timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2011.03.18. 19:44:00 (17703
User profile
12.80 @ 173
Nálad sem egyszerû az élet...de vannek ezzel mások is így.... Sullen Bawling Bawling Bawling Bawling Sad Sad Sad  
Re: (999)


 

Total 19174 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply 2014.02.22. 21:27:01 (19138
User profile
11.80 @ 189
reply history 2014.01.16. 14:13:34 (19137
50mm-es van 1,4bar rugóval.
hírdetések között. 
Re: Norbi clio (19136)
reply 2014.01.07. 20:25:15 (19136
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek eladó külsõ wastegate szelep?
30-35mm körüli szeleppel.és 1.5bar körüli rugóval.
Köszi. 
reply history 2013.10.30. 21:39:30 (19135
User profile
15.28 @ 148
DCs nagyon sokat csinált, egy kérdést megér. 
Re: radics1 (19134)
reply 2013.10.20. 18:47:50 (19134
User profile
10.97 @ 200
Sziasztok,

blokk tûzkarikázásával van valakinek tapasztalata? Ár,felhasznált anyag illetve újra hasznosíthatóság érdekelne! 
reply history 2013.09.23. 21:34:12 (19133
Re: Belfegor (19131)
reply history 2013.09.23. 17:24:57 (19132
User profile
13.51 @ 158
Az én Skoda felnijeim itt javultak meg, máshol nem merték bevállalni. (felnijavitas.eu/) 
Re: Belfegor (19131)
reply 2013.09.23. 10:40:21 (19131
User profile
18.20 @ 120
Sziasztok,

tud valaki ajánlani szakembert/céget felni javítására (peremsérült felni kijavítás, esetleges görgõzés, újrafényezés..)

Tb. és környéke ill. Budapest jöhet szóba....talán Gmalma csináltatott valami Szfehérváron??...

Elõre is.. 
reply history 2013.08.22. 00:10:38 (19130
Rendben, várni fogjuk! 
Re: zsolap406 (19128)
reply history 2013.08.21. 23:58:49 (19129
Átadáskor a megrendelõ szeme láttára leteszteljük. 
Re: Master3v (19127)
reply history 2013.08.21. 21:26:19 (19128
Õsszel majd festve lesz az autóm, és utána lehet nem ártana rá egy ilyen védõ bevonat! Na majd kereslek ez ügyben mikor már aktuális lesz!  
Re: Szabison (19126)
reply history 2013.08.21. 20:20:55 (19127
User profile
12.80 @ 173
Garancia?  
Re: Szabison (19126)
reply history 2013.08.21. 13:14:11 (19126
Ezért vágtunk bele Wink
Egységes áraink vannak, a fb oldalon a képek között megtalálod, de h ne kelljen keresgélned a karosszéria körben 50 + az összes üveg 15.
A bevonat 1 évig vagy 20.000 km-ig jó.

Üdv 
Re: zsolap406 (19125)
reply history 2013.08.21. 09:42:28 (19125
Hali! Jól hangzik!
Akkor ezt évente kellene újra felvinni a karosszériára?
Milyen árban lenne egy középkategóriás sedan autóra?  
Re: Szabison (19123)
reply 2013.08.20. 21:04:07 (19124
Sziasztok

Adott közel 40 éves konstrukció ami a FIAT x1/9 alatt található. Hosszú mérlegelés után, de arra jutottam, hogy a kispolski futómû nem alkalmas a pályaautózáshoz, ezért valamit kellene oda tervezni. Ki tudna ebben segíteni? Az eredeti nyomtávom 1350mm, de mivel át lesz építve a motortér ezért viszonylag nagy a mozgástér. Elsõdlegesen hobby autóként lenne használva utcára és a pályanapokon. Gymkhanat is megpróbálnám, ezért kérek segítétséget tõletek.

Köszi elõre is
qKta

Ja és soma régi X19 karosszériája bukócsövezve (papírokkal) 100e-rt elvihetõ. Nekem vagy 400e-ben van, szóval kérlek benneteket, hogy ne alkudozzatok! 
reply history 2013.08.20. 20:20:44 (19123
Egy kicsit felturbóznám az elõzõ bejegyzésem, hogy érthetõbb legyen.
Egy nano-technológia alapú felületkezelõrõl van szó. Ez egy láthatatlan réteget képez az autón (vagy bármi máson) ami karcállóvá és vízlepergetõvé teszi, olyan mintha 1 évig wax lenne a kocsin. Emellett UV védelemmel is ellátja. Fontos, hogy nem kereskedünk vele, szolgáltatásként üzemel. Akit érdekel az alábbi bejegyzésben lévõ linken talál elérhetõséget. De szívesen válaszolok itt is. Szép estét! 
Re: Szabison (19122)
reply 2013.08.07. 18:31:43 (19122
Tisztelt autótulajok!
Örömmel jelenthetem be, hogy Magyarországon elsõként, de Európában is ritkaságnak számító szolgáltatást indítottunk el! Nem csak autókra vonatkozóan! Bõvebben errõl itt:
https://www.facebook.com/droplesshungary?fref=ts
www.dropless.hu
Bármi kérdés lenne, itt vagy facen szivesen válaszolok!
Ja és ave kérlek ne töröld ki, nem reklámnak szánom, csak jó ha tudnak róla, hogy már ilyen is létezik Wink  
reply history 2013.07.30. 09:40:03 (19121
User profile
14.77 @ 157
Arról nem is beszélve, h csak a drag nem igazán izgat már, egy autó ami oda épül az semmi másra nem jó...  
Re: Belfegor (19119)
reply history 2013.07.29. 21:50:38 (19120
User profile
14.77 @ 157
Habokban, nincsen rá idõm, sem keretem.... sok minden meg van hozzá, egyszer majd...Sok fontosabb volt az elmúlt pár évben 
Re: Belfegor (19119)
reply history 2013.07.29. 19:08:22 (19119
User profile
18.20 @ 120
Diesel merci drag projekt? 
Re: MarcoR5 (19118)
reply history 2013.07.29. 08:57:14 (19118
User profile
14.77 @ 157
Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok elõzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsõre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó... 
Re: Lizard21 (19117)
reply history 2013.07.26. 15:21:48 (19117
User profile
15.58 @ 140
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz Wink A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítõ. Tömege is nagyobb és a tengelytõl is jóval távolabb van...
 
Re: MarcoR5 (19116)
reply history 2013.07.26. 13:17:28 (19116
User profile
14.77 @ 157
Ez jól hangzik... Smile ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek... 
Re: Lizard21 (19115)
reply history 2013.07.25. 22:12:42 (19115
User profile
15.58 @ 140
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhetõ. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítõ, tõcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja Wink És sosem melegedett el... 
Re: kisqKta (19113)
reply history 2013.07.24. 10:50:51 (19114
User profile
14.77 @ 157
És ami Neked van az nem jó? túl nagy? 
Re: kisqKta (19113)
reply history 2013.07.23. 20:24:10 (19113
Bocs, kicsi kevés infót írtam.
szóval 15 coll felnihez keresek legalább 4 dugattyús nyerget, 22-25 széles 257-284mm átmérõjû tárcsához. amit Lizard írt nagyon tetszetõs lenne... 
Re: MarcoR5 (19112)
reply history 2013.07.23. 12:23:32 (19112
User profile
14.77 @ 157
Érdekelhet, de csak télen Smile Szigorú low budget (és emiatt lassú) projekt, elsõre most a futómûvet vettem meg, PU szilenteket, el kellene mennem a rendes hajtásért is, aztán télen fék...
H h milyen nyerget? amilyet akarsz Smile attól függ mire kell, milyen széles a tárcsa, milyen felnivel... 
Re: kisqKta (19111)
reply history 2013.07.22. 18:44:15 (19111
MarcoR5
Van egy garnitúra majdnem új Brembo nyergem... szólj, ha érdekel
257-266 körüli átmértõre milyen nyerget lehetne felrakni?
 
Re: MarcoR5 (19109)
reply history 2013.07.18. 15:53:31 (19110
User profile
14.77 @ 157
Mármint közbetétet a nyeregbe... 
Re: MarcoR5 (19109)
reply history 2013.07.18. 15:35:27 (19109
User profile
14.77 @ 157
Gondolom nem az újat... Big grin

mérni még nem mértem, de többenk mondtam volna, az Alfa Brembo azt hiszem 3 kg körül van és bele lehet tenni a vastagabb tárcsát is ha egy közbetétet teszel a betétbe, és sztem egy elég olcsó nyereg...
Aluközéppel egy bajom van, 50e ft6db-ért csinálják meg, akkor lenne 295/30as tárcsa amibõl lehetne csinálni, de megvétellel együtt lenne 150e Ft 2db tárcsa... azért az húzós... 
Re: Lizard21 (19107)
reply history 2013.07.18. 15:29:29 (19108
User profile
15.58 @ 140
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...  
Re: MarcoR5 (19106)
reply history 2013.07.18. 15:27:47 (19107
User profile
15.58 @ 140
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk. Wink  
Re: MarcoR5 (19105)
reply history 2013.07.18. 15:21:33 (19106
User profile
14.77 @ 157
Ahh 275/25... 
Re: MarcoR5 (19105)
reply history 2013.07.18. 15:19:38 (19105
User profile
14.77 @ 157
Igen, Neked elég, de azért +250kg, azt sajnos nem lehet elfelejteni.. Neked milyen vastag? EBC tárcsákat mondták nekem DS betétek... Igen, a 17es alá nagyobb féket is be lehet, utcán az lesz rajta, de pályán a felni is nehezebb, és ugye nem szabad elfelejteni, h a 288/25 és a 323/28 vagy 335/32 tárcsak között nagyon nagyon sok súlyos kilók vannak, amik pályán egy nem 300 lovas autónál sokat számít... Sztem a Touareg nyereggel csak az a baj, h maga a nyereg nehéz, az megint nagyobb rugózatlan tömeg...
Mi mag a típus? Celica? 
Re: Lizard21 (19104)
reply history 2013.07.18. 15:12:44 (19104
User profile
15.58 @ 140
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhûtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretbõl, nõi cicikbõl és fékbõl nincs túl nagy Wink Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget Smile 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem. 
Re: MarcoR5 (19103)
reply history 2013.07.18. 14:54:23 (19103
User profile
14.77 @ 157
Hello, pont a Te rekaciódat vártam fõleg, köszi Smile Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhûtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hûtés, és elég lehet?

Köszi 
Re: Lizard21 (19102)
reply history 2013.07.18. 14:44:16 (19102
User profile
15.58 @ 140
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erõltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hûtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.  
Re: MarcoR5 (19101)
reply 2013.07.18. 13:43:30 (19101
User profile
14.77 @ 157
Szevasztok!

Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységû gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...

a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következõ méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....

Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehetõ legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekbõl dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...

Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?

Elõre is köszi

Marco 
reply history 2013.07.13. 20:12:55 (19100
User profile
9.67 @ 241
sajna pedig ez a helyzet. 
Re: GMalma (19099)
reply 2013.07.05. 16:59:00 (19099
User profile
14.25 @ 173
Mivel tudom,hogy sok itt a hondás.ezért feltennék egy olyan kérdést,hogy tud-e valaki bontóst,ahol lehet kapni normális áron 1992-es Preludehöz elsõ lámpákat és a mellette lévõ kis mûanyag beömlõket. Hívtam párat,de vagy nem volt vagy csilliárdoké akarta adni,mert Preludehöz kell..Köszönet! 
reply history 2013.06.26. 19:10:28 (19098
User profile
11.80 @ 189
És ezt benyalja valaki? Big grin  
Re: GodRat (19097)
reply 2013.06.02. 12:46:56 (19096
User profile
14.25 @ 173
Akkor feltenném a kérdést ismét. Tud valaki 0.64-es turbinaházat Garett Gt28 turbóhoz? A gyári száma: 430609-0230 Tudok cserélni is,mert van egy  0.86-os a polcon: 430609-0231 
reply history 2013.03.30. 19:22:11 (19095
User profile
14.25 @ 173
Most jön Április 2-5 között a svéd Maptun ide Pestre,akik elvileg Saabokat tuningolnak,de most már szinte bármilyen típust tudnak stage1-stage3 (ha van kipuf rendszer,meg légszûrõ) 2009-ig bezárólag, OBD-2 csatlakozón keresztül!  Ára: 3.000 SEK = kb.110.000 Ft. Ez ár érvényes az minden NEM SAAB ( Audi,BMW,Mercedes,VW,SEAT,Volvo,Fiat..stb) típusú turbós benzines vagy dízel autóra! Jelentkezni nálam emailben lehet: gmalma@gmail.com 
Re: hori (19094)
reply 2013.03.27. 21:43:16 (19094
User profile
13.40 @ 166
hol chipelnek jól bmw-ket?
bmw E61 520d nem a 150 lovas hanem a 160 valamennyi Smile
a kérdés hogy érdemes ezeket chipelni? bírja? mi várható? 
reply 2013.02.28. 13:08:21 (19093
User profile
18.45 @ 115

Jó dolognak tartom ezt a szolgáltatást: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/02/28/olajdiagnosztika/

Azért raktam ide be hátha vki még nem tud róla!
 
reply history 2013.02.25. 21:13:24 (19092
User profile
14.25 @ 173
Szia! Nekem gyárilag GT17 volt,mert az enyém csak 2.0! A 2.3 Aero vagy Viggen modelleken van ez a turbo. A nyomásban nem vagyok biztos (emlékeim szerint 1.0-1,1bar) ,de a Viggenben 230Le/350NM A 9-5 Areoban 250Le/350NM 
Re: Norbitron (19091)
reply history 2013.02.25. 21:02:48 (19091
Neked még a gyári TD04HL-15T turbó van a (2.0? )motoron? Mekkora nyomáson megy? Hány le/nm-t tudhat így? Nekem 1.8 16V-re megy egy ilyen turbó.  
Re: GMalma (19090)
reply 2013.02.25. 12:58:08 (19090
User profile
14.25 @ 173
Kérdés! Tud valaki ajánlani olyan mûhelyt,ahol gyártanak féktárcsához egyedi középrészt? Most féktárcsa gyártót váltottam és amit eddig használtam azt nem lehet erre átszerelni.. Sad
A gépésztuning felejtõs!! 
reply 2013.02.19. 15:33:01 (19089
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek 80 > 70mm-es szilikon szûkítõje? 

Total 19174 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!