kb 3 hónap után (alapanyag függõ) ugyan annyi idõ leszedni, mint felrakni
Volt már rá példa, hogy ha az alatta levõ fényezés „gányul” volt megcsinálva, akkor foltokban vagy egészben megy a matricával...
185/55 R15 potenza nekem bevált, nem tudok kísérletezgetni (anyagi megfontolásból) és nem is szeretnék. Ha ebbe a részébe fektetnék, sztem 14" kéne és valami puhább keverék mondjuk 175 valami jófajta yoko, meg könnyû felni meg zsák píz....
Én ilyenhez kicsi vagyok, nem vagyok autószerelõ, csak egy mezei nyomdászgyerek.
Nincs mûhelyem, igazából a kipakolásnál és a kerékcserénél többet érdemben nem tudok tenni az autóért. Tankolás, ablakmosó, puccer megy
A fékrõl annyi, hogy állat, de én is valami nagyobbat akartam, mondván sosem elég... Körbe is néztem, mondom toyota is, nagyobb is, corolla. Hát igen, de a corollánek elõl ugyan ekkora hátul pedig kisebb féke van :S tovább keresgéltem. 2000-es dezsõ corolán volt 275-ös elõre (gyárim 255) de nem stimmeltek a felfogatások, annyit nem ért meg nekem... Minden autós céget kerestem Mo-on fékbetét miatt többek között: Szakál metál, bárdi, láng, unix...... De senkinél nincs versenybetét vagy valami sportosabb Start autó, mondván Õk forgalmazzák a ferodo-t, de csak utcait tudnak szerezni... Még van 1-2 lehetõségem és egy tuti tarox, de még keresgélek. Végsõ esetben tarox verseny elõre gyári hátra a fúrt/mart brembo tárcsákhoz és persze fém fékcsõ is készül
A váltó rövid és király, de ezt a fordulatszám kitartást nem nagyon értem, amit mondasz.
Futómû TEIN lesz, várhatóan tavasszal....
Imádom a Dzsáriszt. Ebbõl vagy Dezsõ a turbós, vagy létezett belõle egy limitált szériás trd változat 150 lóval. Komoly alkatrészeket, leírásokat már találtam sokat az átépítéshez. Nagyon patent gépek vannak belõle japánban meg cypruson. Szeretnék valami egyedit... Tudom, hogy nem 2 forint lesz, de megküzdök érte.
Brembo sport/furt trácsák körbe már megvannak. http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=53021#
Versenybetétet keresek hozzá, de Magyarországon nem találtam sehol... keresés folyamatban
Amúgy a fékkel nem volt gond, gyárilag 4 tárcsa és jól fogtak, de már kopnak és nem akartam utsó pillanatba kapkodni.
Tudom, beszéltük év elején lacházán, mikor forogtak a kerekeink a ragacson....
Az enyémbe már most több km van, mint amennyit a Tiéd elment.
Nekem ez az 1 van és ez a munkábajárós
Turbós lesz a kicsike, de csak szépen lassan.....
Írható comp, kovi belsõ stb...
Még a futómûtõl várok javulást, mert a szinter kuplung óta 3500-nál magasabb fordulatról nem tudok indulni, mert elkezd pattogni a futómû.
Így is vagány az autó, mert mindenki nõi bevásárlóautónak nézi, de gyorsulási versenyen sem szokott gyári érintetlen motorral elõttem végezni senki. Utcán, meg tényleg odab@szós.
Igyekszem, de ahogy sokan mondják én sem sz@rom a pénzt
Karkus féle kipuff. Nekem azt mondták, a TSportnak jó leömlõje, ezért maradt a gyári.
54-bõl indul 50 a vége. Szerintem nagyon frankó hangja lett tõle és érzésre is erõsebb lett.
Lehet hogy egy direkt erre gyártott leömlõvel még jobb lenne, de az szerintetek mennyit hozna idõben 400 méteren?
Rendben, bár szerintem én sokkal több potenciált látok az autódban, mint Te magad...
Nem tudom, mi lesz még jövõre (új szabályok lacházán). Motorikusan tuti nem lesz nálam fejlesztés, talán egy futómû azért befér alá
Talán azért nem ír, mert aki ott indul, az nem hogy nem megy haza a döntõ elõtt, de várja, hogy mehessen a döntõben. Mo-on ez máshogy mûködik... Sokan kimennek mennek egy "döntõs idõt" anélkül, hogy érdekelné õket az egész verseny, majd hazamennek. Az ilyeneket lehet elkerülni vele.
Nekem is ez volt az utolsó kommentem ez ügyben! Nem akartam beleszólni, okoskodni, csak vélemény volt no meg egy kicsit csípte a szemem a gitt egylet. Nem húzok egyik "társaság" felé sem, csak nem szeretem az ilyen szintû fikázást Ettõl nem leszünk elõrébb....
Én sem támadásnak szántam, szerintem jó dolog, mert nézõként nem nagy látvány a sok bye futam.
És nem értem, hogy miért "nagy probléma" a döntõ regisztráció. Sokszor a 8. és mondjuk a 12. idõ között nincs nagy különbség. Nem másodpercekkel lassabb autó lenne a döntõben.
Észrevétel, 5-let volt. Szerettem volna elmenni a megbeszélésre, de dolgoztam.... Az új "kis kategória" nekem is szimpi!
Még 1x ne vedd támadásnak! És ha jó lesz a kiírás, lehet, hogy "átnyergelek"...
Sok az "utcai" dezsõ, amiket nem lenne egyszerû a Joe féle mozdonyos megoldással átalakítani.
De ha mondjuk középen rakná le azt a kormot, az már jobb lenne sztem, mint valamelyik oldalán (ha már kormolnia kell).