ez eszembe sem jutott, de tényleg
a 10.0 kijárt volna, de a kuppung nem akarta. majd jövõre. igazából ez is kurva jó. javítani mindig jó érzés
Piros Porschés ugatott, hogy az enyém nem utcai, mert E85el megy. Erre nehéz okosat mondani
600ló volt akkor, de az kalászon, és az nem sikeres mérés volt, mert a kipuffgázt szívta vissza az autó a végén...
itt meg a gyújtás szarakodik ahogy látod a diagramon.
de végülis tök8, ezt tudta ma.
nem az amire számítottunk
kuka lett a cdi, észrevették, de addigra szétszopták az agyukat, majd raktak bele sima gyújtótrafókat, jó volt, idejöttek és ingadotozz a töltés 11-14v között.
szal egyenlõre nincs megoldva a cucc, nem kifejezetten a cdire akartam kihegyezni a dolgot, csak így volt a legegyszerûbb megfogalmazni azt, hogy perpill szar
Ha a kék nem a két évvel ezelõtti szinten lenne technikaliag ( vagyis annál lejjebb egy kuka CDI-vel, meg az Osztrák mókolásaival ), és Attila tolta volna bele a zsét, akkor biztos, hogy nem itt tartana, de az is, hogy 9,4 alatt lenne.
Ez az összehasonlítgatás nevetséges volt K.Z. részérõl, csak arra volt jó, hogy jól felbasszon pár embert, Pisti tudja magát futtatni egyedül is, nincs szüksége külsõ segítségre és efféle párhuzamvonásra.
Szaby is vecsési akar lenni, de idegeneket már nem fogadunk be, igaz?