timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

Accessed through the forums, this topic is read only!
To post new comment, please go to the given log or video and find the comment link there.
However, you can reply to any previous comments even from here!


 

Total 27 entries
Previous  1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.01.04. 15:37:59 (44
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: ave (43)
 ave
reply history 2007.01.04. 15:31:38 (43
User profile
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Az nem leesés.   Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak.   Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.

Nem nagyon tudom jobban korulirni. 
Re: voszi (39)
reply history 2007.01.04. 15:29:13 (42
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez még a gyári kuplung volt, és ki is bírt kb 5-6 futamot  Széles vigyor  aztán kapott egy négyágú whistler tárcsát... 
Re: Atommanó (40)
reply history 2007.01.04. 15:27:37 (41
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A GT váltóáttételezése nem volt ideális ehhez a konfighoz. Hosszabb egyes és rövidebb kettes kellett volna, 2. elején nagyon visszaesett a fordulatszám.

 
Re: voszi (39)
reply history 2007.01.04. 14:58:54 (40
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Én még nem látom át teljesen kristálytiszten ezeket a diagrammokat, de nem lehet, hogy a kuplunggal nem okés valami???  Szemforgató  
Re: voszi (39)
reply history 2007.01.04. 14:53:52 (39
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
megnéztem a diagramodat, igen jót tol a szerkezet! érdekes, ahogy kettesben leesik a gyorsulásod fél mp után! mi lehet az oka? 
Re: Rafi (38)
reply history 2007.01.04. 14:12:26 (38
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Király, hogy szétoffoljátok a mérésem kommentjét  Dühös  
Re: Atommanó (37)
reply history 2007.01.04. 11:53:20 (37
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
vótam már ott is...
Csak ott sem volt egyértelmû, hogy mi alapján számolnak, ha csak simán 4-ben végigtolják...aztán mondanak egy számot...
lehet, hogy nekem egy 2-es fokozat fogaskereke van a négyes helyén...akkor szóval minél rövidebb a váltód annál több lóerõs a mocit...mekkora tunying már... Cartman  Hö?  
Re: Sirk (36)
reply history 2007.01.04. 10:51:33 (36
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Teljesítmény mérésére pad való  Kacsint
G-mérõnél bõven elég akár 3.-ban alulról redline-ig pörgetni. 
Re: Atommanó (35)
reply history 2007.01.04. 09:14:51 (35
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hát amit én tok, hogy ilyenkor több verzióban kell mérni...5-ben végsebesség, meg 4, ben húzatva végig...kell valami jó pár mérés, hogy ezt meg lehessen állapítani...de hol menjek én végsebességet sima egyenes úton...ezért ezt hanyagolom... 
Re: Sirk (34)
reply history 2007.01.04. 08:58:07 (34
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ha G-mérõvel kifejezetten a HP-ra vagy kiváncsi, nem kell rajtolni meg egyebek. 4-ben szépen nagyon alacsony fordulatról eltolod neki, hadd pörögjön föl, így nem szól bele ez sem.

Most persze csak belekotyogok, visszaolvasás nélkül  Mosolyog  
Re: Atommanó (33)
reply history 2007.01.04. 08:12:24 (33
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Jó, de én arra lettem volna kiváncsi, hogy ha jobb a tapadás, akkor ugye nagyobb a mérhetõ G, és ezáltal a gyorsulás is...magyarul a kütyü is több lóerõt fog írni??? Szemforgató  
Re: voszi (32)
reply history 2007.01.04. 01:12:19 (32
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
elnézést, ezt Antinak szántam.  Széles vigyor  
Re: voszi (31)
reply history 2007.01.04. 01:11:19 (31
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
tapadáson semmi sem múlik, így van. a teljesítmény az erõbõl számolható, az meg a tömeg és a gyorsulás szorzata, tehát pusztán a tömeg és a "G érték" ismeretében a teljesítmény számoható. (nagyon heurisztikusan.) 
Re: ave (6)
 ave
reply history 2006.12.23. 13:25:48 (6
User profile
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ez ebben a topicban egy kicsit off, de ha mar a kerdes itt van, megvalaszolom.  Mosolyog

Race Tech cuccom van, ket muszert hasznalok egyszerre.

Tapadason nem mulik semmi teljesitmenymeresnel.
Amikor en szoktam neha valakinek teljesitmenyt merni, kifejezetten kerem, hogy ne is induljon nagyot, kb. 40-nel 3-asba es onnan padlo. Igy megvan az egesz teljesitmenygorbe mintha gorgospad lenne.  Nem tokeletes pelda, de valami hasonlo: http://timeslip.hu/img/pic_BMWbenzingaz.gif

Tapasztalatom szerint minel tovabb kell huzni a fokozatokat.  Persze csak addig, amig legalabb akkora gyorsulasra kepes mint kettesben lenne.  Ez tipikusan azt jelenti az eros FWD autoknal, hogy egyest kettest addig a sebessegig erdemes huzatni, amig tart az adott fokozat.
pl. Ha kis gazzal mondjuk egyesben 64 km/h az 7200 rpm, es 7200-nal mar tilt, akkor 60 korul erdemes valtani. 
Re: Atommanó (5)
reply history 2006.12.23. 11:33:45 (5
User profile
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az idõmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegû:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: Rafi (4)
reply 2006.12.22. 19:19:06 (4
User profile
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hû de jó kis mérés volt és az akkori konfighoz képest nem is ment rosszul a gép.
(0.8bar + kis intercooler + gyári map + katalizátor + UTCAI GUMI!)
A kocsi bruttó súlya helyesen (a késõbbi mázsálás alapján) nem 1070kg, hanem 1100kg ! 

Total 27 entries
Previous  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!