timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 1199 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.08.22. 20:35:45 (65545
User profile
10.72 @ 207
a nagylátószögû lencse, azért rátesz egy lapáttal, szóval nem izgultam, tudtam,hogy a depoóban utolérem Big grin
 
Re: RT_ (65538)
reply history 2010.08.22. 14:30:46 (65531
User profile
10.72 @ 207
Szabyk:
0.3159s@1.6822s@6.7833s@181.31km/h@10.1657@s@238.47km/h

Cry:
0.2545s@1.9865s@7.8706s@156.6 km/h@11.8568s@195.62km/h

legalább reakcióban vertem

csak sebességet, megvan a 200 végre 
Re: --Atesz-- (65520)
reply 2010.08.22. 11:07:37 (65513
User profile
10.72 @ 207
Szabyk-nak



Brutális!
Mintha fel lenne gyorsitva a fordos gyerek Smile  
reply 2010.08.22. 11:03:59 (65512
User profile
10.72 @ 207


 
reply history 2010.08.22. 10:06:28 (65501
User profile
10.72 @ 207
akkor te biztos szembõl nézted Big grin  
Re: ozoli (65490)
reply history 2010.08.19. 22:15:49 (65428
User profile
10.72 @ 207
RC-ken Smile  
Re: oioio-1 (65422)
reply history 2010.08.19. 17:22:42 (65392
User profile
10.72 @ 207
Ricsi írta elöszõr, hogy AWD Wink

Lemérted a kocsiját, vagy ott voltál amikor mérték? Ha nem addig ez találgatás.
Végignéztem a 2009-es idõit, volt ott már év közben is 12 közepe , alja idõ.

Tapadás.

Ha ennyire zavar még mindig benneteket, akkor dobjátok össze a lóvét és óvjátok meg arra amiben biztosan vét a szabály ellen, azt ennyi. De hogy itt szarozzátok, ócskavasazzátok a kocsiját az több mint érdekes.

Mikor? hisz mindennap szerelitek Wink

Na befejeztem. 
Re: Master3v (65387)
reply history 2010.08.19. 17:10:54 (65389
User profile
10.72 @ 207
Kikerestem, az ideibõl:

"8. Óvás:  
- Óvást nyújthat be bármely versenyzõ a versenyen jelen lévõ versenyigazgatónál melyet a hivatalos eredmény kifüggesztését követõen legkésõbb 30 percig tehet meg.  
- Az óvási szándékot azonnal jelezni kell a versenyfutamok közben, hogy  a versenybíróság az óvott fél autóját zárt parkolóba helyezhesse, azonnal, a lefutott futam után.  Az óvás díja 50.000 forint + mûszaki óvás esetén 100.000 Ft bontási kaució, amely jogtalan óvás esetén az óvótt felet illeti. Az óvott fél kötelezõ gépátvizsgáláson jelenik meg a futam után azonnal melynek helye a kijelölt zárt parkoló. Amennyiben a helyszínen nem elvégezhetõ vizsgálatra van szükség, az óvást elbíráló bizottság dönt a technikai paraméterek hiteles mérésének menetérõl.  
- Amennyiben az óvónak bebizonyosodik az óvás tárgyát képezõ szabálytalanság megléte az óvó fél visszakapja az óvás díját és minden felmerült költség az óvott felet terheli. Sikeres óvás esetén a versenyzõ kizárásra kerül.  
- Az óvás elbírálását egy háromtagú testület végzi, amelynek tagjai: 1 fõ versenyvezetés részérõl, 1 fõ technikai személyzet, 1 fõ a rendezõ képviselõjeként.
- MINDEN ÓVÁS CSAK EGY ADOTT KIFOGÁST TARTALMAZHAT.  
- Adminisztratív, illetve szabad szemmel észrevehetõ, a gép bontása nélkül értékelhetõ óvások esetében nincs óvási díj és kaució.  
- Idõmérés és ténybírói jelentés ellen óvás nincs." 
Re: Atommanó (65383)
reply history 2010.08.19. 16:49:07 (65381
User profile
10.72 @ 207
jogos 
Re: Kutasi Richárd (65377)
reply history 2010.08.19. 16:40:03 (65380
User profile
10.72 @ 207
Pedig néha szokott ott menni, lévén papíros, vizsgás, minden száma stimmel és gyárilag!!!

Persze vizsgán minden* gyári eleme visszakerült rá illetve bele. Van rendes 2 dobos 60-as teljes kipuffrendszer alatta, úgy nem hangos, az volt rajta uccsó verseny után egészen idén áprilisig.

*a 2 oldalsó gyári üvegét kivéve, lévén azok polikarbonátból vannak és gyári kéderrel vannak belerakva és mivel fóliázva vannak fel sem tûnik senkinek.

Egyedül a Co-val és az akkori hátsó betonkemény sárga Koni-val volt kisebb probléma a vizsgán.

Jah pályán végig, 90-100-al a tréler mögött komótosan. 
Re: Demó (65374)
reply history 2010.08.19. 16:25:14 (65375
User profile
10.72 @ 207
"...volt óvás is, de én is eltudnám pakolni úgy, hogy nem találod meg.  "

Nem is az én dolgom ezt megtalálni.
Megvannak erre is a szabályok. Ha a szabálynak megfelelõen zajlott a vizsgálat, és nem találták meg, akkor szerintem fogadjuk el, hogy nem is volt.
Mondjuk valahol csak a motorba kell jutnia, és tudtommal nem lehet szimplán az üzemanyagba keverni.
Nitrós palackról meg ne is beszéljünk, hogy azt csak úgy el lehet rejteni.
 
Re: Crybaby (65373)
reply history 2010.08.19. 16:11:39 (65373
User profile
10.72 @ 207
múlt évi G2-es képlet jobb lenne:
11,9s = 1220kg* + 65kg + AWD

60kg elõny a golfnál (ebbõl csak 10kg írható a könnyebb G2 javára, a többi a sofõr), de szerintem ammennyit ez hozna sebességben, közel annyit el is visz az AWD

*fogalmam sincs mi a súlya PdGabi kocsijának, annó mintha 13xx-et mondott volna rá, amit, mondjuk én is sokalltam akkor, de ilyen kategórikusan nem merném kijelenteni, nála mi mennyi kg, mert nem tudom.

Továbbra is adott számodra is ugyen ilyen, vagy még könnyebb konfig összehozása, ha mindenáron a mostani street kategóriában akarsz az élmezõnybe lenni, vagy akár a másik sorozat rendezvénye.
Mondjuk ott meg együtt mennénk, mivel túl gyors vagy a street A3-hoz. 
Re: Kutasi Richárd (65371)
reply history 2010.08.19. 15:55:06 (65372
User profile
10.72 @ 207
Elõkerítem a kipuffba való hangtompítóm is, meg bekapcsolom a magnót azt már nem is lesz dráma. Wink
Köszönöm. 
Re: Lizard21 (65369)
reply history 2010.08.19. 15:34:52 (65368
User profile
10.72 @ 207
ahogy a tréleren láttad
Egyenlõre pihen, aztán majd eldöntöm, hogy mi legyen vele.
Szerencsére havertól kaptunk kölcsönbe egy másikat, hogy a feleségem tudjon valamivel rohangálni.

Nem rázott a röhögés, míg lábon hazaértem Pécsrõl.
Most kunmadárra is lábon kell hogy menjek, hála annak, hogy csak a héten realizáltam hogy vasárnapról szombatra tették át a versenyt. Mondjuk csak ma dölt el, hogy mégis megyek le.
Legalább most viszek füldugót Wink  
Re: Lizard21 (65367)
reply history 2010.08.19. 15:15:40 (65366
User profile
10.72 @ 207
Nem vagyok benne biztos, hogy 2009-ben tiltva volt-e streetben a methanol befecsi, de ha tudtátok, mégegyszer kérdem, miért nem óvtatok?

Neked miért nincs 277Le-d?

Mellesleg, amikkel itt vagdalózol az így utólag csak vádaskodásnak, meg rágalomnak jó. Amikor tehettél volna ellene valamit szabályosan (óvás), kussba maradtatok, most meg a semmiért nyígtok. Lépj túl rajta, vagy építsél gyorsabbat.

 
Re: Kutasi Richárd (65354)
reply history 2010.08.19. 14:14:49 (65348
User profile
10.72 @ 207
"Miért én (mi) menjünk profiban, ha nekünk street autónk van? Nem egy motor- és, hajtáslánc cserés harminc éves rozsdaboglya kotvadékunk, kibelezve, hamisítva."

Azért mert te másképp értelmezed a Street kategóriát, mint a SZABÁLY, attól még az az érvényes, és nem az ami az elmétekben él.
Ha meg valami nem stimmel mondjuk PdGabi vagy az Audival, akkor a szabálynak megfelelõen óvni kell, nem itt a fórumon sírni, mert ez nem lobby amit ti itt csináltok. Nagyon nem.

Vicces, hogy a Passatnál, meg az A6-nál látjátok, hogy azzal nem nagyon érdemes versenyezni, de a saját kocsitokon képtelenek vagytok ugyanezt belátni, vagyis, hogy van potensebb alap is a tieteknél. Gondolom senki nem kényszerített benneteket, hogy márpedig Ibizával kell "királynak " lenni a dízel street kategóriában.

Én is szponzor nélkül nyomom, ráadásul nekem sosem volt. Gondolom vagyunk ezzel páran.

"Motorerõ? PDGabi? Ez nekem új.  Szóval 19-20baros kompresszióval nem beszélnék motorerõrõl. 2009-ben meg folyt bele minden amit csak el tudsz képzelni.  
Volt szerencsém nemrég látni egy metanolos motor belsejét, hááát nem csodálom, hogy nincs kompressziója.   "

Az õ kocsija volt már padon és ismert az eredménye is, ellenben a tietekével. Ráadásul ugye mind idõben, mind sebességben jobb mint a tietek. Most röhögj!

"Biztos elkerülte a figyelmedet a 2009-es autója és a 2010-es autója közötti pár apró különbség. Tudtommal 300 kilóval lett könnyebb az új kaszni. Ez gecire street! MIRE fejlesszek? "

Én is hallottam ilyen mendemondákat, hogy 2db ugyanolyan kocsija van, egyik filézve, de mivel engem nem érint, így nem az én dolgom fellépni ellene, ha tényleg így lenne.
Mellesleg a 2009-es idejét/sebességét sem érted be, akkormeg mirõl beszélünk?

Mire fejlesszél? Arra, hogy le tudd gyõzni és az ibiza legyen a király a mostani szabályrendszerben is és ne csak az általad elképzeltbe.

Mellesleg ha te vagy ti már nem akartok versenyezni, akkor mire ez a szájtépés???

Amit ti itt most rossz szabálynak, igazságtalannak éreztek, azok fent állnának a többi steer dízelesnél is felétek, mivel õk nem költöttek több millát a motorjukra, nincs mondjuk methanolos befecskendezésük, stb és õk meg úgy gondolják a ti kocsitok az épített és profiba kellene mennetek.

AZ én értelmezésemben a ti kocsitok is messze nem street, hanem inkább profi, ahogyan ezt én RT és Fapuma kocsijáról is annó elmondtam, mikor náluk volt ez téma. Azt sem értettem, miért akkora dicsõség és cél egy ilyen kocsivan, ami az õ esetükben, profiban is megállta volna a helyét, versenyezni a sok "chippes" kocsik között, de ugye nem vagyunk egyformák.. 
Re: Kutasi Richárd (65336)
reply history 2010.08.19. 13:03:45 (65332
User profile
10.72 @ 207
Benzinesekkel és profiban nem akartok menni, most meg már a dízel is legyen darabolva kettõtök miatt? Ráadásul úgy, hogy motorerõben még sehol nem vagytok PdGabihoz képest? (legalábbis a célvonalik nekem ezt mondják)

- Szerintem ti rosszul értelmezitek a Street kategóriák lényegét.
- A szabályoknak megfelelõ hivatalosan forgalmiba bejegyzett átépítést sem vagytok hajlandóak elfogadni, mindenáron külön katról vizionáltok.
- Nem próbáltok tovább fejleszteni sem, ha már képtelenek vagytok belátni, hogy létezik a szabályoknak megfelelõ potensebb konfig is a tieteknél.

Úgy érzem van bajotok Wink  
Re: Master3v (65329)
reply history 2010.08.18. 23:34:24 (65297
User profile
10.72 @ 207
akkor okt 9-bõl lett Okt 2 és King of europe-al együtt lesz, ha jól értem? 
Re: oioio-1 (65294)
reply history 2010.07.28. 15:20:28 (64453
User profile
10.72 @ 207
jaja, én 2006-ra tippelek, majd elõkeresem, tényleg vicces volt

Pontverseny? 
Re: oioio-1 (64452)
reply history 2010.07.28. 14:37:47 (64451
User profile
10.72 @ 207
Ez Rábaringen volt, benne is van az egyik AVE videóban. 
Re: Bkori (64448)
reply history 2010.07.22. 16:11:36 (64251
User profile
10.72 @ 207
szép Astra Big grin  
Re: De4dSn4ke (64250)
reply history 2010.07.22. 15:10:41 (64248
User profile
10.72 @ 207
http://www.timeslip.hu/verseny.php?id=79&filter=nagy%20géza&order=idorend&view=nev
jó gumival és vagy tapasztaltabb audi pilótával 2-3 tizedet még tudott volna javulni szerintem

a leggyengébben 2-en ültünk benne
http://www.youtube.com/watch?v=-HefuS-1Whw&videos=Y3Um2qFm8H0 
Re: Bruni (64247)
reply 2010.07.22. 14:49:23 (64245
User profile
10.72 @ 207
Nincs benne óra Wink
De amennyire tudom 1,1bar, aztán ki tudja.
7 éve így van, és nem füstöl a kis K24 turbó, igaz a kocsi azóta max 20e km-t ment. 
reply history 2010.07.22. 13:59:20 (64242
User profile
10.72 @ 207
azt hittük hogy munkahenger, de mégsem mert azóta jó, magától!
 
Re: Bruni (64241)
reply history 2010.07.22. 13:42:21 (64240
User profile
10.72 @ 207
Csak érdeklõdtem.
De az S2-re gondoltam igen.
Meggyógyult??? 
Re: Bruni (64239)
reply history 2010.07.22. 13:24:37 (64238
User profile
10.72 @ 207
arról volt szó nem? Wink  
Re: szabyk RST (64235)
reply history 2010.07.22. 11:22:08 (64230
User profile
10.72 @ 207
mennyiért tudsz te szerezni ilyet?
és kb meddig elég ez a szerkezet? 
Re: szabyk RST (64226)
reply history 2010.07.22. 11:20:58 (64228
User profile
10.72 @ 207
Jó és stabil idõket futott, gratula hozzá.
Kellemes konfig lehet fõleg utcán Wink

Ez a kapcsolható program, hogy néz ki Vems-nél? 
Re: demerobi (64153)
reply history 2010.07.19. 21:39:31 (64135
User profile
10.72 @ 207
Guminak volt köszönhet? ez a nagy javulás?
Kocsidról mit lehet tudni, már ami publikus? 
Re: demerobi (64130)
reply history 2010.07.19. 17:28:33 (64129
User profile
10.72 @ 207
90 quattrora gondoltam Wink  
Re: Crybaby (64128)
reply 2010.07.19. 17:17:02 (64128
User profile
10.72 @ 207
tudja valaki az S5-ben induló DEMETER ROBERT milyen autóval volt?
200 quattro?
 
reply history 2010.07.19. 00:12:29 (64091
User profile
10.72 @ 207
még mi sem jöttünk rá, hol van pontosan a gond, az biztos hogy a gumi ezen a pályán többre hivatott mint 1,883s.

Demo:
Nincsen sajnos, a döntõ elõtt futottam vagy 6 futamot kamera nélkül, keresve a tapadást (még a betonról is próbáltam 1x)  
Re: ave (64089)
reply history 2010.07.18. 23:47:30 (64088
User profile
10.72 @ 207
futómû geometrián változtattunk, végre állitható lett a dõlés is
14-ig nem  volt jó a tapadás nekem de 17 körül meg már sok is volt , mivel mindig befulladtam a rajtprogival, igy végül kénytelen voltam feljebb fújni a kereket és ALS-el indulni, de igy megint nem volt extra a tapadásom
Az igazság, hogy ezzel a gumival azért illene  minimum alacsony 1.8-as 60 lábat de inkább közepes 1,7-ket futnom, vagy legalább valami konstansot, mert itt volt 1,8-tól 2,2-ig minden Smile
Próbálkozunk majd.

 
Re: oioio-1 (64087)
reply 2010.07.18. 23:12:05 (64085
User profile
10.72 @ 207
A szokásos videók.
Én egész nap tapadás gondokkal kûzdöttem.


Demo elleni elsõ futam


Corvette ellen


Andris sajnos a lámpa nincs rajta, de az látszik, hogy mennyivel elõbb indultál az én beugrásomhoz képest. Kockáztattál, de ez most nem jött be., pedig izgalmas futam lett volna.



Döntõ a másik civic turbo ellen
 
reply history 2010.06.14. 13:31:45 (63264
User profile
10.72 @ 207
a célvonalid a szemebszélnek és 50+ fok beszívott levegõnek "köszönhetõ"
én legalábbis erre fogom az enyém Wink  
Re: ozoli (63262)
reply history 2010.06.14. 12:29:12 (63260
User profile
10.72 @ 207
Nincs itt semmiféle igérgetés, az egész kamu, amirõl mi semmit sem tudtunk.
Ezért rágtam be de nagyon.

A kocsi motorja megkotlott, és Janihoz vitte kb 2-3 hónapja, hogy legyen megcsinálva.
Amikor a gépmûhelyt kellett volna kifizetnie, derült ki, hogy pénz az nincs. Azóta itt tart a dolog.
Ezek után én össze se raknám neki.
 
Re: ave (63258)
reply history 2010.06.13. 22:31:49 (63233
User profile
10.72 @ 207
ezt csak most vettem észre... köpni nyelni nem tudtam
nemkicsit felbaszta az agyam, úgy hogy nem tudtam megállni, és fehivtam a gyereket MOST, hogy villámgyorsan szedje ki mind a Jani és minden rám utaló szöveget.

A retke hónapok óta áll Jani mûhelye elõtt darabokban, mert azt elfelejtette mondani, hogy az új motorra pénze nincs. Igazi gyökér. 
Re: szabyk RST (63217)
reply history 2010.06.13. 22:04:49 (63229
User profile
10.72 @ 207
a Ferkával én is szivesen mentem volna Smile
Az M6 nem akart velem menni, a Focus meg nem akart elindulni, igy 2sec után nem vártam tovább rá, elrajtoltam, biztos bennem van a hiba.

 
Re: dumbi (63222)
reply history 2010.06.09. 22:00:59 (63050
User profile
10.72 @ 207
nagyon jó szoftver kell ehhez Smile  
Re: Jeff (63047)
reply history 2010.06.09. 01:00:11 (63010
User profile
10.72 @ 207
zsivány, köszi
Asszem lassan össze kell hoznunk újra egy preshopot Smile  
Re: Bkori (63009)
reply history 2010.06.09. 00:13:54 (63008
User profile
10.72 @ 207
Köszi a részletes választ.

egy 5-600LE-s superchargeres moci  hozzá illõ kézi illetve automata váltóval nagyságrendileg milyen összegbõl épithetõ meg itthon?

ha nem publikus akkor majd személyesen kérdem meg Smile

 
Re: tommyt (63005)
reply history 2010.06.08. 23:33:30 (63003
User profile
10.72 @ 207
mármint hogy ez a moci, ezzel a feltöltõvel mennyire megbizható, beszerezhetõ, fenntartható stb

a felnirõl minden megvan már 
Re: Crybaby (63002)
reply history 2010.06.08. 23:02:05 (63002
User profile
10.72 @ 207
ez neked biztosan többet mond mint nekem, "forditanál"?
383 LT-1 T56
pro charger f1-r
HRE 545 17x12 
Re: tommyt (62998)
reply history 2010.06.03. 14:16:08 (62875
User profile
10.72 @ 207
rosszul tudod, összes Gt-nek 75-ös
és rosszul is gondolod, mivel a szívósorra ez megy rá, ne kelljen már farigcsálni ha van 75-ös is ami patent 
Re: szabyk RST (62874)
reply history 2010.06.03. 13:34:41 (62873
User profile
10.72 @ 207
az kicsi....
Mustang GT? 
Re: szabyk RST (62868)
reply history 2010.06.03. 10:37:03 (62865
User profile
10.72 @ 207
Kori:
ha tudsz légyszíves kérdezz már körül amerikai autós berkekben, hogy nincs-e valakinek Mustang 75mm-es pillangója eladó 
Re: Bkori (62864)
reply history 2010.06.02. 17:23:02 (62844
User profile
10.72 @ 207
Re: Breki (62842)
reply history 2010.06.02. 10:08:03 (62835
User profile
10.72 @ 207
KKL-ról is jó lenne látni a döntõkrõl a videót, de mondhatom Futam szervezését is, elvileg ott is veszik a döntõket. De úgy látszik mostanság senki nem kapkod vele. Xprovid is volt KKL-en.

reméljük mihamarabb pótolják Wink  
Re: Jugo (62829)
reply history 2010.05.31. 15:53:05 (62804
User profile
10.72 @ 207
igen, befulladtam itt is, 2,1802s 60 láb
de az Audival is történt valami, mert 20sec-et ment itt

A pálya tényleg profi volt, túlságosan is nekem.

De mondhatom úgy is, hogy a kocsim volt csak gyenge ehhez a pályához.
Fent nagyon visszafogta a sebességem. 3-ba váltásnál meg mindig megtorpant, pedig 1bar-os ALS-el megyek. 
Re: ave (62800)
reply history 2010.05.31. 15:42:39 (62801
User profile
10.72 @ 207
Túl gyorsan lett zöld, még nem volt meg a rajtprogi fordulatszáma és így engedtem el a gépet, mire befulladt a dög Wink

Golf:
0,2894s@1,6806s@7,6336s@144,81km/h@12,0435s@179,23km/h

Uno:
0,2808s@2,2051s@8,5084s@150,21km/h@12,6214s@190,81km/h  
Re: Kutasi Richárd (62799)

Total 1199 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!