Radiálnál indulj el 2 bartól 1 barig, ahol nem nõ tovább a tapadás, ott állj meg. Ilyen Ave féle mûszerrel lehetne a legjobban megállapítani.
Nézd meg, hogy mit csinál a hátsó kerék rajtnál: ha nem rúg bele a betonba (nem emelkedik el a kasztni) akkor lazíts a hátsó gátlókon. Ha túlságosan keményen rúg bele, és visszapattan, akkor keményíts. Nekem tavaly az utóbbi volt, így videókról visszanézve.
Elõl ha nem emelkedik ki teljesen, vagy nagyon lassan, akkor puhíts a gátlón. Ha túl gyorsan feldobja az orrát és gyorsan vissza is esik, akkor keményít.
Peti,
Én az offsetekrõl, vagyis a befecskendezési idõk eltolásáról beszélek. Nekem elég masszívan be kellett avatkozni... sõt, még a kis mennyiségek "megnyitását" is bántani kellett (low pulse width adder vs. bpw) ..szar, lusta siemensek
Van újból lambda korrekcióm
Írtak nekem egy új definiciós file-t (customer support hoppá) , amibe beleraktak egy "minimum injector pulse width" konstans változtatási lehetõséget. Ez gyárilag 1.4 ms-ra volt állítva... Úgyhogy ezért nem akart ennél lejjebb menni...
Hüjje európai vagy! Amúgy a bekarikázott A/C pressure mezõt ne figyeld, azzal csak a szélessávú lambda 0-5V jelét próbáltam meg megetetni....kevés sikerrel egyenlõre
"mért 2liter???
nekem feleakkor egy hengerem mint neked.
ergo kevesebb levegõt sziv magába.ergo kevesebb benzin kell neki...
vagy má megin tévedek?"
Hondákban van MAF? Vagy valami más kisköbcentis négyhengeresben? Nézz rá a gm/sec-re (AFGS).. nálam 9gm/sec... egy kisköbcentis négyhengeresben sem sokkal kevesebb, nézz utána!
Dynamic Compression Ratio - dinamikus sûrítés, ebbe beleszól a vezérmûtengely is.
A quench meg a dugótetõ-blokk-HF tömítés közti távolság, aminek optimálisnak kell lennie, DCR-el összhangban.
>Istenem, ilyet le lehet irni buntetlenul...
Ugye? Ez zavar engem is a legjobban, a töménytelen hazudozás és a (tudatlan) jóhiszemû vásárlók aljas megtévesztése, büntetlenül.
Szerintem vidd vissza és mond meg hogy nem mûködik, kéred vissza a pénzed. Komolyan. Nem szégyen, én is vittem vissza magnumos légszûrõt, live and learn.
Beleolvastam a weblapjukba, de kb. két percig bírtam. Hihetetlen, hogy mennyi és milyen hazugsággal képesek beetetni az embereket!
"Sport lambda-szonda fix tuning jellel"
"Kipufogó gáznyomásnövelõ rezonátor
A kipufogórendszer rezonátor gyakorlatilag nem más, mint egy egyszerû, a kipufogógázban erõteljes gázlengéseket okozó acélcsövecske, melynek átmérõje és hossza pontos számításokkal méretezve van. A kívánt fordulatszámtól kb. 2000-2500 1/min-ig - mintegy megugrik az autó, úgyszólván frissebben szívja a levegõt"