Akkor a profilozás az kb. egy árban van. Nekem 112,5-re jön ki tengelyenként, nettóban meg 90-re, de velem kifizetteték az ÁFÁ-t. Igaz, bütyökböl csak 3-szor annyi, nem négyszer, mint tengelyböl.
Uhhh, az nem occsó!
Nekem 1 tengelyem lett profilozva, a Pipernél csinálták, brutto 100 GBP volt az az 1db.
(4 henger kipuff tengely, azaz öszvissz 8 bütyök)
Alfát nem olcsó hergelni. :S Most itt a linkelt oldalon, ha jól emlékszem 1773 + ÁFA az ára a V6 garnitúrának. De az angoloknál, ahol az én tengelyeim is készültek, 1100 font + ÁFA a szett. Nekem csak a profilozás került 450-be ÁFÁStul, plusz az oda-vissza küldés.
Az a muszeres meresi eredmeny, amit beirt.
Satan, legyszives a profil oldalon (http://timeslip.hu/register.php) a leirtak szerint, csak hivatalos versenypalyan mert 1/4 merfoldes eredmenyt irj az avatarod ala, ha nincs, akkor hagyd uresen.
Gyak. a blokk maradt eredeti, bár még az sem, mert fel lett fúrva 84mm-re. A tengelyek mellett kapott nagy szelepeket erõsebb szeleprugókkal, kovácsolt 11-es kompresszióviszonyú dugókat, könnyebb fõtengelyt, nagyobb injektorokat. Ami még nem tökéletes az a chip. A növelt kompresszióviszony miatt rengeteget szívtunk/szívunk vele, ennél a mérésnél is túlmelegedett a motor még az odafele úton a pesti dugóban és ilyenkor hajlamos valahol valami átállni vésztáblára a vezérlésben és visszavesz a computer a teljesítménybõl. Kaposújlakon viszont gyönyörûen ment, csak egy 3.2 GTA tudott elverni, ott pl. egymás után kétszer is 149 lovat mértünk keréken. Valszeg ezt a dolgot a verseny computer oldja majd meg véglegesen.
Pedig a legrégebbi (30-as évek óta gyárt tengelyeket - családi vállakozásban müködik azóta is) és egyik legismertebb gyártó. Milánóban vannak. Van magyarországra is területi képviselöjük (asszem osztrák). Direktben nem értékesítenek.
Két éve olyan 1600 euro volt náluk a V6-hoz egy garnitúra tengely.
Gyors fejszámolás volt, nem volt lemérve. 1245 a verda + 87 vagyok én. Majdnem tele volt benyával az még kb. 50 kiló, + ül benne némi zene az átlagnál több hangszóróval, erõsítõvel. Így jött ki az 1400.
De igazából az idõ az izgalmas, nem a keréken mért teljesítmény. (Egy másik - kevésbé profi - eszközzel pl. konzekvensen 149LE-t mértünk keréken. )
Ave, meg tudnád mérni a GTV-met is? Mondjuk elég extrém idõpontban, vmikor az ünnepek környékén Legalább elöre megvan a kifogás, hogy hideg volt. Remélem elöbb nem kell hazamennem.
Kié ez a szép teljesítmény? Jó lenne nekem is ilyen idõ, de majd max jövõre. CSak sajnos nekem Velem együtt 1450kilo úgyhogy lehet flex kellene a jobb idõhöz