Valaki tapasztaltabb versenyzõ felhomályosítana arról,hogy miért van az,hogy 188 a célvonalija egy kocsinak,de 12.9-13.0-t tudott csak menni? Tavaly közel 20kmh-val lassabban is 13.1 volt az ideje.Kicsit csalódott vagyok emiatt.A 60 lábas idõn nagyon látszik,hogy nem tudja levinni.
Hogy lehet ilyeneket találni? Láttam már pár hasonlóan elmég "egységet" pannónia blokkal,de ez viszi a pálmát.Egész komoly mûszerezettség van a kormány alatt balra
Izgatottan várom! Anno nem akart a széria unom 16 alá bemenni semmi áron sem a Rábaringen,emelt nyomással,mindig 16,0xx lett.
Aztán a nagyobb turbó meghozta a hatását,egybõl 15,2 lett,minden más egyéb módosítás nélkül.
Ezt csak azért írom le,mert a 2 autó kb egy súlyban van,az is 100 lovas volt gyárilag (74kw egész pontosan),de 115 ló lehetett nagyobb nyomással,mégsem karcolt bele a 15-be.
Mondjuk mindenki ezzel jön,hogy de hát ez turbós... Persze.egy 200 lovas autónak 33mm-es keréken kell beszívnia és kb 37mm-esen kisz*rnia mindent,ami átmegy rajta
Mivel tavaly 50ekm-t mentem vele,nem tehetem meg,hogy 12-t egyen,mint a tiéd
Sajnos az Audi mérnökeinek szeme elõtt nem egy versenyautó,hanem egy alul is rendkívül nyomatékos motor megtervezése lebegett(1750-tõl max nyomaték 90%-a rendelkezésre áll).Gondolod,hogy azért lett 150 lovas,mert akkoriban ennyit tudtak kihozni egy 1.8-as turbósból.Pár évvel korábban a 16v gti 139 lovas volt,úgy látszik visszafelé fejlõdnek.
Szóval egy olyan turbóval,ami még egy 1.3-ast is csak visszafogna,nem lehet versenyautót építeni.Amúgy meg a könnyû autóddal nem igen lehet összehasonlítani ezt a családi limuzint.Anno az unoval jóval kisebb teljesítménnyel mentem 1mp-vel gyorsabbat.
Sztem a megoldás az lenne,ha lehoznád a kocsit,és ha szükséges,komplett kábelköteg csere,mert így 1 nap alatt nem lehet megoldani semmilyen ilyen jellegû problémát,mint kiderült.
Úgy szoktam számolni,hogy (ccm/min)*(injektorok száma)*0,2=max teljesítmény
Ez 100% duty,és a neves injector gyártók ennél jóval alacsonyabb értéket adnak meg (általában 80% dutyra). Persze ebben a BSFC nincs figyelembe véve,nekem kb ez szokott kijönni turbós autóban
Hát igazad van,ez egy szar fos családi limuzin.A tévedés csak annyi,hogy én sosem tartottam magam "komoly versenyzõnek",ellenben nem jártatom itt a pofámat feleslegesen mindenkinek.
Mivel ez nem versenyautó,hanem egy szar családi limuzin,talán sosem lesz megépítve,és így nem is fogom elérni,ami a célom lenne.
De azt hiszem az utcai jellegbe még be fog férni,hogy a kicsi 1.8-as motorral 13,3-nál jobbat fussak egyszer.Még ekkora cooler se kell majd,mint ami neked van okoska
Már átalakítottam részben az egybecsonkot,de még van egy köröm ék alakú alátétkonzol gyártásban,illetve kellene esztergáltatnom is ezt azt.
Nem akarsz ebben segíteni? Balázs biztos szívesen lehozza nekem füredre!
doby 13,10
civiccoupe 12,66
Kutasi R 12,65
Ollah 12,50
piii(3,14) 12,43
Robi-ka 12,40
Bkori 12,3
Belfegor 12,12
Tájbi 12,10
radics1 11,99
Frankie 11,99
ave 11,93
Tunercitylaci 11,91
Fapuma 11,88
slowlow 11,88
Kau 11,83
Jegenye 11,82
bmwm3e30 11,79
szati2222 11,78
colos 11,76
Balu 11,72
Béke 11,71
macózoli 11,68
327turbo 11,65
Bone 11.63
hori 11,62
orgyi 11,56
basic 11,50
NISSAN 11,48
trafo 2000 11,44
kEke 11,37
powered 11,35
Csák Zsolt 11,33
Master3v 11,31 Y2KIX 11,29
Sanyi00 11,26
Demo 11,20
Bruni 11,10
pedro 11,05
charlie 10,96
Bulijoe 11,00
szilvi5 10,96
Büfésarc 10,95
Szóljatok,ha hiba van...