timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Mérés kommentek

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
You are about to comment on ...
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!


 

Total 6 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.05.10. 17:07:21 (232
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
A kompresszor oldalon a házba integrált bypass van, ezt javítanám így utólag Tehát különálló nincs, így a helyes. 
Re: Gubo77 (231)
reply history 2007.05.10. 11:19:08 (231
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Bocsi Jobban is megnézhettem volna, milyen autód van.

Szóval van egy vákuumkör, rajta egy elektromos szelep, innen az aktuátorig egy csõ. Ennek nincs más leágazása. Ez szokásos módon egy rúdon keresztül húzogatja a WG-t. A kompresszor oldalon semmi - se bypass, se blow-off -, csak a rendszer végén egy elektronikus fojtószelep. Eleinte arra gondoltunk, hogy váltáskor nagyon nyitvamarad és beengedi az összes termelõdõ túlnyomást a motorba, ahol persze benzin híján csak átmegy a hengereken. De ez marhaság, nem? (Ha teljesen lezárna, persze még rosszabb lenne a helyzet.)
Feltûnt az is, hogy nagyobb fordulatról (de kis gázpedál állásról) padlózva szépen és gyorsan kezd el húzni, de ha a teljesen felengedett gázpedált nyomom tövig, akkor a fenti, mért görbe szerint, idõben elnyújtva indul meg. 
Re: Sirk (230)
reply history 2007.05.10. 10:27:20 (230
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Nem arra gondoltam, hogy ha "rátekersz" akkor megszünteted a lag-et...
Hanem ilyen WG nyitvamaradást okozhat az, hogy ha nem egy db szabályzás van csak a rendszerben. Pl. ha az elektromos szabáyzás mellé kerül egy mechanikus szabályzó ami nincs megspékelve egy elkerülõ ággal vagy egy plusz bleed résszel, akkor elõ szokott fordulni, hogy bent marad a levegõ a BC és a WG között, mert nincs ami elengedje a felesleget. Így nyitva marad vmennyire a WG.
Nem tudom érthetõen írtam-e le, vagy hogy egyátalán lehet itt ilyesmirõl szó  
Re: Gubo77 (229)
reply history 2007.05.10. 09:57:04 (229
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Sajnos nem olyan egyszerû, hogy rátekerek még egy kicsit Azzal csak az alapértéket lehetséges állítani (basic boost pressure), a többit a Motronic találja ki és hajtja végre egy villamos vákuumszelep segítségével.
Szerintünk elszökik a kipufogógáz, de ha van más használható ötlet, nagyon megköszönöm. Ja igen, az aktuátort sem szeretném tönkretenni, marad az elvileg "zárt" állapot utáni gyári elõfeszítés. 
Re: Sirk (228)
reply 2007.05.10. 08:33:21 (228
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Hogy van a boost vezérelve? Mivel? 
reply 2007.05.10. 08:08:58 (227
User profile
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
See the log in full details...
Only show comments about this log!
Ave, külön köszönet a figyelmességért, a 466-os "rajtszámért"

Konzultáltam turbós emberekkel a laggal kapcsolatban, szerintük a wastegate nem zár el tökéletesen. Ez nagy motorfordulaton mindegy lesz, mivel itt már amúgy is nyitogatná a vezérlés, de alacsony RPM-nél durván beleszól a menetteljesítményekbe. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy bár nem gyorsul az elvárható mértékben, mégis képes hozni a gyári végsebességét. 

Total 6 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!