Akár. Egy ilyet személyesen is átéltem,egy tdi T3-as csigával.A tulaj nem kötötte be a szabályzást,1,7-et töltött a csiga csúcsban,de szvsz nem volt elég üzemanyag hozzá.Hiába mondtam neki,h ki fog feküdni,nem hitte el. Egyszer csak belassult a gép,és furcsa csörgés a turbóból.Mikor leszedtem a kiput,ott lötyögött a kerék,össze-vissza eldeformálódva.
Azt nem értem,h lehet ennyire olcsó,nekem egy sima kis méretû doboz 1 kg súllyal is 10e ft volt (mármint csak a postaköltésg),és erre is rátette a mocskos állam az áfát.Szóval a kinti árat meg kell szoroznom mindig 1,27-1,3-al...
Idõmérõn valami utcai gumival ment F1 Pisti,egészen addig nyíl egyenesen,amíg fel nem kerültek a slick gumik,na onnantól kezdõdött újra a kitörés oldalra.Azt néztük,hogy mintha az utcaival jobb idõt is futott volna.Csak gondolom azok meg kevesek ahhoz,hogy 10 alá bemenjen.
Csõrös dragon gondolom semmi nincs elöl pl,mégis profi.
Ugyanígy több profi autón,ami fwd,nincs hátul semmi...