timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2014.04.30. 08:46:33 (75171
User profile
7.01 @ 337
Új kategóriák :

Bevezetünk két teljesen új kategóriát a május 17. versenyünktõl kezdve, egyenlõre idei évben próba jelleggel.

Az kategóriák elnevezése R1 és R2

R1 kategória :

2000 cmm alatti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.

R2 kategória :

2000 cmm feletti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.

Ez a két kategória nem érinti az OB-t csak a Dragracingben lesz külön értékelve az év végén.

Street osztály általános szabályai

A Street osztály kategóriáiba azok a jármûvek tartoznak, amelyek karosszériája sorozatgyártásban készült, és a kereskedelemben kaphatóak illetve kaphatóak voltak.
A motor autón belüli áthelyezése nem megengedett a street kategóriákban.
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort.
A motor, futómû és kipufogó-rendszer módosítása engedélyezett. A motor felfúrásos javítása vagy lökettérfogat növelése engedélyezett, ami kategóriát emel, ha a valós lökettérfogat átlépi a kategória határát, kivéve, ha ez csak második túl méretre történõ javításból származik. A kipufogó-rendszer kivezetésének a gyári helyen kivezetett véggel kell rendelkeznie.
Street kategóriában az autó könnyítése max. 1 db fém karosszéria elem cseréje engedélyezett. Az autónak rendelkeznie kell gyári vagy optikai tuning részeként módosított kárpitozással, szõnyegezéssel. Rendelkeznie kell a forgalmi engedélyben szereplõ számú üléssel, az ablakok nem cserélhetõk mûanyagokra. A KRESZ által elõírt biztonságtechnikai elemek az autón kell legyenek. Optikai tuning miatti szélesítések, kiegészítések azonban elfogadottak a street autókon is.
Az autónak rendelkeznie kell a beazonosításához érvényes forgalmi engedéllyel.
A kategóriákban a feljebb nevezés nem engedélyezett.
Mankókerék használata tilos!
Megváltoztatott motorizáltságú autónak azt az autót tekintjük amelyik az adott motorral és vagy hajtással nem volt gyárilag szerelve, mely változtatás a forgalmi engedélyben is szerepel.
Street kategóriákban csak E-jelû, normál gumiabroncs, illetve az alább felsorolt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, kivéve a R1 R2 kategóriákat ahol is használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát. Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus mûszaki specifikációjában meghatározott méretû abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédõ alól.
Street kategóriában az utólagos feltöltés és a nitro használata engedélyezett, és a megfelelõ feltöltött kategóriába kell sorolni. Gyárilag vagy utólag turbósított autó azonban nem rendelkezhet semmilyen további feltöltéssel, kivétel ezalól a gyárilag kompresszorral és turbóval egyidejûleg szerelt típusok. Minden további feltöltés vagy az üzemanyaghoz/robbanóelegyhez adott, a kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyatól eltérõ adalék, segédanyag, kiegészítõ alkalmazása tilos. A gépátvevõknek el kell utasítaniuk az olyan gépjármûveket, amelyeknek rétegelt szélvédõi oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínûsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
A támasztó kerék használata minden kategóriában megengedett.
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet: benzin, E85, gázolaj, biodízel, versenybenzin
Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében szereplõ adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelõ osztályába kell besorolni 
Re: (999)


 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply 2023.02.24. 19:06:38 (75503
User profile
11.80 @ 189
 
reply history 2023.02.09. 21:23:51 (75502
User profile
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
reply history 2023.02.09. 21:23:28 (75501
User profile
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
reply history 2023.02.09. 21:23:14 (75500
User profile
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
reply history 2021.06.08. 22:10:38 (75494
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.06.09. 13:57:01 (75493
User profile
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
reply history 2020.06.08. 20:39:32 (75485
User profile
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
reply history 2020.06.07. 21:08:35 (75480
User profile
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Smile

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
reply history 2020.06.06. 23:50:24 (75478
User profile
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Smile     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
reply history 2020.06.05. 16:01:32 (75477
User profile
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.01.13. 21:29:45 (75475
User profile
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Smile

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
reply history 2019.09.05. 01:26:23 (75473
User profile
12.88 @ 175
Hello. Smile  
Re: Rafi (75472)
reply 2019.09.04. 17:06:49 (75472
User profile
13.76 @ 169
UP! 
reply 2018.09.24. 12:37:12 (75466
User profile
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
reply 2017.09.26. 18:18:44 (75463
User profile
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
reply history 2016.12.13. 19:12:44 (75454
User profile
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
reply history 2016.10.02. 13:59:15 (75453
User profile
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
reply history 2016.09.29. 01:40:40 (75452
User profile
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
reply 2016.09.26. 06:50:26 (75451
User profile
14.68 @ 157
 
reply 2016.09.26. 06:49:00 (75450
User profile
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
reply history 2016.07.03. 11:50:54 (75449
User profile
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
reply history 2016.07.03. 11:49:15 (75448
User profile
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
reply history 2016.07.01. 13:35:54 (75447
User profile
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
reply history 2016.06.30. 16:36:58 (75446
User profile
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Wink
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
reply history 2016.06.30. 11:19:23 (75445
User profile
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
reply history 2016.06.30. 01:46:43 (75444
User profile
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
reply history 2016.06.27. 22:54:16 (75443
User profile
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
reply 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
reply 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
reply history 2016.06.08. 11:31:05 (75440
User profile
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
reply 2016.06.02. 22:52:34 (75438
User profile
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Big grin     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
reply history 2016.06.02. 22:24:49 (75437
User profile
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:11:42 (75436
User profile
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:07:25 (75435
User profile
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Big grin   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
reply 2016.06.02. 20:24:34 (75434
User profile
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól
 ave
reply history 2016.06.01. 23:59:15 (75433
User profile
12.88 @ 175
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz! 
Re: Siklósi István (75432)
reply history 2016.05.31. 21:52:22 (75432
User profile
12.08 @ 187
Szia!
"Bels?" kamerás:
https://www.youtube.com/watch?v=UyrUvVp67rI
Re: ave (75431)
 ave
reply history 2016.05.30. 13:58:16 (75431
User profile
12.88 @ 175
Az szep, gratula!
Van rola valami video valahol? Megneznem! 
Re: Siklósi István (75430)
reply history 2016.05.27. 21:57:31 (75430
User profile
12.08 @ 187
Na ugye!? Smile
Igaz, hogy nem határid?re, de els? mért futam: 8:756@247,42 Fert?szentmiklóson.
Wink
(el?zmények 71559)
$
 
Re: Pelyvi (71559)
reply 2016.05.12. 10:35:07 (75429
User profile
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!