Jaja, õ az. Igen, megmutatta a motorterét. Amit látni lehet, az nem nagy titok; b1 blokk, z6 hf, saját leömlõ, Garrett turbo, Tial wastegate, Motorola map, draggumi, stb. Szal semmi olyan nincs a motorterében, amit nem tudnál te, én, vagy bárki, aki hondázik. Sztem olyan erõs lehet, mint a tiéd.
Ha most csinálnám a kocsimat, nem cserélném ki. Az árából a csomagtér ajtót csináld meg mûanyagból. Ajtót se vágj, semmi értelme, szerencsére én sem vágtam semmit.
Igen, ez volt a legjobbja.11.79-et és 11.86-ot is ment. Ha növekvõbe rakod az idõ szerint a táblázatot, akkor jól látszik. Stefán és én köztem vannak a futamai.
Tegnap Kunmadarason láttunk egy 6.6-os és egy 6.9-es motort, kemény volt mindkettõ. 7-es idõket gond nélkül mentek a fiúk. A rendezvény nagyon jó volt, rengeteg ember, sátrak, depók, stb. A top fuel-ek sem voltak rosszak, elég jó helyrõl nézhettük õket, Csoki felvétele nézhetõ is, az enyém kevésbé, mert be akartam vállalni fülbefogás nélkül. Nem sikerült...
Utánunk, a többiek választottak már pályát. Azt nem tudom, hogy náluk is ki volt-e írva, a rajtszámuk a pálya fölé, az is lehet, hogy az csak tájékoztató jellegû az a kiírás. Jól át akartalak verni, na.
Elõre is elmézést a félinformációért:
Pro1: Cry, én (23 ezreddel )
Pro2: Sanya, szlovén golf2 (VR6), román S3
Pro3: Jeff, Laca, ?
Pro4: gyors bmw (sajna nemtom a nevét, ne ismerem), Pityu, ?
Pro5: Csokker, Pelyvi, Versenypeti
Pro6: ?, ?, ?
A Honda találkozó jó volt, sok autó is volt, kipróbáltam a Miniralliyt, fantasztikus, jövõre összedobok rá egy autót.
A mai nap is jó volt, talán egy pici szembeszél „nehezítette” a dolgunkat (szombathoz képest nekem -2km/h). Számomra feltûnõen kevés volt az utcai nevezõ (talán az OB miatt?), a kategóriámról (AP1) nem is beszélve, ezt sajnáltam.
Rolandéknak a szervezésért grat, csak így tovább!
Valóban sok dolgot át lehetett volna tenni az offba, illetve nem kellene ignorálnia senkit (mármint Avenak), de ez a király egy gyengeelméjû f*sz úgy, ahogy van. A legutóbbi MNASZes gyûlésen is amit mûvelt... nevetségessé teszi (tette) az egész sportot. Ilyen embernek nincs helye se itt, se máshol.
A tegnapi megbeszélésrõl:
A fõtéma a versenyek szervezése és a Szövetség volt, ezen kívül amire emlékszem: a belépõ marad 2000 forint, amatõr nevezés is marad 1500, emellé asszem az OB futamokon kötelezõ a kb 500 forintos biztosítás. A profiknak 5000 forint lesz a nevezés, ha szeretne soron kívül indulni és pénzdíjban részesülni. Ha nem, marad a 2000 forint. A licensz árakat már tudjuk (alkalmi street 1200, éves street 2500, éves B profi kb 4000). A pénzdíj annyit változott, hogy ha a kategóriádban egyedül indultál, akkor 50%os, ha 2en, akkor 75%os, ha 3man, vagy többen, akkor 100%os a pénzdíj. A Dragracing által szervezett versenyek mind pénzdíjasok lesznek, a többi versenyen a szervezõk döntenek arról, hogy jutalmazzák-e a profi dobogósokat. Streetben nagy valószínûséggel megoldódott az utólagos turbósítás és a bukócsõ, vagy bukókeret használata, mely egy drag gépkönyvvel történik, ez évi kb 15000 forintba kerül.
Hírtelen ezek jutottak eszembe. Jó évnek nézünk elébe.
Ha veled együtt másfél tonna a vas, akkor szerintem is 250. A "gyengébb" autókat célvonali sebességbõl és egy körülbelüli teljesítménygörbébõl elég jól meg lehet tippelni.
Nagyon remélem, hogy Mester3szelep kolléga lesz annyira jófej, hogy nem reagál erre, és nem kezditek megint az óvodát. Tudjuk, hogy a dízel kormol és szar, illetve a Honda nyomatéktalan fos, és csak repülõrajtból, 22.6 km/h-ról jó…
A közhiedelemmel ellentétben a vétkes fél biztosítójának nem az a dolga, hogy a vétlen fél teljes kárát megtérítse, hanem hogy enyhítse azt. Ritkán old meg mindent a betétlap. Szombat este bár csak be lennék rúgva.
Olyan rég volt vita a kormolásról, már kezdett hiányozni...
A dízeleseket leszámítva mindenki gyûlöli, de minek kell mindig felhozni?!
A dízelesek pedig állandóan ugranak rá, sõt sztem sokuk még viccesnek is tartja...
Hagyjuk már ezt a témát!
Óra szerint a 220at a kis motorhoz képest könnyen eléri, onnan szenvedõsebb, a 230 még megoldható, nekem max 235ig ment el talán egyszer. Autópályán utálok vele menni, 120-nál 4000-ret forog 5ben...