AP1: Szoros döntõben reakcióidõvel sikerült nyernem (12.4) Juhi Laci (12.4) Hondája ellen.
AP2: Sanyi (10.6) nyert, Pelyvi (12.9) második egy utcai ESI-vel.
AP3: Jeff nyert, Turza Laci második.
AP4: Kohári úr nyert, Pisti második, a többit nemtom.
AP5: Boti (13.0) nyert, Pelyvi (12.3) második, Bálint (13.1 vagy 2) harmadik. A döntõben sajnos Dani váltója megadta magát, de ez nem vesz le Boti érdemébõl, nagyon jó reakcióval, jót rajtolt.
AP6: Ponya (12.3) nyert, 1000 bocs, de a többit nemtom.
Az idõjárás jó volt, a tapadás annyira nagyon nem volt rossz, a fékezõzóna rövid volt, a szervezés pedig kiváló volt.
Sorry, ha kihagytam valakit, nehéz fejben tartani minden eredményt.
Az érdeklõdés hiánya miatt változott a terve, nincs erdélyi szállítás, a tréler CSAK Nyíregyházára megy. No meg persze vissza...
Találkozó a XI. kerületben szombat reggel, a pontos idõpontot majd még megírom. Ár: 17000 / autó.
Lehet jelentkezni a Nyíregyháza, Szatmárnémeti trélerezéshez, az autók felrakása pénteken történne. Az ára 32000.- Jelentkezni nálam lehet, a 30/913-9643 -mas számon
Két kérdés:
Milyen a Szatmárnémeti pálya burkolata? Beton, v. aszfalt? Az itthoniak közül melyikhez lehetne hasonlítani? Remélem olyan, mint Kkl, vagy Kunmadaras.
A Ringen ugye fel lehet majd menni a depókhoz a szervizautóval?
Lehet jelentkezni a Nyíregyháza, Szatmárnémeti trélerezéshez, az autó pakolás valószínûleg megint elõzõ nap lenne. Pontos árat majd holnap tudok mondani, csak jó lenne tudni, hogy van-e egyáltalán rá igény. Jelentkezni nálam lehet, a 30/913-9643 –mas számon.
A legjobban Boti (12.8) és Tucco (12.9) idejének örültem, természetesen csak az enyém (12.3) után.
Ami nekem még feltûnt, (a viszonylag gyenge szervezés mellett) hogy hiányzott kb 4-5 km/h a célvonalimból. Lehet, hogy most is a Rábaringhez hasonlóan a szembeszél az oka. Többiek észrevétele?
"Hali!
igen vasárnap lesz, és MNASZ OB, de nem dragracing pontverseny.
a szokásos kategóriák, profi ,street, teszt
a licenc természetesen érvényes
díjazás a szokásos "
Pár kérdés Kunmadárral kapcsolatban (kérem, hogy csak az válaszoljon, aki biztosra tudja):
- 31-én lesz, tehát vasárnap?
- dragracing.hu szabályzat, kategóriák?
- a licenszem érvényes oda is?
- díjazás?
Elõre is köszi.
Ui: a trélerezést intézem, az érintetteket a napokban hívom majd.
Tehát, a május 16-i, Rábaringes versenyre szervezett autószállítás: attól függõen, hogy 5, vagy 6 autó jön össze, 12, vagy 11000 ezer forint lesz a szállítási költség fejenként. Akit érdekel, továbbra is a 30/913-9643-mas számon -nálam- jelentkezhet.
A május 16-i, Rábaringes versenyre is szervezek autószállítást. Mérettõl függõen, még 2-3 szabad hely van. Pontos árat még nem tudok, de szerintem 10-15000 forint lesz. Jelentkezni nálam, a 30/913-9643-mas számon lehet.
A két hét múlva rendezendõ pécsi versenyre lenne lehetõség egy 8 autós trélerrel menni. Az ára kb 20000 forint lenne fejenként, amit - tavalyról okulva - elõre kérnénk. A trélert Kohári Zoli intézi, ha megvagyunk, én csak az embereket toborzom és szedem el a pénzüket.
Még 6 szabad hely van, jelentkezni a bandi.mail@freemail.hu címen és a 30/913-9643 számon lehet.
Verseny:
RT nagyon király volt, a nap nyertese
A profi mezõny - remélem csak egyelõre - elég foghíjas volt, a kategóriámról nem is beszélve, a szervezés szerintem rendben volt, talán a döntõket kellett volna egy órával elöbb kezdeni. A sor elei tolakodás problémája lehet hogy abból fakad, hogy nem tudják, hogy a profiknak "szabad".
A magam teljesítményével nagyjából meg vagyok elégedve; tapadás nélkül, biztonsági vezetéssel hozta a várt 180km/h-t.
Nyilván motorfüggõ, de szerintem fordulatszám miatt elõbb kell szeleprugót cserélni, mint mondjuk hajtókart. Hogy értelme is legyen a magasabb fordulatszámnak, veztengely(ek) is kellenek.
Kérdés:
profi kat, üzemanyagtartály: az utastérben és a MOTORTÉRBEN elhelyezett tartályt is pluszban le kell burkolni?
Illetve a profiban is engedélyezett a második túlméret?