COUPE QUATTRO VW KARMANN GHIA nitró MAZDA 323 GT-R AUDI S2 CHEVROLET
CORVETTE C5 OPEL KADETT turbo CHEVROLET CORVETTE C4 OPEL KADETT GSI
nitró OPEL KADETT GSI nitró RENAULT 5 GT turbo VW GOLF
1.8 turbo FIAT 850 turbo OPEL CALIBRA turbo BMW E30 4.0 V8 LOTUS
ELISE S2 CHEVROLET CORVETTE C5 OPEL ASTRA turbo
|
RWD
RWD
RWD
AWD RWD
AWD AWD
RWD
FWD RWD FWD
FWD FWD
FWD
RWD
AWD
RWD RWD RWD
FWD |
9.806 10.129 11.029 11.950 11.958 12.114
12.352 12.370 12.657 12.659 12.734 13.128 13.146
13.162 13.195 13.266 13.290 13.387 13.457 13.507 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | JEEP CJ7 kompresszor
+ nitró VW Bogár 3.2 nitró CHEVROLET NOVA drag VW KARMANN GHIA nitró
CHEVROLET CORVETTE C4 OPEL KADETT GSI nitró OPEL KADETT GSI nitró
AUDI COUPE QUATTRO OPEL KADETT turbo AUDI S2 MAZDA 323 GT-R CHEVROLET
CORVETTE C5 VW GOLF 1.8 turbo RENAULT 5 GT turbo BMW E30 4.0
V8 OPEL ASTRA turbo FIAT 850 turbo HONDA INTEGRA TYPE-R TOYOTA
SUPRA turbo OPEL CALIBRA turbo |
RWD RWD
RWD RWD
RWD FWD
FWD AWD
FWD AWD AWD
RWD FWD
FWD RWD
FWD RWD
FWD RWD
AWD | 224.82
215.09 206.90 189.35 188.11 185.21 184.85 183.79 183.32
180.90 180.56 180.23 174.44 173.18 170.72 168.42
167.93 165.52 165.14 163.92 |
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|