timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 181 entries
Previous  1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.08.07. 22:35:33 (4725
User profile
11.90 @ 206
M/T Drag Radial - garantáltan lenyúzod 4000km alatt a vászonig  
Re: ESI (4722)
reply 2007.08.07. 17:15:58 (4720
User profile
11.90 @ 206
2105t

Radiálnál indulj el 2 bartól 1 barig, ahol nem nõ tovább a tapadás, ott állj meg. Ilyen Ave féle mûszerrel lehetne a legjobban megállapítani.

Nézd meg, hogy mit csinál a hátsó kerék rajtnál: ha nem rúg bele a betonba (nem emelkedik el a kasztni) akkor lazíts a hátsó gátlókon. Ha túlságosan keményen rúg bele, és visszapattan, akkor keményíts. Nekem tavaly az utóbbi volt, így videókról visszanézve.

Elõl ha nem emelkedik ki teljesen, vagy nagyon lassan, akkor puhíts a gátlón. Ha túl gyorsan feldobja az orrát és gyorsan vissza is esik, akkor keményít.

Nagyjából ez a menete.  
reply 2007.08.07. 17:10:46 (4719
User profile
11.90 @ 206
Zaino: eddig 4-en vagyunk, még valaki?

Kori, sztem az eszedet is visszahozná  
reply history 2007.08.03. 22:51:17 (4703
User profile
11.90 @ 206
Arra jó lesz, le fogja hozni  
Re: ave (4702)
reply history 2007.08.03. 21:28:16 (4701
User profile
11.90 @ 206
Használt gyurmám van, ha kell odaadom! Mire kell? 
Re: ave (4698)
reply history 2007.08.03. 18:02:12 (4697
User profile
11.90 @ 206
Jóvan, sokat gondolkodtam, hogy hova írjam  
Re: ave (4695)
reply history 2007.08.03. 18:01:47 (4696
User profile
11.90 @ 206
Géppel sosem nyúlkálunk autó fényezéséhez Gyerekjáték leszedni puha ronggyal. 
Re: Leon (4694)
reply 2007.08.03. 13:22:31 (4693
User profile
11.90 @ 206
Érdekel minket Zaino group buy?

A komplett ZKIT-1 csomag megállna itthon olyan 28 ezer forintból (38 helyett), attól függ mennyit rendelünk.

Aki tudja, az tudja, aki nem, annak:
www.zainobros.com
www.zaino.hu 
reply history 2007.08.03. 10:37:13 (4692
User profile
11.90 @ 206
Peti,
Én az offsetekrõl, vagyis a befecskendezési idõk eltolásáról beszélek. Nekem elég masszívan be kellett avatkozni... sõt, még a kis mennyiségek "megnyitását" is bántani kellett (low pulse width adder vs. bpw) ..szar, lusta siemensek  
Re: pnanassy (4691)
reply history 2007.07.31. 09:10:14 (4687
User profile
11.90 @ 206
Injector Offset vs. Battery Voltage? Attól lehet ez a jelenség.. 
Re: pnanassy (4686)
reply history 2007.07.30. 20:54:43 (4685
User profile
11.90 @ 206
Állat! Milyen lambda mellett alapjár? 
Re: pnanassy (4684)
reply history 2007.07.29. 22:37:08 (4678
User profile
11.90 @ 206
Open Loopban megy tovább, hibakóddal valószínüleg. 
Re: GTi-R (4675)
reply history 2007.07.26. 00:38:52 (4662
User profile
11.90 @ 206
30 mérföldnél tartok, már látott padlógázt nem is egyet, még rakok bele kb. 50-et, és utána megkapja az erõsebb rugót a WGbe

Utána kész van. 
Re: Spoon (4661)
reply 2007.07.25. 23:45:40 (4660
User profile
11.90 @ 206
Van újból lambda korrekcióm
Írtak nekem egy új definiciós file-t (customer support hoppá) , amibe beleraktak egy "minimum injector pulse width" konstans változtatási lehetõséget. Ez gyárilag 1.4 ms-ra volt állítva... Úgyhogy ezért nem akart ennél lejjebb menni...

Folytatódhat a bejáratás...  
reply history 2007.07.24. 10:16:56 (4644
User profile
11.90 @ 206
Tapadással nem lenne sok gond  
Re: Rafi (4638)
reply history 2007.07.24. 10:13:30 (4642
User profile
11.90 @ 206
Üres blokk nálam az öntvényt jelenti, forgórész nélkül, fagydugók nélkül  
Re: ave (4639)
reply history 2007.07.24. 10:12:02 (4641
User profile
11.90 @ 206
Detto, az én üres blokkom is bõven 100 kg felett volt, a T56 Borg Warner váltó meg 68 kiló.
Viper motor simán lehet 250 kg. 
Re: Falco (4634)
reply history 2007.07.22. 09:20:41 (4585
User profile
11.90 @ 206
Kis szívós tengelyt turbós motorba, jó lesz az, hajrá! 
Re: Arminius (4581)
reply history 2007.07.19. 14:55:26 (4541
User profile
11.90 @ 206
20-30 fok az nagyon sok egy csuklónál! 
Re: Rafi (4540)
reply history 2007.07.19. 00:13:58 (4532
User profile
11.90 @ 206
Inkább a sörödet nézegetnéd estefele  
Re: Falco (4531)
reply history 2007.07.18. 14:10:22 (4522
User profile
11.90 @ 206
Kabbe, gondolkodás még nem kerül pénzbe

Milyen szerda, milyen 12:10? Meg milyen 2007.06.09? Nem értem... csak nem Te is láttál sörözni az állomáson?  
Re: Crybaby (4521)
reply history 2007.07.18. 13:48:10 (4520
User profile
11.90 @ 206
Ne tetézd bammeg, már így is csúnyán lebuktunk  
Re: Falco (4518)
reply 2007.07.18. 13:34:12 (4519
User profile
11.90 @ 206
Én látok rémeket vagy tényleg az asszony irogat?  
reply history 2007.07.18. 13:08:40 (4514
User profile
11.90 @ 206
Dejó kedved van Kizárt dolog, hogy beleöljem azt a 1.5 misit, amit az elõbb felsoroltál  
Re: Falco (4511)
reply history 2007.07.18. 13:06:23 (4513
User profile
11.90 @ 206
Hüjje európai vagy! Amúgy a bekarikázott A/C pressure mezõt ne figyeld, azzal csak a szélessávú lambda 0-5V jelét próbáltam meg megetetni....kevés sikerrel egyenlõre  
Re: fastcar (4510)
reply history 2007.07.18. 13:03:32 (4512
User profile
11.90 @ 206
Nem lesz itt semmilyen gigaV8turbo, daily driver a cél. Másképp már rég hagytam volna a francba az egész alapjárat mizériát  
Re: soma (4509)
reply 2007.07.18. 11:51:19 (4508
User profile
11.90 @ 206
"mért 2liter???
nekem feleakkor egy hengerem mint neked.
ergo kevesebb levegõt sziv magába.ergo kevesebb benzin kell neki...
vagy má megin tévedek?"

Hondákban van MAF? Vagy valami más kisköbcentis négyhengeresben? Nézz rá a gm/sec-re (AFGS).. nálam 9gm/sec... egy kisköbcentis négyhengeresben sem sokkal kevesebb, nézz utána!  
reply 2007.07.18. 11:43:59 (4507
User profile
11.90 @ 206
Kori, ahogy Falco is mondja, open loopban nincs lambda korrekció, closed loopban van. Elvileg Mert nekem most closed loopban sincs



Meg fogom oldani a problémát, vagy így vagy úgy  
reply history 2007.07.16. 15:04:55 (4501
User profile
11.90 @ 206
Sok könyv van motorépítésrõl és elméletrõl, de a legegyszerûbb ha beírod a keresõbe, hogy "DCR quench"... és megpróbálod kiszûrni a sok hülyeséget  
Re: Arminius (4500)
reply history 2007.07.16. 14:21:12 (4499
User profile
11.90 @ 206
Szerintem olvass- és számolj utána, megéri!  
Re: Arminius (4498)
reply history 2007.07.16. 14:07:57 (4497
User profile
11.90 @ 206
Dynamic Compression Ratio - dinamikus sûrítés, ebbe beleszól a vezérmûtengely is.
A quench meg a dugótetõ-blokk-HF tömítés közti távolság, aminek optimálisnak kell lennie, DCR-el összhangban. 
Re: Arminius (4495)
reply history 2007.07.16. 13:51:09 (4494
User profile
11.90 @ 206
Erre elég nehéz ökölszabályt találni, sokkal fontosabb tényezõ a DCR, quench.. 
Re: Arminius (4491)
reply history 2007.07.12. 13:05:08 (4439
User profile
11.90 @ 206
Úgy próbáltad, hogy kiveszed a termosztátot? 
Re: Sanyi00 (4437)
reply history 2007.07.10. 20:55:18 (4367
User profile
11.90 @ 206
Yes, your $20.000  
Re: Falco (4359)
reply history 2007.07.10. 17:03:50 (4349
User profile
11.90 @ 206
...és utána meg elvinni oda, ahol már készült pár darab, nem kevés sikerrel  
Re: hungryta.com (4348)
reply history 2007.07.10. 17:01:18 (4348
User profile
11.90 @ 206
Szerintem simán meg lehet próbálni összerakni egy motort, valóban egyszerûnek tûnik, csak egy halom csavar. Aztán meg rájönni, hogy jó tanulópénz volt  
Re: tRebroN (4336)
reply history 2007.07.06. 23:47:59 (4259
User profile
11.90 @ 206
 
Re: Bkori (4256)
reply history 2007.07.06. 14:46:04 (4248
User profile
11.90 @ 206
Wáó
Photoshop, windows, egér...tudod, nem command prompt, grafikus felület  
Re: Falco (4247)
reply history 2007.07.06. 10:19:22 (4240
User profile
11.90 @ 206
Nem a turbója, hanem a szívósora Victor!
A turbója az Precision  
Re: tommyt (4238)
reply history 2007.07.06. 00:25:40 (4234
User profile
11.90 @ 206
Aha, persze. Ilyen kepet en is talalok a neten 2 perc alatt.
Szurj be olyan kepet, ahol a fejed is latszik, es akkor majd elhisszuk!  
Re: Falco (4230)
reply history 2007.07.04. 08:03:50 (4224
User profile
11.90 @ 206
145 mh/h a legjobb célvonalid? Ha ezzel a teljesítménnyel állsz egy helyben, füstölgõ gumikkal, akkor valami más probléma lesz ott. 
Re: xkutya (4223)
reply history 2007.07.03. 21:55:56 (4212
User profile
11.90 @ 206
Mit értesz rajtprogram alatt? Rev limiter, two-step, kipörgésgátló, ALS? 
Re: xkutya (4207)
reply history 2007.06.28. 08:31:04 (4200
User profile
11.90 @ 206
>Istenem, ilyet le lehet irni buntetlenul...
Ugye? Ez zavar engem is a legjobban, a töménytelen hazudozás és a (tudatlan) jóhiszemû vásárlók aljas megtévesztése, büntetlenül. 
Re: ave (4198)
reply history 2007.06.27. 17:34:00 (4194
User profile
11.90 @ 206
Ez nem tûnik nekem kamunak, sima jel átalakítók. Arra használod, amire kell, és arra jó is.

Van különbség, amikor az egyik eladó eszközt kínál a projektedhez, míg a másik elad egy IC-kel teli dobozt és +15% teljesítménynövelést ígér! 
Re: xkutya (4192)
reply history 2007.06.27. 17:31:59 (4193
User profile
11.90 @ 206
Szerintem vidd vissza és mond meg hogy nem mûködik, kéred vissza a pénzed. Komolyan. Nem szégyen, én is vittem vissza magnumos légszûrõt, live and learn. 
Re: xkutya (4190)
reply history 2007.06.27. 17:17:46 (4191
User profile
11.90 @ 206
Beleolvastam a weblapjukba, de kb. két percig bírtam. Hihetetlen, hogy mennyi és milyen hazugsággal képesek beetetni az embereket!

"Sport lambda-szonda fix tuning jellel"

"Kipufogó gáznyomásnövelõ rezonátor
A kipufogórendszer rezonátor gyakorlatilag nem más, mint egy egyszerû, a kipufogógázban erõteljes gázlengéseket okozó acélcsövecske, melynek átmérõje és hossza pontos számításokkal méretezve van. A kívánt fordulatszámtól kb. 2000-2500 1/min-ig - mintegy megugrik az autó, úgyszólván frissebben szívja a levegõt" 
Re: tommyt (4188)
reply history 2007.06.27. 17:04:25 (4187
User profile
11.90 @ 206
Re: xkutya (4182)
reply history 2007.06.27. 17:03:21 (4186
User profile
11.90 @ 206
Ezek a kütyük mit csinálnak, hogy pénzt kérnek értük?
Megváltoztatják az idõjárást?  
Re: xkutya (4179)
reply history 2007.06.27. 17:00:55 (4185
User profile
11.90 @ 206
Boti, Lacházán leszek, hozom  
Re: boti (4175)
reply history 2007.06.27. 17:00:24 (4184
User profile
11.90 @ 206
43.5 psi és 13.0 V 
Re: Rafi (4173)

Total 181 entries
Previous  1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!