timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 606 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.01.08. 14:20:52 (15155
User profile
14.25 @ 173
Na-ná! Smile almaz@enternet.hu vagy mobil 06/309430928. De fel is hívhatlak,ha úgy jobb neked?!..

Üdv 
Re: szabyk RST (15154)
reply history 2010.01.08. 14:10:01 (15153
User profile
14.25 @ 173
Igen,Szeptember végén Október elején lehetséges Smile  
Re: sh adam (15151)
reply 2010.01.08. 14:08:23 (15152
User profile
14.25 @ 173
Na,viszont végre sikerült összehozni ezt a hõmérséklet szenzort és be is raktuk Smile Most már tudom mérni a bemenõ IC hõmérsékletet.
Ahogy autózgattam ki is próbáltam és azt hiszem turbócsere lesz belõle Sad Ha nem,akkor cáfoljatok meg! Szóval terheletlen állapotban,olyan 9-10celsius különbség van a bemenõ és kimenõ között,tudom ennek nincs sok jelentõsége,de ha elkezdtem neki tolni,a bemenõ már volt 130-140fok is, (4.ben 14-150nél) amikor a kimenõ csak 33volt! Még a közelébe sem értem annak,mint amit mérni szoktam kimenõként 85-90fok,mert az idõjárás nem engedi meg a komolyabb tesztet,de gondolom hogy ott milyen bemeneti hõmérséklet lenne..
De hát már itt is 100 fok különbség volt és gondolom ez nem normális bemeneti hõmérséklet.
Szóval akkor turbócsere?? 
reply history 2010.01.08. 13:58:41 (15147
User profile
14.25 @ 173
Hello!

Pont tegnap jöttem haza,úgyhogy jókor írtál Smile Mindjárt utána nézek neked.. 
Re: voszi (15142)
reply history 2009.12.05. 19:54:00 (15082
User profile
14.25 @ 173
Kiderült már hogy mi az. Állítólag milligramm (ez tiszta volt)/égésciklusonként. Azt mondják,hogy nem nagyon lehet ezt átváltani gramm/sec-re..Ennyi 
Re: GMalma (15081)
reply history 2009.12.05. 18:57:42 (15081
User profile
14.25 @ 173
Hát hogy a információs kijelzõn az mg/c mutatja a légtömeget a log fileban pedig g/s van. A svéd is mondta multkor,hogy számoljam át az mg/c-t  g/s-re..Csak a váltószámot nem tudom 
Re: ave (15079)
reply 2009.12.05. 14:38:42 (15078
User profile
14.25 @ 173
Valaki meg tudja mondani hogy mi a váltószám az mg/c és g/s között? Neten már kerestem rá,de még az mg/c sem találtam meg,hogy pontosan micsoda.. Sad  
reply 2009.11.07. 20:43:47 (14862
User profile
14.25 @ 173
Látom sok ötlet nem érkezett.. Sad Viszont így a legegyszerûbb megoldás,ha magát a turbót cserélem ki,viszont rájöttem,hogy elég lenne a középsõ (CHRA) részt kicserélni.
Erre gondoltam: http://www.staticxmotorsports.com/garrettgt2860rschra-0066s.aspx

Esetleg van valakinek ilyen? Vagy tudtok komplett eladó GT2860RS turbót jó áron?? 
reply 2009.11.05. 21:10:19 (14857
User profile
14.25 @ 173
Hogy tudnám kideríteni,hogy mennyi a bemeneti levegõ hõmérsékletem? Multiméter az nem jó,mert nincs olyan hosszú érzékelõje,hogy bent az autóban is lássam. Vmi más és olcsó megoldás? Mert csak a turbóm lehet bûnös ebben a magas IAT.ben. Ahogy nõ a nyomás,úgy emelkedik az iAT-m is..Egyszer már csinálták a lapátok,mert bekapott vmit és kicsit rongyos lett a lapátok széle,de a turbós szerint nem vesztett sokat  a teljesítményébõl..Aztán ki tudja?! 
reply 2009.11.02. 16:18:26 (14803
User profile
14.25 @ 173
Ha esetleg van valakinek eladó ilyen turbója,ne kíméljen Smile címem:almaz@enternet.hu 
reply history 2009.11.02. 16:04:08 (14802
User profile
14.25 @ 173
Igen,erre rá is kérdeztem,mert hirdetve RS-ként van,viszont az oldalon meg R-ként van feltüntetve.
Most várom a választ.
Pont ezért érdekelne,mert az ár elég alacsony.. 
Re: ave (14801)
reply 2009.11.02. 12:52:38 (14800
User profile
14.25 @ 173
Ismeri valaki ezt a boltot? http://www.fullshop-tuning.eu/  Mennyire megbízható? Csak mert lehet megvenném tõlük a hirdetett GT2860RS turbót,csak azért tudni szeretném,hogy tényleg jót veszek és nem vmi felújított vagy kínai szart.. 
reply 2009.10.20. 15:37:44 (14742
User profile
14.25 @ 173
Ha jó állapotú,akkor 80-100 között el lehet adni. Ez volt a gyári felnim :
ez meg a második: 
reply 2009.10.20. 10:53:55 (14740
User profile
14.25 @ 173
Igen,ez volt a kérdés Smile Akkor úgy látom nem lesz gond,mert az enyém meg ilyen.


Köszi! 
reply history 2009.10.19. 22:42:58 (14738
User profile
14.25 @ 173
Engem biztos nem,mert én már eladtam a Saab felnijeimet. De ha mondasz méretet,meg linkelsz képet,akkor szívesen benyomom a Saab fórumba. 
Re: Sanyi00 (14737)
reply 2009.10.18. 20:10:34 (14734
User profile
14.25 @ 173
Köszi a linket,még akkor is ha nem vagy sem EVO-s,sem Subarus Wink
Egyébként ismered ezt a terméket,megbízható? 
reply 2009.10.18. 16:25:03 (14732
User profile
14.25 @ 173
Subarusok,EVO-sok hová tûntetek?? Kérnék egy kis segítséget! Smile Kellene nekem 3 portos boost solenoid! Prodrive,Perrin,Grimmspeed vagy vmi hasonló jó márka,ha van eladó vkinek?!
Ha nincs az is nagy segítség lenne,ha tudnátok mondani európai kereskedõt,ahol foglalkoznak ezek márkák valamelyikével..

Köszönettel.. 
reply 2009.10.17. 21:50:14 (14725
User profile
14.25 @ 173
Subarus,EVO-s kollégák! Smile Akinek van 3portos tuning(Prodrvie,Tactrix,Perrin..stb) boost solenoid szelepe,meg tudná mondani vagy esetleg mellékelni egy képet,hogy milyen csatlakozója van?
Itt van egy ilyen,de hát nem látok bele..Hálás köszönet!
 
reply history 2009.09.18. 10:46:55 (14616
User profile
14.25 @ 173
Ez a jelenség a boost creep ugye? Olvasgattam külföldi oldalakat,ahol írtak errõl. Ahogyan Te is írtad,amikor már nem tudja elvezetni a drucklabda a kipufgátz,akkor a fordulatszám emelkedésével a nyomás is arányosan emelkedik,viszont az már csak fûti a rendszert és emelkedik vele az IAT is..
Jó a gondolat menetem? Lehet hogy az én egész rendszeremnek ez a gondja? Most tekertem egy teljes fordulatot kifelé a wastegate rúdján,elvileg ezzel 0,1barral kellene csökkenjen a nyomás.
Most majd megnézem,hogy baseboostban és max nyomásban történt-e valami jelentõs. 
Re: szabyk RST (14615)
reply 2009.09.18. 08:44:19 (14614
User profile
14.25 @ 173
Tegnap kicsit olvasgattam és új dolgokra leltem. Azt írták,hogy az én turbóm (2860RS) belsõ wastegateje,nem tud többet 1,6 bar nyomásnál. Ez létezik??
A kérdésem: és mi van akkor,ha a turbó nagyobbat tölt,mondjuk 1,8-1,9bar? Mi történik? 
reply 2009.09.17. 13:02:57 (14606
User profile
14.25 @ 173
Gyerekek! Nincs valakinek polcon/elfekvõben egy új GT2871R  0.64A/R? Kéne az egyik ismerõsömnek. 
reply 2009.09.12. 15:42:08 (14597
User profile
14.25 @ 173
A Maptun szerint ( saab tuner) 10.000rpm és olyan 1.000lóerõt bír egy ilyen erõsített hajtókar!
http://maptun.com/shopCategory.php?hl=114&cg=390#114 
reply history 2009.09.12. 15:34:50 (14596
User profile
14.25 @ 173
A hajtókarom az Auto Verdi (svéd). Azt viszont csináltattam,mert ehhez a típushoz nem volt nekik.
A 4db ára 800 euro volt. Att mondta,ha kell valakinek Magyarországról. hajtókar,küldjem hozzá Smile
Nagyon jó minõséget gyárt és kérheted,hogy mennyit bírjon.
http://autoverdi.se/rods.html

Üdv 
Re: bulijoe (14592)
reply history 2009.09.12. 15:19:43 (14595
User profile
14.25 @ 173
Igen,ez polcon volt hozzá,nem kellett gyártatni. Igen elárulom Smile 120e volt a 4db! A pinkmotors-nál lehet rendelni. http://pinkmotors.hu/ 
Re: bulijoe (14587)
reply history 2009.09.12. 10:24:04 (14585
User profile
14.25 @ 173
Nekem Wössner van a gépben,eddig okés,bár motor nem volt szétszedve azóta (2éve)..
A svédek ezt ajánlják/rakják a tuningolt Saabokba! 
Re: bulijoe (14584)
reply history 2009.09.10. 22:34:22 (14548
User profile
14.25 @ 173
Most szórakozol? A benya többe kerül kimenni Smile Ha van még szóljál,mert akkor jelentkezek érte Smile )
De ezt most komoly..
Csak mert felraktam elõre a hajtott kerekre és mondom kell oda a tapadás és volt is,örültem mint majom a farkának csak 2x úgy megpördültem,hogy csak lestem!AZ okosok már mondták elõre hogy ez lesz.

Szerszám ügyben Te milyen márkákat javasolsz,amit azért meg lehet fizetni és jó a minõsége.
Nekem nem kell napi használatra,de ha szükség lesz,akkor ne keljen szívni miatta.. 
Re: carlosracing (14547)
reply history 2009.09.10. 22:16:15 (14546
User profile
14.25 @ 173
Okés, vettem az adást! Én egyébként minõség párti vagyok!! Ezért is tettem fel a kérdést,különben már megvettem volna.. 
Re: carlosracing (14544)
reply history 2009.09.10. 22:13:17 (14545
User profile
14.25 @ 173
Aha. Azóta amióta találkoztunk vmikor tavasszal 1x használtam a ringen 2kör erejéig. Nem bírt többet a szekér Sad de jól tapadt!  
Re: carlosracing (14543)
reply 2009.09.10. 21:03:06 (14542
User profile
14.25 @ 173
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Most már tudok mindent.. Smile  
reply 2009.09.10. 18:13:39 (14536
User profile
14.25 @ 173
Itt van egy ilyen pl: http://www.szerszamwebaruhaz.hu/03145.html
Szerintetek?? 
reply history 2009.09.10. 16:36:34 (14535
User profile
14.25 @ 173
Ha már szerszámoknál tartunk én tervezek venni egy dugókulcs (crova) készletet,de nem tudom hogy van-e értelme megvenni ezeket (20részestõl-114ig van minden),mert nem tudom milyen minõségûek!
Tudna vki ajánlani ez ügyben olyat,ami jó minõségû és árban azért elfogadható?
Amiket én néztem azok olyan 13.000tõl mennek 25-30ig..
A lényeg,hogy legyen benne sok fajta fej,meg 1/2 '1/4 vagy 3/8 os kulcs. 
Re: Bandi (14529)
reply 2009.07.26. 11:54:50 (14372
User profile
14.25 @ 173
Urak! Lenne egy fontos technikai kérdésem!! Ha gázadásra elkezd erõsen rázni az futómû,akkor az féltengely vagy más??
Ha gurulok vele,akkor nem csinálja. Szerdán megyek Mainzba.. 
reply history 2009.07.21. 17:50:29 (14341
User profile
14.25 @ 173
Csak nem Spal venti van az autóban? Csak azért kérdem,mert én is próbálkoztam ilyennel helyhiány miatt,de nagyon nem jött be!
Elég szarul hûtött,így inkább kibasztam a gyári hûtõventillátor kerettel együtt és faragtunk bele egyet egy másik márkából,na az teszi a dolgát 
Re: Jamal (14337)
reply 2009.07.16. 10:39:04 (14315
User profile
14.25 @ 173
Tudja valaki a Sanya elérhetõségét? Gyorsabb lenne ha fel tudnám hívni..Köszi! 
reply history 2009.07.16. 10:01:32 (14314
User profile
14.25 @ 173
Megnéztem ezt az olajvisszafolyó ágat,meg a csövet amit vettem,hát...Ez nem fog annyira meghajolni szerintem amennyire nekem kéne,mert nem fogja tartani a formáját vagy betörik.
Neked milyen csöved van? 18mm átmérõ kellene minimum és vagy egyenes ami hajlik vagy 90fokos és 20cm már elég is lenne nekem. 
Re: civiccoupe (14311)
reply history 2009.07.15. 22:50:36 (14312
User profile
14.25 @ 173
NP Smile Már szereztem egyet,de ha nem lesz jó,akkor keresni foglak! Köszi! 
Re: civiccoupe (14311)
reply history 2009.07.15. 21:45:54 (14310
User profile
14.25 @ 173
Kompresszor kerék nekem?? Confused  
Re: civiccoupe (14308)
reply history 2009.07.15. 08:26:35 (14301
User profile
14.25 @ 173
Ja,akkor 42fok volt az ECU szerint 200km/h körül. az meg megint nem valami reális! Túl kevésnek tûnik,ráadásul több,mint 30fok volt a külsõ hõmérséklet..
Nem tudom mit és hogy lehetne még javítani ezen.

Tudsz valami helyet,ahol olajvisszafolyó csövet lehet kapni? Mert ha a PROEXesek nem találnak,akkor nekem kell majd utána járni.. 
Re: Jugo (14300)
reply history 2009.07.14. 23:28:06 (14299
User profile
14.25 @ 173
Arrébb költöztettük pár centivel a turbót,kapott másik szilikoncsöveket így jobb lett a levegõ áramlása is (befelé és kifelé is) és a beszívócsövet is kicsit odébb tettük,mert hozzáért a leömlõhöz.. 
Re: Jugo (14298)
reply history 2009.07.14. 22:32:37 (14297
User profile
14.25 @ 173
Jelentõsen csökkent! Smile hétvégén mentem vele elég keményen tesztelés céljából 250km/h-val is,90fok volt a max amit elért az IAT
Ez már azért sokkal barátibb,mint a 121fok,bár gondolom lehetne még kevesebb.
Állítólag olyan 70fok körül lenne az ideális,nem tudom ki-mit gondol errõl?!
Ja és az EGT is 1000fok alatt maradt mindvégig. 
Re: Jugo (14296)
reply 2009.07.14. 17:15:01 (14295
User profile
14.25 @ 173
Hello! Meg tudná valaki mondani,hogy olaj visszafolyó csövet hol tudnék szerezni?? Kicsit odébb helyeztük a turbót és ami volt csõ az már nem ér el,most meg egy ideiglenes megoldás van benne.. 
reply history 2009.06.10. 19:11:43 (14180
User profile
14.25 @ 173
Az is lehet simán...Attól függõen,hogy mennyire húzom le az ablakot,teljesen más hangja van.
Ha csak pár centire,akkor ciripelés hallik,ha teljesen,akkor meg csörgés..

köszi! 
Re: radics1 (14178)
reply history 2009.06.09. 20:36:03 (14171
User profile
14.25 @ 173
Ja-ja jól emléxel,sajna már nem az az elsõ Sad Ma voltam és én is említettem hogy kell-e oda ez a tömítés,de csak berakták..Gyárilag sincs benne.
Ha még1x megszopat,akkor tuti kidobatom onnan!
Köszi! 
Re: endy (14168)
reply history 2009.06.09. 20:33:55 (14170
User profile
14.25 @ 173
ja-ja,úgy ahogy mondod. Csak alacsony tartományban,nagy terhelésnél jelentkezik. Én már sok mindent leteszteltem és megnéztem,de ez ideáig semmi!
szerelõhöz nem karom vinni,mert csak ugyan azokat végignéznék és az nagyon sokba kerülne nekem..
Nem tudom még hogy,de csak kiderítem valahogy. Nekem tök mind1,hogy hideg vagy meleg a motor,ugyan ugy csinálja.. 
Re: Ollah (14167)
reply history 2009.06.09. 12:17:07 (14166
User profile
14.25 @ 173
Megcsináltuk a tömítést,persze a hangnak semmi köze nem volt hozzá Smile de azért legalább ez kiderült..
Az IAT és a turbónyomás sem változott Mad megy a móka tovább.. 
Re: Gtaati (14160)
reply history 2009.06.06. 14:49:03 (14159
User profile
14.25 @ 173
Úgy néz ki,igazad lett! Persze nem elõl vagy oldalt,hanem a motor felõli oldalon fuj ki a turbótömítésnél,hogy nehogy látni is lehessen vagy könnyen hozzáférni..
Minden esetre,köszi a tippet! Smile Már csak azt nem tudom,hogy lehet-e ez az oka a magasabb turbónyomásnak,meg a magas IAT-nek..
Mondjuk elég szépen kifuj,már alapjáraton is! 
Re: Gtaati (14154)
reply history 2009.06.04. 19:11:27 (14153
User profile
14.25 @ 173
Egyenlõre kényszerbõl kell cseréljem a betéteket,meg tárcsát,mert megégett és elrepedezett.: Sad
Így kapok kedvezményt az újra,de nem tudom,hogy az mennyire jó ár?!
No meg ez valószínû egyszeri ajánlat lesz.. 
Re: GodRat (14147)
reply history 2009.06.04. 19:09:23 (14152
User profile
14.25 @ 173
Amit hallok az utóbbi idõben,az valami kerepelõ-zizegõ hang,ha rálépek a gázra,de csak alacsony tartományban hallom..Holnap megpróbálom kideríteni,hogy mi a fene lehet az!
A turbót nincs kedvem leszedetni,mert az megint húzós tétel lenne,csak ha már végképp nincs más ötlet.
Azért köszi! Smile  
Re: KulinPapa (14146)
reply history 2009.06.04. 11:13:28 (14145
User profile
14.25 @ 173
Köszi a tippet,de ezt a wastegate problémát már nagyon körüljártam és persze semmi.
Manuálisan belefujkáltam a csövekbe (átment a szolenoid szelep is) és szépen nyit-zár a wastegate. Nálam a nyomás felépülésével sincs gond,sõt az a bajom,hogy tul sokat nyom..
Tehát ha manuálisan mûködtetem a rendszert gyönyörûen mûxik minden,azt viszont nem tudom hogy menet közben nincs-e valami bibi,amikor a szolenoid vezérli a dolgokat,mert nem látok bele..
A vákumcsöveket is levettem,beleraktam vízbe,de nem ereszt sehol egyik sem! Confused  
Re: GodRat (14144)
reply history 2009.06.04. 08:47:51 (14143
User profile
14.25 @ 173
Ugyan ott van ahol a gyári volt!,csak mivel ezt kifejezetten a nagy teljesítményre tervezték,sokkal nagyobb az áteresztõképessége,meg más anyagból is van,mint a gyári. Én azt olvastam,hogy 1 ilyen tuning intercooler kb 30-40fokkal hûvösebbre tud hûteni,nagy terhelésnél. Gondolom nem véletlen,hogy minden tuning autónál cserélik a coolert.. 
Re: ave (14138)

Total 606 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!