szétnéztem a gyors autók között....ennyi.......nekem nem az elméletek kellenek,hanem a gyakorlat....
tudod van egy közmondás.............." aki mindenhez ért az nem ért semmihez"....nem vagyok mérnök...és nem is akarok az lenni(na jó most hazudtam).........
jujj..na haggyá....
nem vagyok fizikus....viszont minek legyek okosabb...vannak kipróbált dolgok amik mûködnek....minek találjam fel a spanyol viaszt,ha ezt már más kikirérletezte....
tudtam errõl,hogy ez bekövetkezhet......csak azt nem hogy mikor is pontosan...a relatív magas(8K) fordulatszám okozza a problémát...meg a pumpa silány minõsége(öntvény tárcsák)...orvosolható a probléma,csak idõ és pénz kérdése...
acél kerekeket kell gyártatni...amit itthon nem nagyon akartak elvállalni..kint meg csak a Focushoz van ilyen aranyáron....és nem is jó mert kisebb mint az enyém....(Focusnak nem "hidros" a teteje)
ennyi...