timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 463 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.10.21. 08:40:47 (56578
User profile
11.34 @ 186
Egyébként elfogadtam, nem vitatkozok. Még majd eldöntöm, van e értelme elmennem 300 kilómétert egyedül. 
Re: Pelyvi (56577)
reply history 2009.10.21. 08:38:38 (56577
User profile
11.34 @ 186
M3 autópályán ismered a 60-as fogadót??? 2 éve 2200Ft és fullosra zabáltad és ittad magad. Korlátlan étel és italfogyasztás. 7e/fõbõl egy kisebb költségvetésü lagzi kijön.
Akik ott enni-inni fognak keményem a résztvevõk kb 10%-a lesz. A többiek meg azért az 1-2 tál ételért meg fél lityi üdcsiért fognak fizetni 7e.
Tudod van úgy, hogy sok az a 20e, fõleg ha értelmetelnül megy ki. Nem szarja mindenki a pénzt. 
Re: Rusher_Tompi (56573)
reply history 2009.10.20. 23:57:20 (56556
User profile
11.34 @ 186
Értem én a szándékot, és tényleg nem azzal van gond. Egy 2-3 e/fõ még szimpatikus lett volna.

Szerintem egy kicsit túllõttetek a célon.  
Re: oioio-1 (56551)
reply history 2009.10.20. 23:40:19 (56548
User profile
11.34 @ 186
Miért nem lehetett valami kisebb költségvetésû díjátadót szervezni???

Van 2-3 srác akik egész évben hûségesen jöttek nekem szerelni, az õ sikerük is nem csak az enyém az elsõ helyem. Most nincs 40ezrem egy díjátadóra.. Vagy kit hagyjak otthol?? Ha valaki kimarad abból sértõdés van.. Nekik meg sajnos megint nincs 7eFt-juk ilyen célra... (tanulnak, v. keveset keresnek).

Nem akarom ingyen bevinni õket, szó sincs ilyenrõl. De mégis: mit kapnak a vendégeg azért a 7e FT-ért??? Jó lett volna, ha valami normális összeg lett volna a beugró.... 
Re: oioio-1 (56544)
reply history 2009.10.20. 23:21:59 (56541
User profile
11.34 @ 186
Zoli ez most komoly??? Nem elég hogy elkocsikázok 280km-re, még a páromat se vihetem magammal csak 7e FT-ért??? Ne hülyéskedjetek már!!! Inkább itthol maradok és elmegyünk egy jót vacsorázni.... 
Re: oioio-1 (56540)
reply history 2009.10.17. 11:21:30 (56278
User profile
11.34 @ 186
Légyszi keresd vissza azt a hszt amiben leírtam, hogy szar, és utánna megkövezhetsz.

Azt biztosan írtam, hogy a füstgép nem street legal. Örüljetek, hogy van saját katotok és nem kell a hondákkal küzdeni.  
Re: Master3v (56277)
reply history 2009.10.17. 09:34:03 (56274
User profile
11.34 @ 186
Sanya honda turboval AP2, Bandi honda turboval AP1. Ez így is volt és nincs változás.
diesel turbo 1500 felett AP6. Itt vannak még a szívó benzinesek 2000 ccm felett. Mindkettõn a plusz feltöltés más kategóriába sorol jövõre.
Ugye szerinted se korrekt a szívó benzinesekkel szemben a kategóriádban, hogy pl Te bármennyi és bármilyen feltöltést használhatsz õk meg semmit. És nem kell jönni azzal, hogy de ez diesel, mert igencsak bebizonyítottad, hogy cseppet sem alsóbbrendû a TD a benzinesektõl. Ha meg nem akarsz jobb idõeredményt magadnak akkor maradsz a katban, de ha a célod egy brutál idõ és nem a kategóriabajnoki cím akkor AP4. 
Re: bulijoe (56272)
reply history 2009.10.17. 08:36:07 (56269
User profile
11.34 @ 186
Igen, turbodieseleknél a + feltöltés = AP4
Utolagos turbos a ccm és hajtás szerinti megfelelõ profi kategória. 
Re: bulijoe (56266)
reply 2009.10.16. 23:43:03 (56264
User profile
11.34 @ 186
A megbeszélésrõl:

-Licensz: nem tetszik, inkább olyan +sarc szaga van részemrõl, de engem annyira nem izgat, mint azt a néhány embert aki majd 1 versenyre megy ki egész éveben, mégha csak 500-1000 Ft is lesz az  egyalkalmas. (ja és a profi profik részérõl majd a "hozzájárulás" Wink
-teszt kategóriások mennek a profiba ++++
-Közép európa bajnokság: ha minden igaz ezeken komoly csaták lesznek, és ha minden ország viszi azt a 6-8 versenyzõt még a kategóriák is tele lesznek.  ++++  (kíváncsian várom a kategóriákat)
-diesel korom nem mehet a pályára ++++ (amelyik dieselt látni lehet 200m után, az elromlott Smile )
 
reply history 2009.10.12. 22:03:13 (56039
User profile
11.34 @ 186
És ez milyen kötelezettségekkel jár részünkrõl??? 
Re: oioio-1 (56035)
reply history 2009.10.08. 21:56:32 (55741
User profile
11.34 @ 186
Motorszám?? Stimm még??? Ez volt a kérdés. 
Re: Master3v (55740)
reply history 2009.09.28. 19:07:02 (54550
User profile
11.34 @ 186
Ez lenne a felvetés lényege, hogy jövõre ne legyen teszt, hanem a tesztesek menjenek profiba, licensz és pénznyeremény nélkül. Az a 40-50 fõ akik egész évben összesen neveztek tesztbe szét lennének osztva a profi katokba. Nem jobb lenne egy kategóriádnak megfelelõ katban menni, hasonló hajtású és ccm-es gépek ellen (még akkor is, ha sokkal jobb idõket tudnak mint a tied) mint pl egy nagyköbcentis hátsókerekes amcsi vas ellen, amihez tényleg semmi kategória közöd nincs??? Nem veszítesz semmit, sõt, csak nyerhetsz a profi kattal, mivel nem kell a nagyvasakkal megküzdened a kategóriában, és ha megnézed az AP1-et ahová kerülnél, jónéhányszor dobogó esélyes lennél. A tesztben idén hányszor döntõztél??? Jövõre meglenne az esély erre is. Én akkor õrültem meg nagyon, amikor már annyit elértem, hogy legalább a 8-ba bekerültem, onnan kezdõdtek a komoly átalakítások az utcai gépen. Akit meg mindez nem érint meg, annak meg tényleg mindegy, hogy teszt, vagy profi... 
Re: uno1,5turbo (54546)
reply history 2009.09.28. 16:28:10 (54491
User profile
11.34 @ 186
Támogatom az ötletet!!!! Jó!!! 
Re: Kutasi Richárd (54488)
reply history 2009.09.27. 19:17:59 (54228
User profile
11.34 @ 186
50 fõs kategória ??? Smile Sose volt Smile

Egyébként a teszt kategóriában divat nem megvárni a döntõt, vagy döntõben lazáskodni. Így szerinted mit ér egy T elsõ helyezés??? semmit... 
Re: hobizoli (54224)
reply history 2009.09.15. 10:22:29 (53293
User profile
11.34 @ 186
Saját gyerekem az utolsó csavarig, úgyhogy én így szeretem Smile , de ez nem azt jelenti, hogy nem próbálom szépítgetni.

Elõször még viccesnek is fel lehetett fogni, csipkelõdésnek. Másodjára már egy kicsit zavart, de be kell valljam, láttam már én is szebbet, de ez nem az a vas lesz, ami valaha szép lesz. Sokadjára már igazából fel se veszem, lejárt lemez.

Legyen béke

Üdv

Dani

 
Re: Audi quattro (53271)
reply history 2009.09.14. 10:14:49 (53206
User profile
11.34 @ 186
Elmondod mi bajod van velem? 
Re: Audi quattro (53188)
reply history 2009.09.14. 09:52:42 (53204
User profile
11.34 @ 186
Hozzád ki szólt??? 
Re: Audi quattro (53188)
reply history 2009.09.13. 19:09:20 (53166
User profile
11.34 @ 186
Semmivel se kötekedtem jobban tõled. 
Re: Master3v (53154)
reply history 2009.09.13. 19:06:39 (53165
User profile
11.34 @ 186
Gyakorlatilag minden hsz-ben megemlíted a japán autókat... ez már krónikus Smile

Majd ha adsz rá pénzt megcsinálom a külsejét (nem mintha az amcsi 4-gen dragok szépek lennének...), addig meg nem haragszom meg ha elfordulsz amikor meglátod. Ez van, ezt kell szeretni Smile

 
Re: Master3v (53154)
reply history 2009.09.13. 17:11:27 (53153
User profile
11.34 @ 186
Pszichológusnál jártál már??? Azt hiszem kezeltetned kellene ezt a japán fóbiát Smile Smile Smile  
Re: Master3v (53147)
reply history 2009.09.10. 12:44:49 (52957
User profile
11.34 @ 186
Emlékszel a tavalyi KOE-ra tökölön??? Ott se lehetett volna nevezni vasárnap, de annyira nevetségesen kevesen voltak, hogy inkább beengedték ingyen a racereket....

Egyébként én örülök, hogy nem este 10-kor fejezõdött be a verseny, ha lett volna komplett kvalifikáció, akkor nem fértünk volna bele a napba. 
Re: lacr5gtt (52951)
reply history 2009.09.08. 20:00:16 (52808
User profile
11.34 @ 186
Köszönöm a videókat! 
Re: GMalma (52801)
reply history 2009.09.07. 16:15:21 (52687
User profile
11.34 @ 186
A pia az viszont jó volt Smile  
Re: civiccoupe (52682)
reply history 2009.08.31. 20:29:55 (52136
User profile
11.34 @ 186
Sajnos nincs sper, pedig egy 2.0 60lábbal..... így meg csak 1 kerékkel indul el a rajtban, de még 3 ban is kapaszkodni kell a kormányba, hogy ne húzza félre az 1 kaparó kerék... Sad  
Re: ozoli (52088)
reply history 2009.08.31. 11:27:54 (52076
User profile
11.34 @ 186
2,3 közeli 60 lábakat tudott csak, talán 2,25, és 12,8@182 
Re: ozoli (52075)
reply history 2009.08.31. 10:08:32 (52072
User profile
11.34 @ 186
Miért mindíg a hondákhoz hasonlítja midenki a gépét????

Te is ugyanannyit magyarázkodol, hagyjuk már. Téged egy húzott szívó 1.6 elver simán, Trebi meg nem tudja vezetni azt a talicskát. ennyi. 
Re: Master3v (52070)
reply history 2009.08.26. 21:17:56 (51759
User profile
11.34 @ 186
Én már a jövõ hét végét várom Smile  
Re: bodoba (51754)
reply history 2009.08.26. 20:17:37 (51753
User profile
11.34 @ 186
Vagy piálva drukkoljunk??? Smile A szombat este izgalmas lessz, odakötözöm magam a sátorhoz, hogy nem menjek néhány kört Smile  
Re: bodoba (51751)
reply 2009.08.26. 09:17:31 (51694
User profile
11.34 @ 186
Jövõ hét végén autómentõvel+1 trailerrel megyünk lacházára amin van még 1 hely. Debrecenbõl és környékérõl (Nyíregyháza) elvihetünk valakit... kettõnknek olcsóbb jeligére Smile  
reply history 2009.08.06. 13:48:01 (50207
User profile
11.34 @ 186
AP5-ben nem én nyertem. 
Re: ave (50205)
reply history 2009.08.02. 22:31:48 (49573
User profile
11.34 @ 186
Szerencsétlen nézõk meg hazamennek unalmukban, mert nem látnak a futamokból semmit Smile  
Re: orgyi (49569)
reply history 2009.08.02. 13:33:10 (49494
User profile
11.34 @ 186
Az a román S3, nem tudom miért élvezett ilyen kiváltságokat. Elõször szlalompályának nézte az 1/4-et, elvileg kizárták. Utánna még negyeddöntõzött az egyik evo ellen ahol kikapott, majd futott egy döntõ futamot is a másik evo ellen. Ezt a döntõ futamot utánna újrafutották az evok. Végül 3. lett.

 
Re: Mobi (49483)
reply history 2009.07.30. 15:39:16 (49324
User profile
11.34 @ 186
Alu blokk??? sehogy 
Re: hori (49323)
reply history 2009.07.29. 11:57:45 (49221
User profile
11.34 @ 186
És milyen 60lábat húzol vele Smile  
Re: Master3v (49219)
reply history 2009.07.22. 18:24:02 (48697
User profile
11.34 @ 186
pelyvasdaniel@t-online.hu
30/63kilencven877 
Re: hori (48696)
reply history 2009.07.19. 16:35:43 (48431
User profile
11.34 @ 186
Tuning nélkül adja annyi pénzért. Ha jól emléxem tuningosan 8k.  
Re: hori (48422)
reply 2009.07.01. 08:37:05 (47267
User profile
11.34 @ 186
Álmodozik??? már bele is fogott a japánosításba Smile
Click to see full size! 
reply history 2009.06.30. 11:35:15 (47248
User profile
11.34 @ 186
Hozok neked olyan újságot amiben 1.6vti-rõl írnak, meg 200 lórol, közben meg egy esi motor van benne lefényképezve. Ami ugye egy esi motortól 200 ló megint egy nagyon-nagyon szép teljesítmény lenne... 
Re: Master3v (47247)
reply history 2009.06.30. 11:28:03 (47246
User profile
11.34 @ 186
Gyakorlatilag kizárt. Mugen, Spoon stb honda tuningcégek 1.6-ból max 240 lovat tudtak kihozni emlékeim szerint....  290 irreális  B-s motorokból még 2.0 literrel se nagyon, a K20-akat már lehet huzogatni 300 környékére, K24-eket bõven felé....
 
Re: ave (47245)
reply history 2009.06.30. 10:41:15 (47240
User profile
11.34 @ 186
De az keréken nem??? Kint keréken adják meg a teljesítményeket 90%-ban 
Re: Master3v (47238)
reply history 2009.06.28. 11:32:28 (47124
User profile
11.34 @ 186
Ja tényleg, a szemészedet sürgõsen hívd fel, valami szálka mehetett bele. Ha ecsetnyomot találsz benne, azonnal leadom a szeméttelepen az egészet. Egyébként ingyenfestést kaptam, és mint írtam nem cartsylingra készül. 
Re: Audi quattro (47112)
reply history 2009.06.28. 11:29:56 (47122
User profile
11.34 @ 186
Tudom már ki hiányzott nekem Smile

Mikor vihetem egy nagygenerálra hozzád??? 
Re: Audi quattro (47112)
reply history 2009.06.28. 11:20:11 (47121
User profile
11.34 @ 186
Neked is megvan a lehetõség ugyanúgy mint másoknak, hajrá. AZ idei pontállás és eredmények eddig a "bontást" igen kifizetõdõnek mutatják.

Utálom mikor valaki azzal jön, hogy az enyém szét van vágva, meg könnyû. Mindenkinek van otthol flexe és neki lehet ugrani a kocsinak, kivi vagyok szívó motorral mikor fog egyáltalán 13 alá bemenni. Mert ha olyan könnyû lenne, nem vezetném majdnem 1 sec-el a kategóriát....

Sanyit miért nem baszogatja senki, hogy szét van vágva a kocsija???? Pedig az övé jobban szét van darabolva.... Annyi csupán a különbség, hogy több csõ lett beleépítvé, és kívülrõl jobban néz ki, valamint én egy gyakorlatilag roncsból indultam ki, amibõl nehéz szépet csinálni, de ha a carstylingra szerettem volna nevezni, biztosan nem ezt választom. 
Re: Master3v (47059)
reply history 2009.06.27. 18:48:48 (47047
User profile
11.34 @ 186
Mi nem építettünk semmit, mi tuningoltuk turboval Smile , akkor street??? Smile

Na ez most egy nagy mellémagyarázás, a tuning és az építés fogalmával játszadozás, neked tetszõ irányba elferdítése a dolgoknak. Egy gyári turbóson nagyobbra cserélése a turbónak az tuning??? Miért nem átépítés??? Mert szerintem ÁTcseréled a turbót egy nagyobbra, tehát ÁTÉPÍTÉS => PROFI 
Re: Master3v (47040)
reply history 2009.06.27. 17:06:04 (47037
User profile
11.34 @ 186
Sajnos csak 2000 ccm-ig vannak olyan hondák amik számítanak, és azok verik a ketegóriájukat. S1 vti-k, S2 Integrák, S2000-ek. 2000ccm felett csak pár típus van hondából, és õk be tudják látni, hogy nem gyorsulásra készült gyárilag a kocsijuk.

Hát ez ÖNGÓL! Smile  
Re: MarcoR5 (47030)
reply history 2009.06.27. 15:22:17 (47028
User profile
11.34 @ 186
Az utólagos turbós utcán is közlekedõ, munkábajárós kocsik nincsennek szétvágva. 
Re: Dj Gaga (47020)
reply history 2009.06.27. 15:19:58 (47027
User profile
11.34 @ 186
Jó én akkor meg ragaszkodok ahoz, hogy a dieselek ne kormolják teli a pályát, mert nem lehet rajta elindulni????!!!! Különben is ami így füstöl az már nem utcára, hanem a szántóföldre való, ott lehet füstölni bõven, és nem zavar senkit Smile Smile Smile

Tessék megoldani a füstmentes dieselt és akkor street, a füstölõs profi. Ennyi. 
Re: MarcoR5 (47026)
reply 2009.06.27. 14:37:33 (47017
User profile
11.34 @ 186
Vagyis van gyári turbós honda, de az maradjon meg annak amire kitalálták a japán mérnökök Smile Igavonásra Smile Nem véletlenül diesel motorosak a munkagépek Smile  
reply history 2009.06.27. 14:34:03 (47016
User profile
11.34 @ 186
Hidd el, nem rajtunk múlik,hogy nincs gyári turbós honda. Csak azt nem értem, a sok gyári turbós géphez miért nem nyúlnak hozzá komolyabban??? És ha egyszer mégiscsak ráéreznek a tuning ízére kinek fogtok panaszkodni??? Onnantól kezdve már õk is menjenek tesztben vagy profiban???

És ha õk maradnak, milyen jogon nem maradhat az utólagos??? Emiatt a kicsike szó miatt: utólagos??? De miért???  
Re: Master3v (47014)
reply history 2009.06.27. 14:15:40 (47012
User profile
11.34 @ 186
De attól még lehet látni a futamot végig Smile  
Re: Dj Gaga (47006)

Total 463 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!