|
Rábaring
2006. március 18. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Sajnos az idei évet fejlesztések
nélkül kellett elkezdenem, anyagi okok miatt. A tavaly hibás
szerelés miatt tönkrement hengerperselyeket és dugattyúkat
használt gyári alkatrészekre cseréltem, visszaraktam
a hengerfejet, meg minden tartozékot és kiváncsian vártam
hogy fog menni. Lássuk... |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 12.58 mp 127 km/h 0-100 km/h: 10.52 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 3.570 12.580 126.898 17.340 171.253
|
hivatalos 0.625 2.971 11.885 123.499 16.750 167.539
|
ellenfél hiv. 0.815 2.433 9.557 122.293 14.770 153.600
|
A versenyre
kiérkezés után fúvókát cseréltem
a karbiban, és óvatosan akartam kipróbálni, még
az utcai gumikkal így lassú rajtot vettem, csak hármasban
nyomtam padlót, de sajnos erõbõl eltekerte a kerekeket, így
a négyest is nyomtam egy picit, hogy legyen adatom valódi terhelés
mellett is. Sajnos nem volt tökéletes a keverék most sem,
szegényebb mint az ideális. A célvonali sebesség és
a keréken mért teljesítmény azonban így is
elég bíztató volt. |
1/8 mile: 9.26 mp 145 km/h 0-100 km/h: 5.79 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.780 9.260 144.697 13.680 179.477
|
hivatalos 4.067 2.281 8.818 141.384 13.331 174.970
|
ellenfél hiv. 0.398 2.587 10.442 110.855 16.204 138.196
|
Dél
körül aztán úgy gondoltam ennél nem lesz szárazabb
a pálya, így felraktam a slick gumikat és újból
sorba álltam. A gumimelegítés hihetetlenül könnyen
ment, nagyon nem tapadt. A rajt végülis 5 hónap kihagyás
után így elsõre nem mondható rossznak. Kettesben nem
tapadt semmit, de hármasban már igen, érzésre is egész
jól ment, szinte egészen a leszabályozásig kellett
forgatnom negyedikben. Meg is lett az eredménye, 175 km/h célvonali,
ez nem éppen rossz. Természetesen a keverék most sem volt
jobb. |
1/8 mile: 9.03 mp 147 km/h 0-100 km/h: 5.49 mp |
3. futam (negyeddöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 9.030 146.895 13.570 157.053
|
hivatalos 0.399 2.196 8.485 144.000 13.105 155.089
|
ellenfél hiv. 0.454 2.699 10.228 113.475 17.117 88.916
|
Az ellenfél
egy BMW E21(?) volt, nem tudom mekkora motorral. Igazán nem kellett volna
ennyire nyomnom, de valamiért mégiscsak tapostam. Amíg lehetett...
Negyedikben ugyanis olyan szinten kezdett el a teljesítménybõl
veszíteni, hogy muszáj voltam elvenni a gázt. A nap végének
ismeretében az az igazság már jóval hamarabb kellett
volna visszavenni. Féltávig azonban nagyon jól ment az
autó, a 144 km/h sebességnél a mezõnybõl csak
a két drag, valamint egy Subaru Impreza és egy EVO 8 tudott jobbat. Sõt,
még 1/4-en is ez új egyéni csúcs a majd 100 méternyi
gurulás ellenére. |
1/8 mile: 9.11 mp 142 km/h 0-100 km/h: 5.55 mp |
4. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.720 9.110 141.939 13.800 152.442
|
hivatalos 0.421 2.250 8.598 139.265 13.363 149.922
|
ellenfél hiv. 0.623 2.329 12.056 65.188 23.740 48.567
|
Az ellenfél
egy turbós Suzuki Swift, ami sajnos csakúgy mint tavaly, most is
elreccsentette a váltóját, így könnyedén
nyertem. De azért nem erre alapoztam, nem volt ez olyan rossz futam, legalábbis
féltávig nem. Sajnos megint elment az erõ négyesben,
és az autó hangja is szörnyû. A futam után megvizsgálva
az autót megállapítottuk, hogy az olajba víz került,
nagy a nyomás a hûtõrendszerben, így a döntõre
nem is álltam ki. | Hát
így kezdtem az évet,
egy második hellyel és új rekordokkal. Sajnálom,
hogy egy hétvégét sem bírt ki a technika. Valószinüleg
a hengerfejjel lehet valami gond, az összerakáskor már voltak
erre utaló jelek. Majd kiderül, amit szétszedem.
Amint
tudom, ismét pályára állítom a vasat!
További
információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb idõt teljesítõ autó:
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | CHEVROLET
NOVA drag CHEVROLETTE CAMARO drag SUBARU IMPREZA WRX STI MITSUBISHI
EVO 8 CHEVROLET CORVETTE C5 VW KARMAN GHIA nitró SUBARU IMPREZA WRX
STI OPEL CORSA RWD BMW E30 352 HONDA CIVIC VTI turbo RENAULT
5 GT turbo MERCEDES S600 biturbo SUZUKI SWIFT turbo
AUDI S2
BMW
E30 323 BMW E36 M3
AUDI S4 2.7 biturbo
FIAT BRAVO turbo FIAT 850 turbo HONDA
CRX
| RWD
RWD
AWD
AWD RWD
RWD AWD
RWD
RWD FWD FWD
RWD FWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD RWD
FWD |
10.488 10.835 12.228 12.308 12.731 12.752
12.789 12.903 12.994 13.039 13.105 13.303 13.537
13.659 13.666 13.692 13.746 14.012 14.023 14.108 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
18. 19. 20. | CHEVROLET
NOVA drag CHEVROLETTE CAMARO drag MITSUBISHI EVO 8 SUBARU IMPREZA
WRX STI HONDA CIVIC VTI turbo CHEVROLET CORVETTE C5 MERCEDES S600
biturbo RENAULT 5 GT turbo SUBARU IMPREZA WRX STI SUZUKI SWIFT
turbo BMW E30 352 ? VW KARMAN GHIA nitró OPEL CORSA RWD BMW
E30 323 BMW E36 M3
FORD SIERRA COSWORTH
SEAT IBIZA TDI FIAT BRAVO turbo FORD
FIESTA RS turbo |
RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
RWD
?
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
FWD
FWD
| 220.69
210.99 188.48 187.26 182.63 179.66 177.67 174.97
172.66 172.04 170.82 170.01 169.71 166.86 164.20 163.92
163.08 161.62 161.25 159.82 |
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|