de majd lesz ennek elönye csak még nem ezen a versenyen most még csak próbaüzem folyik, de elöbb utóbb lesznek kedvezmények az elõregisztrácót leadóknak.
nem lesznek itt rossz csaták és a Román illetve Szlovák barátaink se ülnek a babérjaikon mert jönnek az új fejlesztésekkel mint tavasszal az árviz :-))))
szerintem valami tulbuzgó 21 éves serác lehet aki kapott valami admin jogot és linkelget nekem a találkozóval kapcsolatban csak éppen Õ felejt el megnézni mindazt ami oda le van irva.
szükséged lesz rá mert amióta nem versenyzel gyorsultak az autók és nagyon sok fogatkozás van már most aug 1 re nem hogy addigra mire elkészül a ford :-))))))
a ragacs biztos, hogy jobb, és mivel megvannak már a tapasztalatok igy biztos lehetsz benne hogy akár utcai akár profi az autó mindenképpen jobb eredmény ér majd el amugy pedig már csütörtökön a verseny elött felrakjuk a ragacsot
most mit mondjak látszik minden a videón, Fapuma elvezette a vipert ugy ahogy tudta és ennyi, szerintem ha lenyomja a gázt 1-2 ben akkor izgibb lett volna adolog, de igy se kel azt hiszem tovább magyaráznom azt, hogy nem csak bele kell ülni egy ilyen autóba hanem meg kell tanulni uralni is ezeket az autókat.
nem volt kezelt a pálya akkor amikor mentem a 10.18 de remélem augusztus 1 már kezelt pályán és teljes nitróval is tudok menni ez a nitró progi egy nagyon ovatos felépülésel 60 % max teljesitmény melett ment
nekem meg nõttek a sebeségeim 200 ról 204 re és nem volt hátszél, szerintem ezt a mérést vedd alapul mert ez nagy valószinüséggel megegyezik a mi mérönkel és ugye ha 2 mérõ egyezik akkor vagy mindkettõ ugyan olyan rossz vagy az az igazság :-)))
na akkor egy kis mese a mai napról az én szemszögömbõl:
reggel már8 kor kint voltam a a pályán és 9.30 kor meg is tettem az elsõ idõmérõ futamomat ami 11.2 re sikerült 204 km/ h val nem voltam elkeseredve mert kb erre számitottam illetve még ilyen aszfaltos kicsit csúszós pályán is szeretem volna 10 magasat szivóban. Majd elérkezetnek láttam az idõt arra, hogy Fapuma megmutassa menyire is könnyû vezetni a vipert, elmondtam neki mindent a " szárazföldön" majd beültettem a viperben ahol lépésrõl lépésre mondtam neki mit csináljon, egész ügyesen végrehajtotta a dolgokat a rajtig. Ott viszont az elindulás után nem volt ura a helyzetnek 1 ben lassan indultunk majd felváltottam neki 2 be mert a nagy igyekezeten hogy vezeti a vipert azt elfelejtette aztán 2 ben elöször szöcskéztünk, de végre megtaláltuk a gázt és lenyomtuk na ekkor jófajta hátsókerekeshez méltón elindult egy kicsit a hátulja persze ez annyira elvette a figyelmét hogy megint nekem kelett váltani 3 ba, itt nem volt már olyan nagy gond az uton tartással és elértük a 402 métert de Fapuma barátunk annyira belejött, hogy itt elkezte padlón tovább nyomni a gázt még vagy 100 méterig, majd szóltam neki, hogy már rég vége a pályának, na ekkor lassitott. Jött a visszafordulás amit vagy 30-40 körül meg is tett azt hittem lefordul a drag gumi a felnirõl olyan finoman ment neki, és szerencsésen visszaértünk. Összeségében nem volt rossz de sokat kellene még gyakorolnia ha igazán menni akarna egy futamot egy hátsókerekes az átlagosnál kicsit erösebb autóval. Mindezek után próbálgattam a nitrót ami nagyon nem akart bösszejönni, mert álandóan ledadogott ha nitróztam, már majdnem feladtam amikor is a Tuboly klán azt javasolta hogy próbáljak gyertyát cserélni. Itt szeretném megköszönni Kaldinak a gyertyát Tuboly családnak az ötletet és Szentesi Pistinek a munkát aminek a vége az lett hogy a nova használt gyetyáját beleraktuk a viperbe. Ezután csak egy repülõvel kelett gyorsulnom ami nagyon látványos volt állitólag, de itt csak szivóban mentem.
Jöttek a döntõk és én még nem tudtam milyen eredményt hozott a gyertya csere, az elsõ fordulóban Pedróval kellett mennem itt nem nitróztam mert biztonságosan vagy 3-4 tizeddel gyorsabb voltam szivóban, sikerült megnyernem. a másik ágon volt egy nagy összecsapás slow Peti összecsapott eredetileg egy kategóriával feljebb sorolandó dodge val aminek a vége Peti ment 10.8 a dodge pedig 10.67 viszont Peti a reakciót is elrontotta mert 0.5 reakcióval indult és igy nem maradt esélye a dodge ellen. Eltelt vagy fél óra mire a dodge osztrák tulaja közöte, hogy most már vissza hült a gép és mehetünk. Odaálltam és csináltam egy normális gumimelegitést aminél alig hallottam a csöpet se halk autómat, mivel nem volt veszteni valóm mert szivóban ugy se verném meg, igy légtelenitettem a nitrót és mindent egy lapra tettem fel. Beálltunk a stage ba és indulásnál 1 tizeddel lerajtóltam majd 20-30 méterig vezettem itt mint a gyorsvonat elment a dodge de ugy 150 méternél ahol megjött a nitróm vigyorra görbült a szám mert éreztem az erõt az autóban. 200 méternél még a dodge vezetett 2 tizedel de itt már komoly erõ volt alattam és a végén fél autóval megvertem, Õ ment 10.60 én pedig 10.67 nettóban de mivel 1 tizeddel jobbat rajtoltam igy a végén 3 század másodpercel nyertem. Csodálatos döntõt mentünk és talán eddig a legszorosabbat is. Nagyon köszönöm mindenkinek a gratulációt és a a segitséget. Itthon tartottuk a kupát ebben a kategóriában. :-)))))
Na urak én is lejöttem fertõszentmikire és nagyon jó a hangulat van sok érdekes amcsi autó, és még a király is felhivott, hogy holnap õ is lejön :-))))
leirtam a véleményem és azt gondolom, hogy elsõdlegesen tényleg a sportág fejlõdésével kell foglalkozni. ha már a konkurencáról beszélünk akkor tervezem egy középeurópai bolthálozat létrehozását aminek a neve " one dollár "
majd holnap pontos részleteket fog ugy is kapni mindenki addig semmit nem szeretnék mondani, hiszen holnap lesz a kezünkben a papir.
Amugy nem gondolom, hogy ne csinálhatna bárki gyorsulási versenyt Magyarországon, csak legyenek meg a feltételek hozzá.
szegény gili, most mit fog csinálni mert a kiállitáson azt mondta, hogy ez az eshetõség nem létezik és ezen neki nem kell gondolkodnia.
Lehet most õ se fog aludni? :-))))
azérrt van szponzora mert tesz is valamit érte, odamegy elmondja bizongatja stb, az autó meg olyan amilyen mi kb 200 an tudjuk, de ha kimész az utcára akkor 10 böl 8 embernek a drag kispolák a leggyorsabb a világon. Idén amikor a szponzorával beszélgettem és elhagyta a számat az a mondat, hogy ez az autó az elsõ 50 be se fér bele Magyarországon akkor nagyon megsértõdött a Miki, aztán már én is bántam mert semmi értelme nem volt csak szereztem egy rossz napot mindkettõnk.
Jövõre nem hiszem , hogy sok szponzora lesz, lassan kezdik megismerni az emberek a valódi gyors autókat.
ez igy volt csak teljes egészében csak annyi kiegészitést tennék hozzá, hogy ez 2008 év elején történt, de idén minden tovbbi nélkül használhatóak ezek a gumi, viszont már év elején szóltam, hogy használjátok el öket mert jövõre csak feszültséget szülne ha engednénk tovább még akkor is ha van homolog lapja a guminak.
igen igazad van és lehetne ilyen, meg valószinü lesz is.
Ha már itt tartunk akkor szolhatnál a másik oldalon is, hogy jó lenne a kiegészitõ információkat tovább fejleszteni mert az meg nálunk bõvebb, de mindegy a lényeg az, hogy a meterologia is tervben van már vagy egy éve csak lassan haladunk de haladunk.