timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 75505 entries
Previous   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Next  

Quick find
 glo
reply history 2013.10.10. 14:26:51 (74878
User profile
14.10 @ 174
Az akksival csak arra celoztam, hogy mennyire komolytalan a gepatvetel.
Ezert mondtam, legyen dragabb a nevezes, a szervezok ki tudjak szamolni, hogy mennyivel terhelne meg az autosok nevezeset, a motorosok nelkuli gyorsulas. Az teljesen mas, hogy a profiknak van kulon edzes idejuk, abszolut ertheto. En is azon gondolkozom egy ideje mint amit leirtal... Elengednek egy parost, az elengedes utan 2 seccel a kovetkezo mar gumit melegithetne, majd miutan megvan az elso paros eredmenye mar lehetne stage-elni.. Szereny velemenyem szerint renteget idod lehetne ezzel nyerni, ami pont a nevezoket boldogitana es sokkal porgosebbe valna a nezok szamara is maga a verseny. 
Re: radics1 (74877)
reply history 2013.10.10. 14:13:05 (74877
User profile
10.97 @ 200
Ez az akksi dolog régi téma,de szerintem érthetõ,annak leszorítva kell lennie,mert ha letestel,akkor könnyedén kigyulladhat az autó.

Tûzálló overál meg másik kérdés. Van olyan pro autó,amibe tényleg kell,mert melletted van a tank.De valószínûleg,ha egy GTR megy pro-ban a street helyett,õ az utcán se veszi fel. A bukócsõrõl nem tudom hirtelen mi a szabály,de gyanítom,hogy 9s-re már az is kötelezõ.

Motorosokat sokan nem csípik,de õk is befizetik a belépõt és nevezést,valószínû kell ez a pénz ahhoz,hogy fenntartható legyen a verseny. Én sem szeretem,hogy bukóban ülve a motoron úgy csinálnak,mint aki süket. Ha 11-ig csak õk mehetnek,akkor ne álljon még 20 páros a burnout zónában. Kunmadáron jó volt a lezárt terület. Aki ott benn van,az elmegy,aki kívül,az vár. Az idõmérõ vége elõtt már nem engedték vissza a motorosokat,ha tudták,h nem fér bele.De nem kellene semmi autós meg motoros eddzés,ha szépen beállnának õk is a 3 órás sor végére. Ott én még sose láttam motorost.

Ezt meg mindenki tudja,hogy akkor tudsz menni,ha reggel ott vagy. Szerintem idén nem nagyon volt olyan,hogy nem a xx01-es lett volna a rajtszámom. El kell indulni hajnalban,ha 2 futamnál többet akarsz. Vagy fel kell pörgetni a futamokat,mert szerintem sem kell 60mp-nél több ehhez. Be lehetne hívni a következõ párost még azelõtt,hogy végigérne az elõzõ. Ha akkor hívnak,amikor már jönnek vissza,akkor még burnout,aztán kapu alatt megállás és utána stage.Ez is holtidõ ilyen szempontból. 
Re: glo (74875)
reply 2013.10.10. 14:05:51 (74876
User profile
11.40 @ 197
P7 KOHÁRI ZOLTÁN 8,332 272,78
P7 KÁLDY PÉTER 8,501 263,22
P7 RÉVHELYI PÉTER 8,884 244,94


P7 THOMAS TASCHNER 9,420 229,72
P2 IGOR KOVACIC 9,425 258,14
P3 CSOLTI ÁDÁM 9,518 229,11
P4 SZABOLCSI ZSOLT 9,794 229,06
S8 POP GHEORGHE 9,817 233,69


T0 DEMETER LORÁND 10,028 228,54
P4 VANO GÁBOR 10,029 216,84
P4 DEMETER ROBERT 10,062 229,28
P6 BENJAMIN KAVAS 10,231 6,82
P2 STEFAN HOLAKOVSKY 10,243 240,61
S8 PÉTER NORBERT 10,525 218,74
T0 BOJTOS ANDRÁS 10,527 217,02
P3 RADICS GÁBOR 10,685 213,01
P3 TOTH JOZSEF 10,818 213,35
S8 PARANICI NELU 10,876 212,77
S8 OREHOVSZKI VILMOS 10,915 207,35


P5 KISS GYÖRGY 11,412 189,85
S8 TOTH JOZSEF 11,442 202,26
S7 KISS ZOLTÁN 11,460 216,44
T1 ANDOR TAMÁS 11,488 210,36
P5 GONDI MÁTÉ 11,611 184,43
T0 MICHAL CEHULA 11,624 199,25
S8 LOVAS MERCEDES 11,653 201,76
P6 FARKAS PETER 11,713 184,38
T0 BALÁZS PÉTER 11,790 170,62
P5 KUTSÁGI BÁLINT 11,840 176,77
S8 TOTH JOZSEF 11,916 192,82
T0 ARTHUR KRATOCHWILL 11,952 182,37


P5 APPEL JÁNOS 12,053 175,23
S6 RADICS ÁKOS 12,150 177,62
P6 FELKER ISTVÁN 12,323 181,31
S8 GOMBOS GÁBOR 12,410 174,76
S8 BÁGYI TIBOR 12,454 179,22
T0 SCHÁFER VIKTOR 12,518 177,30
T0 MEDGYES BARNA 12,673 177,37
S3 ZÖLDI ISTVÁN 12,819 178,07
S7 MEZEY KRISZTIÁN 12,871 190,42
T0 BODIZS ATTILA 12,931 168,56
P2 ZLATARICS BOTOND 12,943 181,63


S3 BERKES NÁNDOR 13,073 173,89
S8 MATEJ FARKAS 13,140 172,80
S9 KARSAI ZSOLT 13,204 173,92
S6 KÜRTI ZSOLT 13,281 177,04
S9 FELKER PIROS 13,303 166,53
T0 HUSZTI GÁBOR 13,383 175,06
S9 KIS LUDOVIC 13,468 162,50
T0 SOVÁK CSABA 13,553 161,58
S3 HORVÁTH DÁVID 13,557 162,83
S5 ANGYAL ANDRÁS 13,614 169,67
S7 KISS GYÖRGY 13,633 174,73
S8 TURZA LÁSZLO 13,707 173,55
S9 PERÉNYI BENJAMIN 13,717 161,61
S9 BALOGH SÁNDOR 13,730 163,98
S9 TOTH SÁNDOR 13,775 165,42
S3 NAGY ZOLTÁN 13,799 157,18
S9 SZIVAK ROBERT 13,920 160,77
T0 BENES ÁDÁM 13,977 172,92
S3 SÁLYI ZSOLT 13,980 163,24
T0 PATAKI MIKLOS 13,982 161,50


S7 KOCSIS ATTILA 14,024 164,43
S8 NOVINICS ROLAND 14,104 156,20
S9 DOMOKOS CSABA 14,107 156,80
T0 PETI FERENC 14,146 161,16
S8 MALOMI KOVACS KRISZTIAN 14,149 157,14
T0 NAGY ÁDÁM 14,177 173,25
T0 TOMBOR ISTVAN 14,191 167,89
S2 GONDI PÉTER 14,199 153,31
S3 HORVÁTH GÁBOR 14,209 157,96
S3 TOLNAI KRISZTIÁN 14,218 156,04
S9 HOMOKI DÁNIEL 14,243 159,08
T0 HORVÁTH NORBERT 14,359 152,68
S4 KÁRAI KRISZTIÁN 14,394 153,61
T0 KOVÁCS PÉTER 14,408 157,15
S3 VIDA RENATO 14,412 152,76
T0 NIKODÉMUSZ GÁBOR 14,477 157,67
S3 MOHAROS GÁBOR 14,483 150,72
T0 SZITA LÁSZLO 14,483 154,00
T0 HODIS LASZLO 14,495 148,88
S9 MÁRTON KRISZTIÁN 14,498 152,18
T0 KUTASI RICHARD 14,506 161,63
T0 MIZSÁNYI KRISZTIÁN 14,525 152,65
T0 HERCZEG ZSOMBOR 14,534 152,63
S7 TAMÁS LAJOS 14,587 145,73
T0 BARANYI DÁVID 14,590 149,80
T0 ZSOMBOK FERENC 14,613 153,87
S3 RACZ JOZSEF 14,626 149,51
S7 LENGYEL ZOLTAN 14,658 148,86
S8 KUPECZ IMRE 14,759 156,89
S3 MACARIE KORNÉL 14,829 150,86
S5 PROVITS ZSOLT 14,840 156,33
T0 APKO PÉTER 14,938 153,45
S6 VÁGNER PÉTER 14,961 152,49
S3 KISS MIKLOS 14,993 150,15


T0 WÉBEL ZSOLT 15,001 156,44
S2 HAVAS LÁSZLO 15,065 143,86
S3 SZOMBATI GERGELY 15,079 147,67
T0 SUBECZ GÁBOR 15,108 147,50
T0 STUHL PÉTER 15,142 141,96
S1 KAPUVÁRI TAMÁS 15,181 139,66
S2 KOCSIS ISTVÁN 15,255 143,55
T0 BUN ZOLTÁN 15,264 153,16
S2 PÁSZTOR TAMÁS 15,291 142,06
S2 VARGA PETER 15,302 137,07
T0 PAPP DÁVID 15,310 146,00
T0 CSATÁRI TAMÁS 15,311 142,70
S4 SOLYMOSI LÁSZLO 15,356 145,32
S9 NÉMETH MÁRK 15,360 144,82
T0 BÁNFI JOZSEF 15,369 143,59
T0 FABOK FANNI 15,373 143,26
T0 VARGA ATTILA 15,379 148,74
T0 GERENCSÉR LEVENTE 15,391 144,04
T0 SONKOLY SOMA 15,410 145,63
S2 NÉBL ANDRÁS 15,422 144,54
T0 VINCZE ZSOLT 15,433 142,30
S3 SZOBOSZLAI TIBOR 15,557 142,54
S9 SZILI PÉTER 15,564 143,89
T0 VIKTOR PÉTER 15,566 146,06
T1 NAGYPÁL VINCE 15,646 146,53
S3 BELENYESI ADAM 15,660 141,01
T0 SISKA GÁBOR 15,707 134,19
T0 BELLUS MÁRK 15,762 139,40
P6 FEKETE TAMÁS 15,806 144,87
S1 MÉRY ÁDÁM 15,811 137,05
S3 ROM NORBERT 15,886 138,27
S4 DR KISS NÁNDOR 15,895 136,91
T0 FARKAS TIBOR 15,914 135,57
T0 NOVÁK ZOLTÁN 15,939 135,06
S3 SZANISZLO TAMÁS 15,953 137,28
S3 KOMÁROMI ZOLTÁN 15,978 141,33


T0 SZEKERES GABOR 16,147 134,57
T0 FABOK NORBERT 16,202 131,79
S6 DOMOKOS DAVID 16,238 132,95
S2 FAZEKAS PÉTER 16,313 134,62
P7 MARCUS BUCHNER 16,352 140,87
T0 KOSZO GÁBOR 16,373 138,08
S1 TÜZKÖ ZSOLT 16,576 136,75
S9 VANO GÁBOR 16,648 135,72
T0 BARTHA LÁSZLO 16,669 133,45
T0 HORVÁTH VIKTOR 16,715 131,32
T1 HIDVÉGI BÉLA 16,717 130,60
S2 KISS NORBERT 16,732 131,48
S3 BARABÁS BENCE 16,786 130,55
T0 TURBUCZ ZOLTAN 16,805 153,43
S1 KECSKÉS FERENC 16,821 132,16
T0 KÁDÁR TAMÁS 16,948 137,34
S9 RIEDER KÁROLY 16,960 132,26


S3 UNGÁR MÁRK 17,079 128,99
T1 SZOKE TIBOR 17,082 131,06
S2 TAKÁCS FLORIÁN 17,094 124,82
S3 PATO LÁSZLO 17,186 126,69
T0 PADOS MÁRK 17,202 126,20
T1 SZÜCS ZITA 17,233 127,85
T0 MURÁNYI ERÖS LEVENTE 17,243 125,75
S2 PATAKI DAVID 17,262 133,93
T0 DAUBIYER KAROLY 17,344 132,84
T0 MÁTÉ LÁSZLO 17,493 122,49
T0 SZEKELY JAROSZLAV 17,666 124,76
T0 KISS CSABA 17,806 121,17
T0 TOTH VIKTOR 18,863 140,74
T0 FEKETE ZOLTÁN 19,122 126,29
T0 FLAISZ VIKTOR 19,124 111,96


Ez a legutóbbi kiskunlacházi verseny eredménytáblájából van gyorsan összeollózva csak a magam kíváncsiságát kielégítve hátha mást is érdekel, nem tudom mennyire ollóztam pontosan és volt akit kivágtam mert egyedül lett volna a kategóriában(bocs Zoli, feljebb tettelek majd nem melegítesz gumit Big grin )
Összefoglalva 7-es csoport ha igény van és több mint egy ember vagy akár lehet 9 alatti mint superfinal csoport is az akár mert 10s-os idõig 8fõ. 10s-es csoportban 11fõ 10,5-tel döntözhetsz; 11s ~12fõ 11.7-tel döntõzhetsz; 12s ~12fö 12,8 döntõ; 13s ~20fõ 13,5-tel döntõ; 14s ~30fõ 14,2-vel döntõ itt már van kacifánt Big grin ; 15s ~40fõ 15,2döntõ; 16s ~15fõ 16,6döntõ; 17s 17,2 döntõ és 12fõ... és csak kevesen mentek 18 18-es idõt...
Mint mondtam csak érdekességképpen és itt nem hiszem hogy valaki is fékezett volna 😃... 
 glo
reply history 2013.10.10. 13:31:55 (74875
User profile
14.10 @ 174
En szivesebben neveztem volna profikategoriaba, csak nem volt nalam tuzallo overal. Igaz en nem jarok rendszeresen otthoni versenyekre, de ha megengeditek elmondanam a velemenyem.

Nem is olyan regen a szabalyzatban volt, hogy csak az dontozhet akinek legalabb 2 mert ideje van, most mar csak egynek kell lennie... Mert egyszeruen nem tudja biztositani a szervezo a legalabb 2 futamot mindenkinek. 2008-ban volt olyan verseny, ahol del korul ertunk ki es meg igy is legalabb 4 futamot lehetett szaladni. A versenyzok szemszogebol ezen lenne mit fejleszteni, mert a sorban ha nem is hangosan, de mindenki morog. Egy verseny, legyen ket napos, vagy legyen valamennyivel dragabb mind a belepo mind a nevezes, de ez esetben nem lennenek motorosok. Konkretan agyonkurt az ideg, mikor be lett jelentve, hogy 13:40-ig van motoros quali es 13:47-kor meg van 3 motoros paros akik el lesznek engedve... A timekeeping-en sem artana javitani, mert mint nezo en sem szeretem, ha 2 percenkent megy le egy futam. Nyaron voltunk a Shakespeare County Raceway-en, 35-40 masodpercenkent jottek a futamok.
Meg a gepatvetelrol mondanek annyit, hogy a szervo pumpam gyorskotozovel volt rogzitve, direkt. A kedves gepatvevo ur, a motorterbe sem nezett, nem hogy tuzetesen atvizsgalja a nevezett autot... Regen azert kuldtek haza, mert nem volt elege leszoritva az aksim, rogzitve volt, de nem volt eleg szoros a gepatvetel szerint... 
Re: radics1 (74861)
reply history 2013.10.10. 13:17:35 (74874
User profile
8.42 @ 268
A nyolcas táblák kihirdetésekor lehet átvenni a dial-in matricákat, tehát tudni fogjuk, ki áll rajthoz, és ki ment haza! 
Re: v8drag (74872)
reply history 2013.10.10. 13:12:04 (74873
User profile
8.42 @ 268
Másik problémára is álmodtam megoldást, van olyan motoros, aki 16 kvali idõt ment, míg ugyanaznap autós társa csak 1-et tudott, és sokan csak kettõt.

A nevezési díj adott számú kvalit tesz lehetõvé mondjuk 11 óra után! Mondjuk 3-at.
Így mindenkinek jut idõ, és aki korán jön, mehet szabadon.

( ennek a bevezetését indítványozom! ) 
Re: v8drag (74872)
reply 2013.10.10. 13:03:58 (74872
User profile
8.42 @ 268
Egy leckét én is adok fel, nem én találtam ki, de ez a legnépszerûbb versenyzési forma odakint:

PRO ET.
Nagy elõnye a brackettel szemben, hogy látványosabb, izgalmasabb, fejlesztésre inspirál, emberi tényezõt is figyelembe vesz.
Lényege, aki nem ismerné:
Benevezel egy idõosztályba.
Qvali alatt fejleszted a reakciókészséged, és a legjobb idõre törekszel.
Qvali lista a reakcióidõ alapján - nincs bealvásos rajtolgatás
döntõben te adod meg a dial-ined, azaz te mondod meg, mennyit fogsz menni, a két versenyzõ közti dial-in különbséggel fut le a lámpa, a gyorsabb késõbb indul.
Az nyer, aki elõbb beér, és nem lépi túl a saját dial-in-jét. Ha csak az egyik versenyzõ lépi túl a saját idejét, akkor a másik nyer, ha mindketten, akkor az nyer, aki kisebb mértékben lépte át.

osztályok:
6-8,99
9-10,99
11-12,99
13-14,99
15-16,99
17-

A döntõben lehetsz gyorsabb, mint a kategória alsó idõ, de az idexidõk kategóriánként kötöttek, tehát pl 11-12,99.-ben nincs alacsonyabb index mint 11,00. By futamban lehetsz gyors.
Csak a vezetõ tudás, és a stabil autó a nyerõ, mindegy ki mennyit megy!
NAgyon kell figyelni, hogy a lassúbbat pont a cél elõtt érd be, és persze annyira nyomod neki, amennyire akarod, hisz Te adtad meg az index idõd, amit az adott versenynaphoz szabhatsz, azaz idõjárás, pálya és az autód aznapi teljesítménye.

Én ezt szerencsésebbnek tartom, mint a sima bracketet, és ezeken a versenyeken a legszínesebb a mezõny, és a leglátványosabbak a futamok!

Ez nem több, mint egy ötlet, senki ne vegyen még dia-in táblákat!!!! Smile
Smile
 
reply history 2013.10.10. 10:45:48 (74871
User profile
11.40 @ 197
streetderby@web.de 
Re: FM2000 (74870)
reply history 2013.10.10. 09:56:52 (74870
User profile
12.87 @ 164
Peti, telefonszámod szeretném elkérni, alkatrészbeszerzésben kellene segítség. köszönöm, FM Miki 
Re: wolf (74865)
reply 2013.10.10. 08:59:28 (74869
User profile
10.97 @ 200
Ott a nagyon jó példa,hogy az idõalapú kat visszabutítást eredményez.A profik is inkább mennek egyel feljebb,mint hogy a kat közepén kullogjanak. Mert akárhogy is,mindenki azért megy ki,hogy sikeres legyen a sportban (és nem kupagyûjteni).
AS7-ben 3 éve 12.5-el király lehetett bárki,most 11.4x a rekord. Magyarul fejlõdnek az autók,ki gyorsabban,ki lassabban. 
reply history 2013.10.10. 07:50:13 (74868
User profile
8.42 @ 268
Ezt arra vélem, hogy te kezdted az Ákossal, más meg folytatta!

Ne maradj csendben, csak érvelj, de ne bántsál meg senkit, ez így fordítva sül el! 
Re: wolf (74867)
reply history 2013.10.10. 07:31:48 (74867
User profile
11.40 @ 197
Ok Fonok....
Ezt mire vélnéd:
"Nem értem miért kell minden évben vkinek (wolf) a feje tetejére állítani a kat.okat."
De leírtam amit akartam,innentõl csöndben varom a történteket...
Bocs 
Re: v8drag (74866)
reply history 2013.10.10. 07:13:29 (74866
User profile
8.42 @ 268
Peti!
Tudod nagyon jó, hogy ha valaki, akkor én képben vagyok!

DE!
Tiszteljük már mind a sportot, mint sporttársainkat annyira, hogy engedjük megszólalni!
Mindannyian - pár kivétellel - erõ felett tolunk a hobbinkba, idõt, pénzt, feladva sok mindent!
Vagyunk páran, akik a rendezvényekbe is komoly pénzt tolnak, ami sosem fog visszajönni, de van verseny, reményeim szerint egyre jobbak!

Hallgassuk meg egymást tisztelettel, becsüljük meg egymás eredményeit, ne menjünk késélre!

Tudod, hogy én fogékony vagyok mindenre, van elképzelésem és tervem is dolgokra, ami nem fog bántani senkit, de ez nem publikus még.

Zolival is beszéltem, jelenleg az a cél, hogy ezt a vitafórumot szélesítsük ki minden érdekeltet vonjunk be, kérjük ki azok, és csak azok véleményét, akik kijárnak rendszeresen, fejlesztenek, alázattal vannak a sportért!

Pro és kontra jöjjenek az érvek, de ne személyeskedjünk!
Tudom, érzem a bõrömön, hogy nem tehetünk mindenkinek kedvére, ezért folyamatosan célkeresztbe vagyok, bármilyen vitám volt akárkivel, nem maradt bennem harag, valakinek fel kell vállalni, hogy kimondja : ez van, ha tetszik, ha nem, más csak mosolyog, és döntésképtelen, ezért nem is kerül konfliktusokba. Nem kell, hogy szeressenek, csak annyi, hogy belátják, nem önös érdekbõl teszem, amit teszek!

ui: ha nem tolod ide a képed, megkereslek és megütlek! Smile Smile
 
Re: wolf (74865)
reply history 2013.10.10. 05:10:34 (74865
User profile
11.40 @ 197
Végképp nem ertem...
Mindenki háttal ül a moziba?!
Miert fekeznel???miert nem hozod ki magadból és az autóból a maximumot???
Most mar tényleg le kell írnom minden részletet:
Tehát-adott a Diesel kispok a szinte mindenpalyan 11.60 idejével és néha bemegy 11.40 ba--
also...benevezek megyek kvalit egész nap stb
Tételezzük fel fejlesztek így talán állandó lesz a 11.40--ez mit is jelent?
Döntõbe hivasnal Sad 11s-12s)!!!
Szinte biztos a 8-as tábla...
1-8
2-7
Stb
A példa kedvéért vegyünk 1xu példákat:
11.40-val 4-ik kent jutok a döntõbe...
Ugye a 4-5 megy egymás ellen!
Tételezzük fel nyerek...tovabbjutok stb
Ha mazlim van és legalább meg1x nyerek-akár 3-ik is lehetek az idõ alapján...
Kvázi a hõn áhított dobogó megvan!igaz csak 3.-ik hely de dijjaztak...
Ha te ezek után ahelyett hogy -a 2-ik helyre torekednel-beleraksz ülést..atprogizod..stb-hogy a következõ versenyen,ahol mar okosba a 12-13 katba regisztralsz-akkor Te kupagyujto vagy!
Inkabb vegyél magadnak 3500.Ft-ert a boltba...
És itt jön a fejlõdés!
Mindenki a jobb idõre fog törekedni!
Miert? Mert a 8-as táblák olyan szorosak lesznek hogy nem kell milliókat ujra beleolni a verdaba!!!
Jön a másik példa-mielõtt jonnetek a kovetkezokkel:
Piros corsa férfin pl 17,8-at ment a döntõbe...
És mint tudjuk a Szlovak El Nino tud ennél masodpercekkel jobbat....
Ezt most miert írom?
Azert mert eddig mindig azok kommentálták akik valamilyen magas idõvel vannak jelen a versenyeken..
De corsat se a 18-19s katba fogjuk nevezni jövõre!hanem fejlesztunk hogy minnel közelebb legyen a 17hez...pl
A gyorsulási verseny idõre megy!
Ezt a visszabutitast meg Igor barátom mesélte Horvatba divat!de miert is?
Válasza:
30-40 euróért megéri benevezni 1gyengebb kategóriába mert az elsõ 3-500 eurót kap!
Hülye lenne kihagyni...
És õ is a 10-és katba indult--pedig az corsa lassan Breki szorongató idõt tud...
De ugye a pénz nagy Úr!
Errõl ennyit...ez Magyarorszag!
Bár az igazat megvalva Kaldy Petivel valo beszélgetések során-még a komolyabb penzdijjazas se kizárt esetleg a közeljövõben...
1szo mint 100!
Aki bepakol és visszabutit az nem elõre viszi a sportot!
Az idõ a cél!mindig is az volt!
Akinek nem annak a rendezosegben rendelkezésre áll a kupaboltok címei...
De jobb példám is van!olyan aki mindenki számára Hiteles!!!
Kérdezd meg Zolit mi volt a nitroolimpian a nyáron a Ragaccsal!!!
Úgy jött haza hogy 7.0 és 300 km/h feletti sebesség 402m-en!
Senkit se erdekel hogy -ha jól tudom-3.-ik lett a kat.ba(mondanom se kell valami idõ alap van ott is ...de õ mindent jobban tud--ha nem õ volt az elsõ magyar aki ment ilyen idõt!
És mit irt a legelsõ kommentbe?:
3db 6-os auto is lesz jövõre!!!nem azt hogy felprogizza 7.000ra és nyer majd állandóan...
Hosszu és zavaros lett...
De aki tudja rakja vegre össze fejbe és gondolkozzatok el
Hogy 1mp-n belüli 8-as táblák komoly döntõk új autók mellettetek!!!
Vagy
Kupagyujtes-és ugyanazok ellen 1-2mp-es biztos gyõzelmek?!
Halllllllllloooooooooo
Ébresztõ !!!!!
De én befejeztem...unom
Aki meg mindig nem érti ---kupabolt---- Angry






Akkor te kupagyujto vagy 
Re: gpetee (74864)
reply history 2013.10.10. 04:04:16 (74864
User profile
13.87 @ 156
Én nem azt mondtam hogy te nem raktál bele pénzt, de azal érvelsz hogy ez azért jó mert milyen egyenlõ (pénztõl függetlenül)...
És pont ezért jó hogy végre nincs állandó kat módosítás, mert lehet rá építeni. De a te mostani javaslatod alapján veszek vmi gyári vasat ami xx,05-öt tud azt goooo... Akkor minek építeni???
Utcára már felesleges? Drag-ra IGEN, de azért hogy nyerj, nem pedig azért most milyen lett az idõm, hanem a gyõzelem örömért....
Nekem is jó lenne az idõ alapú ha azt nézem, hogy ú milyen izgi hiszen nekem se túl izgalmas így, de arra meg kár pénzt pazarolni hogy gázt kelljen elveni, meg fékezni kelljen.. Ráadásul streetben mehet bárki aki beesik egy ilyen napra, hogy elmenne a kedve ha azért nem nyerne mert túl gyors.

Persze, hogy megtalál, te 5leted volt te álltál ki mellette.... 
Re: wolf (74863)
reply history 2013.10.10. 02:23:37 (74863
User profile
11.40 @ 197
Te meg mirõl beszélsz??????
Pontosan én szoptam a legnagyobbat ezek miatt a bevezetett kategóriák miatt!!!
Állnak a garázsba az autók:
B corsa V6
Vw derby
Lipu corsa
usw..
De ha mindenki megtalál a faszsagaival...
Akkor majd meglátjuk marad-e a F1 feeling..
Üres kategóriák...és ugyanaz a 10-15 profi...
Stb 
Re: gpetee (74862)
reply 2013.10.10. 01:53:01 (74862
User profile
13.87 @ 156
Nem értem miért kell minden évben vkinek (wolf) a feje tetejére állítani a kat.okat.

Szerintem ha új arcokat akkarunk ebbe a buliba akkor õket fogja leginkább vissza riasztani az hogy csak azok fognak nyerni (márpedig azért megy az ember és nem csak az idõért) akik évek óta versenyeznek és tudnak min 0,2es reakciót...

Legyen súlyhatár és az eddigi katok ahogy idén év elején meg lett beszélve.
Idõhatáros verseny is van MO-ban akinek az kell menyen oda aki viszont kitûzött cél (kat) alapján csinálta az autóját az meg menyen oda, minek kéne két egyforma verseny jeleg.
Az meg hogy idõt számolgassak meg mérjek magamnak meg fékezzek vagy butitsak az autón azért hogy 14 alja legyen és ne 13 teteje az egy vicc lenne...

Arra, hogy vkinek vmi 5let kipattan a fejébõl és ezért fel kell borítani mindent kat, egy kicsit unalmas már...

ÉS igen ez a sport pénzbe kerül (én se vagyok egy gazdag gyerek) akinek erre nincs pénze (technika sportra) az ne csinálja!!!

Nekem ahhoz, hogy legyen egy olyan autóm ami a saját katjában jól szerepeljen ahhoz nekem is le kellett mondanom a minden hétvégén buliba járásról és az állandó "mekizésrõl"...

Na mind1, Kohári-úr azt mondta idõben szól (novemberben) így lesz idõm vagy tovább tervezni vagy teljesen más verseny sorozat után nézni.... 
reply 2013.10.09. 23:16:23 (74861
User profile
10.97 @ 200
67 teszt versenyzõ volt 09.07-én. Õket kellene megkérdezni,miért nem férnek be street vagy pro katba. Ezzel szemben mindössze 105 rendes versenyzõ volt kategóriába sorolva. 
reply history 2013.10.09. 21:53:38 (74860
User profile
11.40 @ 197
Tudod jól mindig vannak célok Emberek...akiket éveken át próbál megszorítani a "zartosztaly"...
Elõször jött "Sanyika"
Zoli az Audival
F1 Pityesz
Szabik stb...elnézést akit kihagytam...
Ujjakrol nem is beszélve:
Adam
Breki
G1
És az az "új Gyerek" valami dragaccsal... Cool
Ráadásul Te is és Pd Gabi is ide tartoztok mar 1ideje
Ha a "szívós" oldalamat nézem-Gyuri a hondaval---
Tehát mindig kitalalunk "valakit"-de igazából az Ideje a cél-mert lehet a legjobb haverja stb
És az az új cél a Zartosztalyon...
Good luck
Mindenkinek
 
Re: demerobi (74857)
reply 2013.10.09. 21:51:53 (74859
User profile
11.80 @ 196
Üdv!

Én elégedett vagyok a kategóriákkal.
Ha emlékeztek még,tavaly Én kezdtem el "morogni" Káldy P-nek az ömlesztett kat-ok miatt.
Idén már volt Profi,és Street ,Fertõn,és Écsen is.Köszönet érte!Sztem a döntõk is jobban teli voltak,mint elõtte,és azt gondolom,nézõk is többen voltak a döntõkig,mint elõtte.
Én nem kevernék idõ alapú kat-okkal,mert megint csak összefésülné az egész mezõnyt.Tudom,hogy ..."de idõkategória"..., tökmindegy.Végre rend lett,nem kell a kavarás.
Nézõk szempontjából,egy kivetítõ,biztos,hogy elõnyös lenne,de azt Ti szervezõk érzitek,hogy belefér-e.




 
reply 2013.10.09. 21:30:47 (74858
User profile
11.40 @ 197
En a sertodest szeretem a legjobban!!!
Mert azzal nem jar jol senki!!!
Pont.
Új Ötletem támadt!!!!
Bar elõre még nem 1eztettem a "Vezerkarral" de:
Jövõre az elsõ versenyen -mivel a puding próbája az evés-bárhogy is alakulnak a szabalyrendszerek kipróbáljuk!!!
Lemegy a kvali....
Program osszefesuli a mp alapján a legjobb 8-at és megcsináljuk úgy a döntõt!!!
Persze 1"semleges" területen nehogy gondot okozzunk bármelyik Bajnoksagba!!!
De persze ehhez az kell hogy pro és kontra mindenki ott legyen és kipróbálja megnézze stb!!!
Reagáljon és ne itt legyen a szajkarate...
Ennél jobb ötletem(tunk) nincs... 
reply history 2013.10.09. 21:23:54 (74857
User profile
10.06 @ 229
Nem mondom, na ... de én elmebeteg vagyok, mint itt az osztályról talán mások is :-) 
Re: wolf (74855)
reply history 2013.10.09. 21:20:29 (74856
User profile
10.01 @ 219
Igen, az utcai 11.0, nal gyorsabbak kerüljenek at profiba, egyetertek.
De P4 meg határtalan, évek óta...most egy dolog hogy nem járnak folyamatosan a gmc, vette, nitros amcsik, meg a porsche S8-at terheli magával, de azonos ccm-ek mennek az alsóbb kategóriákban, itt meg a csillagos eggel is menni kell ha épp kitalál nyáron...

Tehát én mennek szívesen hasonló com-el mint én, profiban, de nem irreális ccmesekkel hozzám képest.

Szerintem jó lenne eltolni a ccm határt kicsit és akkor az S8ból is befernek meg ide, de mégsem kell a 7.8sec-es corvette, meg Gmc, 500kilós nitros kharman...ellen mennem 1200 kilosan 2.3ccm-el....meg az S8 atsoroltaknak sem.... 
Re: demerobi (74848)
reply history 2013.10.09. 21:19:07 (74855
User profile
11.40 @ 197
Robi!
Nem ismerjük 1mast csak "láttuk"...
De ne mond azt nekem hogy:
Jövõre a 9-es Audi(k)kal és a Fapumaval ...inkabb írtok 1 új progit a gépekre...
Minthogy az idõ ellen ill új célként:Breki ellen nem kuzdenel inkabb...
Nem hiszem el!!! 
Re: demerobi (74848)
reply 2013.10.09. 21:18:47 (74854
User profile
13.02 @ 177
Most komolyan, megint megy itt a "személyes" vitatkozás? Mi van már srácok, hagyjuk már ezt...
Szerintem az idõ alapú versenyzés kontra kategória versenyzésrõl beszélünk ennek érveirõl és ellenérveirõl és nem arról hogy ki milyen reakcióval mer rajtolni, mert leginkább a "mer"-rõl van szó, mert nekem nem meséli be senki hogy a 0.011-es meg még a 0.1-es reakció zöld lámpára indulás...
Aki itt van azért mindenki tisztában van a rollout stb. fogalmával, és igen, elõ és középdöntõben én sem szoktam 0.4-0.6 nál jobb reakciókat venni, egyrészt mivel nem szeretnék beugrani másrészt idõ amíg rajtprog.-on felpörög a csiga és nem szeretem csak ha muszáj rajtprogramon kuplunggal és kézifékkel beengedni a kocsim 2lámpára. De mivel a döntõ futamban már általában minimális a különbség az ellenfél ellen akkor elrajtolok így, és minél kisebb, de biztonságos 0.2-0.3 reakcióval.. Szerintem mindenki maga dönti el hogy hogyan akar versenyezni. És a rajtprocedúra meg simán betanulható pár futam alatt ki tudod tapasztalni hogy hogy tudod levinni beugrás határra az indulást, ezen kár lovagolni.... Nyílván ha idõ kat. lenne idõben egymáshoz szorosabb kocsikkal, jóval nagyobb lenne a beugrások száma is, mivel századok döntenek.. 
reply history 2013.10.09. 21:16:55 (74853
User profile
14.44 @ 151
Én Köszönöm Peti hogy foglalkoztál a kérdéssel! :-) 
Re: v8drag (74777)
reply history 2013.10.09. 21:06:13 (74852
User profile
10.97 @ 200
Örülnék ha kijönne. Nem tudom mit ment a low 11 a végén,de legalább lenne cél,h hova kell eljutni.
Ozoli 11.8-at ment,ha jól tudom jövõre valaki indulni fog a konfigjával,jó csaták lesznek.
Nem fogok új katokért sírni,még ha dobogóra se jutok,mert elismerem,h erõsebbek,jobbak. Wink  
Re: wolf (74850)
reply history 2013.10.09. 21:03:00 (74851
User profile
10.97 @ 200
A G1 team akkor ugyanaz,mint én,vagy tévedek? Mert gyorsabbak,mint a többi versenyzõ a kategóriában,sokkal (itt 0.6-0.8s arányosan olyan,mint nálunk 1.2-1.5 szerintem,mert sokkal több erõ kell ekkora különbség leküzdéséhez)

Nem írtad h fasz vagyok,valóban,csak félek az igazságtól.
Szerintem meg nem akarok idõlimitre menni,mert nem fogok fejben mp-eket számolni.Hadd legyen nekem is véleményem,még ha nem is vagyok ebben a sportban senki. 
Re: wolf (74849)
reply history 2013.10.09. 21:00:52 (74850
User profile
11.40 @ 197
Szerintem beszélj "Sanyikaval"...
Ha komoly ellenfelet akarsz!
Ha jól tudom és emlékszem (LOW-011) az utcai auto és eléggé Goromba...
Meg van kb 2 mp-ed addig!
Csak hogy ne kelljen "visszabutitani" a konfigot....
Bawling  
Re: radics1 (74843)
reply history 2013.10.09. 20:55:21 (74849
User profile
11.40 @ 197
Kimasoltam a tényeket!!!ennyi történt...
Ha azt akarom írni hogy "fasz vagy"
Azt le fogom írni nyugi... 
Re: radics1 (74842)
reply history 2013.10.09. 20:51:07 (74848
User profile
10.06 @ 229
A tisztán idõalapú kategóriák talán szorosabb döntõket hoznának, de a fejlesztési igényt is minimalizálnák, megszüntetnék. Így viszont a kevésbé jó/épített autók nem tudják tartani a lépést a jó/jobban épített autókkal.
Az, hogy egy-egy kategóriában vagy egy-egy nagyon jó autó, és a többiek miattuk nem tudnak nyerni, ne legyen már azért indok.
Viszont a jelenlegi kategóriák szabályzását ki lehetne egészíteni, hogy a komolyabb technikák számára is legyen kihívás, legyen minden kategóriában alsó idõhatár, aki annál jobbat fut, kerüljön át feljebb, streetbõl a hasonló profi kategóriába, esetleg könnyített mûszaki elõírásokkal. Így egyrészt erõsödhet a verseny streetben, illetve több autó lesz profiban, nyilván ott elsõsorban P1,2,3,4-be kerülnének át a nagyon jó streetesek.
Ez versenyzõi oldalról.
Aztán, hogy mi kell a nézõknek ? Fogalmam sincs :-)
Na jó, talán, hogy többet, jobban lássanak, halljanak, a pálya végére egy kamera tényleg nem rossz ötlet egy kivetítõvel, mármint a kivetítõ elõre. 
Re: Fapuma8 (74845)
reply history 2013.10.09. 20:43:06 (74847
User profile
10.01 @ 219
Nálunk sincsenek rönó jeles csajok, pedig a mitsubishi jel 3db renault 120 fokonkent....azaz ahány fuszal annyi faszall....:-))))) 
Re: Thomas73 (74846)
reply history 2013.10.09. 20:34:42 (74846
User profile
11.69 @ 205
Az AS7-ben is faszok vannak! 
Re: radics1 (74844)
reply history 2013.10.09. 20:33:54 (74845
User profile
10.01 @ 219
Ötlet s8 konnyitesere is.

Zoli, tavaly már kértem hogy a P3, P4 határt toljuk feljebb.
Mondjuk 2500ccm-re...ekkor P3 telelenne lehet...sor5 audik is jöhetnek S8ból, én is P3-as lennék eddigiek is...akár subaru is...stb, de tele lenne...
P4 maradna a 2500ccm feletti Nissan Gtr, 997biturbo, amerikai nitro nagy ccm, kharmann...stb.

És streetbol automatan a 10 seces vagy gyorsabb autókat at kell küldeni profiba...utcai forgalmasokban pl nem kellene tuzallo ruha, csak sisak vagy barmi...

Én erre gondoltam és így P3 is telne mert kibovitened, meg nem kellene a nagy ccm-esekkel menni eselytelenul és az S8 is porsche mentes lenne, mehetnek az 1000 lovukkal meg a dupla turboikkal P4ben...S8 10-esek így atjonnek P3-ba hozzánk ha en is odakerulok, 9-esek meg P4be..a nitrosokhoz...így se tobb kategória nincs, nem is kell nekem sem 3.8biturbo...Gmc, Corvette ellen menni, S8 is könnyebb lenne, és lenne verseny S8, P3 szinten szorosabb, P4-be meg hasonló autók mennének....én a 2270-esemmel nem tudok mit kezdeni a 8 környéki adósokkal, meg a 9 aljakkal a kis com-és porszivommal :-)))

Na? Zoli? A street 10-es vagy jobb idotlenitve?Jobban street lenne mint most...igazságosabb.P3 meg 2500ig.Akkor kilesz a 8-as fánk, 10-es autókkal....ha meg jön Ádám 9-es is lesz benne... 
Re: oioio-1 (74840)
reply history 2013.10.09. 20:12:17 (74844
User profile
10.97 @ 200
74831

Ez a hozzászólásod semmi másról nem szólt,mint az én eredményeim becsmérlésérõl. Akárhogy is próbálsz majd most ezen szépíteni.

Ez egy 17.4s-es autó a gyári adatok szerint. Én büszke vagyok arra,ami lett belõle. Lehet mondani,h nem érdemeltem meg azokat a helyezéseket,amit idén elértem,mert nem volt ellenfél.Nem ez az egyetlen ilyen kat,ahol a legjobb elhúzott a többi mellett. 
Re: wolf (74841)
reply history 2013.10.09. 20:09:04 (74843
User profile
10.97 @ 200
Képzeld,nekem se tetszik,h nincs a katomban komoly ellenfél,illetve kb év középétõl nincs,addigra értem el ezt a szintet. Jöhetne pár turbo honda,máris lenne verseny. Ezt is írtam.

De hogy nekem miért fáj az igazság,azt nem értem. Nincs értelme idõkorlátra versenyezni,mert az nem más,mint taktika. Vagy azt feltételezed,hogy minden katban a limit felett lesznek a kocsik 0.3s-el? Akkor lenne verseny,valóban.Az összes többi meg lassítva egy 1mp-vel feljebb. 
Re: wolf (74841)
reply history 2013.10.09. 20:00:25 (74842
User profile
10.97 @ 200
Nem esünk egymás torkának,de a személyeskedést mellõzni kellene. Kicsit felment a pumpa bennem,mert nem jogosan lettem én a fasz.

Természetesen nem szeretném,ha az a pénz meg munka 1 év után kárba veszne. 
Re: oioio-1 (74840)
reply history 2013.10.09. 19:58:31 (74841
User profile
11.40 @ 197
Senki nem káromkodott-eddig-és senki nem fikazta a másikat!!!
Tulajdonképp semmit nem értesz...vagy nem akarod megérteni...
Késõbb próbálok minden"aranyos" megjegyzesedre reagálni...
Most az jön le így elsõre:
"faj az igazság"...
Ezt vártam már és a szajkaratet is...
Ezt megelõzve írtam oda:
Bocsi 
Re: radics1 (74833)
reply 2013.10.09. 19:55:48 (74840
User profile
7.01 @ 337
Egyenlõre nincs eldöntve semmi, csak beszélgetünk és volt egy ötlet, azt beszéljük át. Értem a pro és kontra érveket, de ne esetek egymás torkának, mert ez a beszélgetés csak a jobb versenyekrõl szól akár mi lesz 2014 ben. A rendezõknek se érdeke olyat csinálni ami nem jó a nagy többségnek ( kivétel biztonsági elõírások ), tehát semmi nincs eldöntve, de megígérem, hogy legkésõbb november 15 ig mindenki tudni fogja a 2014 évad szabályrendszerét, amelyet természetesen mint eddig egyeztetünk a versenyzõkkel. 
reply 2013.10.09. 19:55:12 (74839
User profile
11.80 @ 189
Srácok!
Sajnos nincs pénzem 9-es vagy 10 aljás autót építtetni, mert több millió forintba kerül (street kategória), az autómat pedig nem adom el, mert imádom Big grin Maradok lelkes nézõ Wink Vagy irány a teszt kategória Cartman  
reply history 2013.10.09. 19:49:48 (74838
User profile
10.97 @ 200
Pár éve volt valami,ahol ilyen betétszámként lehetett rá nevezni 13 15s katokba. Vajon mi az oka,h erre már senki se emlékszik? Lehet el se indult. 
Re: gmatee (74837)
reply 2013.10.09. 19:47:53 (74837
User profile
11.50 @ 195
Jöjjenek be szépen a súlyhatárok köbcentihez mérten és akkor mindenki építhet "egyforma" autót és máris szorosabb lessz a verseny.Ennyi ez az idõalapú verseny meg annak jó aki nem akar fejleszteni vagy mert nincs pénze vagy mert nincs tudása vagy mert nem akar!Igaz h ez csak az én véleményem de én is kategóriára építettem az autóm betartva az adott kategória szabályait nem lettem elsõ mert még ki kell forrjon de ha ez az idõalapú bejön gyakorlatilag dobhatom el az egész éves munkám...
Még egy olyat ki lehetne próbálni h legyen mindkettõ és melyikre neveznek többen...Itt kiderülne h menyire tetszik az embereknek. 
reply history 2013.10.09. 19:41:23 (74836
User profile
10.97 @ 200
Remélem még idõben ki lesz találva a jövõ évi idõalapú rendszer,aztán mennek az alkatrészek racing bazárra.

Ennek gyorsulás vagy mi a fene a neve,nem sebességi taktikabaszás... 
Re: radics1 (74833)
reply history 2013.10.09. 19:37:12 (74835
User profile
14.93 @ 153
Ennyi. Roll eyes  
Re: radics1 (74833)
reply 2013.10.09. 19:34:46 (74834
User profile
12.52 @ 177
Sziasztok!
Mindig olvasom a fórumot, de ritkán írok.
Idõalapú besorolásnál milyen szájízzel mennek majd azok haza, akik nem kerülnek be a 8-as táblába. Lehet, hogy Õ megfutotta a rekordját aznap és éjszaka is, csavarozta az autóját, hogy ott legyen, jobb legyen.  De egy ugyanolyan gyári autó, ami 2s rosszabb az feljebb lévõ kategóriába döntõzni fog. Ez az eset megtörténhet bárkivel.
Lehet rosszul, gondolom... 
reply history 2013.10.09. 19:33:37 (74833
User profile
10.97 @ 200
Hallod Wolf,

ha nem tudsz személyeskedés nélkül érvelni,akkor inkább ne is tedd,mert ezzel a bunkó "vakok között félszemû a faszom " baromsággal másokat se zaklassál.

Tudod,kurvasokat melóztam a kocsin,úgy építettem,hogy az AS6-nak megfeleljen,szoptam azzal,hogy a gyári 31 éves 85 lovas szarból építsek ütõképes autót,túrtam az alkatrészekel,látástól mikulásig szenvedtem,dolgoztam. Erre jön valaki,és megmondja h én vagyok a fasz,mert jobban sikerült,mint amire számítottam.

Kérdem én,az én hibám,hogy mások nem dolgoztak ennyit télen az autójukon? Én tehetek róla,hogy nincs rá pénzük? Vagy épp tudásuk? As6-ban 11.8 a rekord,amit egy turbós honda állított fel. Az én hibám,hogy már nem versenyzik,vagy hogy nem épült még 5 másik ilyen ugyanolyan jóra?

Ha jól sejtem,épp te kezdtél el sírni,h ha kijön a G1 akkor esélyed sincs. Fel sem merült benned,hogy valamit jobban csinálnak,ha egy fwd autóval leküldenek egy rwd-t?

Most kezdõdhet a karate,de kurvára gyûlölöm,ha ilyen okosan megmondják h egy mocskos buzi vagyok,mert 85 lóból csináltam 270-et és ez elég arra,hogy üsse a többi autót.
Bárki vehet egy ilyen romot,vagy bármi mást,dolgozhat rajta 8-10 hónapot és jövõre meg lehet mutatni. Nem fogok ugatni,ha valaki jobbat épít,inkább gondolkodom,hogy érhetném utol. 
Re: wolf (74831)
reply 2013.10.09. 19:22:42 (74832
User profile
11.80 @ 189
Sziasztok!
Szerintem az AS8 kategória nem éppen fenékig tejfel. Lehetne a kiírásán változtatni, mert nagyon szórt a mezõny. Vannak olyan emberek akik ezért nem is jönnek el, mert totál semmi esélyük nincs a nyerésre. Konkrét példa: Audi S3 1.8T és AS8-ban versenyez, az életben nem lesz esélye a 2.2T 20VT a 3.0 V6 biturbo audik ellen, vagy ott a Porsche 9.8-as idõvel vagy Skyline. Már ott tart a kategóriánk, hogy utolsó Lacházán 12.7-el (street kategória) 8.-ként jutottam az elõdöntõbe. az elsõ 9.8-as idõ volt.
Én favorizálnám az idõalapú kategóriákat, vagy megváltoztatni a ccm kírást lejjebb vagy feljebb.
És még egy észrevétel, hogy ha megoldható, akkor jobban figyeljenek a gépátvételnél, hogy ne fordulhasson elõ, hogy adott autó egy másik kategóriában versenyezzen. Pl.: hátsókerekes BMW drag gumikkal AS8-ban Cartman
 
reply history 2013.10.09. 17:13:09 (74831
User profile
11.40 @ 197
Na!
Csak kiugrott a szög a zsákból...
Nézd meg Facebook oldalam nyitó képet legyszives...
Az ott 2012!!!csak!!!ismétlem 1év!!!
És azt mondom az ideji(amin fele annyi kupa lesz)év-sokkal jobb volt!
Nem az volt hogy lementem-dobogó...és szándékosan írom ,nyerés helyett...
1Szoval :nyerni szeretsz!!de ne úgy valtoztassunk hogy ez veszélybe legyen...
Ismerek én is olyat a P6-ba aki összesen 2x nyert idén és-Mnasz összetett Bajnok lett....
Ha jól látom a 09.07-i lachazan:
12.1
13.2
15.1
16.2
Ilyen idõvel kvaliztal az elsõ helyen!!!
4-és tábla eseten pont megkavezhattal a rajtba(amit szoktál is ha jól látom:0,8!!!)
És így is 4 mp a különbség!!!
Döntõbe is min.1mp!!!
Így ertem hogy kényelmes nyerni...
És félsz esetleges 12.-13 közötti 8-as tablatol...
Ahol nem nyernel soha ekkora reakció idõvel!!!
Confused
Ha meg fejlesztenel...az is gaz...Neked mert 11-12 között
Meg komolyabbak az autók és sofõrök!!!
Értelek tisztán...
De így nyerni versenyt--vakok között felszemu a király--
De ha jól érzed magad...csináld!
Bar kérdezd meg a 2.3. Helyezettet is...ahhoz hogy megverjenek(vascsõ nélkül) mennyire scifi számukra,penztarcajukra stb stb
Közben a 13-as és 15-os  kat ba meg jól is ereznek magukat!!!
És ez lehetne Sajat tapasztalat is...
G1 jön és jó a konfiguráció állandó masodig..
Ha nem jön...inkabb felhívtam Pistabat-megvan a 11-es idõ??-ha nincs nem is mentem el!!!
Elõ példa-2kunmadaras!!!
Azert hogy valakit megint megverjek közel 1 mp vel!!
Nem utazok 400 km-ert!!
Fõleg hogy nincs még a 4-es tábla se meg!!!!
Átellenben 11-12-es katba a szar (11.40-val)
Vert izzadva tudnék felállni a dobogora!!!
De legalább VERSENY lenne 8-as táblával!!!
Uff hosszu lett de igaz...
Bocsi
 
Re: radics1 (74815)
reply 2013.10.09. 16:02:26 (74830
User profile
13.02 @ 177
Ja, és a célvideós dologra visszatérve, pont ezért volt óriási az érdeklõdés hungaroringen, mert ott a nézõk végig tudták követni a versenyt 0-201m-ig és látták a lelátók miatt hogy mi is történik. Akár az is lehetne hogy 400 körül egy kamera veszi a versenyt egy állványról, és kivetítõn megy élõben a célig. Jó, tudom hogy óriási beruházást egy mobil kivetítõ, meg a 2-3 kameramann aki ezt veszi, mégis valahogy így lehetne a nézõk számára is izgalmassá tenni. Plusz az, ha a döntõk nem húzódnának késõ estig, amikor már mindenki megunja és megy haza. Akár olyan áron hogy a Motoros drag Ob.-t külön venni, és ezzel nyerni idõt. De ezek tényleg csak ötletek, ha bárki tud jobbat, hogyan lehetne érdekesebbé tenni, mindenki örülne neki.
 
reply history 2013.10.09. 15:50:22 (74829
User profile
10.01 @ 219
Ja, én pl P4-ben szeretnék ccm határt, mert akár egy 7200ccm, biturbó nitró is mehet itt 7-es idõt összkerékben, mert felfelé nyitott a kategória :-)

De ugye mivel nem vagyunk sokan, minek még 1 kategória...így amikor pl összejönne Dutter meg, Vette, GMC, Nitró nagy ccm hátsókerekek akkor éppen a 10 alja vagy 9 teteje idõvel a P4 is akár 8 fa esélytelen is lenne....

Csak ugye nem jár senki folyamatosan....ezért nincs feszegetve...

Érdekes ez.Sok nézõpont van. 
Re: radics1 (74826)

Total 75505 entries
Previous   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!