timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Tököl 2005. szeptember 3. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A Rábaring után váltót kellett cserélni, mert bár elég könnyen megszerelhetõ lett volna az eredeti is, semmi garanciát nem láttam arra, hogy nem fog szétugrani újra. Egy egyszerû zégergyûrû ugrott ki a hornyából, így a difi két részre esett szét, a hajtás így természetesen teljesen ellment. Na mindegy, hála Attinak sikerült egy váltót vételeznem, és Balázsnak hála ezt be is pakoltuk 2-3 óra alatt. Már a beszerelés elõtt tudtam, hogy sajnos nem tökéletes a váltó áttételezése, de biztam benne, hogy kicsit tévedtem. Hát nem nagyon. Kettesbõl hármasba váltás nagyon problémás, túl sokat ejt a váltó, a hármasból négyesbe váltáskor pedig túl keveset, emiatt épp, hogy elérem a célvonalat négyesben, de nagyon túl kell ehhez forgatni a motort, ezért néha inkább felváltok ötödikbe. A diagramokon ez jól látszik.
Ezúttal csak két futamról készült videófelvétel.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretû grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod õket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.25 mp 141km/h    0-100 km/h: 5.82 mp
1. futam   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.250
141.296
13.820
170.452
hivatalos
0.883
2.472
9.013
138.580
13.594
169.280
ellenfél hiv.
2.186
1.813
7.462
152.370
11.577
190.980

Még viszonylag kevesen álltak sorban, hát beálltunk a sorba egy amolyan hendikepes futamra. Falco azonban idõ elõtt elengedte a Syclone-t, vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy én tököltem sokáig a rajtvonalon. Mindegy, sajnos így nagyon hamar utólért és el is porzott mellettem rendesen. :) Siralmas ez a rajt, nem tudom mi volt a gond, ezek a gumik a másik autón ennél azért sokkal jobban mûködtek.
Lehet, hogy csak gyakorolnom kell?
De nem csak a rajt volt rossz, túl hamar kapcsoltam a harmadikat is, pedig pont itt kell a lehetõ legtovább pörgetni a motort váltás elõtt. Négyesben pedig olyan durván esik a teljesítmény, hogy az már szégyen.



1/8 mile: 9.24 mp 140 km/h    0-100 km/h: 5.72 mp
2. futam

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.740
9.240
140.828
13.870
167.644
hivatalos
0.338
2.459
8.935
138.680
13.561
167.180
ellenfél hiv.
0.472
2.859
11.337
102.030
17.704
125.280

Pár órával az elsõ futam után néztem meg a futamom eredményét, és látva a siralmas helyzetet négyesben úgy gondoltam megpróbálom máshogy. Ezúttal kapcsoltam 5.-et is. Persze ezzel nagyon óvatos vagyok, nem akarok véletlenül hármasba kapcsolni. Szóval az egy elég lassú váltás. Az ellenfél egy Seat Ibiza volt, de nem tudom milyen motor hajtotta.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
3. futam (negyeddöntõ)

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
5.167
2.696
9.361
136.520
14.121
149.530
ellenfél hiv.

CCH Honda Civicje ellen mehettem volna, de sajnos õ mûszaki problémák miatt nem állt rajthoz, ez egy "sportos" BYE futam volt, legalábbis féltávig, de nem mértem. :)


1/8 mile: 9.16 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.59 mp
4. futam (elõdöntõ)   videó

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
2.710
9.160
142.257
13.800
166.360
hivatalos
0.219
2.438
8.873
139.590
13.508
165.740
ellenfél hiv.
0.467
2.394
8.835
136.200
13.456
170.060

A frissen elkészült Suzuki Swift turbo ellen. 1.3-as 16 szelepes motor, profi motorvezérléssel, kicccsit potens platform. :) Sikerült egy egész jó reakcióidõt nyomnom, ez kellett is, mert az én ET-m (nettó idõ) bizony 0.05 mp-vel magasabb volt, mint a Suzukié. Sajnos a futam közben ledobta az ékszíjat, emiatt felforrt a hûtõvíz. Meglehetõsen aggódtam, hogy vajon túlélte-e ezt a motor. A turbó biztosan nem örült, hogy 14 mp teljes fordulat után hirtelen nem kap több olajat, lévén egybõl le kellett állítani a motort.


1/8 mile:- mp - km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam (döntõ)

reakcióidõ:
60 láb idõ:
1/8 mérföld idõ:
sebesség:
1/4 mérföld idõ:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.200
5.816
16.162
79.850
26.504
58.150
ellenfél hiv.
0.266
2.174
9.074
119.340
14.652
126.770

Az ékszíjat sikerült pótolni, bizakodva áltam rajthoz, de sajnos hiába a jobb reakcióidõm, 2 tizedmásodperc gyorsítás után a váltó kidobta az egyest, így a Lotus állva hagyott. Kár, mert szoros kis futam lehetett volna.

Így tehát második lettem. A nap eléjén megmondom õszintén még ezt sem hittem volna.

További információk a http://futam.hu oldalon.

A 20 legjobb idõt teljesítõ autó listákra ismét nem fértem fel, ráadásul mindkét esetben
elég kevésen múlott ez, a 21. idõm 0.05 mp-vel volt lassabb, mint a 20. Suzuki legjobbja,
a legnagyobb célvonali sebességem (21. ez is) pedig 0.22 km/h-val volt lassabb a BMW-nél.

Autók abszolút idõeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

MüllerArt Dragster
Chevrolet Nova drag
Audi S2 nitró
Audi S2
Dodge Viper nitró
GMC Syclone
Subaru Impreza WRX STI
Audi Coupe Quattro
Chevrolet Corvette
Audi S2
Opel Kadett turbo
Audi S2
Brabus S600
BMW E30 M5 motor
Subaru Impreza
Opel Calibra turbo
BMW E30 4.0 V8 motor
Audi S?
Lotus Elise S2
Suzuki Swift turbo
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
FWD
10.1834
10.5751
10.6027
10.7066
11.3387
11.3712
12.0392
12.0821
12.2814
12.2936
12.5726
12.6205
12.8447
13.0652
13.1086
13.2453
13.2606
13.3456
13.3724
13.4567
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

MüllerArt Dragster
Audi S2 nitró
Chevrolet Nova drag
Audi S2
Dodge Viper nitró
GMC Syclone
Opel Kadett turbo
Subaru Impreza WRX STI
Chevrolet Corvette
Audi Coupe Quattro
Brabus S600
Audi S2
Toyota Supra turbo
Audi S2
BMW E30 M5 motor
BMW E30 4.0 V8 motor
Opel Astra turbo
Opel Calibra turbo
Suzuki Swift turbo
BMW ?

RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
FWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
RWD

236.32
217.29
215.20
210.29
209.12
192.06
186.24
185.52
183.71
181.95
181.28
179.88
177.54
176.91
175.19
172.38
171.18
170.16
170.06
169.50

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!