szokott kint lenni tábla. ha jó helyet akarsz korán indulj. a pálya mellett a visszatérõ sávban tudsz eljutni a depóba, erre is fognak irányítani, régen ez sem így volt. hozzáteszem így sokkal szarabb.
Fertõszentmiklós és Écs is aszfalt.
Fertõszentmiklóst nem kezelik. Écsen eddig 2 szer kezelték. Az elsõ kezelésnél nekem nagyon szar volt yoko a048, második versenyen meg végig esett az esõ.
Olyan tapadást ne várj mint Kiskunlacházán. Depó kicsi. De ha jól rendezetten megszervezik a versenyt még jó is lehet, régen szerintem nagyon jó versenyek voltak, de már akkor is sokan panaszkodtak a tapadás végett. nincsen használva a pálya, de észre fogod venni a cél után brutálisan koszos. Asszem szokták takarítani, remélem most is fogják.
A múlt hétvégi écsi versenyen én utcai gumival voltam ami esõben tökéletes, amikor teszteket olvastam a gumiról is ez derült ki és tényleg jó. De olyan volt mint a jégen és az én autóm teljesítménye nem nevezhetõ soknak. Itthon pedig nincsen védve a nézõ, asszem csak Kunmadarason és a Hungaroringen. Semmi értelme nincsen. Vannak már sokan (szerenécsre) olyan komoly és gyors autók amivel száraz kezeletlen pályán is nagy kihívás menni!!!
nem láttam értelmét szombaton 10 fokban esõben sátrazni, szállást keresni meg nem volt se kedvem se idõm. így alakult a vasárnap, készültünk mindkét napra.
te mit mondtál amikor megkérdezték legyenek e döntõk?
én azt hogy igen, nyaralásra volt felkészítve az autó és full új utcai gumival indultam.
gondolom a többség is ezt mondta ezért ment tovább. akkor meg szerintem jogos volt a 2. helyem. de énvégettem lehetek 4. is. de azt meg én nem érzem jogosnak
megértelek.
de elkezdõdött a döntõ és ott lefutottunk egy középdöntõt, amit megnyertem. (utána fújták le)
ha szar volt az idõ ha nem, nem volt lefújva a verseny. még szép hogy szóltam miatta.
mert nekem ez kedvezett. atom vizes pályán nem tudtam volna, max 3. helyre kvalifikálni, a kocsit meg nem nyírtam feleslegesen, olyan volt a rajt mintha jégrõl indultam volna.
szerintem te is ezt tetted volna.
engem meg az zavart hogy miért nem vártunk egy kicsit és napsütésben ledöntõzhettünk volna.
de én gratulálok az elsõ helyedhez, megérdemelted, fõleg úgy hogy lent voltatok két napot, úgy hogy tudtátok fos idõ lesz!
nem osztottunk ki mi senkit!
megbeszéltük a dolgokat. regisztráció alapján akartak díjazni.
az nekem nagyon nem lett volna jó mert 4. ként kvalifikáltam.
mivel elkezdték a döntõket és én ott már futottam, így 2. lettem.
ezért szóltam is hogy ezt vegyék már figyelembe, így is lett.
sajnálom hogy nem mentek végig a döntõk, kicsit kellett volna szüneteltetni vagy én nem tudom.
sose fikáztam! csak érdeklõdtem másnak mi a véleménye és megkérdõjeleztem a lóerõ adatot és gyorsulási adatot és ez is feléd, mint az autóra irányul, szerintem.
az autómról meg szart se tudsz. én legalább utánajárok mi van a tiedben megnézem versenyen és kérdezek.
az autóm utcai állapotban kicsivel tonna felett is ment 13.9 161km/h célvonalit.
az autót saját magam építettem. 1.6 szívó gyárilag 150 lóerõ.
csupán azt akartam tudni mennyi volt a célvonali sebességed. abból kiderül milyen erõs.
nagyon félreértetted ezt az egészet és te irkálsz olyanokat mint egy kisfiú.
nem negatív dolgokról van szól! hanem itt mindenki azért faragja a szarát hogy gyorsabb legyen és erõsebb. akkor még szép hogy megkérdõjelezi a 4.6os százra gyorsulást, fõleg úgy hogy láttam versenyen is. miért kell nagyot mondani? kurva szép autó és gyors is!! legyen elég ennyi.
ez a gyerek nem tudta vezetni azt az autót, ráadásul állítólag több mint 300 lovas volt gyárilag. (bár én nem tudom, nem értek hozzá)
hideg aszfalton nagyon örültem ennek az idõnek.
nézd meg ezt a futamot, ez nagyon szoros volt!!! http://www.youtube.com/watch?v=TzrZkpaoiLg
de ez az autó annó ment 11 elejét is. akkor már gondolom valamennyire vissza van butítva. de egy ilyen méretû utcai autótól is brutális szép eredmény lesz a 12-es idõ.
majd a héten talán lesz videóm a kettõnk futamáról. majd akkor felrakom ide is.
komoly lett így kikönnyítve az evo, most szombaton láttam. milyen gumikkal mentél? úgy emlékszem hogy valami utcai inkább mint valami verseny. ott még lehet fejleszteni nem?
akkor nem egyre gondoltunk, én a pályára felvezetõ kis szakaszra gondoltam.
nem tudom mennyire lehetett hallani leghátul, én elöl voltam, valamiért én sem halottam és ezzel rengetegen így voltak, ami döntõzés alatt látszott is, mert rengetegen jöttek reklamálni, hogy miért nem hívták õket.
kár hogy a kanyar után állt majdnem minden autós.
ha reggel vagy napközben neveznek a versenyzõk. mondjátok el külön mindenkinek hogy ha bekerülnek a 8 as táblára regisztrálni kell a döntõre. legalább ezt tudják azok, akik nem tudnak semmit.
az hogy én elsõként kerültem döntõbe a kategóriámban és regisztráltam és így se hívtak be az más tészta.
de ezen nap végére már nem tudtam meglepõdni, csak nevetni.
Frenki még jó hogy nem volt, nagy mázlista, mert Pannonhalma felé elfutott volna sírva szerintem
Nem tudom miért nem azok mérték az idõt akik eddig. de szerintem jobb ha nem is tudom.
Azt se értem hogy a kétnaposon miért csak vasárnap lesz idõmérés. de szerintem jobb ha ezt se tudom. csak tippem van, de remélem nem a spórolás az.
Remélem következõ versenyre nem ezek a majmok jönnek idõt mérni.
Mert akkor a szervezõk hamar elvesztik azt amit kitûztek célul. a színvonalas versenyt.
A kemény hogy lehetett volna az, nagyon komoly mezõny volt. jobb lenne nem elkergetni õket!!!!!!
még döntõkre kitérve:
regisztráció értem hogy kell. de rengetegen maradtak akik nem tudtak róla. hátul se hangfal se semmi. azok álmodják meg vagy honnan szopják ki? erre kéne megoldás.
emiatt nem kis keveredés volt, nem véletlen hogy ennyire elhúzódott az egész.
motorosoknak meg szerintem hátul legyen a depó mert amikor az autók döntõznek õk akkor mennek el. közöttük.
annyi egyértelmû és egyszerûen megoldható kis probléma volt, remélem ti is látjátok. Hajrá!!!
Tegnapi écsi versenyrõl egy kis saját szemszög.
korán indultunk (7) szerelés miatt hogy 9-re kész legyen az autó. kész is lett.
regisztráltam 9-9:30 körül. idõ is kedvezett egy kis szembe szél kivételével, egy kis probléma volt hogy nem volt verseny. egészen kb. délig. akkor azt mondták 402 méteren elindul egy sávon, utána kiderül 201 méter lesz, engem ez sokkolt, el is ment a kedvem az egésztõl, fõleg hogy 3 órát vártunk rá. Utána elindult két sávon 201 méteren a verseny. se timeslip se külön kijelzõ a versenyzõknek. 2 futamot mentem nem tudtam hova rakni magam. 13:30 kor odamegyek a mérõs arcokhoz, aszt mondja mikor regisztráltam. mondom reggel 9 körül, azt mondja nem ott itt a gépen. mondom azt nem te regisztrálod? mondja:de. akkor faszér tõlem kérdezed. kiderül amikor ezt a kettõt futottam még nem regisztráltak. ezeket sajnos nincsenek sehol. de közölte velem van még idõm menni nyugodjak meg. a kocsim is biztos ezt gondolja. jó mentem még. 10.1 mondom pfff. sajnos magas fordulatról egyáltalán nem tapadt be. utána próba alacsonyról 8.8 haverom nézi kijelzõn. de gépbe sehol nincsen. mondom ezt nem hiszem el. megyek még egyet 8.8 kategóriában 1 hely, de 334 es rajtszámmal írták be. én 332 voltam. odamegyek azt se tudják mivan. mondom azér az durva hogy a számokat se ismeritek. végül a 334 es rajtszámosat elfogatták úgy hogy haverom igazolta. még jó hogy más nem ment oda a haverjával. pfff. szóval 5 futamból volt 2 mért idõm. ez igen. alig vártam a döntõket!!!!!!!! mi jöhet még és lássanak csodát elsõ helyrõl nem hívtak be. sajnos nem vettek észre a papíron aztakurva. gyerek mondja még jó hogy regisztráltam. és még sorolhatnám, de unom, mert sírok, ez egy rakat szar volt