timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2009.07.12. 21:20:46 (47722
User profile
7.01 @ 337
na akkor egy kis mese a mai napról az én szemszögömbõl:

reggel már8 kor kint voltam a a pályán és 9.30 kor meg is tettem az elsõ idõmérõ futamomat ami 11.2 re sikerült 204 km/ h val nem voltam elkeseredve mert kb erre számitottam illetve még ilyen aszfaltos kicsit csúszós pályán is szeretem volna 10 magasat szivóban. Majd elérkezetnek láttam az idõt arra, hogy Fapuma megmutassa menyire is könnyû vezetni a vipert, elmondtam neki mindent a " szárazföldön" majd beültettem a viperben ahol lépésrõl lépésre mondtam neki mit csináljon, egész ügyesen végrehajtotta a dolgokat a rajtig. Ott viszont az elindulás után nem volt ura a helyzetnek 1 ben lassan indultunk majd felváltottam neki 2 be mert a nagy igyekezeten hogy vezeti a vipert azt elfelejtette aztán 2 ben elöször szöcskéztünk, de végre megtaláltuk a gázt és lenyomtuk na ekkor jófajta hátsókerekeshez méltón elindult egy kicsit a hátulja persze ez annyira elvette a figyelmét hogy megint nekem kelett váltani 3 ba, itt nem volt már olyan nagy gond az uton tartással és elértük a 402 métert de Fapuma barátunk annyira belejött, hogy itt elkezte padlón tovább nyomni a gázt még vagy 100 méterig, majd szóltam neki, hogy már rég vége a pályának, na ekkor lassitott. Jött a visszafordulás amit vagy 30-40 körül meg is tett azt  hittem lefordul a drag gumi a felnirõl olyan finoman ment neki, és szerencsésen visszaértünk. Összeségében nem volt rossz de sokat kellene még gyakorolnia ha igazán menni akarna egy futamot egy hátsókerekes az átlagosnál kicsit erösebb autóval. Mindezek után próbálgattam a nitrót ami nagyon nem akart bösszejönni, mert álandóan ledadogott ha nitróztam, már majdnem feladtam amikor is a Tuboly klán azt javasolta hogy próbáljak gyertyát cserélni. Itt szeretném megköszönni Kaldinak a gyertyát Tuboly családnak az ötletet és Szentesi Pistinek a munkát aminek a vége az lett hogy a nova használt gyetyáját beleraktuk a viperbe. Ezután csak egy repülõvel kelett gyorsulnom ami nagyon látványos volt állitólag, de itt csak szivóban mentem.
Jöttek a döntõk és én még nem tudtam milyen eredményt hozott a gyertya csere, az elsõ fordulóban Pedróval kellett mennem itt nem nitróztam mert biztonságosan vagy 3-4 tizeddel gyorsabb voltam szivóban, sikerült megnyernem. a másik ágon volt egy nagy összecsapás slow Peti összecsapott eredetileg egy kategóriával feljebb sorolandó dodge val aminek a vége Peti ment 10.8 a dodge pedig 10.67 viszont Peti a reakciót is elrontotta mert 0.5 reakcióval indult és igy nem maradt esélye a dodge ellen. Eltelt vagy fél óra mire a dodge osztrák tulaja közöte, hogy most már vissza hült a gép és mehetünk. Odaálltam és csináltam egy normális gumimelegitést aminél alig hallottam a csöpet se halk autómat, mivel nem volt veszteni valóm mert szivóban ugy se  verném meg, igy légtelenitettem a nitrót és mindent egy lapra tettem fel. Beálltunk a stage ba és indulásnál 1 tizeddel lerajtóltam majd 20-30 méterig vezettem itt mint a gyorsvonat elment a dodge de ugy 150 méternél ahol megjött a nitróm vigyorra görbült a szám mert éreztem az erõt az autóban. 200 méternél még a dodge vezetett 2 tizedel de itt már komoly erõ volt alattam és a végén fél autóval megvertem, Õ ment 10.60 én pedig 10.67 nettóban de mivel 1 tizeddel jobbat rajtoltam igy a végén 3 század másodpercel nyertem. Csodálatos döntõt mentünk és talán eddig a legszorosabbat is. Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt és a a segitséget. Itthon tartottuk a kupát ebben a kategóriában. :-))))) 
Re: (999)


 

Total 75510 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply history 2024.09.29. 21:33:02 (75510
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75493)
reply history 2024.07.09. 00:17:12 (75509
User profile
13.17 @ 167
https://bikemag.hu/magazin/elhunyt-antal-attila/ 
Re: fastcar (75508)
reply history 2024.07.08. 23:45:22 (75508
User profile
13.17 @ 167
 
Re: fastcar (75507)
reply history 2024.07.08. 23:39:17 (75507
User profile
13.17 @ 167
RIP AVE! 
Re: fastcar (75506)
reply 2024.07.08. 23:38:00 (75506
User profile
13.17 @ 167
 
reply 2023.02.24. 19:06:38 (75503
User profile
11.80 @ 189
 
reply history 2023.02.09. 21:23:51 (75502
User profile
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
reply history 2023.02.09. 21:23:28 (75501
User profile
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
reply history 2023.02.09. 21:23:14 (75500
User profile
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
reply history 2021.06.08. 22:10:38 (75494
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.06.09. 13:57:01 (75493
User profile
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
reply history 2020.06.08. 20:39:32 (75485
User profile
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
reply history 2020.06.07. 21:08:35 (75480
User profile
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Smile

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
reply history 2020.06.06. 23:50:24 (75478
User profile
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Smile     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
reply history 2020.06.05. 16:01:32 (75477
User profile
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.01.13. 21:29:45 (75475
User profile
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Smile

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
reply history 2019.09.05. 01:26:23 (75473
User profile
12.88 @ 175
Hello. Smile  
Re: Rafi (75472)
reply 2019.09.04. 17:06:49 (75472
User profile
13.76 @ 169
UP! 
reply 2018.09.24. 12:37:12 (75466
User profile
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
reply 2017.09.26. 18:18:44 (75463
User profile
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
reply history 2016.12.13. 19:12:44 (75454
User profile
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
reply history 2016.10.02. 13:59:15 (75453
User profile
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
reply history 2016.09.29. 01:40:40 (75452
User profile
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
reply 2016.09.26. 06:50:26 (75451
User profile
14.68 @ 157
 
reply 2016.09.26. 06:49:00 (75450
User profile
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
reply history 2016.07.03. 11:50:54 (75449
User profile
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
reply history 2016.07.03. 11:49:15 (75448
User profile
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
reply history 2016.07.01. 13:35:54 (75447
User profile
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
reply history 2016.06.30. 16:36:58 (75446
User profile
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Wink
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
reply history 2016.06.30. 11:19:23 (75445
User profile
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
reply history 2016.06.30. 01:46:43 (75444
User profile
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
reply history 2016.06.27. 22:54:16 (75443
User profile
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
reply 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
reply 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
reply history 2016.06.08. 11:31:05 (75440
User profile
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
reply 2016.06.02. 22:52:34 (75438
User profile
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Big grin     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
reply history 2016.06.02. 22:24:49 (75437
User profile
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:11:42 (75436
User profile
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:07:25 (75435
User profile
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Big grin   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
reply 2016.06.02. 20:24:34 (75434
User profile
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól

Total 75510 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!