M3 autópályán ismered a 60-as fogadót??? 2 éve 2200Ft és fullosra zabáltad és ittad magad. Korlátlan étel és italfogyasztás. 7e/fõbõl egy kisebb költségvetésü lagzi kijön.
Akik ott enni-inni fognak keményem a résztvevõk kb 10%-a lesz. A többiek meg azért az 1-2 tál ételért meg fél lityi üdcsiért fognak fizetni 7e.
Tudod van úgy, hogy sok az a 20e, fõleg ha értelmetelnül megy ki. Nem szarja mindenki a pénzt.
Miért nem lehetett valami kisebb költségvetésû díjátadót szervezni???
Van 2-3 srác akik egész évben hûségesen jöttek nekem szerelni, az õ sikerük is nem csak az enyém az elsõ helyem. Most nincs 40ezrem egy díjátadóra.. Vagy kit hagyjak otthol?? Ha valaki kimarad abból sértõdés van.. Nekik meg sajnos megint nincs 7eFt-juk ilyen célra... (tanulnak, v. keveset keresnek).
Nem akarom ingyen bevinni õket, szó sincs ilyenrõl. De mégis: mit kapnak a vendégeg azért a 7e FT-ért??? Jó lett volna, ha valami normális összeg lett volna a beugró....
Zoli ez most komoly??? Nem elég hogy elkocsikázok 280km-re, még a páromat se vihetem magammal csak 7e FT-ért??? Ne hülyéskedjetek már!!! Inkább itthol maradok és elmegyünk egy jót vacsorázni....
Sanya honda turboval AP2, Bandi honda turboval AP1. Ez így is volt és nincs változás.
diesel turbo 1500 felett AP6. Itt vannak még a szívó benzinesek 2000 ccm felett. Mindkettõn a plusz feltöltés más kategóriába sorol jövõre.
Ugye szerinted se korrekt a szívó benzinesekkel szemben a kategóriádban, hogy pl Te bármennyi és bármilyen feltöltést használhatsz õk meg semmit. És nem kell jönni azzal, hogy de ez diesel, mert igencsak bebizonyítottad, hogy cseppet sem alsóbbrendû a TD a benzinesektõl. Ha meg nem akarsz jobb idõeredményt magadnak akkor maradsz a katban, de ha a célod egy brutál idõ és nem a kategóriabajnoki cím akkor AP4.
-Licensz: nem tetszik, inkább olyan +sarc szaga van részemrõl, de engem annyira nem izgat, mint azt a néhány embert aki majd 1 versenyre megy ki egész éveben, mégha csak 500-1000 Ft is lesz az egyalkalmas. (ja és a profi profik részérõl majd a "hozzájárulás"
-teszt kategóriások mennek a profiba ++++
-Közép európa bajnokság: ha minden igaz ezeken komoly csaták lesznek, és ha minden ország viszi azt a 6-8 versenyzõt még a kategóriák is tele lesznek. ++++ (kíváncsian várom a kategóriákat)
-diesel korom nem mehet a pályára ++++ (amelyik dieselt látni lehet 200m után, az elromlott )
Ez lenne a felvetés lényege, hogy jövõre ne legyen teszt, hanem a tesztesek menjenek profiba, licensz és pénznyeremény nélkül. Az a 40-50 fõ akik egész évben összesen neveztek tesztbe szét lennének osztva a profi katokba. Nem jobb lenne egy kategóriádnak megfelelõ katban menni, hasonló hajtású és ccm-es gépek ellen (még akkor is, ha sokkal jobb idõket tudnak mint a tied) mint pl egy nagyköbcentis hátsókerekes amcsi vas ellen, amihez tényleg semmi kategória közöd nincs??? Nem veszítesz semmit, sõt, csak nyerhetsz a profi kattal, mivel nem kell a nagyvasakkal megküzdened a kategóriában, és ha megnézed az AP1-et ahová kerülnél, jónéhányszor dobogó esélyes lennél. A tesztben idén hányszor döntõztél??? Jövõre meglenne az esély erre is. Én akkor õrültem meg nagyon, amikor már annyit elértem, hogy legalább a 8-ba bekerültem, onnan kezdõdtek a komoly átalakítások az utcai gépen. Akit meg mindez nem érint meg, annak meg tényleg mindegy, hogy teszt, vagy profi...
Saját gyerekem az utolsó csavarig, úgyhogy én így szeretem , de ez nem azt jelenti, hogy nem próbálom szépítgetni.
Elõször még viccesnek is fel lehetett fogni, csipkelõdésnek. Másodjára már egy kicsit zavart, de be kell valljam, láttam már én is szebbet, de ez nem az a vas lesz, ami valaha szép lesz. Sokadjára már igazából fel se veszem, lejárt lemez.
Gyakorlatilag minden hsz-ben megemlíted a japán autókat... ez már krónikus
Majd ha adsz rá pénzt megcsinálom a külsejét (nem mintha az amcsi 4-gen dragok szépek lennének...), addig meg nem haragszom meg ha elfordulsz amikor meglátod. Ez van, ezt kell szeretni
Emlékszel a tavalyi KOE-ra tökölön??? Ott se lehetett volna nevezni vasárnap, de annyira nevetségesen kevesen voltak, hogy inkább beengedték ingyen a racereket....
Egyébként én örülök, hogy nem este 10-kor fejezõdött be a verseny, ha lett volna komplett kvalifikáció, akkor nem fértünk volna bele a napba.
Sajnos nincs sper, pedig egy 2.0 60lábbal..... így meg csak 1 kerékkel indul el a rajtban, de még 3 ban is kapaszkodni kell a kormányba, hogy ne húzza félre az 1 kaparó kerék...
Jövõ hét végén autómentõvel+1 trailerrel megyünk lacházára amin van még 1 hely. Debrecenbõl és környékérõl (Nyíregyháza) elvihetünk valakit... kettõnknek olcsóbb jeligére
Az a román S3, nem tudom miért élvezett ilyen kiváltságokat. Elõször szlalompályának nézte az 1/4-et, elvileg kizárták. Utánna még negyeddöntõzött az egyik evo ellen ahol kikapott, majd futott egy döntõ futamot is a másik evo ellen. Ezt a döntõ futamot utánna újrafutották az evok. Végül 3. lett.
Hozok neked olyan újságot amiben 1.6vti-rõl írnak, meg 200 lórol, közben meg egy esi motor van benne lefényképezve. Ami ugye egy esi motortól 200 ló megint egy nagyon-nagyon szép teljesítmény lenne...
Gyakorlatilag kizárt. Mugen, Spoon stb honda tuningcégek 1.6-ból max 240 lovat tudtak kihozni emlékeim szerint.... 290 irreális B-s motorokból még 2.0 literrel se nagyon, a K20-akat már lehet huzogatni 300 környékére, K24-eket bõven felé....
Ja tényleg, a szemészedet sürgõsen hívd fel, valami szálka mehetett bele. Ha ecsetnyomot találsz benne, azonnal leadom a szeméttelepen az egészet. Egyébként ingyenfestést kaptam, és mint írtam nem cartsylingra készül.
Neked is megvan a lehetõség ugyanúgy mint másoknak, hajrá. AZ idei pontállás és eredmények eddig a "bontást" igen kifizetõdõnek mutatják.
Utálom mikor valaki azzal jön, hogy az enyém szét van vágva, meg könnyû. Mindenkinek van otthol flexe és neki lehet ugrani a kocsinak, kivi vagyok szívó motorral mikor fog egyáltalán 13 alá bemenni. Mert ha olyan könnyû lenne, nem vezetném majdnem 1 sec-el a kategóriát....
Sanyit miért nem baszogatja senki, hogy szét van vágva a kocsija???? Pedig az övé jobban szét van darabolva.... Annyi csupán a különbség, hogy több csõ lett beleépítvé, és kívülrõl jobban néz ki, valamint én egy gyakorlatilag roncsból indultam ki, amibõl nehéz szépet csinálni, de ha a carstylingra szerettem volna nevezni, biztosan nem ezt választom.
Mi nem építettünk semmit, mi tuningoltuk turboval , akkor street???
Na ez most egy nagy mellémagyarázás, a tuning és az építés fogalmával játszadozás, neked tetszõ irányba elferdítése a dolgoknak. Egy gyári turbóson nagyobbra cserélése a turbónak az tuning??? Miért nem átépítés??? Mert szerintem ÁTcseréled a turbót egy nagyobbra, tehát ÁTÉPÍTÉS => PROFI
Sajnos csak 2000 ccm-ig vannak olyan hondák amik számítanak, és azok verik a ketegóriájukat. S1 vti-k, S2 Integrák, S2000-ek. 2000ccm felett csak pár típus van hondából, és õk be tudják látni, hogy nem gyorsulásra készült gyárilag a kocsijuk.
Jó én akkor meg ragaszkodok ahoz, hogy a dieselek ne kormolják teli a pályát, mert nem lehet rajta elindulni????!!!! Különben is ami így füstöl az már nem utcára, hanem a szántóföldre való, ott lehet füstölni bõven, és nem zavar senkit
Tessék megoldani a füstmentes dieselt és akkor street, a füstölõs profi. Ennyi.
Hidd el, nem rajtunk múlik,hogy nincs gyári turbós honda. Csak azt nem értem, a sok gyári turbós géphez miért nem nyúlnak hozzá komolyabban??? És ha egyszer mégiscsak ráéreznek a tuning ízére kinek fogtok panaszkodni??? Onnantól kezdve már õk is menjenek tesztben vagy profiban???
És ha õk maradnak, milyen jogon nem maradhat az utólagos??? Emiatt a kicsike szó miatt: utólagos??? De miért???