Feri, hogy lehetne ez valós, hiszen a te engedélyed nélkül még a jóisten se mehet szarni, mert feljelented, hogy nem fizetett neked, hiába te találtad ki ezt a gyorsulást és téged ugy se érdekel más csak a pénz. Milyen érzés ilyen közel lenni mindahoz aminek a vége a hazugsághalmaz összedõlése ?
kamionokra visszatérve nem lesz több kamion verseny gyorsulással összekötve egyszerre egy helyen, maximum bemutató jeleggel évente egyszer 1-2 kamion 1-2 futam erejéig, de ez is csak esetleg talán
minden esetben a starter indit kivéve a döntõk alatt mert akkor a lakókocsiban ülõ személy inditja a versenyt, megoldható az is hogy itt is a starter inditson csak ez valahogy igy alakult ki eddig
jaja erre bizony mert már kipróbáltam sokat de ez a legjobb és azt mondom, hogy nem csak a DOT tosok közül hanem nekem mindegyik közül ez vált be a legjobban, ráadásul most hétvégén éppen egy újat rakok fel belöle:-))))
Amugy pedig szerintem a polonak és a vipernek hasonlóan kell viselkednie gumi és tapadás szempontjából, csak a poló sokkal jobban tapad azonos feltételek melett
kék audi csak telefonról irtam, de most mi van én mondtam 5 autót akinek reális esélye van a 9 re, és veled mi van, mikor rakod össze a cerkahegyezõt ?
én meg annyira nem tudok, hogy leforditsam szószerint, de a lényeg az, hogy
a cedrag segitségével 1-2 hónapja találkoztunk a horvátokkal illetve már régi az együttmüködés a román oldallal és nagyon jó az, hogy igy közösen együttmüködve csináljuk ezt itt europában.
We have not quite finished with our preparations for promoting next weekend's race at Kiskunlachaza (Hungary) and we will tell you the whole story in the next day or two. In the meantime, we can tell you it is now confirmed that several Romanian racers will be making the trip as will about five or six of the hot teams from Croatia. We can also tell you that all this comes about through some excellent international efforts, despite the language and rule book problems, and that we at cedrag want to make it known that Zoltan Kohari (Hun) Jeff Csergezan (Rom) and Dass Doasovic (Cro) have done some sterling work to make all this happen. In short, a level of trust has been shown between these three guys and each has made great efforts to do what he said he would do. They got together some months ago at a Tesco's car park in Hungary and, in an hour or two, thrashed out the bones of an agreement to try to get it all together for the bigger picture of central European drag racing. Bravo guys, well done. They need all the support they can get from everyone else with an interest in making our region better organised and who wants to see bigger and better events. You can do your part by coming to Kiskunlachaza this Saturday. We hope to see you there.
most azt gondolom, hogy reális esélye van annak, hogy lacházán én is fussak egy 9 es idõt, de már annyiszor gondoltam ezt, hogy majd csak akkor örülök neki amikor a visszajövõ sávban megkapom a timeslipet és egyszámjegyü lesz az idõ rajta. Mindenesetre biztató, hogy most az autó stabilan azt csinálja, hozza amire számitok tõle. Szerintem ezen a lacházán nem csak nekem reális célom a 9 hanem másnak is aki ugyan ugy ott volt a kapuban és eddig nem lépett át rajta, én szurkolok mindenkinek. :-))))))
Nagyon fogok igyekezni, csak most te szurkol nekem mert nem egyszerü jót menni semmivel ami ilyen 10 alján van. Remélem a ragasztó és a sok szopás meghozza a gyümölcsét :-))))
Hát igen ez az eredmény az amire számitottam, 70 % volt a nitro sokkal agreszivabb beállitással mint fertõn, de nem a max agreszivon. Az egész pályán csuszkáltam mert még a régi gumival mentem, hiszen lacházára tartogatom az újat, és olyan 300 méter környékén visszavettem a gázt, mer nagyon ment össze vissza, jól látszik a 216 sebeségen. Ha nagyon akarom akkor simán lejebb szoritom kint is az idõt, de minek amikor én lacházán szeretnék majd jól menni. Nekem még a 6.7 hez tartozó 181 km/h is tetszik :-))))))