timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2010.02.21. 10:15:47 (60293
User profile
7.01 @ 337
Hogy mi az igazi arról nem kell és nem is lehet vitatkozni hiszen :

I. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1. §
(1) A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (a továbbiakban: Szövetség) az autó
és gokart sportágak sportszövetségeként a hazai és nemzetközi sportfeladatok
ellátására létrehozott, a sportágakban mûködõ sportszervezetek, sportegyesületek,
gazdasági társaságok, illetõleg ezeken keresztül az autó és/vagy gokart sportágban
sport és egyéb tevékenységet folytató sportolók, közremûködõk tevékenységét
összehangoló, irányító, munkájukat segítõ és támogató, önkormányzati elv alapján
mûködõ érdekképviseleti tevékenységet is kifejtõ társadalmi szervezet.
(2) A Szövetség az autó és gokart sportágak területén az 1978-ban létrehozott,
1989-tõl országos sportági szakszövetségként mûködõ Magyar Autó- és Motorsport
Szövetség (MAMSZ) jogutódja.
(3) A Szövetség közvetlen politikai tevékenységet nem folytat, szervezete pártoktól
független és azoknak anyagi támogatást nem nyújt.
(4) A Szövetség célszerinti tevékenysége a közhasznú szervezetekrõl szóló 1997.
évi CLVI. törvény 26.§ c) 14. pontjában meghatározott sporttevékenység, – a
munkaviszonyban és polgári jogi jogviszony keretében megbízás alapján folytatott
sporttevékenység kivételével - mint közhasznú tevékenység, mely tevékenységet az
alapítás éve óta megszakítás nélkül ténylegesen folytatja.



Mivel a szakágvezetõi kinevezésrõl próbálsz valótlant állítani amit biztos vagyok benne, hogy nem rossz szándék inkább a tudás és a jogi mûveltség hiánya okoz igy ebbe is idézek neked az alapszabályból :

SZAKÁGI BIZOTTSÁGOK
42/B. §
(1) A szakági bizottság azokban a szakágakban mûködik, amelyekben az elnökség
ilyet létrehoz.
(2) A szakági bizottságok a Szövetség hatáskörébe tartozó szakágakat közvetlenül
irányítják, szervezik, ellenõrzik, elsõ fokú sportszakmai döntéseket hoznak a
Szervezeti és Mûködési Szabályzatban, valamint az érvényes sport-szabályokban
meghatározott módon, mindazokban - az adott szakágra vonatkozó - kérdésekben,
amelyek az Alapszabály értelmében nem tartoznak a Közgyûlés, az Elnökség, az
Intézõ Bizottság, illetve a Szövetség más szervének hatáskörébe.
19
(3) A szakági bizottságok összetétele (A Rallye 9, a Gyorsasági 7, a többi Szakági
bizottság esetében 5 fõ):
a) Az Elnökség által kinevezett szakágvezetõ,
b) A szakágvezetõ javaslata alapján az Intézõ Bizottság által kinevezett:
- a szakágban az adott évben versenyzõi licenccel rendelkezõ 1 tag,
- a szakágban az adott évben rendezõi licenccel rendelkezõ 1 tag
- a szakági utánpótlás érdekeit képviselõ 1 tag
- további 1 (a Rallye-nál - további 5, a Gyorsaságinál - további 3) tag.
(4) A szakágvezetõt az alábbi a)-d) pontok szerinti tagszervezeti jelölés alapján, az
Elnökség nevezi ki. Mandátumuk az Elnök mandátumának megszûnéséig tart.
A szakágvezetõ kinevezésére a következõ szabályokat kell alkalmazni:
a) Valamennyi szakági bizottsági vezetõ jelölését az érintett szakágban érvényes
nevezõi vagy rendezõi licenccel rendelkezõ tagoknak, az elnökségi tagok
választásáról határozatot hozó Közgyûlés napján megtartandó - szakáganként
elkülönített - jelölõ értekezleteken kell elvégezni.
b) Amennyiben a közgyûlésre:
- november 30. és december 31. között kerül sor, akkor az adott évben,
- január 1. és január 31. között kerül sor, akkor a megelõzõ évben,
- február 1. és február 15. között kerül sor, akkor az elõzõ és az adott évben
együttesen,
az adott szakágra érvényes nevezõi licenccel rendelkezõ szövetségi tagok
rendelkeznek a jelölõ értekezleten szavazati joggal. A jelölõ értekezletek
lebonyolítása és a jelölésre vonatkozó szavazás során a Szövetség
tisztségviselõinek választására vonatkozó rendelkezéseket (lásd a 22. §.) kell
értelemszerûen alkalmazni.
c) Az Elnökség köteles az adott szakágban szavazati joggal rendelkezõ valamennyi
tagszervezetnek a b) pont szerinti szabályok alapján meghatározott többségi
jelöltjét (minõsített többség) kinevezni az adott szakág szakágvezetõjének, és a
kinevezést, a jelölõ értekezletet követõen kihirdetni a közgyûlésen.
d) Amennyiben a Közgyûlés alkalmával az adott szakág minõsített többséggel nem
tud jelöltet állítani az a) és b) pont szerint lefolytatott jelölõ értekezleten, az
Elnökség a Közgyûléstõl számított 5 napon belül határoz arról, hogy a jelölõ
értekezleten megjelentek több mint felének szavazatával állított jelöltjét kinevezi
szakágvezetõnek, vagy a szakágban szavazati joggal rendelkezõ tagoktól
írásbeli jelölést kér. A közgyûlést követõen lefolytatott írásbeli jelölés esetén az
Elnökség, csak a minõsített többséget megszerzett jelöltet köteles kinevezni.
(5) A szakágvezetõt legkésõbb, az elnökségi tagok választásáról határozatot hozó
közgyûlést követõ 45 napon belül ki kell nevezni.
(6) A Szakági Bizottság tagjait a szakágvezetõ javaslata alapján az Intézõ Bizottság
nevezi ki, illetve menti fel. A szakági bizottságok tagjait legkésõbb a szakágvezetõ
kinevezését követõ 30 napon belül ki kell nevezni. Mandátumuk a szakágvezetõ
mandátumának megszûnéséig tart.
(7) A szakágvezetõt – az Intézõ Bizottsággal történõ egyeztetést követõen – az
Elnökség valamennyi tagja kétharmadának szavazatával meghozott (minõsített
kétharmados többségi) határozattal visszahívhatja tisztségébõl. Az illetékes
szakágban az adott évben érvényes nevezõi vagy rendezõi licenccel rendelkezõ
valamennyi tag több mint fele (minõsített többsége) indítványt tehet a visszahívásra,
mely indítvány alapján az Elnökség köteles a szakágvezetõt visszahívni.
20
(8) A szakágvezetõ, és a szakági bizottsági tagok megbízatásának megszûnésére a
23. § (1) bekezdésben foglaltak irányadók. Amennyiben egy szakágvezetõ
megbízatása két, az elnökségi tagok választásáról határozatot hozó közgyûlés
közötti idõszakban szûnik meg, az Elnökség köteles 30 napon belül az adott
szakágban, - a (4) bekezdés d) pontjának rendelkezéseit értelemszerûen
alkalmazva, - az erre jogosult tagoktól, írásbeli jelölést kérni, új szakágvezetõre. A
minõsített többséget kapott jelöltet az Elnökség köteles szakágvezetõnek kinevezni.
Az új szakágvezetõ kinevezéséig a szakágvezetõi feladatokat és hatásköröket az
elnökség által megbízott személy látja el, ez a személy azonban az Intézõ
Bizottságban szavazati joggal nem rendelkezik.
(9) A szakági bizottságok munkáját a szakági bizottság vezetõje irányítja.
(10) A szakági bizottságok vezetõinek feladata:
a) az Elnökség és az Intézõ Bizottság határozatainak, célkitûzéseinek a szakágra
vonatkozó végrehajtása,
b) a szakág éves munkatervének és költségvetésének elkészítése,
c) a szakág éves versenynaptárának és a bajnokságainak éves alapkiírásának
elõkészítése jóváhagyásra,
d) a szakági bajnokságok éves eredménylistájának folyamatos vezetése,
e) a szakági bizottság munkájának megszervezése irányítása, a bizottsági ülések
levezetése,
f) a szakági bizottságon belüli munkamegosztás kialakítása,
g) gondoskodás a szakág nyilvántartási és ügyviteli feladatainak ellátásáról,
h) részvétel a Intézõ Bizottság munkájában,
i) együttmûködés a Szövetség testületi szerveivel, kiemelten a Sportfelügyelõi
Bizottsággal, a Sportbírói Bizottsággal, valamint a Technikai Bizottsággal,
j) egy személyben felelõsek a jelen szabályzatban a szakági bizottságra elõírt
feladatok elvégzéséért,
k) felkérésre beszámolás a szakág munkájáról.
(11) A szakági bizottságok vezetõinek hatásköre:
a) a szakági bizottság üléseinek összehívása,
b) a szakági bizottság határozatainak, döntéseinek aláírása, és a szakág területén
az Intézõ Bizottság vezetõjének ellenjegyzése után a Fõtitkári Körlevélben vagy
a Technikai Körlevélben történõ közzététele,
c) szavazási jog a Intézõ Bizottság ülésein,
d) javaslattétel a szakági bizottság tagjainak a felkérése, illetõleg felmentésére,
e) hatáskörük részbeni, vagy teljes, de csak idõszakos átadása, a szakági
bizottság valamely tagjának.
(12) A szakági bizottságok üléseirõl emlékeztetõt kell felvenni. Az emlékeztetõnek
tartalmaznia kell az ülésen elhangzott lényeges észrevételeket és javaslatokat,
valamint a hozott határozatokat. A hozott határozatokról az érintett szerveket és
személyeket írásban kell értesíteni haladéktalanul, valamint a határozatokat fõtitkári
körlevél útján is közzé kell tenni. A szakági bizottságok üléseirõl készített
emlékeztetõ a tagok számára - betekintésre - nyilvános.



A belépõ díjas díjkiosztóval kapcsolatba mi 234 emberrel rendeztünk díjkiosztót amibõl 194 embert mi hívtunk meg mert hozzá tartoznak a sporthoz, ti mennyi embert hívtatok meg és milyen vendéglátás volt és milyen díjakat adtatok

mgysz díjátadó :
A party-ra a belépõjegy 1000HUF/fõ!

Ponyiczki Gábor
Igor Kovacic (SLO)
Jure Spindler (SLO)

Békési Balázs
Tamás Attila
Czinder Róbert

Bukta Gergely
Bede Mátyás
Kovács Zsolt
Tóth Mihály Attila
Ferenczi Zsolt
Kindili Péter
Hajdár Zoltán
Kókai Balázs
Tymczak Pawel (PL)
Ficsor Miklós
Aknay Norbert
Krystian Mazur (PL)
Farkas Péter
Takács István
Varga Tamás
Nagy Géza
Tom Zeleink (SLO)
Robert Nawrot (PL)
Ács András III.
Artur Kempa (PL)
Káldy Péter
Horváth Sándor
Bosits Péter
Bella Péter
Jámbor Ferenc
Dobák Miki
Körösi F. István
Balogh Balázs
Kmetty Ago
Bella Péter

Továbbá az alábbi bajnokokat, és csúcstartókat!
Antal Attila (2007)
Vogelsinger Sándor (2006)
Kovács Attila (2005)

Alábbi versenyzõk megjelenésére is számítunk!
Konrad Bukowski (PL)
Darius Fabisak (PL)
Kerepesi János
Tornai Péter
Füredi Ádám
Zlatarics Botond
Skilósi István


Akkor kicsit térjünk át a költségekre ami adódik egyik vagy másik szervezetnél :

mgysz profi versenyzõket terhelõ költségek:

éves licenc 15.000.-
nevezés 5000
baleset biztosítás 773 azaz 800 ami versenyenként értendõ

6 versenyt figyelembe véve ez

15.000.-
6x5000=30.000.-
8x800 = 4800.-

49.800 = 50.000.-

MNASZ profi versenyzõk díjtétele :

éves licenc 3.500.-
nevezés 5.000.-
éves baleset biztosítás 1.100.-/ év

3.500.-
6x5000 = 30.000.-
1.100

34.600.-

Mindezek után kiemelném még azt a tényt is , hogy van felelõség biztositás de csak az MNASZ be ami versenyenként és autónként 500-1000 ft között változik ami maximum 6000 megnövelheti a költségeket, de mivel az mgysznél nincs ilyen és ha valaki belerongyol a tömegbe és ott maradandó rokkantságot okozó sérülés lesz annak a versenyzõnek kell kifizetni élete végéig a rokkantságért járó díjakat míg az MNASZ nél fizet a biztosító.


Nézzük kicsit a rendezõ szemszögébõl is a dolgokat:

Mgysz Ob ( csak OB nak nevezett, de nem az )

tagsági dij 30.000.-
rendezõi licenc 600.000.-
bajnoki futam versenyrendezés 500.000.-
1.130.000.- ezer magyar forint


MNASZ OB

mnasz tagság 57.500.-
rendezõi licenc 60.000.-
ob rendezés dijja 187.500

305.000.- ezer magyar forint


Na akkor hogy is van ez vagy mi is az igazság ?







 
Re: (999)


 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply 2023.02.24. 19:06:38 (75503
User profile
11.80 @ 189
 
reply history 2023.02.09. 21:23:51 (75502
User profile
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
reply history 2023.02.09. 21:23:28 (75501
User profile
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
reply history 2023.02.09. 21:23:14 (75500
User profile
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
reply history 2021.06.08. 22:10:38 (75494
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.06.09. 13:57:01 (75493
User profile
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
reply history 2020.06.08. 20:39:32 (75485
User profile
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
reply history 2020.06.07. 21:08:35 (75480
User profile
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Smile

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
reply history 2020.06.06. 23:50:24 (75478
User profile
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Smile     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
reply history 2020.06.05. 16:01:32 (75477
User profile
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.01.13. 21:29:45 (75475
User profile
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Smile

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
reply history 2019.09.05. 01:26:23 (75473
User profile
12.88 @ 175
Hello. Smile  
Re: Rafi (75472)
reply 2019.09.04. 17:06:49 (75472
User profile
13.76 @ 169
UP! 
reply 2018.09.24. 12:37:12 (75466
User profile
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
reply 2017.09.26. 18:18:44 (75463
User profile
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
reply history 2016.12.13. 19:12:44 (75454
User profile
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
reply history 2016.10.02. 13:59:15 (75453
User profile
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
reply history 2016.09.29. 01:40:40 (75452
User profile
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
reply 2016.09.26. 06:50:26 (75451
User profile
14.68 @ 157
 
reply 2016.09.26. 06:49:00 (75450
User profile
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
reply history 2016.07.03. 11:50:54 (75449
User profile
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
reply history 2016.07.03. 11:49:15 (75448
User profile
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
reply history 2016.07.01. 13:35:54 (75447
User profile
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
reply history 2016.06.30. 16:36:58 (75446
User profile
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Wink
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
reply history 2016.06.30. 11:19:23 (75445
User profile
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
reply history 2016.06.30. 01:46:43 (75444
User profile
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
reply history 2016.06.27. 22:54:16 (75443
User profile
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
reply 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
reply 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
reply history 2016.06.08. 11:31:05 (75440
User profile
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
reply 2016.06.02. 22:52:34 (75438
User profile
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Big grin     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
reply history 2016.06.02. 22:24:49 (75437
User profile
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:11:42 (75436
User profile
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:07:25 (75435
User profile
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Big grin   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
reply 2016.06.02. 20:24:34 (75434
User profile
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól
 ave
reply history 2016.06.01. 23:59:15 (75433
User profile
12.88 @ 175
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz! 
Re: Siklósi István (75432)
reply history 2016.05.31. 21:52:22 (75432
User profile
12.08 @ 187
Szia!
"Bels?" kamerás:
https://www.youtube.com/watch?v=UyrUvVp67rI
Re: ave (75431)
 ave
reply history 2016.05.30. 13:58:16 (75431
User profile
12.88 @ 175
Az szep, gratula!
Van rola valami video valahol? Megneznem! 
Re: Siklósi István (75430)
reply history 2016.05.27. 21:57:31 (75430
User profile
12.08 @ 187
Na ugye!? Smile
Igaz, hogy nem határid?re, de els? mért futam: 8:756@247,42 Fert?szentmiklóson.
Wink
(el?zmények 71559)
$
 
Re: Pelyvi (71559)
reply 2016.05.12. 10:35:07 (75429
User profile
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!