timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 4130 entries
Previous   [...]  23  24  25  26  27  28  29  30  31  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.07.22. 09:11:23 (48659
User profile
7.01 @ 337
Re: Master3v (48658)
reply history 2009.07.22. 08:51:43 (48657
User profile
7.01 @ 337
de majd lesz ennek elönye csak még nem ezen a versenyen most még csak próbaüzem folyik, de elöbb utóbb lesznek kedvezmények az elõregisztrácót leadóknak. 
Re: Jugo (48656)
reply history 2009.07.22. 08:06:38 (48655
User profile
7.01 @ 337
nem kell de jó lene ha regisztrálnál, mert akkor akik megnézik, hogy kik jönnek már látnak téged is  :-))))) 
Re: MarcoR5 (48651)
reply history 2009.07.20. 17:30:02 (48560
User profile
7.01 @ 337
nem tesztben hanem profiban 
Re: Kau (48552)
reply history 2009.07.20. 16:06:20 (48544
User profile
7.01 @ 337
nincs vazzeg az nincs de a szlovákoknak van meg a románoknak is és azok is jönnek amugy gyurunk egyet :-)))) 
Re: orgyi (48543)
reply 2009.07.20. 16:03:10 (48542
User profile
7.01 @ 337
egy kis elözetes a Horváth barátaink látogatásából aug 1 re vonatkozólag :


1. Golf Mk 2, 2900 ccm VR6 Turbo + N2O, 4WD,  (low 11 sec)
2. Alfa Romeo 145, 2000 ccm Turbo + N2O,4WD,  (high 10 sec)
3. Audi Coupe S2, 2300 ccm, Turbo + N20, 4WD,  (mid 11 sec)
4. Opel Astra G Coupe, 2000 ccm, Turbo+ N2O, FWD, (mid 11 sec)
5. Honda Civic, 1800 ccm Normal Aspirated, FWD, , (low 12 sec)

( kezeletlen pályán mért eredmények )

nem lesznek itt rossz csaták és a Román illetve Szlovák barátaink se ülnek a babérjaikon mert jönnek az új fejlesztésekkel mint tavasszal az árviz :-))))

 
reply history 2009.07.19. 19:26:49 (48471
User profile
7.01 @ 337
szerintem valami tulbuzgó 21 éves serác lehet aki kapott valami admin jogot és linkelget nekem a találkozóval kapcsolatban csak éppen Õ felejt el megnézni mindazt ami oda le van irva. 
Re: --Atesz-- (48468)
reply history 2009.07.19. 19:02:05 (48463
User profile
7.01 @ 337
irtam a serecnak 
Re: orgyi (48455)
reply history 2009.07.19. 18:56:54 (48460
User profile
7.01 @ 337
az csunya lenne, de megnézem 
Re: orgyi (48455)
reply history 2009.07.19. 18:56:20 (48458
User profile
7.01 @ 337
hozdd el a családot és zsurozatok a versenyen hiszen a gyereknek soha nem lehet elég korán kezdeni :-)) 
Re: orgyi (48453)
reply history 2009.07.19. 17:48:08 (48447
User profile
7.01 @ 337
akkor miért csak sármellékre reggelt ?
van minden olyan versenyre lehetõség reggelni amire jön külön külön 
Re: --Atesz-- (48446)
reply history 2009.07.19. 17:41:47 (48444
User profile
7.01 @ 337
orgyi te aug 1 re nem jössz ? 
Re: orgyi (48440)
reply history 2009.07.19. 17:40:25 (48443
User profile
7.01 @ 337
szükséged lesz rá mert amióta nem versenyzel gyorsultak az autók és nagyon sok fogatkozás van már most aug 1 re nem hogy addigra mire elkészül a ford :-)))))) 
Re: szabyk RST (48439)
reply history 2009.07.19. 15:29:47 (48419
User profile
7.01 @ 337
igen mi mérünk 
Re: orgyi (48418)
reply history 2009.07.19. 15:24:36 (48416
User profile
7.01 @ 337
hu ha ezt nem olyan könnyü, de olvasd el:

http://vpracingfuels.com/PDF/MSDS_LC6_Sep08.pdf 
Re: --Atesz-- (48413)
reply history 2009.07.19. 15:00:16 (48412
User profile
7.01 @ 337
a ragacs biztos, hogy jobb, és mivel megvannak már a tapasztalatok igy biztos lehetsz benne hogy akár utcai akár profi az autó mindenképpen jobb eredmény ér majd el amugy pedig már csütörtökön a verseny elött felrakjuk a ragacsot 
Re: Kau (48397)
reply history 2009.07.19. 13:15:06 (48381
User profile
7.01 @ 337
szeretem az ilyen 1000 le és 1200 kg autókat, mert ilyenkor döbenek meg azon, hogy a 450 le és 1600 kg szarommal miért megyek 1 sec jobbat :-))) 
Re: Charlie (48379)
reply history 2009.07.17. 13:10:19 (48168
User profile
7.01 @ 337
most mit mondjak látszik minden a videón, Fapuma elvezette a vipert ugy ahogy tudta és ennyi, szerintem ha lenyomja a gázt 1-2 ben akkor izgibb lett volna adolog, de igy se kel azt hiszem tovább magyaráznom azt, hogy nem csak bele kell ülni egy ilyen autóba hanem meg kell tanulni uralni is ezeket az autókat. 
Re: Charlie (48165)
reply 2009.07.17. 12:34:43 (48163
User profile
7.01 @ 337
na akkor itt már lhet látni egy kis reget aug elsejérõl http://www.dragracing.hu/usr_versregs.php?race=75 
reply history 2009.07.17. 12:31:55 (48161
User profile
7.01 @ 337
na mi van moly vizimalommal hajtod a generátort, hogy legyen interneted ? 
Re: Audi-f1 (48160)
reply 2009.07.17. 11:50:50 (48157
User profile
7.01 @ 337
Na urak akkor ismét fejlesztettünk egy kicsita weblapon http://www.dragracing.hu/usr_versreg.php?session=   érdemes kipróbálni és regisztrálni az eredményt itt tudjátok megnézni http://www.dragracing.hu/usr_kezdolap.php a versenyek jobb szélénél a kis ikonra kattintva. A regisztráció csak az admin engedélyezése után jelenik meg. 
reply history 2009.07.13. 23:05:37 (47879
User profile
7.01 @ 337
nem volt kezelt a pálya akkor amikor mentem a 10.18 de remélem augusztus 1 már kezelt pályán és teljes nitróval is tudok menni ez a nitró progi egy nagyon ovatos felépülésel 60 % max teljesitmény melett ment 
Re: hori (47838)
reply history 2009.07.13. 09:51:00 (47745
User profile
7.01 @ 337
ez igy van és ennek még én is örülök :-))) 
Re: Fapuma8 (47744)
reply history 2009.07.13. 09:40:14 (47743
User profile
7.01 @ 337
nekem meg nõttek a sebeségeim 200 ról 204 re és nem volt hátszél, szerintem ezt a mérést vedd alapul mert ez nagy valószinüséggel megegyezik a mi mérönkel és ugye ha 2 mérõ egyezik akkor vagy mindkettõ ugyan olyan rossz vagy az az igazság :-))) 
Re: Fapuma8 (47740)
reply history 2009.07.12. 23:26:57 (47732
User profile
7.01 @ 337
216 a dodge nak és 224 nekem 
Re: kircipeti (47726)
reply 2009.07.12. 21:20:46 (47722
User profile
7.01 @ 337
na akkor egy kis mese a mai napról az én szemszögömbõl:

reggel már8 kor kint voltam a a pályán és 9.30 kor meg is tettem az elsõ idõmérõ futamomat ami 11.2 re sikerült 204 km/ h val nem voltam elkeseredve mert kb erre számitottam illetve még ilyen aszfaltos kicsit csúszós pályán is szeretem volna 10 magasat szivóban. Majd elérkezetnek láttam az idõt arra, hogy Fapuma megmutassa menyire is könnyû vezetni a vipert, elmondtam neki mindent a " szárazföldön" majd beültettem a viperben ahol lépésrõl lépésre mondtam neki mit csináljon, egész ügyesen végrehajtotta a dolgokat a rajtig. Ott viszont az elindulás után nem volt ura a helyzetnek 1 ben lassan indultunk majd felváltottam neki 2 be mert a nagy igyekezeten hogy vezeti a vipert azt elfelejtette aztán 2 ben elöször szöcskéztünk, de végre megtaláltuk a gázt és lenyomtuk na ekkor jófajta hátsókerekeshez méltón elindult egy kicsit a hátulja persze ez annyira elvette a figyelmét hogy megint nekem kelett váltani 3 ba, itt nem volt már olyan nagy gond az uton tartással és elértük a 402 métert de Fapuma barátunk annyira belejött, hogy itt elkezte padlón tovább nyomni a gázt még vagy 100 méterig, majd szóltam neki, hogy már rég vége a pályának, na ekkor lassitott. Jött a visszafordulás amit vagy 30-40 körül meg is tett azt  hittem lefordul a drag gumi a felnirõl olyan finoman ment neki, és szerencsésen visszaértünk. Összeségében nem volt rossz de sokat kellene még gyakorolnia ha igazán menni akarna egy futamot egy hátsókerekes az átlagosnál kicsit erösebb autóval. Mindezek után próbálgattam a nitrót ami nagyon nem akart bösszejönni, mert álandóan ledadogott ha nitróztam, már majdnem feladtam amikor is a Tuboly klán azt javasolta hogy próbáljak gyertyát cserélni. Itt szeretném megköszönni Kaldinak a gyertyát Tuboly családnak az ötletet és Szentesi Pistinek a munkát aminek a vége az lett hogy a nova használt gyetyáját beleraktuk a viperbe. Ezután csak egy repülõvel kelett gyorsulnom ami nagyon látványos volt állitólag, de itt csak szivóban mentem.
Jöttek a döntõk és én még nem tudtam milyen eredményt hozott a gyertya csere, az elsõ fordulóban Pedróval kellett mennem itt nem nitróztam mert biztonságosan vagy 3-4 tizeddel gyorsabb voltam szivóban, sikerült megnyernem. a másik ágon volt egy nagy összecsapás slow Peti összecsapott eredetileg egy kategóriával feljebb sorolandó dodge val aminek a vége Peti ment 10.8 a dodge pedig 10.67 viszont Peti a reakciót is elrontotta mert 0.5 reakcióval indult és igy nem maradt esélye a dodge ellen. Eltelt vagy fél óra mire a dodge osztrák tulaja közöte, hogy most már vissza hült a gép és mehetünk. Odaálltam és csináltam egy normális gumimelegitést aminél alig hallottam a csöpet se halk autómat, mivel nem volt veszteni valóm mert szivóban ugy se  verném meg, igy légtelenitettem a nitrót és mindent egy lapra tettem fel. Beálltunk a stage ba és indulásnál 1 tizeddel lerajtóltam majd 20-30 méterig vezettem itt mint a gyorsvonat elment a dodge de ugy 150 méternél ahol megjött a nitróm vigyorra görbült a szám mert éreztem az erõt az autóban. 200 méternél még a dodge vezetett 2 tizedel de itt már komoly erõ volt alattam és a végén fél autóval megvertem, Õ ment 10.60 én pedig 10.67 nettóban de mivel 1 tizeddel jobbat rajtoltam igy a végén 3 század másodpercel nyertem. Csodálatos döntõt mentünk és talán eddig a legszorosabbat is. Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt és a a segitséget. Itthon tartottuk a kupát ebben a kategóriában. :-))))) 
reply history 2009.07.11. 22:26:50 (47671
User profile
7.01 @ 337
majd holnap lesznek igazán jó eredmények mert ma csak bulifutam van de pedro ment egy 11.7 
Re: ave (47670)
reply 2009.07.11. 22:09:19 (47669
User profile
7.01 @ 337
Na urak én is lejöttem fertõszentmikire és nagyon jó a hangulat van sok érdekes amcsi autó, és még a király is felhivott, hogy holnap õ is lejön :-)))) 
reply history 2009.07.07. 14:00:04 (47483
User profile
7.01 @ 337
ez csak feleolyan vicces mint az európabajnokság tökölön és szentkirályszabadján, de ez legalább vicces !!! 
Re: Sychter (47481)
reply 2009.07.07. 11:47:34 (47480
User profile
7.01 @ 337
felkerült egy új menüpont az oldalra http://www.dragracing.hu/usr_docs.php

 
reply history 2009.07.07. 11:44:50 (47479
User profile
7.01 @ 337
Látod Fapuma, ha ezt is megnyered akkor már nem csak európa bajnok leszel, hanem hiperür bajnok is ami sokkal nagyobb dolog :-))))) 
Re: Fapuma8 (47477)
reply history 2009.07.06. 17:00:26 (47458
User profile
7.01 @ 337
leirtam a véleményem és azt  gondolom, hogy elsõdlegesen tényleg a sportág fejlõdésével kell foglalkozni.  ha már a konkurencáról beszélünk akkor tervezem egy középeurópai bolthálozat létrehozását aminek a neve " one dollár "   Smile Smile Smile Wink Wink  
Re: bulijoe (47454)
reply history 2009.07.06. 16:56:22 (47455
User profile
7.01 @ 337
majd holnap pontos részleteket fog ugy is kapni mindenki addig semmit nem szeretnék mondani, hiszen holnap lesz a kezünkben a papir.
Amugy nem gondolom, hogy ne csinálhatna bárki gyorsulási versenyt Magyarországon, csak legyenek meg a feltételek hozzá. 
Re: bulijoe (47451)
reply history 2009.07.06. 15:40:23 (47449
User profile
7.01 @ 337
tedd meg bármikor :-) 
Re: bulijoe (47447)
reply history 2009.07.06. 15:26:56 (47445
User profile
7.01 @ 337
igen 
Re: bulijoe (47444)
reply history 2009.07.06. 15:19:53 (47443
User profile
7.01 @ 337
szegény gili, most mit fog csinálni mert a kiállitáson azt mondta, hogy ez az eshetõség nem létezik és ezen neki nem kell gondolkodnia.
Lehet most õ se fog aludni? :-)))) 
Re: korryy (47437)
reply history 2009.07.05. 14:45:30 (47401
User profile
7.01 @ 337
a viper gyárilag fõtengelyen 505 le õk valami 750 le mondanak rá fötengelyen 
Re: Fapuma8 (47398)
reply history 2009.07.05. 11:41:18 (47389
User profile
7.01 @ 337
azérrt van szponzora mert tesz is valamit érte, odamegy elmondja bizongatja stb, az autó meg olyan amilyen mi kb 200 an tudjuk, de ha kimész az utcára akkor 10 böl 8 embernek a drag kispolák a leggyorsabb a világon. Idén amikor a szponzorával beszélgettem és elhagyta a számat az a mondat, hogy ez az autó az elsõ 50 be se fér bele Magyarországon akkor nagyon megsértõdött a Miki, aztán már én is bántam mert semmi értelme nem volt csak szereztem egy rossz napot mindkettõnk.
Jövõre nem hiszem , hogy sok szponzora lesz, lassan kezdik megismerni az emberek a valódi gyors autókat. 
Re: bulijoe (47371)
reply history 2009.07.05. 11:35:39 (47388
User profile
7.01 @ 337
amikor mentünk egymás ellen akkor mindkét autóban T56 váltó volt, ami nem automata 
Re: Fapuma8 (47361)
reply history 2009.07.05. 11:34:37 (47387
User profile
7.01 @ 337
amikor elkeztem tuningolni a vipert a szabályok szerint szivó autóként szerettem volna vele menni, de nincs kizárva egy fejlesztés a 2010 évre :-))) 
Re: BartiS2 (47360)
reply history 2009.07.05. 11:33:19 (47386
User profile
7.01 @ 337
most is ezt mondom, csak mint tényt emlitettem 200 on a 1.5 :-)) 
Re: RT_ (47358)
reply history 2009.07.04. 19:53:20 (47356
User profile
7.01 @ 337
3 éve hirdetik és a h.ringen 1.5 másodpercet kapott  tölem....... 
Re: BartiS2 (47355)
reply history 2009.06.29. 08:31:50 (47160
User profile
7.01 @ 337
0.2 tized volt köztünk a superfinale döntõjében én nagyon élveztem még ugy is hogy csak a második voltam abban a futamban :-))) 
Re: Atommanó (47159)
reply 2009.06.29. 08:19:16 (47158
User profile
7.01 @ 337
felkerült a legújabb xprovides videó a www.dragracing.hu oldalra, ismét azt mondom, hoy ezt érdemes megnézni :-))) 
reply history 2009.06.25. 14:25:22 (46788
User profile
7.01 @ 337
baszus te nagyon pihent vagy :-)))) 
Re: De4dSn4ke (46786)
reply history 2009.06.25. 14:24:04 (46787
User profile
7.01 @ 337
ez igy volt csak teljes egészében csak annyi kiegészitést tennék hozzá, hogy ez 2008 év elején történt, de idén minden tovbbi nélkül használhatóak ezek a gumi, viszont már év elején szóltam, hogy használjátok el öket mert jövõre csak feszültséget szülne ha engednénk tovább még akkor is ha van homolog lapja a guminak. 
Re: baby blue (46783)
reply history 2009.06.25. 07:09:20 (46749
User profile
7.01 @ 337
Annyira másról beszélünk mi és annyira nem lehet összehasonlitani a két dolgot, hogy más dimensio a dolgok alakulása és megvalósitása.

nem az ország 2 legjobbja, hanem a bajnokság aktuális elsõ második helyezetje kategóriánként ami változhat akár versenyenkén.

eeslc és ez teljesen más dologról szól, de nem kezdem most itt kifejteni

1500 vagy 1600 alatt eddig is volt ilyen kategória

bracket ezt nem mi szeretnénk viszont partnereink igen igy lesz ilyen is

diesel pedig tavaly illetve tavaly elött is egy kategória volt és profiban mos is együtt vannak sorolva.

Nem gondolom, hogy egy kicsiben is hasonlit és azt se gondolom, hogy össze lehetne hasonlitani a kettõt.

Augusztus elején pedig V.E.B. bjnokság lesz kiskunlacházán. :-)))))) 
Re: szilvi5 (46744)
reply history 2009.06.24. 17:57:50 (46715
User profile
7.01 @ 337
kár, hogy ez nem tud megvalosulni müszaki problémák miatt egyenlõre 
Re: Fapuma8 (46710)
reply history 2009.06.23. 14:02:00 (46604
User profile
7.01 @ 337
igen igazad van és lehetne ilyen, meg valószinü lesz is.
Ha már itt tartunk akkor szolhatnál a másik oldalon is, hogy jó lenne a kiegészitõ információkat tovább fejleszteni mert az meg nálunk bõvebb, de mindegy a lényeg az, hogy a meterologia is tervben van már vagy egy éve csak lassan haladunk de haladunk. 
Re: Fapuma8 (46595)
reply history 2009.06.23. 13:54:55 (46602
User profile
7.01 @ 337
khm... 
Re: Fapuma8 (46582)

Total 4130 entries
Previous   [...]  23  24  25  26  27  28  29  30  31  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!