timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 854 entries
Previous   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.03.01. 20:15:10 (60494
User profile
10.97 @ 200
Épp akartam kérdezni,hogy hol a GARRETT felirat.

Ilyen komoly 800 meg 1000 loval gépek lesznek idén,kicsit hátrébb állok a kordonnál Wink  
Re: szabyk RST (60492)
reply history 2010.02.19. 11:40:20 (60248
User profile
10.97 @ 200
Ha a profiknak ez jár a fejében,vajom mennyien lesznek? Mennyi lesz az amatõrök száma? Majd márciusban kiderül... 
Re: Crybaby (60247)
reply history 2009.12.18. 23:20:10 (59590
User profile
10.97 @ 200
Én is ezt kérdeztem a múltkor.Tilos a strokerezés,illetve a 2. túlméret fölé fúrása,illetve engedélyezett,ha hivatalosan be van vezetve a forgalmiba.Ha nincs,akkor profi... 
Re: carlosracing (59587)
reply history 2009.12.17. 22:59:56 (59541
User profile
10.97 @ 200
Szerinted? Mert 20:1-hez a CR és magas az oktánszám,ergo nincs öngyulladás.Hatalmas nyomaték,stb...Kb ezek a jellemzõi. 
Re: zsolap406 (59539)
reply history 2009.12.17. 21:36:25 (59537
User profile
10.97 @ 200
Valószínûleg át kell alakítani befecskendezõsre,mert az adagoló nem jó,meg a porlasztócsúcsok helyére gyertya kell.Én ezt a módszert gázosra átalakított dieselen hallottam.Állítólag a gáz oktánszáma igen magas (115?),így ment vele a régi diesel 1-es golf.Lehet csak legenda,de az USA-ban árulnak ilyen szetteket. 
Re: A Nagy Füstölõ (59534)
reply history 2009.12.17. 19:55:13 (59533
User profile
10.97 @ 200
Teszem itt fel a kérdést: Te általában magaskompressziós motorokban használod az E85-öt,illetve utcaiban kb 9,5-es CR-el,ha jól tippelek,ellenben Turboá alacsony kompressziós turbómotorban.Ha abból indulok ki,minél magasabb a cr annál magasabb lesz az összesûrített levegõ hõmérséklete,lehet ezért nincsenek neked ezzel gondjaid.A megoldás tehát a CR növelése,mivel E85-el akár 11-12-es CR is elképzelhetõ egy turbós autónál.

Az utcai skoda milyen CR-el van? Nekem 9,5:1 az Audi,nekem is nehezen indult 0 fok körül,de azért elindult. 
Re: FM2000 (59531)
reply history 2009.12.15. 19:38:17 (59480
User profile
10.97 @ 200
Ha lecseréled,engem érdekel a mostani.Persze mivel használt,valami kedvezményes áron Tongue stick out  
Re: Fapuma8 (59477)
reply history 2009.12.09. 21:41:19 (59262
User profile
10.97 @ 200
Így igaz.

Mikor voltam kkl-en,kb 11 körül értem ki,2 futam fért bele,kb onnan láttam valamit,amikor már a 5-6. helyen álltam a rajt elõtt,pedig igencsak kíváncsi voltam a nagyok futamaira is,de nincs aki tolja a verdát,ha meg otthagyom,akkor persze beelõznek... 
Re: Demó (59261)
reply history 2009.12.09. 21:16:04 (59260
User profile
10.97 @ 200
Igen,ez egy probléma,hogy aki menni akar,az szinte semmit nem lát a versenybõl... 
Re: Belfegor (59259)
reply history 2009.12.06. 22:07:02 (58998
User profile
10.97 @ 200
Ok,akkor 2010-ben nem is gondolkodom,marad 1.8 meg street,aztán ennyi.  
Re: oioio-1 (58996)
reply history 2009.12.06. 22:04:49 (58995
User profile
10.97 @ 200
Kifejtenéd? Szvsz nem mindegy,hogy 1.8 vagy 2.0 az alap,még streetben sem.Fapuma lepapírozta,esetleg megoszthatná velünk a tapasztalatait. 
Re: carlosracing (58990)
reply history 2009.12.06. 22:01:54 (58991
User profile
10.97 @ 200
Volt egyszer egy ilyen átalakítási engedélyezésem korrodált alvázszám miatt,ami típusbetegség volt az elõzõ autómnál.Ez azért általánosabb,mint az utólagos turbósítás,hengerûrtartalom növelés,stb,nem kis utánajárás volt elintézni.Ha a szerv még esetleg kitalálja,hogy le kell hozzá méreteztetni a fékrendszert,mert megnõtt a teljesítmény,na az lesz még egy csoda... 
Re: oioio-1 (58989)
reply history 2009.12.06. 21:49:13 (58988
User profile
10.97 @ 200
Ha olyan költségvetés lenne egy évben erre a sportra,mint amilyen nincs,akkor nem érdekelne,de így nem fogok százezreket kidobni az átpapírozásra,átalakítási engedélyekre,hercehurca stb-re.

Meglátjuk mit hoz a jövõ,talán megjön az eszem.

 
Re: oioio-1 (58987)
reply history 2009.12.06. 21:38:56 (58986
User profile
10.97 @ 200
Érthetõ. Akkor ez az MNASZ most nekünk jó vagy rossz?

Másik oldal? Az ilyen átalakításokat ki és mikor ellenõrzi? Haveroknak bemondásra? 
Re: ave (58958)
reply history 2009.12.06. 14:01:59 (58952
User profile
10.97 @ 200
Annyira nem hat meg,mert közelében sincs a kocsim a tied teljesítményének,de ha ez így folytatódik,soha nem is lesz. Azt érzem,hogy rengeteg embernek kezd elmenni a kedve ettõl. 
Re: Fapuma8 (58951)
reply history 2009.12.06. 13:49:51 (58950
User profile
10.97 @ 200
Egy amúgy teljesen utcai mindennapi autó nem mehet street-ben,mert 200ccm-el nagyobb lesz? Szerinted hány ember papíroztatta le az efféle "láthatatlan" átalakítását? Én sem papíroztam be az 1.6-ost,szerencsére sosem vette észre egy közeg sem,mielõtt eladtam,visszakerült a gyári motor,ennyi.Mégis indulhattam streetben.

Régen még mikor a Rábaringen voltak versenyek,nem voltak ilyen szigorú szabályok,bárki aki betévedt,indulhatott...

Ha profiban kell lennem,akkor meg ugye a szénnétuningolt,szétflexelt,lekönnyített autók ellen kellene menni,ahol ugye esélytelen a full belsõs autó a súly miatt.

Jobban járok,ha nem strokerezek,csak veszek fél mm-el nagyobb dugókat,akkor meg marad a street? Ebben az a bajom csak,hogy azért az a 200ccm nem mindegy (11%),ami kb ugyanannyiba kerül,mint a fél mm-rel nagyobb dugók...

Mi számít második túlméretnek? Elvileg 0,25mm-es lépcsõkben megy,de nem lehet ilyet venni,csak 0,5-el nagyobbat. 
Re: Fapuma8 (58949)
reply history 2009.12.06. 13:25:43 (58944
User profile
10.97 @ 200
Az elég durva lenne,ha az 1.8-as motoromat 2.0-ra fúrom/strokerezem,és ezt még le is kell papíroztatnom a közlekedésfelügyeletnél... Ki tud így bármit is építeni esetleg a jövõ szezonra,ha még decemberben sem világos,mit lehet és mit nem!..

Én visszasírom azokat az idõket,amikor a papíron 1.3-as gépemre simán bemondtam,hogy 1581ccm,és ennek megfelelõen bekategorizáltak mindenféle hiszti meg papírozás nélkül.Kezd ez az egész sport ellehetetlenülni azok számára,akik nem profik,csak hobbiszinten szeretnének versenyezni egyszer-egyszer...

Javítsatok ki,ha tévedek! 
Re: 2105S (58938)
reply history 2009.12.04. 14:00:56 (58780
User profile
10.97 @ 200
ok! Köszi! 
Re: szabyk RST (58779)
reply history 2009.12.04. 13:39:39 (58778
User profile
10.97 @ 200
Logikus,hogy a nyitási diagram integrálja számít.

Azt hirtelen,hogy mi a különbség  a hirdaulikus és mechanikus tengely profilja között,nem tudom... Confused  
Re: carlosracing (58777)
reply history 2009.12.04. 13:27:25 (58775
User profile
10.97 @ 200
Persze,ezek elégge alulra-középre lettek tervezve.Nem akarom én annyira forgatni õket,csak a 7500 biztonságos legyen,ne essenek le a szeleptányérok,ilyenek.. 
Re: szabyk RST (58774)
reply history 2009.12.04. 13:08:56 (58773
User profile
10.97 @ 200
Még én sem tudom,mindenesetre jó tudni,itthon ki tud ilyesmit gyártani.

Nem vagyok nagyon a hidrotõke híve,így nem nagyon lehet ezeket a motorokat 7000 fölé forgatni.
Azt hiszem egy garnitúra szelepre elõbb kell majd beneveznem Roll eyes  
Re: szabyk RST (58768)
reply history 2009.12.03. 21:33:47 (58761
User profile
10.97 @ 200
Solid liftereket is tudsz csinálni? Roll eyes  
Re: carlosracing (58759)
reply history 2009.12.03. 20:23:59 (58751
User profile
10.97 @ 200
Amit írsz abban az esetben igaz,ha a 2 baron üzemelõ csiga olyan kicsi,hogy ezáltal annyira rontja a motor légnyelését az ellenállása miatt,hogy ilyen magas nyomás kell a jó teljesítményhez. Példának teljesen jó az én 1.8-as minicsigás fosom. 0,5 baron gyárilag 150 ló,azaz kvázi szívóban 100 ló (kb 150 cfm) a légnyelése,ami nevetséges egy 1.8-as 20v motortól. Ha felkerülne egy nagyobb turbó(nagyobb turbinaoldallal),egészen biztos vagyok benne,hogy 1 baron nem 200 lovas lenne. Egész biztos az is,hogy ha felteszek egy közepes méretû és egy egész nagy turbót,azonos nyomáson ott már nem lenne ekkora különbség (ha egyáltalán lenne) 
Re: Master3v (58744)
reply history 2009.12.02. 22:22:18 (58700
User profile
10.97 @ 200
Nem hiszem,hogy túl sok ilyen ember lehet itthon sajnos. 
Re: Belfegor (58699)
reply history 2009.12.02. 22:01:40 (58696
User profile
10.97 @ 200
Ez hogy tud így rajtolni? Hihetetlen...
 
Re: powered (58688)
reply history 2009.11.26. 17:47:29 (58477
User profile
10.97 @ 200
Thanks Wink  
Re: Audi quattro (58476)
reply history 2009.11.26. 12:45:44 (58475
User profile
10.97 @ 200
A Pauter is eladó? 750-es jó lenne,most 450-es denso van a polcon,de 4 baron megy a rendszer.

Ha ilyen akciós áraitok vannak,akkor érdekelne pár cucc.Túl sok most nincs rá,de majd meglátjuk.

Kellene egy normálisabb cooler is,van? 
Re: Audi quattro (58474)
reply history 2009.11.26. 12:13:44 (58471
User profile
10.97 @ 200
Az a baj,hogy nekem az is k.....va nagy,max 3076-ban gondolkodom,de lehet még az is nagy. 144-es hajtókarod nincs,ami H profilú?Injektor? 
Re: Audi quattro (58470)
reply history 2009.11.26. 11:57:30 (58468
User profile
10.97 @ 200
Nagy kár,hogy eladsz mindent.

Ha van valami Gt42-nél kisebb csigád vagy 1600nál kisebb befecsid,akkor érdekel! 
Re: Audi quattro (58454)
reply history 2009.11.24. 13:11:06 (58385
User profile
10.97 @ 200
Én a gyári IAT szenzorral mértem a folytószelep után,nekem nem volt ilyen melegedés gondom.

Arra gondoltam én is,hogy vagy egy ilyen cuccal,amit Szabyk belinkelt,vagy egy IAT szenzorral.Bár lehet az IAT nem nagyon még 120 fok felett.

Most vettem egy Multimétert,abban is van hõmérõ funkció,1000 fokig. De a kérdés az,hogy mitõl magas a hõmérséklet,ez a mérés csak arra lenne jó,hogy az IC hatásfokát ellenõrizzük.ha nem takarja el semmi az útját,akkor nem itt lesz a bibi.Akkor melegít a csiga ennyire,ha valahol szökik a nyomás,és így sokkal magasabb fordulaton kell dolgoznia,hogy ugyanazt a nyomást tudja végül.Lefújószelep?

Csõ levesz a pillangónál,ledugót,turbónál meg adapter,aztán megnyomatni sûrített levegõvel. 
Re: MarcoR5 (58371)
reply history 2009.11.20. 22:21:14 (58211
User profile
10.97 @ 200
4600-tõl felfelé már csak 45 lovat erõsödik,ami azért nem mindegy.A teljes teljesítmény 85-90%-a már rendelkezésre áll abban a tartományban,ahol a rajt után megy a kocsi,gondolom ennél lejjebb nem igazán ejt a váltód. 
Re: Jugo (58207)
reply history 2009.11.20. 22:19:32 (58209
User profile
10.97 @ 200
Etanollal nem annyira para.A 16:1-et ne úgy képzeld el,hogy tartósan.Csak mikor leforgattam,láttam hogy kezd szegényedni,mire elvettem,ennyi lett.Amúgy nem próbáltam,hogy így becsörög e a moci,nem volt rajtam a füles. 
Re: endy (58208)
reply history 2009.11.20. 22:02:57 (58194
User profile
10.97 @ 200
Ez mondjuk érdekes,hogy E85-el is elég ez az injektor. Confused

Nekem 240-esek vannak,E85-el már 4000-tõl szegényedik 1 bar körül,mert kifekszenek 100%-ra.Ha leforgatom elmegy 16:1-ig,na itt már tényleg el szoktam venni a gázt. 
Re: endy (58190)
reply history 2009.11.20. 21:46:03 (58185
User profile
10.97 @ 200
Azért van itt pár ember,aki szvsz akár ingyen is képes felnyitni egy motorháztetõt.A 90 fok az nagyon magas,mekkora a nyomásod? Nekem ha megküldöm,akkor 43-44 fok kb,pedig a szívósorban van a jeladó (ha áll a motor,simán mér 50-60 fokokat,de hát ilyen a heat soak).Pedig ez egy olcsó szar cooler,nem hiszem hogy annyira hatékonyabb lenne. 
Re: GMalma (58181)
reply history 2009.11.20. 21:32:16 (58178
User profile
10.97 @ 200
3? 
Re: Atommanó (58176)
reply history 2009.11.20. 21:28:58 (58177
User profile
10.97 @ 200
Te és még nem néztél körül,mitõl lehet ilyen magas a hõmérséklet (mennyi is)? Pre IC és Post IC értékek? Lehet valahol lyukas a rendszer,így a csiga igencsak túlpörgi magát,és csak melegít! Már elég régóta írod,hogy valami szar,de még mindig nincs megcsinálva?Milyen szerelõid vannak? 
Re: GMalma (58172)
reply history 2009.11.20. 21:26:51 (58174
User profile
10.97 @ 200
Ebben az az érdekes,hogy Ave mérésén 300 ló jött ki.Vagy a tömeg nem stimmel,bár valósnak van írva. 
Re: fastcar (58169)
reply history 2009.11.20. 21:05:39 (58163
User profile
10.97 @ 200
Valószínûleg ez a teljesítmény leadás milyenségébõl adódik.Nem nõ a teljesítmény,hanem majdnem konstans.Vagy nem? Confused  
Re: NISSAN (58161)
reply history 2009.11.20. 20:42:57 (58158
User profile
10.97 @ 200
Érdekes 1 baron az esés 6200-nál,1,5 barnál meg nincs... 
Re: radics1 (58156)
reply history 2009.11.20. 20:41:15 (58156
User profile
10.97 @ 200
Elõször olvasva csak néztem,hogy 1 bar és 1,5 között csak 35 ló a különbség,de a diagram mindent megmagyaráz.Azért 5000 körül a 275 helyett majdnem 100 lóval erõsebb.Kell ide egy rendes turbó! 
Re: Jugo (58153)
reply history 2009.11.20. 15:18:02 (58109
User profile
10.97 @ 200
Na akkor mégiscsak jól tippeltem,sõt még alá is lõttem 2 lóval. Tongue stick out  
Re: MarcoR5 (58096)
reply history 2009.11.19. 23:02:51 (58080
User profile
10.97 @ 200
hajrá,csak így tovább! Félelmetes volt idén is látni a gépet! 
Re: Audi-f1 (58077)
reply history 2009.11.19. 22:40:36 (58073
User profile
10.97 @ 200
Na ez hozza a papírformát,tehát nem kisebb a turbó,mint az elért teljesítmény. 832 Ló 2,3 baron,akkor a "szívó teljesítmény"  252 ló,ami kb 100ló/liter.

Ha emelnéd a nyomást 2,75 barig,akkor kb 950 ló jönne ki.Gondolom ennek azért vannak még akadályai! Fordulatszám mennyi volt?  
Re: radics1 (58072)
reply history 2009.11.19. 22:36:26 (58072
User profile
10.97 @ 200
gt42RS=gt4202 Gugli az én barátom EEK!  
Re: radics1 (58069)
reply history 2009.11.19. 22:35:22 (58071
User profile
10.97 @ 200
gt4294 helyesen. 
Re: radics1 (58069)
reply history 2009.11.19. 22:34:07 (58070
User profile
10.97 @ 200
Remélem ha beleölök egy valag pénzt én is a motoromba,majd nem hagy cserben,és legalább ilyen megbízható lesz.Mondjuk én kb fele ennyi lóra tervezek Tongue stick out  
Re: Audi-f1 (58068)
reply history 2009.11.19. 22:33:02 (58069
User profile
10.97 @ 200
az rs az melyik? gt4292 vagy gt4202??? A garrett oldalán ilyenek vannak. 
Re: Audi-f1 (58066)
reply history 2009.11.19. 22:19:06 (58065
User profile
10.97 @ 200
Azt lehet tudni,hogy milyen nyomáson és pontosan melyik turbóval született ez az eredmény? Csak hogy a múltkori kompresszortérképes okfejtést tesztelhessem. Smile  
Re: Audi-f1 (58063)
reply history 2009.11.13. 12:54:08 (57863
User profile
10.97 @ 200
Olyan 250-re tippelnék inkább. Nekem durván 190 lehet a kocsi így ment 15,5-öt,és jóval könnyebb vagyok. 
Re: MarcoR5 (57862)
reply history 2009.11.12. 21:03:48 (57842
User profile
10.97 @ 200
A másik a wastegate. 
Re: Sychter (57840)

Total 854 entries
Previous   [...]  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!