timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2006. május 27. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Az elsõ verseny elég szerencsétlenük ért véget, pedig akár egy igazi sikersztori is lehetett volna, a 300 lóerõs Civic alig tudott jobbat futni nálam. (13.04 vs 13.10)
Azt persze tudtam, hogy amint a Civic megjavul, sokkal jobb eredményekre lesz képes, de reméltem, hogy 1-2 tizedet én is fogok még tudni javulni. Lássuk sikerült-e?

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.14 mp 138 km/h    0-100 km/h: 7.04 mp
1. futam

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.790
10.140
138.415
14.730
172.720
hivatalos
2.285
2.297
9.362
135.211
14.109
171.429
ellenfél hiv.

Az elsõ futamban egyelül mentem, csak a jó eredmény elérése volt a cél. Sajnos már a rajt is elég pocsék, aztán az elsõ váltás elég nehezen jött össze, nem csoda, hogy csak 14 másodperces lett a futam.
Hát nem lett jó kedvem, sõt.


1/8 mile: 9.16 mp 143 km/h    0-100 km/h: 5.68 mp

2. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.160
142.942
13.650
174.867
hivatalos
0.891
2.279
8.628
139.265
13.203
170.819
ellenfél hiv.
1.171
2.314
8.180
142.433
12.685
173.808

Nem nagyon volt kedvem új futamot menni, de végülis a barátaim rábeszéltek, hogy toljak még egyet.
Az ellenfél Viktor 5.7 literes V8-as motoros Pontiac Trans Am-je volt, ezúttal nitró nélkül.
Sajnos amire a rajtvonalhoz értünk nekieredt az esõ...
Persze nem ettõl lett rossz a rajt, az elsõ futamban, szárazon se ment jobban.
Viszont a futam maga elég szoros lett, nekem tetszett. Mondjuk azt nem értem, hogy mérhetnek Viktornak ennyivel rosszabb 60 lábas idõeredményt, majd ennyivel jobb 1/8 mérföldes idõt, miközben a sebességek között alig 3 km/h különbség volt csak.

Sajnos a 2. futam végén fehér füst dölt elõ a kipufogóból, átégett a hengerfejtömítés. :(
Kisebb gondok voltak már a tömítéssel korábban is, de sosem égett át.
Végülis tudom miért történt, szerelési hiba volt.


Amint tudom, ismét pályára állítom a vasat!


További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A szokásos top20-as listát sajnos nem tudtam megcsinálni, ugyanis
a hivatalos eredménylista nagyon hiányos, motoros eredmények
keveredtek az autósok közé, hiányoznak a nevek, szóval reménytelen.

 


(M) Majicright 2006.




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!