timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 407 entries
Previous   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.12.01. 22:26:27 (16403
User profile
14.93 @ 153
Mejik mekkora teljesitmenyrol indult hekkeles elott? 
Re: rambustibi (16369)
reply history 2007.11.30. 01:31:14 (16324
User profile
14.93 @ 153
Szeritnem egy bizonyos hatar felett mar tokmindegy, hogy az adott motor gyarilag szivo vagy turbos volt, mert az egesz gyari belet ki kell dobni, es kovidugo meg rendes hajtokar kell bele. Turbo, injektor, kuler szinten nagyobb kell ra, ezeket igyis-ugyis meg kell venni mindket esetben. A gyari turbosokkal 20-25(-30)%-t lehet tolni ugy, hogy az meg "tartos" is marad. Csak hat azzal legtobbszor nincs kisegitve az ember egyatalan... 
Re: ESI (16322)
reply history 2007.11.30. 01:26:35 (16323
User profile
14.93 @ 153
Hat nemtom pl egy gyari M3-s motor teljesitmenyet mijen fele akkora ccm-s gyari/nemgyari turbos motor birja a gyari belsovel addig, amig gyari 110-120lo/liter szivo motorok birjak a kikepzest. Ugye igy egybol 220-240lo/litert kell(ene) kibirniuk a gyari belsovel a feltoltotteknek, szerintem nem kifejezetten sok erre az eselyuk, sot, nagyjabol nulla.
Es ahhoz, hogy ezt a kisebb gyari turbossal vagy utolag turbositottal elerd is mar kell egy valag ammo nagy turora, nagy befecsikre, nagy kulerre, vezerlesre, kutyafulere, millio kis aprosagra, es aztan hogy ezt tartosan is birja ki kell szorni az egesz belsejet is, ami megint egy valag ammo, igaz azzal mar tovabb is lehet menni majd, mikozben pl bimmereknel maradva ehhez kepest a kisujjad nem kell mozditani, "csak" berakod az M3-s szivegyseget, oszt 'pot, ott a ~340lojj keszen a gyarbol
Teccikerteni?
Az E30-s bode egy ijen motorral mennyi kg rajtkeszen? Netan az E21(?)-be is befer? 
Re: ESI (16321)
reply history 2007.11.30. 00:20:32 (16320
User profile
14.93 @ 153
Mennyivel konnyebb?
Szerintem meg kicsit eccerubb bekendacsolni egy 2x akkora szivo motort, mint a kisebbnel a turboval meg annak minden velejarojaval copni, hiszen ha hozza sem nyulsz tud kozel annyi lojjot, mint kis turbos mar "jol" meghegyezve
Csucsra hekkelve persze mar tobbet tud, csak evente 2x kell ujjaepiteni es az nyilvan nem egy zacsko fruttiba faj
Na meg vhogy pont nalatok sem azt latni, hogy nagy ccm-s szivo motorok helyett a kis 316-s bimmer motort turoznatok megfele, mert az konnyebb. Vajon miert...?  
Re: ESI (16311)
reply history 2007.11.29. 19:13:52 (16308
User profile
14.93 @ 153
Szerintem ekkorara nincs szukseg, azert ez nem az F1 
Re: ESI (16285)
reply history 2007.11.25. 00:38:10 (15855
User profile
14.93 @ 153
Jaj ....a legalison nem a vaksotetsegbe mesz este, es nem nezed a hol a masik?
Illegalison az igaz, hogy csak este van, de legtobbszor legalabb vmi kozvilagitasi lampa is van a kornyeken, az indulo autokban is van fenyszoro es azt be is kapcsoljak

Ettol fuggetlenul nem vagyok hive en sem, 1-2x kimentem es megneztem mi a felhozatal, oszt kivanok  
Re: ave (15803)
reply history 2007.11.07. 18:32:03 (13890
User profile
14.93 @ 153
DOHC-nel nem kell? Addig OK, hogy annal a gyertyanyilasan at merheto a loket....na de a furat?
Errol az izerol mar tobbszor volt itt szo, de teszem azt kiovnak, mert megyek egy szereny 9.9-t , akkor jelenleg, hogy zajlik le a meres pl megbontas nelkul?
Gondolom x muhelyben kell megjelenni, de mibol tart kicserelni a motort addigra? Jobb helyen 2-3-4 ora, aztan utana mar meregethetsz, amit akarsz, jo lesz. 
Re: ave (13834)
reply history 2007.11.07. 08:21:41 (13819
User profile
14.93 @ 153
Ez idaig OK, hogy hogyan kell kiszamolni....de hogy mered le mennyi az annyi? 
Re: ave (13814)
reply history 2007.11.07. 08:20:13 (13818
User profile
14.93 @ 153
Ez inkabb loketterfogat.... 
Re: ave (13814)
reply history 2007.10.20. 21:55:33 (10978
User profile
14.93 @ 153
En az XP beepitett "Windows Kep- es fax megjelenito"-jet hasznalom kepnezegetokent, ez ugyanugy leptetheto, ahogy a "regi" 2.x ACDSee, gorgore nagyit, forgatni is tud, stb, amire kell azt tudja ez is
Atmeretezni meg ott a szinte beepitett Paint, vagy az www.imageshack.us , ha feltoltok vhova  
Re: ave (10974)
reply history 2007.10.18. 23:17:37 (10768
User profile
14.93 @ 153
Ha valoban igy haladtok, tavaszra mar olyan idot fut a vas, hogy elobb celba er, mint ahogy egyatalan elindul... 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (10735)
reply history 2007.10.08. 19:25:59 (9525
User profile
14.93 @ 153
Hat nem fogod elhinni, de szerintem egy turbo korhazban.
Ez PGT fuggetlen 
Re: Robi-ka (9524)
reply history 2007.10.08. 19:10:19 (9522
User profile
14.93 @ 153
Hat meg ha 60 lab lenne, ugye?  
Re: ave (9521)
reply history 2007.10.08. 18:31:51 (9511
User profile
14.93 @ 153
Akkor sokat nem fog irni...  
Re: hori (9508)
reply history 2007.10.08. 16:45:33 (9474
User profile
14.93 @ 153
Pedig nem nehez, kesobb indulsz el 
Re: Robi-ka (9470)
reply history 2007.10.08. 15:52:51 (9438
User profile
14.93 @ 153
Addig nem baj, amig csak 1-2 van kint. Csak gondolj bele, hogy egy tucat a tiednel eleve 2x jobb auto ellen mennyi az esely. Egy Swift GTi-nek pl annyi realis eselye van, mint a hogolyonak az izzo kemencebe dobva. Meg ha azt szenne is faragod teljesesen, kipakolod, lekonnyited muanyag elemekkel stb jo esetben is ha eppen minden jol jon ossze, es atomjol indulsz, F1 istenul valtasz, plusz a csillagok allasa is a legmegfelelobb, meg akkor is max fej-fej idot tudsz menni vele az S2000 ellen, ha az eppen akkor qrja el a rajtot, meg valt felre, es Te a valtasaid kozott egyik kezzel szurkalsz egy S2000 modellautot az oledben voodoo palcikakkal.
Erre epiteni, beleolni egy rakomany lovet, hogy majd hatha pont akkor *assza el...

Most jon majd az a resz, hogy akkor ne jarjon ki, oszt 'pot

Kulonben miert lenne az baj, ha azok a kicsik is lennenek vhogy motivalva? Sokkal tobb mulik egy jo indulason es a jo valtasokon, kielezettebb a mezony, ahol 15 ~egyforma kepssegu auto megy, ott a pilotan rengeteg mulik, nem kiszamithato elore ki hol vegez majd a vegen

Ennyi erovel az NHRA-ban miert nem csak a TopFuel kat van? (ha mar orokke ok a pelda) 
Re: Bobo54 (9422)
reply history 2007.10.08. 14:42:32 (9415
User profile
14.93 @ 153
Na igen, de akkor jon megint az izelas, hogy de "ne mar holmi Marutik meg WagonR-k versenyezzenek es gyorsuljanak mar, mer hooo"...erted.
Ha ebbol joval tobb van, erre van nagyobb igeny, akkor teccik nem teccik lehet erre kene menni...SZVSZ nem pont 5.7 V8-k es a hasonlok fele kene gyurni kategoriakat, mivel abbol sosem lesz mezony. Bar ketseg kivul az is kell legyen, de mindenki tudja, sosem lesz beloluk az a mennyiseg kint egy rendezvenyen sem, ami igazabol kene. En is szivesebben nezegetnem azokat, ha lennenek elegen, de evek ota nincsenek. A 2-3-4 indulo az minden, csak nem mezony. Pl Suzuki-l Astra-val meg Duna-t lehetne rekeszteni -ezekbol fogy itthon a legtobb-, es azt is meg lehet csinalni "jo"-ra. Persze nem fog 10-t menni, de mint minden, ez is realitiv. Lasd Clio kupa is van x koridovel, nem csak az F1 letezik y koridovel, es az alatt minden mas a sz@r.

Na meg az illegalis versenyekrol inkabb a legalis fele kene terelni a jonepet. Ezzel a kategorias beosztassal, pont az ellenkezoje lesz szerintem. Miert ne lehetne olyan kategoria, ahol csont utcai allapotu autok mennek? Pl hogy ne az utcan versenyezzenek egymassal, ott eljek ki magukat.
Slick nelkul, teljes belterrel, full gyari a motor, se kipufogo, se semmi (tulajdonnkeppen ezzel am a kihivas nagyot alkotni), aztan egy kategoria a mar vhogy moddolt autoknak pl slick-l, kipakolva stb (meg mindig rendszammal), aztan meg egy a treleren hordott szennefaragottaknak. Most ezek mind egyutt mennek, ami nem jo. A kobcentihatarokat a hazai forgalomban szereplo autokhoz kellene igazitani. Ertsd pl : 1 alatt, 1-1.3, 1.3-1.6, 1.6-2, stb de akar maskepp (csak pelda). Ez a pl 2000 alatti meg 2000 feletti oszt jolvan ez olyan tag sav, hogy nagyon.

Na, johet az "aldas"  
Re: Bobo54 (9370)
reply history 2007.10.08. 02:08:12 (9365
User profile
14.93 @ 153
A masik, amit meg kene szuntetni az a Bye futam. A 8-s dontobe az a 8 auto alljon oda, aki meg ott van, es el is tud indulni...
...szerintem

Na, lehet kopkodni  
Re: ave (9364)
reply history 2007.10.08. 01:45:12 (9363
User profile
14.93 @ 153
Ne viccelj mar...
Ezt kb ugy irod, mintha lenne 20-30 potens auto kategoriankent, ami pl Te/En kategoriban megy 11sec korul, amit CCH es Soma csinal.
A felsobb kategoriakban meg nem potensekkel egyutt is alig van egyatalan indulo, nemhogy csak olyan, ami huha is, meg a 8-s tabla sincs meg sokszor kvalifikacio alatt se. Igy arrafele halad az egesz, hogy lesz szumma 20 auto 5 kategoriaban, aztan erre "mezonyre" kell majd vadaszni nezot, es csinalni rendezvenyt. A nezo meg fel ora mulva elunja magat, mert a potens autok mennek egy-ket kvalifikacios idot, aztan a dontokig puhulnak a fu szelen. Biztos emlexel Te is ra, hogy Kiskunlachazan nem szoktak sokan lenni, megis volt, hogy 10percig egy futam nem sok, annyi sem ment le, mert nem volt aki odallajon a rajthoz, pedig voltak kint magamfajta amatorok is, 4-5x annyian, mint a "profik". Aztan ott is nehezmenyeztek a nezok, hogy ha volt is "musor", ~10 percenkent ugyanazok mentek...es igazuk is van. Na most ha a kategoriak ellehetetlenitik az amatoroket, akkor azok nem fognak kimenni, se versenyezni, de nezonek sem, mert minek menjen ki, azokhoz nem megy ki haver/ismeros se nezonek es csak az ~20 fos full profi kemenymag meg a dragfanatikusok fognak kijarni. Erre halad igy ez az egesz...
....szerintem

Persze biztos jobb lenne ha lenne sok potens auto minden katban, de nem kene elfelejteni azt az apro tenyt, hogy ez magyarorszag kelet-kozep europaban kezicsokolom, nem az USA meg stb, ahol egy zacsko ziziert lehet alkatreszt venni, ha vmi betojik, meg a jovedelmek kozott is van egy kis diffi, amibol erre a hobbira lehet tapsolni. Abban meg tok igaza van itt pnannassy(?)-nak, hogy kategoriak evente ugy megvaltoznak, hogy isteni szerencse kell hozza, hogy egy adott katban jo auto jovore is jo helyen legyen, ne kelljen ~10 versenyenkent tok uj konfigot csinalni, ha labdaba akar/szeretne rugni, ami megint egy valag penz-penz-penz. Ez sem az fele vezet, hogy sok potens auto legyen....
...szinten szerintem 
Re: ave (9198)
reply history 2007.10.05. 23:26:39 (8969
User profile
14.93 @ 153
Igen, meg a C20LET-t GM idokben.
Meg generaltak motort Odi-ba is, az RS4 2.7 V6 biturbo-t.Ekkortajt mar a VAG tulajdonaban volt a ceg. 
Re: szabyk RST (8920)
reply history 2007.10.05. 01:22:44 (8890
User profile
14.93 @ 153
Grat  
Re: Crybaby (8858)
reply history 2007.10.05. 01:22:17 (8889
User profile
14.93 @ 153
Jaj arra emlexem . A Stern TV-ben volt az adas az RTL-n nem kicsit megcidaztattak az Autobild-t meg a Mergat akkor
Ki is pattintottak a foszerkeszto-ujsagiro urat az adas utani napon
Bekapcsolva maradt/fejeltett kamerak meg mikroportok ugye vettek tovabb mindent, susmorgast, motyogast, hiaba alltak meterkre a TV-sek...  
Re: carlosracing (8812)
reply 2007.10.03. 12:26:36 (8669
User profile
14.93 @ 153
Tavaj kb ijenkor egy kek Clio RS nem vette be a virtualis celvonal utani nyujtott S kanyartot. 100-120-l siman be lehet venni szoval nem vmi veszelyes. Asszem egy narancssarga ugyanolyan egyseg ellen kapott ki, csak nyomta tovabb, hogy deakkorsenemvesztek...aztan ugy mar sok lett a lendulet es beleallt a kanyarban a kerites mellett az egyik villanyoszlopba. TK
Click to see full size!

Aztan kb egy honappal kesobb meg egy Seat vmi mar visszafele gurulva az egyenes uton eccercsak jobbra lement az utrol az egyik faba kotott ki 
reply history 2007.09.26. 20:39:25 (8243
User profile
14.93 @ 153
Grat 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (8220)
reply history 2007.09.25. 21:08:27 (8213
User profile
14.93 @ 153
Gyanus, nagyon gyanus...rezeg a lec  
Re: carlosracing (8200)
reply history 2007.09.25. 18:39:16 (8191
User profile
14.93 @ 153
Re: carlosracing (8190)
reply history 2007.09.25. 18:33:22 (8189
User profile
14.93 @ 153
Hat az eltero kerkemeret, ha csak hatulhajtos akkor gondolom mind1 lenne, nem? 
Re: ave (8188)
reply history 2007.09.25. 18:00:26 (8186
User profile
14.93 @ 153
Click to see full size!

Osszkerekes vagy miert szamit?

Ja ez a dontoben volt es az a dizel Tuareg nyert  
Re: ave (7988)
reply history 2007.09.24. 17:39:40 (7949
User profile
14.93 @ 153
En sem kaptam rohogogorcsot...de remelem a heten hozza tudunk latni
Van aki szerint nem veszes, van aki szerint meg hub+... 
Re: ave (7945)
reply history 2007.09.24. 17:19:56 (7942
User profile
14.93 @ 153
Click to see full size!

Hat most igy nezunk ki....koszenhetoen egy piroson athajtonak 
Re: hobizoli (7940)
reply history 2007.09.24. 17:04:46 (7940
User profile
14.93 @ 153
Eppen jottek vhonnan
Aztan onnan ~1percre volt az ugyeltes korhaz ugy, hogy meg is alltunk a piros lampanal. 
Re: ave (7936)
reply history 2007.09.24. 16:37:46 (7934
User profile
14.93 @ 153


~3 hete amikor osszetortek, kiszalltunk anyazni egymast -ahogy ijenkor szoktak altalaban -, kb 20-30sec mulva mar allt volt mentoauto mellettem. Eszre se vettem hogy megallt meg kiszalltak belole, csak amikor megfogta a vallam a mentos, es odaforditott maga fele, hogy megnezze a fejem, mert az verzett. Lestem is, hogy ezek meg honnan ertek ide ijen hamar...meg a tuzoltok is elobb kiertek nemtom honnan, mint rendor urak 3-4 uccaval odebbrol. Amikor kotoztek a mentoben meg mondtam is, hogy lehet folyik az olaj az autobol -az olajhuto miatt-, de a viz az biztos, mert szep tocsa volt alatta, mire megint kineztem az ablakon mar ott alltak, es egy zsak homokkal korbe volt szorva a vas...lehet egyebkent is uton voltak mar oda, de nem tartott sokaig kierniuk. 
Re: ave (7926)
reply history 2007.09.24. 10:04:46 (7902
User profile
14.93 @ 153
Hm...hat en nemtom mennyi ennek a gyari adata 1/4-n, de a csontgyari 130lovas vasammal mentem 15sec veget 1/4-n es 10sec elejet 1/8-n. 1000kg felett van gyari allapotaban is, es nincs slick-m, sosincs kipakola belole semmi, nincs lehuzva a generator, a klima es a szervo meghajtasa, gyari az egesz kipufogorendszer es a katalizator is benne van, a gyari legszurom van, stbstbstb...
Az R5 GTT siman konnyebb vagy 150kg-l es nincsenek benne extra meghajtast igenylo bigyoizek.
A SEB1 csip utan lett ~0.5sec-l jobb az idom, ekkor mar mentem 15.5 alatt is. A masikkal meg nem tudtam kiprobalni, mert kozben osszetortek... 
Re: ave (7890)
reply history 2007.09.24. 01:15:15 (7889
User profile
14.93 @ 153
SZVSZ ~120 loval lehet menni 15.6-t meg FWD-vel is. 
Re: normanrls (7888)
reply history 2007.09.21. 19:01:02 (7745
User profile
14.93 @ 153
Ez a donor autoval egyutt ertendo vagy azon felul?  
Re: soma (7743)
reply history 2007.09.14. 14:37:15 (7597
User profile
14.93 @ 153

Az F1-ben meg nincs zold
Van 5db piros, egymas utan sorban kigyulladnak, aztan 4-7sec utan egyszerre elalszanak es go.

Jah, igen a masik. A mai LED-s vilagban nem-e lehetne-e esetleg a kiegesre hajlamos egok helyett LED-ket hasznalni?

Meg a palya es rajthely megvilagitasnal, a fenyveto halogen izek helyett ~1/4 annyit kajalo fenycsoveket?
Meg valahogy normalisabban megvilagitani a stage allast es a celt? Tudom a Hring pfujj, es broaf, de ott ez jol megoldott dolog mar evek ota... 
Re: carlosracing (7595)
reply history 2007.09.14. 12:29:57 (7593
User profile
14.93 @ 153
Nem nehez, csak kiszamithato az egesz. Nem zoldre indulsz Te sem, hanem sargara. Nehogymar a mezony felenek x<0.2s-s reakcioja legyen a zold lampa kigyulladasatol, belertve ebbe azt is, amig az auto kigordul a fotocella elol...hiheto
SZVSZ ha veletlenszeru lenne a prestage+stage utan a sarga (2-4sec) es azutan szinten veletlenszeru idovel jonne a zold (1-3sec), na akkor lenne valoban jo a rendszer
Nem lehetne fixre betanulni, es ha van turbo, ALS, kiskutyafule, lehet hasznalni. 
Re: szilvi5 (7583)
reply history 2007.09.09. 22:34:34 (7331
User profile
14.93 @ 153
Meg igy a hengerfej is maradhatna ugyanaz, ugye? 
Re: soma (7310)
reply history 2007.08.22. 23:51:16 (6770
User profile
14.93 @ 153
jovanna, utana kerdezte a loketet is....eggye odebb ment 
Re: soma (6768)
reply history 2007.08.22. 23:49:00 (6766
User profile
14.93 @ 153
Re: hobizoli (6765)
reply history 2007.08.22. 23:46:32 (6765
User profile
14.93 @ 153
71.5mm DD  
Re: soma (6763)
reply history 2007.08.22. 15:06:25 (6675
User profile
14.93 @ 153
Es ha ottopalyan tortenik egy baleset akkor az most kozut vagy mi? Ha' matricat kell venni ra, azaz itt egybol van egy korlatozas 
Re: FutaMan (6668)
reply history 2007.08.22. 14:12:21 (6665
User profile
14.93 @ 153
Hat a csillagkapu ott dobta ki. 
Re: recska (6664)
reply 2007.08.22. 13:35:01 (6662
User profile
14.93 @ 153
Oooo....azt lehet tudni, mik azok a bizonyos -gondolom nem_titkos- feltetelek, amiket nem teljesit az a par bizonyos helyszin es a masik par bizonyos meg igen?  
reply history 2007.08.21. 20:37:53 (6603
User profile
14.93 @ 153
Kapott vmi eleg szep meretu kecot egy kulfoldi rajongojatol anno


270 meg hat gigalol. Azzal ~9 sec-t kellett volna mennie. Meg azonnal felmerul a kerdes, tulajdonkeppen mire is hajtanak, faragjak a vasaikat, olik bele a lovet az ide irogatok, meg az evek ota az elmezonyben kuzdok holmi Odikkal meg Hondakkal stb-vel, amikor jon egy 60+ eves no es 60-s evekbeli csont stock alapbol 2 tonnas vassal es kisujjbol egy ijen szereny 1/4-s celvonalival lealaz mindenkit?

 
Re: Sanyi00 (6602)
reply history 2007.08.20. 20:13:30 (6526
User profile
14.93 @ 153
LOL "Ez velem nem tortenhet meg", mondjak azok a motorosok is, akik kivulrol latjak ezt az esemenyt is, meg azt a multkori manfai-t is, aztan legkozelebbinel meg pont o a hunyo. Kulonben meg mit tudnatok csinalni? Nem allhat mindeki mellett egy rendezo...de mar megint egy rendezveny, ahol "veletlenul" megint egy motoros csinalta a galibat. Orokke ez van

Tegnap mintha nalatok is jaszkarizott volna egykerekezve egy GSXR(?)-s csoka....nem egyszer es nem ketszer hasitott el egykereken a visszatero savban, ahogy Ave is irta mar. Gondolom, hogy eccer sem szolt ra senki ra, hogy hekas, ezt nem kene, mert tiltva vanik, es khm, mivel ujra meg ujra megcsinalta, azonkivul 100%, hogy 30-nal joval tobbel ment ekozben

Pl 50m-kent tegyetek le vmi fekvorendort, lassitot...akarmit, tokmind1 
Re: FutaMan (6522)
reply 2007.08.18. 21:42:55 (6381
User profile
14.93 @ 153
Haaaat....hogyismondjam
Nem volt vmi tumultus...  
reply history 2007.08.17. 18:54:05 (6372
User profile
14.93 @ 153
SZVSZ a tiedbe eleg vmi magas oktanszamu a kuton kaphato benyo is. Ez vmi specko cucc, magas %-u oldott allapotu oxigennel asszem 115 vagy 118 oktanszamnak felel meg. Meg vmi 1500Ft/liter az ara

Meg az index-s topikban volt egy link rola jo egy eve.  
Re: hori (6371)
reply history 2007.08.16. 18:27:40 (6340
User profile
14.93 @ 153
Most mijen van benne? 
Re: Crybaby (6332)
reply history 2007.08.08. 23:28:47 (6035
User profile
14.93 @ 153
Az 1.4 az 8V  
Re: FM2000 (6034)

Total 407 entries
Previous   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!