timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 606 entries
Previous   [...]  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2009.05.11. 18:02:42 (13745
User profile
14.25 @ 173
Grafo,Jugo!

Van egy angol oldal,ahol elég jó áron lehet utcai slicket venni! Már többször kacérkodtam vele,de most hogy ismét visszaerõsödött a forint,lehet hogy belevágok!
Az én méretemben (225/45 R17)a Kumho V70a (lehet a keverékek közül választani- 4féle van:Szuper lágy,lágy,közepes és kemény) az 43.000Ft/db jön ki és 19euróért haza is hoznák a két darabot! Itt a cím,ha érdekel,akkor szóljatok,hátha még tudunk faragni a szállítási költségen..
http://www.camskill.co.uk/brands/kumho_tyres_uk_-_trackday-track_day_-_kumho_v70a_ecsta_kumho_v70_a_.php

Üdv 
reply 2009.05.05. 21:46:43 (13726
User profile
14.25 @ 173
tud valaki 225/45 R17 méretben E-.jelú slicket,akár ujat,akár használtat jó áron?
Toyo r888 vagy kumho v70a érdekelne.. 
reply history 2009.04.25. 18:15:46 (13628
User profile
14.25 @ 173
En utcán is használom és eddig mûködött rendesen. Igaz,az utóbbi idõben kellett rajta huzni,de mûködött! Amióta volt ez a gyorsulás és próbáltam vele gumit melegíteni (persze a mi nem sikerült,mert elhuzta az autót),azóta megint elgyengült,de pár nap mulva állítottunk rajta és frankónak tûnt. megint eltelt 1-2 nap és most olyan,mintha nem is lenne,ha elõrefelé gurul,halad autó. Hátrafelé brutálisan fog! 
Re: szabyk RST (13626)
reply history 2009.04.25. 18:12:29 (13627
User profile
14.25 @ 173
ez sajna nem ilyen inteligens..lejtõn simám elgurul,behuzott kézifékkel.. Sad Tegnap behuzott kézifékkel toltam be a garázsba! 
Re: ave (13625)
reply 2009.04.25. 16:45:05 (13624
User profile
14.25 @ 173
Miért van az,hogy behúzott kéziféknél,ha hátrafelé mozog az autó,akkor mûködik és nem hagyja mozdulni az autót,ha viszont elõre gurul vagy indul,akkor mintha nem is lenne.. Confused
Tud valaki ebben segíteni? 
reply 2009.04.17. 18:24:50 (13617
User profile
14.25 @ 173
Tud valaki segíteni abban,hogy mennyire érdemes állítani a slick gumik nyomását? Az autó kb 360-380ló elsõkerekes és olyan 1400-1500kiló körül van.
A másik,kb milyen fordulatról érdemes vele elstartolni? Az utcai gumit kb már belõttem,de errõl gõzöm nincs.. 
reply history 2009.04.17. 18:19:18 (13616
User profile
14.25 @ 173
Közben sikerült szereznem két felnit az egyik saab szervízbõl,olcsóért adták így meg is vettem.. Smile
Köszi a fáradozást! Vasárnap találkozunk..

Üdv 
Re: MarcoR5 (13615)
reply history 2009.04.16. 18:21:33 (13614
User profile
14.25 @ 173
Dobsz valami elérhetõséget vagy jelzed itt a forumon,hogy sikerült-e vagy sem? 
Re: MarcoR5 (13613)
reply history 2009.04.16. 13:44:26 (13612
User profile
14.25 @ 173
Ha nem is a másik fele,de pesti vagyok..Elég kis esélyt látok rá,hogy lemenjek érte,viszont ha lesz és fel tudnád hozni,akkor vasárnap meg tudom oldani a cserét... 
Re: MarcoR5 (13611)
reply history 2009.04.16. 12:19:05 (13610
User profile
14.25 @ 173
Az kiváló lenne! Nem tudom merre laksz,de elmennék érte,ha nem tul messze,nem gond,csak lenne már végre felnim Smile Várom a híreket..

Köszi! 
Re: MarcoR5 (13609)
reply 2009.04.14. 09:07:30 (13601
User profile
14.25 @ 173
Csak az osztót felejtettem el odaírni. Szóval 5x110es. 
reply 2009.04.13. 20:55:43 (13600
User profile
14.25 @ 173
Van valakinek kölcsönbe a hétvégére 7,5 vagy 8 x17es felnije? Max 40es ET-vel,ennél csak kisebb jöhet szóba,mert nem megy be a fék miatt..2db kellene!
Szeretnék futni egyet-kettõt slickkel is.. 
reply history 2009.04.03. 23:34:22 (13552
User profile
14.25 @ 173
Re: grafo (13551)
reply history 2009.01.18. 18:33:57 (12889
User profile
14.25 @ 173
Ha direkt szûrõt használok,akkor 0,84-0,85 a Lambda és jobban is megy az autó. Szerinted melyik a nyerõ??
Itt a videó: http://www.youtube.com/watch?v=a9t0RtAjHsk 
Re: ave (12888)
reply 2009.01.18. 17:28:41 (12886
User profile
14.25 @ 173
Kiderült már hogy miért volt ilyen brutális a turbónyomásom és 1000 fok feletti az EGT,nem beszélve a nagyon szegény lambdáról. A Svéd megmondta látatlanba és igaza lett. Hibás légtömegmérõ!
Kicseréltem és most jónak tûnik minden. A lambda teljes gázon 0,77-0,78 a turbónyomás az 1,5-1,7bar az EGT meg olyan 920-930fok körül van 200nál.
Épp most töltök fel videót róla,majd belinkelem. 
reply 2009.01.09. 16:59:30 (12825
User profile
14.25 @ 173
Úgy néz ki sikerül a svéddel dûlõre jutni Smile . Küld nekem kábelt,meg ad licencet a szoftverhez! Yuppi!
Még mielõtt küldene kábelt és jó sokba kerülne a postaköltség,megkérdezném,hogy esetleg van valakinek Can bus-ra csatlakoztatható usb-s kábel??
Akkor rá tudnék csatlakozni és mentém az adatokat. Utána abból már látná,hogy mi a helyzet és tudna nekem írni egy frankó ECU-t!
 
reply 2008.12.30. 18:58:43 (12716
User profile
14.25 @ 173
Elkezdtem tárgyalni a svéddel,hogy kiugrom hozzájuk ½finomhagolásra´,de most hpogy elmondta mennyiért dolgoznak egy kicsit elgondolkodtam a dolgon!
Szóval az órabér 1500SEK normálisan,de nekem ½csak½ 950SEK/óra ami szintén 23.000ft most,de normálisan 28e lenne. Egy 2 napos komplett egyéni tuning szolid,12.500 SEK .-20%
Ha hozzáveszem hogy mennyibe kerül az út,akkor itthon ennyiért már kapnék egy komplett beprogramozott ujraírható ECU-t!
Vagy rosszul látom? Szerintetek mit csináljak? Persze ha csak szoftverfeltöltés meg ilyesmi lenne,akkor csak azt a pár órát kellene fizetnem.. 
reply history 2008.12.25. 11:01:07 (12657
User profile
14.25 @ 173
Igen,Õ mindig azt mondja,hogy több,mint 400 ilyen és ehhez hasonló erõsségõ autót progaromoztak már és hogy a program nem lehet rossz! A hardvereket tudja az elvárt teljesítménnyel együtt,de mikor valami nem stimmel,mint pl most,akkor a hardverekben keresi a hibát...
Már volt róla szó többször is,hogy vigyem ki az autót hozzájuk svédbe és akkor belövik nekem rendesen.
Csak baszott messze van és költségben sem lenne kevés..Szerintetek érdemes ezt számításba venni vagy esetleg tudna itthon írni valaki egy teszt  computert?
 
Re: KulinPapa (12650)
reply history 2008.12.24. 23:49:50 (12647
User profile
14.25 @ 173
A gyári trionoc 7-es ECU van átírva a svéd tuningcég adataira. Az enyémben légtömegmérõ van.
Mindenhol erõsebb szegénykeverékkel,igaz a max nyomás is nagyobb.
Mondjuk lehet hogy az 1-2hónapos szolenoid szelepem megint kinyúlt,mert megint 2.0bár fölött járkál a nyomás...Normál esetben 1,7 körül kellene hogy megfogja,de a gyári APC szelep nem erre lett tervezve.
De ez függ a levegõ hõmérsékletétõl is,nem? 
Re: ave (12646)
reply 2008.12.24. 22:02:45 (12645
User profile
14.25 @ 173
Ez volt a múltkori mérés Budakalászon és ezek voltk a gyújtás értékek. Látta a svéd is és zat mondta,hogy ez rendben van.
 
reply history 2008.12.24. 20:54:39 (12642
User profile
14.25 @ 173
Ezt olvasd el! Egyébként nem lehet kicsi a különbség,ha az ember ennyire érzi..
http://www.saabnet.com/tsn/bb/NG900/index.html?bID=260886 
Re: ave (12641)
reply 2008.12.24. 18:23:43 (12640
User profile
14.25 @ 173
Beszartok,ha megtudjátok mi volt az oka a szegény keveréknek! Egy kicsit utána olvasgattam néhány saab fórumon a dolgoknak és találtam egy nagyon hasonló esetet,mint az enyém.
Mivel könnyû a megoldás kipróbáltam és láss csodát,minden okés! Smile
Szóval ki kellett venni a direktszûrõt és visszarakni a gyári dobozos szûrõt a K&N betéttel. Mentem egy teszt kört és a lambda gyönyörûen bemegy 0,82-0,83 értékekre..
Szóval az volt a baj,hogy a direktszûrõ miatt túl sok levegõt kapott és az elektronika nem tudta ezt kompenzálni.
Érezhetõen jobban megy tõle az autó,meg nagyobb a nyomás is,de ha ilyen hátulütõi vannak a dolgoknak,akkor sajna használhatatlan Sad
Más azért küszködik,hogy kapjon elég levegõt a turbója,nekem meg ez is sok..Hát hogy van ez vagy rosszul látom?
A lényeg,hogy megoldódot..Yuppi! Smile

Boldog Karácsonyt mindenkinek! 
reply history 2008.12.24. 14:06:40 (12636
User profile
14.25 @ 173
Úgy tûnik valós.. Sad Csak nem tudom mi történthetett,mert egy hónapja még rendben volt minden..
A svéd azt kérdezte Sad hogy ki szerelte a benzinpumpát..?) 
Re: KulinPapa (12635)
reply history 2008.12.24. 09:05:19 (12632
User profile
14.25 @ 173
kb 2hónapja lett volt mérve akkor még rendben volt minden,az injektorokat meg pár hete mértük és az is fasza volt..
Walbro 255LH 
Re: Jugo (12629)
reply history 2008.12.24. 08:59:49 (12631
User profile
14.25 @ 173
Nem tudom,nekem is utána volt,de a svédek is,meg mások is mondták,hogy elé kellene rakni,mert ot a helye!
A Proex csinálta a leömlõmet a kipuf pedig Jetex 3½½ rendszer verseny katalizátorral. 
Re: Atommanó (12627)
reply history 2008.12.24. 08:53:56 (12630
User profile
14.25 @ 173
Igen,alapjáraton 1es a lambdám. 
Re: voszi (12625)
reply history 2008.12.24. 00:25:53 (12624
User profile
14.25 @ 173
igen. 4.000nél még nem vészes,de 5.000nél már jelentõs az eltérés. A kerékméret megyezett,akkkor is és most is,annyi a különbség,hogy ott a nyári Good Year Assymetric volt,itt meg a téli..
Már nem bírtam magammal és visszacseréltem a szondákat,persze semmi változás.. Sad
Ugyan úgy csak 0,91 a lambda max nyomáson. nem tudom mi történthetett,de pár hete még jó volt és az volt a gond,hogy nagyon bedúsult a keverék alapjáraton is..Most meg Confused  
Re: ave (12623)
reply 2008.12.23. 23:36:36 (12622
User profile
14.25 @ 173
Elõvettem az elõzõ mérést,amit Budakalászon mértek és furcsa dolgokra lettem figyelmes!
Mégpedig itt több volt a kerékteljesítmény jóval,mint ezeken bármelyiken és mégis levesebb lóerõt hoztak ki belõle,mert a motorteljesítményhez sokkal kevesebbet adtakhozzá  és a normateljesímény meg szinte ugyan az lett,ellentétben ezekkel,ahol 35-50lóerõ különbség volt!
Ja és itt még a légtömeg is jobb volt..meg a gyûjtás értékek is teljesen mások..
Érdekes..Magyarázza már el nekem vlalaki,hogy akkor miért így volt és miért így van??
 
reply history 2008.12.23. 22:17:43 (12619
User profile
14.25 @ 173
Tudom én is! tegnap cseréltem ki a gyári lambdtát egy másikra ,ami nem teljesen új,de azért az enyémnél jobb állapotú,viszont nem volt teljesen egyforma a kettõ. Ami nekem volt,azzal simán bement 0,80-082 köré.
Az lehet hogy az ½új½ lambdával nem stimmel valami és ezért nem adagol rendesen? Mondjuk holnap még lesz idõm és kipróbálom,hogy ha visszarakom a sajátom,akkor hajlandó-e normális értékeket kiadni. 
Re: Robi-ka (12618)
reply history 2008.12.23. 21:15:14 (12612
User profile
14.25 @ 173
Nekem is Defi van bent,amint látod és jó áron szereztem õket nagyon. 52e volt a boost+a vízhõmérõ szállítással Japánból!
Sajna azóta jött ez a válság,meg gyengült a forint és most kb.40-50%drágább lett.. Sad  
Re: G A B (12606)
reply history 2008.12.23. 21:00:59 (12607
User profile
14.25 @ 173
Állítólag 300km/H-ig mér a pad ez meg 250körül volt..Az nem lehet. Utcán 6.200-6.300ig elforog és az ATCnél is ott szabályozott le..Nem tudom mi volt 
Re: ave (12604)
reply history 2008.12.23. 20:53:40 (12602
User profile
14.25 @ 173
Aha.Most amint látod kettõ van nálam,de gyik sem 100as,az tuti! Már több,mint 1éve megy a huza-vona és már szinte mindent kicséreltem,de még mindig hibádzik és nem stabil a teljesítmény.. 
Re: Jugo (12601)
reply 2008.12.23. 20:46:24 (12599
User profile
14.25 @ 173
Itt az új ECU videója: http://www.youtube.com/watch?v=erViwRdPSMw
Ez azért más,pedig utcán nem érzeni ekkora különbséget. Figyeltem hazafelé a mûszereket és furcsa mód,ott sokkal hamarabb megjön(3.200-3.300rpm) a max nyomás..
majd futok még egy teszt kört holnap és megnézem a lambdát,hogy valós körülmények között is ilyen értékeket mutat-e.. 
reply history 2008.12.23. 20:42:50 (12598
User profile
14.25 @ 173
A turbó elé. Ennyire még soha nem volt meghajtva,de a svédek szerint 1000fokig jó vagyok,fölötte már nem.Gondlom utcai körülmények között azért jobban a hûtése az autónak..
Nekem soha nem volt 0,84 1bárnál,de ha elérte a max boostot,akkor megvolt 0,82-0,83
Tegnap cseréltem gyári lambdát,lehet hogy ez a használt mégsem jó?! 
Re: Atommanó (12595)
reply 2008.12.23. 19:57:15 (12594
User profile
14.25 @ 173
Itt talán jobban lehet látni,akit érdekel:http://maptun.com/customers.php?car=3&cid=10
alul vannak,de ez a régi ECU-s.. 
reply 2008.12.23. 19:53:07 (12593
User profile
14.25 @ 173
nem tudom mennyi maradt még benne emiatt,de 20-30lóerõ tuti.. 
reply history 2008.12.23. 19:50:01 (12592
User profile
14.25 @ 173
Pedig modntam neki,hogy kb 6.500nél szabályoz le,addig nyugodtan hajthatta volna.. Sad
A végén Õ is mondta,hogy ment volna tovább szépen fel a teljesítmény,de akkor nem tudom mi a szarnak állt le.Egyébként is leszabályozásig szokták forgatni,nem? Nálam is pakolt bele bõven.elsõre nem is sikerült neki Smile

Itt a videó az elsõ mérésrõl a régi ECU-val:http://www.youtube.com/watch?v=4LWDDBxfMmg
 
Re: Jugo (12591)
reply 2008.12.23. 19:37:28 (12590
User profile
14.25 @ 173
Gí talán jobb lesz. Kettévágtam és ez az új ECU-val mért.
 
reply 2008.12.23. 18:22:05 (12588
User profile
14.25 @ 173
2x ugyan azt a mérést töltöttem fel. Szóval ez készült az új ECU-val.
 
reply 2008.12.23. 18:20:10 (12587
User profile
14.25 @ 173
Megleptem magam teljesítményméréssel karácsonyra Smile
Ismét Budakalászra menetem,mert az ATC-s mérés nem a valós képet muatatja és sokan panaszkodtak rá.
Szóval itt az eredmény. A régi és az új ECU-val is lemérettem és bár a nyomaték ébredésében nagy különbség látszik, ezt valós körülmények között nem érzeni!
Az eredmény a régi ECU-val 351,5Hp/5875rpm és 465NM/4650rpm-nél.
Az új ECU pedig 342hp/5770rpm és 481Nm/4475rpm.
Sajna mindkét alkalommal csak 5800ig forgatták,pedig az ECU csak 6.200-6.300körül tilt!
Szóval lett volna még benne pár paci.. Smile és a turbó is meg a motor is bírta volna még simán és a görbe is kúszott felfelé.
Na mind1.
Azért volt egy-két furcsaság! Eleve csak 5.ben tudták megmérni,mert még 4.sebességi fokozatban is megcsúszott a padon Smile )
Aztán ilyen körülmények között,sokkal lassabban épül fel a nyomás és a lambda is furcsa dolgokat mutatott. (Alapozam ezt arra,hogy rakatam be egy kamerát,meg én si figyeltem az órákat és a valós életben sokkal hamarabb kezdett tölteni a turbóm.Kb 3.200-3.300körül már max nyomás van 4.és 5.fokozatban!)Eddig padlógáznál lement 0.82-0.83ra ami normális,itt meg 0,87-088 volt a max és a levegõmennyiség sem volt elég az adatok alapján.
A szolenoid szelepem szerintem nem is bírta a gyûrûdést bár csak 1-2hónapos. Sad Ahogyan láttam a Defi mûszer szerint,simán elérte a 2bárt is.
Minden esetre,annak ellenére hogy nem egészen stimmeltek a dolgok,így is simán hozta azt,amit már régóta szerettem volna látni!
Az elsõ diagramm a régi ECUval a második meg az újjal lett mérve.
MINDENKIENEK KELLEMES ÜNNEPEKETZ ÉS SOK LÓERÕT JÖVÕRE! Smile

ÜDV:GMalma

 
reply history 2008.12.12. 13:15:03 (12541
User profile
14.25 @ 173
Már meg is vettem és be is raktuk! Smile Mûxik faszául minden. Az enyém az a NPT-s verzió volt és kúpos. Köszi mindenkinek a segítséget!

Üdv 
Re: carlosracing (12539)
reply history 2008.12.12. 09:15:42 (12540
User profile
14.25 @ 173
Köszi szépen! Én is emlékeztem rá és kerestem a boltban,de nem találtam meg,ráadásul fel is hívtam õket és azt mondták hogy nincs ilyen termék..
Most már Ave jóvoltából,mert volt olyan rendesen és megkereste nekem,megvan a hiányzó láncszem! Smile Köszi Neked is Ave! 
Re: endy (12536)
reply 2008.12.11. 21:00:28 (12534
User profile
14.25 @ 173
Ilyesmire gondoltam..
Szóval tud valaki hasonlót? Jó lenne ha tudna valaki segíteni,mert már kerestem sokat a neten,de sehol nem találtam,persze külföldön van bõven.. 
reply 2008.12.11. 16:48:47 (12531
User profile
14.25 @ 173
Van nekem Defi vízhõfokmérõm,amit beszeretnék kötni,de nincs hozzá olyan T-elágazó,amit a vízcsõbe lehet rakni és belecsavarni az 1/8os jeladót.
Tud valaki esetleg olyan helyet,ahonnan lehetne ilyet szerezni? 
reply history 2008.11.12. 22:44:26 (12232
User profile
14.25 @ 173
Erre is nyomják a dumát,hogy (    *  Improved Acceleration * Faster Throttle Response* Improved Engine Braking..stb)
Ebböl én sokat nem érzek.. 
Re: NISSAN (12231)
reply history 2008.11.12. 22:07:47 (12229
User profile
14.25 @ 173
Nekem van fent könnyített lendkerék! Sok hasznát nem érzem,de a balanszláncomat azt megette... Sad
Nem hiszem hogy gyorsulásban bármi érdemit hozott volna vagy csak én vagyok hülye hozzá,mert nem érzem.. Confused
 
Re: NISSAN (12203)
reply 2008.09.24. 15:29:14 (11751
User profile
14.25 @ 173
Kaméleon!! Merre vagy?? Adnék Neked 2db Michelin slicket,amit  Carlos küldött nekem,de én nem nagyon leszek itthon és nem tudnám használni,így tovább adom Neked. Szóval jelentkezz lécci,mert Pénteken megint elutazom és 27én gyorsulás lesz ha jól tudom.. 
reply history 2008.09.20. 09:17:03 (11691
User profile
14.25 @ 173
Múlthét Szombaton megkaptam a gumikat,de még mindig nem vagyok Pesten Mad
Viszont gondolkodtam és elég kicsi,jóformán semmilyen esélyt nem látok rá,hogy én idén még használni tudjam öket,ha csak télen nem a hóban Cool ,igy valószinü tovább adom öket Kaméleon kollégának.
Majd hivlak ha lezajlott a dolog és akkor majd Ti megbeszálitek.
Azért köszi! 
Re: carlosracing (11626)
reply history 2008.09.11. 20:33:54 (11631
User profile
14.25 @ 173
Ment a mail.. 
Re: carlosracing (11626)
reply history 2008.09.10. 23:33:43 (11614
User profile
14.25 @ 173
Az a legközelebb mit jelent és hová? Meg is venném,ha még jók egy ideig..Amire kéne az 1-2 teljesítménymérés,meg pályázás néha-néha. 
Re: carlosracing (11612)

Total 606 entries
Previous   [...]  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!