A sofõr is fejlõdött, ebben biztos vagyok
Szinterkuplung, könnyített lendkerék, kipuff, sport légszûrõ betét, versenybakok
hihetetlennek hangzik, de a kanyarstab is segített, no meg a kipakolás.
Hengerfej, dugók, hajtókarok, elektronika érintetlen.
Örököltél egy féltengelygyárat?
Nem semmi teljesítményed van, LE A KALAPPAL!!!!
Szept. 11-én brutál idõd lesz, ha bírja a tengely (bár már ez is brutál ).
Van még cél?
Úgy Úgy
Azért fájt, hogy egy 1.4 dezsõ jobban megy egy TS-nél.
Tenni kell érte, és egyre kevesebb lesz az idõ
Ez az autó idõvel körbe fogja mosolyogni a swifteket, csak kitartás kell hozzá
és sok guba. Kitartás még van, guba gyûlik
Ez sok helyen probléma. Más márkájú autók, más típusok nem rendelkeznek azonos tömeggel, motorteljesítménnyel.
De milyen szép is volna ha márkánként vagy típusonként lenne a kategória....
Pillanatnyilag én sem tudom felvenni a versenyt az olyan 1.3-as swiftekkel, ami 700 kg körül mozognak, elforognak 8750-ig. Viszont hazafelé be tudom nyomni a klímát és nagyobb biztonságban érzem magam, ha jön a fa. Az én motorom gyári, jövõben talán majd okosodik, erõsödik, de addig is a time az ellenfél.