|
Tököl
2005. szeptember 3. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A Rábaring
után váltót kellett cserélni, mert bár elég könnyen megszerelhetõ lett volna az
eredeti is, semmi garanciát nem láttam arra, hogy nem fog szétugrani újra. Egy
egyszerû zégergyûrû ugrott ki a hornyából, így a difi két részre esett szét, a
hajtás így természetesen teljesen ellment. Na mindegy, hála Attinak sikerült egy
váltót vételeznem, és Balázsnak hála ezt be is pakoltuk 2-3 óra alatt. Már a beszerelés
elõtt tudtam, hogy sajnos nem tökéletes a váltó áttételezése, de biztam benne,
hogy kicsit tévedtem. Hát nem nagyon. Kettesbõl hármasba váltás nagyon problémás,
túl sokat ejt a váltó, a hármasból négyesbe váltáskor pedig túl keveset, emiatt
épp, hogy elérem a célvonalat négyesben, de nagyon túl kell ehhez forgatni a motort,
ezért néha inkább felváltok ötödikbe. A diagramokon ez jól látszik. Ezúttal
csak két futamról készült videófelvétel. |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.25 mp 141km/h 0-100 km/h: 5.82 mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 9.250 141.296 13.820 170.452
|
hivatalos 0.883 2.472 9.013 138.580 13.594 169.280
|
ellenfél hiv. 2.186 1.813 7.462 152.370 11.577 190.980
|
Még viszonylag
kevesen álltak sorban, hát beálltunk a sorba egy amolyan hendikepes futamra. Falco
azonban idõ elõtt elengedte a Syclone-t, vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy én tököltem
sokáig a rajtvonalon. Mindegy, sajnos így nagyon hamar utólért és el is porzott
mellettem rendesen. :) Siralmas ez a rajt, nem tudom mi volt a gond, ezek a gumik
a másik autón ennél azért sokkal jobban mûködtek. Lehet, hogy csak gyakorolnom
kell? De nem csak a rajt volt rossz, túl hamar kapcsoltam a harmadikat
is, pedig pont itt kell a lehetõ legtovább pörgetni a motort
váltás elõtt. Négyesben pedig olyan durván
esik a teljesítmény, hogy az már szégyen. |
1/8 mile: 9.24 mp 140 km/h 0-100 km/h: 5.72 mp |
|
reakcióidõ:
60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld idõ: sebesség:
|
saját mérés - 2.740 9.240 140.828 13.870 167.644
|
hivatalos 0.338 2.459 8.935 138.680 13.561 167.180
|
ellenfél hiv. 0.472 2.859 11.337 102.030 17.704 125.280
|
Pár órával
az elsõ futam után néztem meg a futamom eredményét, és látva a siralmas helyzetet
négyesben úgy gondoltam megpróbálom máshogy. Ezúttal kapcsoltam 5.-et is. Persze
ezzel nagyon óvatos vagyok, nem akarok véletlenül hármasba kapcsolni. Szóval az
egy elég lassú váltás. Az ellenfél egy Seat Ibiza volt, de nem tudom milyen motor
hajtotta. |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 5.167 2.696 9.361 136.520 14.121 149.530
|
ellenfél hiv.
|
CCH Honda Civicje ellen mehettem volna, de sajnos õ mûszaki
problémák miatt nem állt rajthoz, ez egy "sportos" BYE futam volt, legalábbis
féltávig, de nem mértem. :) |
1/8 mile: 9.16 mp 142 km/h 0-100 km/h: 5.59 mp |
4. futam (elõdöntõ) videó |
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés - 2.710 9.160 142.257 13.800 166.360
|
hivatalos 0.219 2.438 8.873 139.590 13.508 165.740
|
ellenfél hiv. 0.467 2.394 8.835 136.200 13.456 170.060
|
A frissen
elkészült Suzuki Swift turbo ellen. 1.3-as 16 szelepes motor, profi motorvezérléssel,
kicccsit potens platform. :) Sikerült egy egész jó reakcióidõt nyomnom, ez kellett
is, mert az én ET-m (nettó idõ) bizony 0.05 mp-vel magasabb volt, mint a Suzukié.
Sajnos a futam közben ledobta az ékszíjat, emiatt felforrt a hûtõvíz. Meglehetõsen
aggódtam, hogy vajon túlélte-e ezt a motor. A turbó biztosan nem örült, hogy 14
mp teljes fordulat után hirtelen nem kap több olajat, lévén egybõl le kellett
állítani a motort. |
1/8 mile:-
mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidõ: 60 láb idõ: 1/8 mérföld idõ: sebesség: 1/4 mérföld
idõ: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.200 5.816 16.162 79.850 26.504 58.150
|
ellenfél hiv. 0.266 2.174 9.074 119.340 14.652 126.770
|
Az ékszíjat
sikerült pótolni, bizakodva áltam rajthoz, de sajnos hiába a jobb reakcióidõm,
2 tizedmásodperc gyorsítás után a váltó kidobta az egyest, így a Lotus állva hagyott.
Kár, mert szoros kis futam lehetett volna. | Így
tehát második lettem. A nap eléjén
megmondom õszintén még ezt sem hittem volna.
További információk a http://futam.hu
oldalon. A 20 legjobb
idõt teljesítõ autó listákra ismét nem fértem fel, ráadásul mindkét esetben elég
kevésen múlott ez, a 21. idõm 0.05 mp-vel volt lassabb, mint a 20. Suzuki legjobbja, a
legnagyobb célvonali sebességem (21. ez is) pedig 0.22 km/h-val volt lassabb a
BMW-nél.
Autók
abszolút idõeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | MüllerArt
Dragster Chevrolet Nova drag Audi S2 nitró Audi S2 Dodge Viper
nitró GMC Syclone Subaru Impreza WRX STI Audi Coupe Quattro Chevrolet
Corvette Audi S2 Opel Kadett turbo Audi S2 Brabus S600 BMW
E30 M5 motor Subaru Impreza Opel Calibra turbo BMW E30 4.0 V8 motor
Audi S? Lotus Elise S2 Suzuki Swift turbo |
RWD
RWD
AWD AWD
RWD
AWD AWD
AWD RWD AWD FWD
AWD RWD RWD
AWD
AWD RWD AWD
RWD
FWD
|
10.1834 10.5751 10.6027 10.7066 11.3387
11.3712 12.0392 12.0821 12.2814 12.2936 12.5726 12.6205
12.8447 13.0652 13.1086 13.2453 13.2606 13.3456 13.3724
13.4567 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | MüllerArt Dragster
Audi S2 nitró Chevrolet Nova drag Audi S2 Dodge Viper nitró GMC
Syclone Opel Kadett turbo Subaru Impreza WRX STI Chevrolet Corvette
Audi Coupe Quattro Brabus S600 Audi S2 Toyota Supra turbo Audi
S2 BMW E30 M5 motor BMW E30 4.0 V8 motor Opel Astra turbo Opel
Calibra turbo Suzuki Swift turbo BMW ? |
RWD AWD
RWD
AWD
RWD AWD
FWD AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD AWD
RWD RWD FWD
AWD FWD RWD
| 236.32
217.29 215.20 210.29 209.12 192.06 186.24 185.52 183.71
181.95 181.28 179.88 177.54 176.91 175.19 172.38 171.18
170.16 170.06 169.50 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|