„King Of Europe” Gyorsulási Street Európa Bajnokság és Rally õrület vár Kiskunlacházán, Október 2.-án !!!
„King Of Europe” Gyorsulási Street Európa Bajnokság kerül megrendezésre Kiskunlacházán! Rengeteg gyors autó várható október 2. Kiskunlacházi repülõtér betonjára, ahol is a King Of Europe Bajnokság és Drag-Racing gyorsulási verseny , Drag-Minirally VI. fordulója lesz.
Ebben az évben utoljára feldübörögnek a motorok Kiskunlacházán a többszörösen kezelt ragasztózott pályán! Kint lesz Vogelsinger Sanyi a Hondával, Kovács Szaby Fordja. F1 Pisti Audi Quattroja. A TDi Extreme csapata bimotor polojával, de a dragsterek is meglátogatják az eseményt, Kaldy Peti a brutál Novával, ott lesz Erdõs Csaba a morissal vagy akár emlithetném a Tuboly testvéreket a Darth Vaderként emlegetett fekete szörnnyel.Ezen a versenyen tényleg megtalálhatjuk Európa leggyorsabb és legszebb autóit, ismét itt lesznek a lengyel VTG team versenyzõi, a Godzilla névre hallgató Nissan skyline a Román trónkövetelõk, a Szlovák különítmény, az Osztrák harcosok és nem utolsó sorban a Szlovén csapat legjobbjai is, de körünkbe tudhatjuk akár a Szerb akár a Moldáv versenyzõk csoportjait is. Elmondhatjuk errõl a versenyrõl, hogy érdemes itt lenni akár mint nézõ vagy mint versenyzõ, október 2-án Kiskunlacházán turbóktól és kipufogóktól lesz hangos a reptér. Meglátogatnak minket az amerikai veterán harci jármûvek is, akik ezen a napon megmutatják nekünk mit is jelent 30-60 éves jeppekkel illetve oldalkocsis motorokkal és más egyébb veterán amerikai gépcsodákkal krúzolni Kiskunlacháza repterén Természetesen nem csak a férfiakra gondolunk ezen a hétvégén, akár családostul is ki lehet látogatni, hiszen a gyerekeknek ingyenes a belépõ ! Gyorsulhatsz, rallyzhatsz Október 2.-án Az összes Profi és Amatõr autós és motoros, rallys, EVO-k, Subaruk, Audik, Hondák, V8 szörnyek brutális erõgépek fognak gyorsulni és rallyzni a Kiskunlacházi aszfalton!
Találkozunk Október 2.-án!
„Dragracing” Gyorsulási Verseny – 2010. október 2.-án egész nap 8-20 h-ig
most szeptember 11. se volt optimális idõ Kiskunlacházán, de vagy elõtte kell lemondani vagy meg kell tartani, de minden szervezõ maga dönt ebbe, csak sajnos ezeknek vannak következményei.
Volt már 1 nappal lemondott verseny máshol is...
Szeretném megköszönni mindenkinek aki kint volt, hogy megtisztelt minket a bizalmával !
Azt gondolom, hogy amit ígértünk az megvalósult a superfinale-ba 9 idõ kellett a bejutáshoz.
Az idõjáráshoz képest nagyon sok rekord és viszonylag sok ember párosult.
Jól látszik, hogy még ilyen körülmények között is tudunk tapadást biztosítani a ragaccsal, a nap legjobb 60 lábja 1.1 másodperc !!
Még egyszer köszönöm aki elhitte, hogy lesz verseny és a maga részét kivette ebbõl és eljott akár versenyzõként akár nézõként.
Maradjunk a tényeknél a kék autó ment 9.7 ami nálam elfogadott és a 3 futam után darabokra esett, pisti ment 9.3 és sok 9.5 és 3 éve ugyan azon motorral. Tõlem lehet jobb tunner bárki és nem nagyon érdekel, hogy ki a jobb, de azt hiszem a tényekkel nem kell vitatkozni.
Amúgy pedig az AMP csapatról csak annyit, hogy maghatározó része volt a Magyar gyorsulásban a maga idejében, mindenki az AMP audikat akarta legyõzni, mert Õk voltak a leggyorsabbak éveken keresztül ( így köztük én is ) , de a jelenlegi Magyar audi rekordot F1 Pisti tartja aki gyorsabb most, mint eddig valaha mért AMP autó.
Hát azért nem hasonlítanám össze Pityesz autóját a feketével, nem rossz a fekete és szépen megy is de a két autó között klasszis különbség van, Jürgen nem ment csak egyszer 9.9 és F1 Pityesz ellen nem ezzel nyert. Amúgy ez a Jürgen szimpatikus fazon csak szeret késni a rajtból és a díjátadóból is.
Köszike, de ez a versenyszervezõ, a versenyzõ és a nézõ érdeme. Mindenki kell hozzá, mert igy teljes a kép, szeretettel várunk holnap, amúgy a VTG team már megérkezett ma este
Ha a ragasztós azaz gumis részre esik az esõ akkor csúszósabb mint a sima beton, de ha megszárad sokkal jobb lesz a tapadás. A mi általunk használt ragasztónak nem árt az essõ, csak használ neki. Mindenki itt lesz aki a listán van
most itthonról nem tudom megnézni, de ha így számolsz akkor az autód benzinpénzét is bele lehetne venni amivel oda jössz, mi köze a belépõnek a nevezéshez ?
Jövõre lesz megoldása annak, hogy ne kerüljön ennyibe a street nevezés
Hagyuk már ezeket a rémtörténeteket, ha nincs ob akkor a nevezés amatõrbe 1500 ft ha van ob akkor ehhez hozzá jön a licenc ami évi 2500 / 6 verseny azaz 416 Ft vagy ha valaki nem így szeretné akkor vesz napi licencet ami ugye sokkal drágább 1200 pénz és mindezeken felül 550 Ft felelõsség biztosítást is fizet amit ha összeadunk az elsõ esetben 2466 FT míg a második esetben 3250 Ft, ha nagyon erõs az amatõr autó akkor a biztosítás felmehet 990 re ami mindkét esetben 440 forinttal dobja meg az összeget. 2906 vagy 3690 .
Jövõre erre is találunk megoldást, hogy ne keljen ennyit fizetni a street katokba. Amúgy egy rally nevezés 170.000.- / autó / verseny
Roll bar mandatory in any car running 7.49/11.49 or quicker; roll cage mandatory in any car running 6.39/9.99 or quicker, or 217 km (135 mph) or faster. Convertibles faster than 6.99 / 10.99. Roll bar / cage structures must meet minimum NHRA standards as found in 2006 NHRA Rulebook
Bár mennyiségileg elenyészõ, közismertség tekintetében a nitrometán legjelentõsebb felhasználási területe. Ezen belül is fõként a gyorsulási versenyautók és a rádiótávirányítású modellek üzemanyaga. Mindkét esetben metanol/nitrometán keveréket használnak, de az elõbbiek üzemanyagának nitrometán tartalma elérheti a 90%-ot is, míg az utóbbiaknál ez az érték ritkán megy 30% fölé.
A versenyzõi szlengben csupán "nitro"-nak becézett (ezt a nevet kapta a dinitrogén-oxid is) folyadék óriási elõnye a hagyományos benzinnel szemben, hogy égéséhez lényegesen kevesebb levegõ szükséges. Amíg minden egyes kg benzinhez 14,7 kg levegõt kell keverni, addig a nitrometán kg-onként megelégszik csupán 1,7 kg levegõvel.
Egy dugattyús motornál ez azt jelenti, hogy a beszívott levegõ változatlan mennyisége mellett 8,6-szer több nitrometán égethetõ el ütemenként. Ugyanakkor figyelembe kell venni a lényegesen alacsonyabb égéshõjét is. Egy átlagos benzin kg-onként 42-44 MJ energiát szabadít fel égésekor, szemben a nitrometánnal, ami csupán 11,3 MJ-t. Mindezeket figyelembe véve tehát a nitrometánnal hajtott belsõ égésû motorok nagyjából 2,3-szer nagyobb teljesítmény leadására képesek a benzinnel hajtott társaikhoz képest. Egy ilyen üzemanyaggal hajtott dragster motorjának összlökettérfogata manapság 8-8,5 liter, csúcsteljesítménye pedig meghaladja a 7-8000 lóerõt.
Lamináris égési sebessége nagyjából 0,5 m/s, ami kevéssel nagyobb, mint a benziné. Ezért alkalmasabb nagy sebességû motorok hajtóanyagának. Adiabatikus lánghõmérséklete 2400 °C, ami szintén magasabb a benzinéhez képest, de nagy párolgáshõje (0,56 MJ/kg) és az általában dús üzemanyag/levegõ keverék miatt a nitrometán egyúttal a belsõégésû motor hûtéséért is felelõs. Ennek a dús keveréknek a leglátványosabb megnyilvánulása, amikor egy-egy verseny alatt a kipufogócsõ végeken több méteres zöldes-sárgás lángcsóva csap ki.
A nitrometánt felhasználják egykomponensû folyékony rakéta-hajtóanyagként is. Ezt az a tulajdonsága teszi lehetõvé, hogy külsõ oxigénforrás hiányában is képes égni:
nem ezen a versenyen nem mentem, és azt hiszem tegnap se voltam lacháza felé, a polo több mint egy hete ha jól emlékszem akkor 10 napja pihenõ állásponton van.
könnyebb vezetni sokkal, mint a vipert, de nagyon szeretem a diesel autót is. egy baja van csak, hogy a táv végén nagyon unatkozok mire beérek, de majd viszek keresztrejtvényt magammal :-)))
Viccet félretéve, kedvelem a diesel autókat is, meg van a maga elõnyük és a hátrányukat is lehet alakítani, jobbá tenni, de ez majd a jövõ zenéje
„King Of Europe” Gyorsulási Street Európa Bajnokság kerül megrendezésre Kiskunlacházán! Rengeteg gyors autó várható október 2. Kiskunlacházi repülõtér betonjára, ahol is a King Of Europe Bajnokság és Drag-Racing gyorsulási verseny , Drag-Minirally VI. fordulója lesz.
Ebben az évben utoljára feldübörögnek a motorok Kiskunlacházán a többszörösen kezelt ragasztózott pályán! Kint lesz Vogelsinger Sanyi a Hondával, Kovács Szaby Fordja. F1 Pisti Audi Quattroja. A TDi Extreme csapata bimotor polojával, de a dragsterek is meglátogatják az eseményt, Kaldy Peti a brutál Novával, ott lesz Erdõs Csaba a morissal vagy akár emlithetném a Tuboly testvéreket a Darth Vaderként emlegetett fekete szörnnyel.Ezen a versenyen tényleg megtalálhatjuk Európa leggyorsabb és legszebb autóit, ismét itt lesznek a lengyel VTG team versenyzõi, a Godzilla névre hallgató Nissan skyline a Román trónkövetelõk, a Szlovák különítmény, az Osztrák harcosok és nem utolsó sorban a Szlovén csapat legjobbjai is, de körünkbe tudhatjuk akár a Szerb akár a Moldáv versenyzõk csoportjait is. Elmondhatjuk errõl a versenyrõl, hogy érdemes itt lenni akár mint nézõ vagy mint versenyzõ, október 2-án Kiskunlacházán turbóktól és kipufogóktól lesz hangos a reptér. Meglátogatnak minket az amerikai veterán harci jármûvek is, akik ezen a napon megmutatják nekünk mit is jelent 30-60 éves jeppekkel illetve oldalkocsis motorokkal és más egyébb veterán amerikai gépcsodákkal krúzolni Kiskunlacháza repterén Természetesen nem csak a férfiakra gondolunk ezen a hétvégén, akár családostul is ki lehet látogatni, hiszen a gyerekeknek ingyenes a belépõ ! Gyorsulhatsz, rallyzhatsz Október 2.-án Az összes Profi és Amatõr autós és motoros, rallys, EVO-k, Subaruk, Audik, Hondák, V8 szörnyek brutális erõgépek fognak gyorsulni és rallyzni a Kiskunlacházi aszfalton!
Találkozunk Október 2.-án!
„Dragracing” Gyorsulási Verseny – 2010. október 2.-án egész nap 8-20 h-ig
Helyszín: Kiskunlacháza Repülõtér ( +47° 11' 28.34", +19° 3' 45.41" )
Belépõ: 2000 Ft/fõ (10 év alatt ingyenes), Info line: 06 30/9430-957
www.dragracing.hu
Kivilágitott Pálya !!!!
08: 00 - tól Kapunyitás,Autós, Motoros gépátvétel
08: 30 - 09: 30 Dragracing Autós idõmérõ edzés KOE edzés, Motoros teszt idõ
09: 30 - 10: 30 Dragracing Autós idõmérõ edzés
10:30 - 11: 30 KOE edzés, Motoros teszt idõ
11: 30 - 13: 00. Dragracing Autós idõmérõ edzés
13: 00 - 14: 20 KOE edzés, Motoros teszt idõ
14: 20 - 16: 40 Dragracing Autós Idõmérõ edzés
16: 40 - 17: 40 KOE edzés, Motoros teszt idõ
17.40 – 18.40 KOE Elödöntõ, KOE Középdöntõ
18:40 – 19.40 Dragracing Autós Idõmérõ edzés
19 : 40 tõl
KOE Döntõ
Profi Elõdöntõ
Street Elõdöntõ 1- 3 kategória
Dragracing Superfinale elõdöntõ
Street Elõdöntõ 5-6 kategória
KOE Superfinale Elõdöntõdöntõ
Street Középdöntõ 1- 2 kategória
Profi Középdöntõ
Street Középdöntõ 3 - 4 kategória
Dragracing Superfinale középdöntõ
Street Középdöntõ 5 - 6 kategória
KOE Superfinale Középdöntõ Döntõ
Street Döntõ 1-2 kategória
Profi Döntõ
Street Döntõ 3-4 kategória
KOE superfinale
Street Döntõ 5-6 kategória
Dragracing Superfinale Döntõ