timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 854 entries
Previous   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.05.28. 21:53:55 (62689
User profile
10.97 @ 200

doby 13,10
civiccoupe 12,66
Kutasi R 12,65
Ollah 12,50
piii(3,14) 12,43
Robi-ka 12,40
Bkori 12,3
Belfegor 12,12
Tájbi 12,10
radics1 11,99
Frankie 11,99
ave 11,93
Tunercitylaci 11,91
Fapuma 11,88
slowlow 11,88
Kau 11,83
Jegenye 11,82
bmwm3e30 11,79
szati2222 11,78
colos 11,76
Balu 11,72
Béke 11,71
macózoli 11,68
327turbo 11,65
Bone 11.63
hori 11,62
orgyi 11,56
basic 11,50
NISSAN 11,48
trafo 2000 11,44
kEke 11,37
powered 11,35
Csák Zsolt 11,33
Master3v 11,31 Y2KIX 11,29
Sanyi00 11,26
Demo 11,20
Bruni 11,10
pedro 11,05
charlie 10,96
Bulijoe 11,00
szilvi5 10,96
Büfésarc 10,95

Szóljatok,ha hiba van... 
Re: v8drag (62684)
reply history 2010.05.28. 21:44:51 (62688
User profile
10.97 @ 200
Nem azért kérdeztem,csak lehetne látni,mennyi a különbség.
 
Re: v8drag (62687)
reply history 2010.05.28. 21:34:41 (62686
User profile
10.97 @ 200
idõrendbe=idõrendben...

Már nem látok megint...
 
Re: radics1 (62685)
reply history 2010.05.28. 21:25:47 (62685
User profile
10.97 @ 200
Idõrendbe jobb lenne nem? Big grin  
Re: v8drag (62684)
reply history 2010.05.26. 23:03:14 (62590
User profile
10.97 @ 200
11.99 
Re: v8drag (62583)
reply history 2010.04.22. 21:56:35 (61697
User profile
10.97 @ 200
Ilyet olyan autókba csinálnak általában,ami inkább kanyarodásra van,nem "egyenesmenésre Big grin
Re: lipi88 (61692)
reply history 2010.04.14. 00:15:48 (61495
User profile
10.97 @ 200
beleöntik az E85-öt majd a kannába,és abból tankolnak a pályán! Sok arc meg csak néz,hogy ez ettõl megy ennyire Big grin  
Re: Fapuma8 (61493)
reply history 2010.04.13. 23:04:32 (61489
User profile
10.97 @ 200
ááá,én alkoholizálok.Ehhez a kocsihoz még nagyon nem kell a c16 Wink  
Re: oioio-1 (61488)
reply history 2010.04.13. 22:48:49 (61487
User profile
10.97 @ 200
C16-ot kellene importálni,lehetõleg tankerrel! Az evo neo nem fogy így a kutakon! Big grin  
Re: oioio-1 (61486)
reply history 2010.03.30. 11:05:39 (61056
User profile
10.97 @ 200
Ha ez 60%,mire számíthatunk idén? 9-essel fog kezdõdni,reméljük Wink  
Re: szabyk RST (61055)
reply history 2010.03.30. 09:12:13 (61053
User profile
10.97 @ 200
Ahhoz képest nagyon szépen ment a gép,még ezen a félig ottmaradt ragacson is Wink  
Re: szabyk RST (61045)
reply history 2010.03.30. 09:01:16 (61052
User profile
10.97 @ 200
remélem nem árulok el titkot,de 6800 soft rev limit 7000 hard. Felette nem akar már nagyon pörögni,de lehet ez a tengelyek miatt van 
Re: Jugo (61050)
reply history 2010.03.30. 09:00:12 (61051
User profile
10.97 @ 200
Majd akkor dumálj,ha el is tudsz rajtolni! Big grin

Remélem köv versenyre meglesz a kuplungod is,hogy végre mehessen egy 12 közepét a gép.Egyéb fejlesztést meg megbeszéljük,elfér még ott 3 tized nyomás Wink  
Re: Thomas73 (61049)
reply history 2010.03.29. 21:59:16 (61044
User profile
10.97 @ 200
Kitámasztó miért nem került fel? Ragacs nélkül felesleges? 
Re: szabyk RST (61043)
reply history 2010.03.29. 21:53:14 (61042
User profile
10.97 @ 200
Mondjuk miután CCH burnoutolt egyet mellettünk,nem sok mindent hallottam Tongue stick out  
Re: szabyk RST (61039)
reply history 2010.03.29. 21:52:13 (61041
User profile
10.97 @ 200
Mondták már páran Blush  
Re: szabyk RST (61039)
reply history 2010.03.29. 21:34:34 (61038
User profile
10.97 @ 200
Nem nagyon volt VR6 hangja. EEK!  
Re: Clausi (61037)
reply history 2010.03.28. 20:33:54 (60959
User profile
10.97 @ 200
Majd talán jön az illetõ,aztán belinkeli.

Csak érdeklõdtem,hogy mégis mi lehet,hogy jóval gyengébb autóval is hasonló volt az idõ. 
Re: ave (60958)
reply 2010.03.28. 20:15:11 (60956
User profile
10.97 @ 200
Valaki tapasztaltabb versenyzõ felhomályosítana arról,hogy miért van az,hogy 188 a célvonalija egy kocsinak,de 12.9-13.0-t tudott csak menni? Tavaly közel 20kmh-val lassabban is 13.1 volt az ideje.Kicsit csalódott vagyok emiatt.A 60 lábas idõn nagyon látszik,hogy nem tudja levinni. Confused  
reply history 2010.03.04. 13:45:03 (60661
User profile
10.97 @ 200
Hogy lehet ilyeneket találni? Láttam már pár hasonlóan elmég "egységet" pannónia blokkal,de ez viszi a pálmát.Egész komoly mûszerezettség van a kormány alatt balra Big grin  
Re: zsoltgti (60659)
reply history 2010.03.04. 13:18:02 (60656
User profile
10.97 @ 200
Ezzel azért vitatkoznék.Az se árt ha van agya az embernek Wink  
Re: Yogixr2i (60655)
reply history 2010.03.04. 11:54:12 (60653
User profile
10.97 @ 200
Viccnek szántam Wink  
Re: szabyk RST (60652)
reply history 2010.03.04. 11:39:57 (60650
User profile
10.97 @ 200
Azt hiszem ráállítom az asszonyt én is inkább a bankszakmára,akkor nekem is lesz sok x lovas paripám!? Big grin  
Re: szabyk RST (60649)
reply history 2010.03.03. 20:20:35 (60635
User profile
10.97 @ 200
Azért az új 4 vezetékes lambdaszonda beállításhoz odabasz,látszik,hogy ott vannak a szeren Tongue stick out  
Re: zsolap406 (60634)
reply history 2010.03.03. 11:11:46 (60628
User profile
10.97 @ 200
Az összes ford ilyen,ami multitooth 
Re: SLacika Mk1 (60627)
reply history 2010.03.03. 10:52:28 (60626
User profile
10.97 @ 200
VW-audi is 60-2(95-tõl egész biztosan),lancia,fiat(puntotól),stb 
Re: powered (60625)
reply history 2010.03.02. 17:37:37 (60598
User profile
10.97 @ 200
Épp ez az,na de mindegy,én nem mondom hogy nem,majd meglátjuk. 
Re: SLacika Mk1 (60591)
reply history 2010.03.02. 16:20:28 (60588
User profile
10.97 @ 200
Gondolom a tuning egy 2.0 motor beszerelése lesz Smile  
Re: Yogixr2i (60587)
reply history 2010.03.02. 16:03:15 (60586
User profile
10.97 @ 200
Izgatottan várom! Anno nem akart a széria unom 16 alá bemenni semmi áron sem a Rábaringen,emelt nyomással,mindig 16,0xx lett.

Aztán a nagyobb turbó meghozta a hatását,egybõl 15,2 lett,minden más egyéb módosítás nélkül.

Ezt csak azért írom le,mert a 2 autó kb egy súlyban van,az is 100 lovas volt gyárilag (74kw egész pontosan),de 115 ló lehetett nagyobb nyomással,mégsem karcolt bele a 15-be. 
Re: Yogixr2i (60582)
reply history 2010.03.02. 15:48:42 (60581
User profile
10.97 @ 200
Ha ott lesz a neved alatt egy hivatalos idõ,akkor elhisszük Wink  
Re: Yogixr2i (60580)
reply history 2010.03.02. 12:26:15 (60578
User profile
10.97 @ 200
Mondjuk mindenki ezzel jön,hogy de hát ez turbós... Persze.egy 200 lovas autónak 33mm-es keréken kell beszívnia és kb 37mm-esen kisz*rnia mindent,ami átmegy rajta Tongue stick out

Mivel tavaly 50ekm-t mentem vele,nem tehetem meg,hogy 12-t egyen,mint a tiéd Bawling  
Re: Yogixr2i (60571)
reply history 2010.03.02. 12:23:14 (60577
User profile
10.97 @ 200
Sajnos az Audi mérnökeinek szeme elõtt nem egy versenyautó,hanem egy alul is rendkívül nyomatékos motor megtervezése lebegett(1750-tõl max nyomaték 90%-a rendelkezésre áll).Gondolod,hogy azért lett 150 lovas,mert akkoriban ennyit tudtak kihozni egy 1.8-as turbósból.Pár évvel korábban a 16v gti 139 lovas volt,úgy látszik visszafelé fejlõdnek.

Szóval egy olyan turbóval,ami még egy 1.3-ast is csak visszafogna,nem lehet versenyautót építeni.Amúgy meg a könnyû autóddal nem igen lehet összehasonlítani ezt a családi limuzint.Anno az unoval jóval kisebb teljesítménnyel mentem 1mp-vel gyorsabbat. 
Re: Yogixr2i (60571)
reply history 2010.03.02. 12:18:55 (60576
User profile
10.97 @ 200
Múltkor jártam arra,be is mehettem volna akár.

Sztem a megoldás az lenne,ha lehoznád a kocsit,és ha szükséges,komplett kábelköteg csere,mert így 1 nap alatt nem lehet megoldani semmilyen ilyen jellegû problémát,mint kiderült. 
Re: Thomas73 (60573)
reply history 2010.03.01. 22:01:34 (60568
User profile
10.97 @ 200
A "felkapar" nem mértékegység! Wink

Azt hiszem a BMW fórumon olvastam 
Re: powered (60567)
reply history 2010.03.01. 21:56:16 (60566
User profile
10.97 @ 200
145*0,85=123 Wink Nagyjából helyes a képletem.

Nem tudom E85-re mennyivel számoljak.30%-al többet kell írnom az ecuba... 
Re: szabyk RST (60564)
reply history 2010.03.01. 21:52:05 (60561
User profile
10.97 @ 200
Milyen dutynál? 100%-ra nekem 145 jött ki.Persze ez állítólag magasabb teljesítménynél igencsak eltorzul,és jóval több kell,arányosan. 
Re: szabyk RST (60553)
reply history 2010.03.01. 21:50:22 (60558
User profile
10.97 @ 200
Tapasztalat...

Úgy szoktam számolni,hogy (ccm/min)*(injektorok száma)*0,2=max teljesítmény

Ez 100% duty,és a neves injector gyártók ennél jóval alacsonyabb értéket adnak meg (általában 80% dutyra). Persze  ebben a BSFC nincs figyelembe véve,nekem kb ez szokott kijönni turbós autóban 
Re: Yogixr2i (60548)
reply history 2010.03.01. 21:36:41 (60544
User profile
10.97 @ 200
Ha jól számolok,akkor van vagy 350 lovad... 
Re: 345i (60538)
reply history 2010.03.01. 21:35:40 (60540
User profile
10.97 @ 200
Ha õt ez elégíti ki Blush  
Re: powered (60537)
reply history 2010.03.01. 21:25:49 (60533
User profile
10.97 @ 200
Végre valaki,már azt hittem megölnek lábbal itt engem,egyedül Wink Roll eyes  
Re: powered (60531)
reply history 2010.03.01. 21:22:04 (60529
User profile
10.97 @ 200
Igazad van,egy ilyen vén fasznak,mint te,az idõsek otthonában a helye?

Elárulod mégis mivel mentél 13,3-at? 
Re: 345i (60528)
reply history 2010.03.01. 21:20:10 (60526
User profile
10.97 @ 200
és az mi volt? egy K03-as csigás bmw???

Izgatottan várom az új eredményed az avatarodban Wink  
Re: 345i (60523)
reply history 2010.03.01. 21:11:56 (60522
User profile
10.97 @ 200
Hát igazad van,ez egy szar fos családi limuzin.A tévedés csak annyi,hogy én sosem tartottam magam "komoly versenyzõnek",ellenben nem jártatom itt a pofámat feleslegesen mindenkinek.

Mivel ez nem versenyautó,hanem egy szar családi limuzin,talán sosem lesz megépítve,és így nem is fogom elérni,ami a célom lenne.

De azt hiszem az utcai jellegbe még be fog férni,hogy a kicsi 1.8-as motorral 13,3-nál jobbat fussak egyszer.Még ekkora cooler se kell majd,mint ami neked van okoska Tongue stick out  
Re: 345i (60521)
reply history 2010.03.01. 20:54:39 (60519
User profile
10.97 @ 200
Nem tudom mire véljem a beszólásod,de nagyon mókás.

Kicsit szánalmas,ami legtöbbször itt megy. Bawling Tongue stick out  
Re: 345i (60518)
reply history 2010.03.01. 20:42:13 (60517
User profile
10.97 @ 200
Ok!

mondjuk mintha ez nem lenne elég off mostanában Tongue stick out  
Re: Belfegor (60516)
reply history 2010.03.01. 20:34:23 (60515
User profile
10.97 @ 200
Új ember betanult már? 
Re: Belfegor (60512)
reply history 2010.03.01. 20:34:03 (60514
User profile
10.97 @ 200
ÁÁÁ,ennyire nem akarok lecsúszni.

Meló lenne:Kecskemét,Mezõlak,Sopronkövesd,stb.

Még mezõlak van legközelebb,az is 72km...Szóval nem játszik.

Vp-be 2 nyelv tárgyalóképes,3-5 év tapasztalat,meg ma még CNC programoznom is tudni kellett volna...Szóval nagyon egyszerûûûû Angry  
Re: Belfegor (60512)
reply history 2010.03.01. 20:28:31 (60510
User profile
10.97 @ 200
Te belebetegedtél már ebbe a cégbe! Tongue stick out

Lehet vissza kellene mennem,mert nemigen találok munkát Confused  
Re: Belfegor (60508)
reply history 2010.03.01. 20:25:56 (60504
User profile
10.97 @ 200
Amúgy tudtál volna S3 csigát?Kiderült mennyi lett volna az ára? KIváncsi vok érdemes lett volna várnom még kicsit. 
Re: Belfegor (60498)
reply history 2010.03.01. 20:25:01 (60503
User profile
10.97 @ 200
Hát az nem olyan eccerû!

Már átalakítottam részben az egybecsonkot,de még van egy köröm ék alakú alátétkonzol gyártásban,illetve kellene esztergáltatnom is ezt azt.
Nem akarsz ebben segíteni? Balázs biztos szívesen lehozza nekem füredre!

Wink  
Re: Belfegor (60498)

Total 854 entries
Previous   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!