|
Rábaring
2006. május 27. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Az elsõ verseny elég szerencsétlenük
ért véget, pedig akár egy igazi sikersztori is lehetett volna, a 300 lóerõs Civic
alig tudott jobbat futni nálam. (13.04 vs 13.10) Azt persze tudtam, hogy amint
a Civic megjavul, sokkal jobb eredményekre lesz képes, de reméltem, hogy 1-2 tizedet
én is fogok még tudni javulni. Lássuk sikerült-e? |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.14 mp 138 km/h 0-100 km/h: 7.04 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.790 10.140 138.415 14.730 172.720
|
hivatalos 2.285 2.297 9.362 135.211 14.109 171.429
|
ellenfél hiv.
|
Az elsõ futamban egyelül mentem, csak a jó eredmény elérése
volt a cél. Sajnos már a rajt is elég pocsék, aztán az elsõ váltás elég nehezen
jött össze, nem csoda, hogy csak 14 másodperces lett a futam. Hát nem lett
jó kedvem, sõt. |
1/8 mile: 9.16 mp 143 km/h 0-100 km/h: 5.68 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.160 142.942 13.650 174.867
|
hivatalos 0.891 2.279 8.628 139.265 13.203 170.819
|
ellenfél hiv. 1.171 2.314 8.180 142.433 12.685 173.808
|
Nem nagyon
volt kedvem új futamot menni, de végülis a barátaim rábeszéltek, hogy toljak még
egyet. Az ellenfél Viktor 5.7 literes V8-as motoros Pontiac Trans Am-je volt,
ezúttal nitró nélkül. Sajnos amire a rajtvonalhoz értünk nekieredt az esõ... Persze
nem ettõl lett rossz a rajt, az elsõ futamban, szárazon se ment jobban. Viszont
a futam maga elég szoros lett, nekem tetszett. Mondjuk azt nem értem, hogy mérhetnek
Viktornak ennyivel rosszabb 60 lábas idõeredményt, majd ennyivel jobb 1/8 mérföldes
idõt, miközben a sebességek között alig 3 km/h különbség volt csak. |
Sajnos
a 2. futam végén fehér füst dölt elõ a kipufogóból, átégett a hengerfejtömítés.
:( Kisebb gondok voltak már a tömítéssel korábban is, de sosem égett át. Végülis
tudom miért történt, szerelési hiba volt.
Amint
tudom, ismét pályára állítom a vasat!
További
információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A szokásos top20-as listát sajnos nem tudtam megcsinálni, ugyanis a
hivatalos eredménylista nagyon hiányos, motoros eredmények keveredtek az autósok
közé, hiányoznak a nevek, szóval reménytelen.
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|