timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 854 entries
Previous   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.11.12. 20:56:52 (57838
User profile
10.97 @ 200
Azt mondták,amputáli kell,szóval most már csak 9 sört tudok majd kérni! Big grin  
Re: Belfegor (57833)
reply history 2009.11.12. 19:26:05 (57831
User profile
10.97 @ 200
Köszi,igyekszik az ember okosodni,és a sok internettuner hülyeségeit figyelmen kívül hagyva olvasni,tanulni. Nem bonyolult ez,csak az alapokra kell rájönni,és logikusan gondolkodni. 
Re: Turboá (57808)
reply history 2009.11.12. 19:24:43 (57830
User profile
10.97 @ 200
Kösz!
Holnap megyek (sajnos)! Big grin  
Re: Belfegor (57807)
reply history 2009.11.12. 10:46:28 (57804
User profile
10.97 @ 200
Lehet ezt a térképet használni,de a 7000 helyett a 3500-nál lévõ (amit nem rajzoltam be) vonal lesz.Ez azt jelenti hogy 7000 körül éppen a legideálisabb tartományban lesz,viszont kisebb fordulatnál nem lesz annyira nyerõ. Ha 2-t raktok rá,én egy kisebbet választanék,bár ha megmondod mi a HP goal,akkor egyszerûbb. 
Re: radics1 (57750)
reply history 2009.11.12. 10:43:32 (57803
User profile
10.97 @ 200
Csak azért zavart meg,mert nem tudtam mi a cél.Azt feltételeztem,hogy azért választottátok ezt,mert mondjuk 450 a cél,így a lehetõ legkisebbet felrakva alul is jócskán nõ a nyomaték.

Szvsz 2 db-al nem lesz kicsi,sõt! Big grin  
Re: Turboá (57797)
reply history 2009.11.12. 10:42:03 (57802
User profile
10.97 @ 200
Szerintem minden egyes fogaskerék kapcsolatnál van veszteség,de biztosan nagyobb a 90 fokos fordításnál.Az enyém is hosszmotoros,így nekem is van fordítás.A veszteségek még a forgó tömegekbõl is adódnak,mert annak a felgyorsítása is nagy erõt igényel,ami egy orrmotoros RWD-nél nagy tömeg.Természetesen az RWD-nél mindneki errõl beszélt,a te esetedet simán nézheted FWD-nek. 
Re: carlosracing (57795)
reply history 2009.11.12. 10:37:18 (57801
User profile
10.97 @ 200
Hát azért nem túl gyakori a biturbó BMW,ezért nem is arra gondoltam.Ez még sor6 nem?

Általában minden ilyen sor6 BMW-n csak 1 nagy csigát látunk. 
Re: Turboá (57797)
reply history 2009.11.11. 20:25:21 (57787
User profile
10.97 @ 200
egy kisfelújításra van egy kb árad? Mert lehet jobb lesz,ha egybõl gt-t veszek. 
Re: powered (57785)
reply history 2009.11.11. 20:24:18 (57786
User profile
10.97 @ 200
Jólvan,hát alapból sem gyenge autó,ezért lehet a BMW-kbõl igen magas teljesítményeket kicsikarni.

A szaros audim szívó motorral 128 ló,na azt kell majd felvinni olyan 180 -200 -ra,akkor nem kell majd giga nyomás a 400 lóhoz. 
Re: powered (57784)
reply history 2009.11.11. 20:13:33 (57782
User profile
10.97 @ 200
te nekem is van egy ilyen t3/t04E hibridem (én állítottam össze),de nem ártana kiegyensúlyozni meg kicserélni a csapágyakat.Nincs valami tuti embered erre? Aki nem olyan áron dolgozik,hogy egy új gt30 is kijön belõle... Big grin  
Re: powered (57780)
reply history 2009.11.11. 20:11:36 (57781
User profile
10.97 @ 200
hát akkor passz,40 lovat valahol elbuktatok.Elõtte hengerenkénti pillangós volt nem?

Én is ezt szoktam mondani:Tesco 95 v-póver 
Re: powered (57780)
reply history 2009.11.11. 20:03:24 (57779
User profile
10.97 @ 200
E85??? Big grin

Ebbõl is van sok méret,kipuoldal mekkora volt? Kerék átmérõ,a/r? 
Re: powered (57778)
reply history 2009.11.11. 19:48:11 (57777
User profile
10.97 @ 200
mekkora turbóval? Gondolom CR azért kisebb lett.Ha visszaszámolok,ez azt jelenti,hogy olyan 240 lóra esett le a szívó teljesítmény.(valószínûleg ez egy kisebbfajta turbó lehetett???) 
Re: powered (57776)
reply history 2009.11.11. 19:30:14 (57775
User profile
10.97 @ 200
Oks!

a 315 lovas mocit vettem alapul,a turbó miatt 280 szívó lóerõs teljesítménnyel számoltam.Mindenképp kicsi ez a csiga,ez az 1.8t-re jó (vagy arra is kicsi)
 
Re: powered (57774)
reply history 2009.11.11. 17:45:15 (57769
User profile
10.97 @ 200
30%, ez van Big grin  
Re: Lizard21 (57765)
reply history 2009.11.11. 15:21:16 (57763
User profile
10.97 @ 200
Miért magasabb az fwd mint az rwd? Itt nincs nehéz kardán,aminek nagy az inerciája... Confused  
Re: Charlie (57759)
reply history 2009.11.11. 15:12:22 (57756
User profile
10.97 @ 200
Nem belevau,de szerintem a fõtengely teljesítménybõl jön le a veszteség,így 418/529=0,79; azaz a teljes teljesítmény 21%-as fordítódik hajtáslánci veszteségre Big grin

Az létezik,hogy az én FWD-mnek 7% a vesztesége,mert anno ilyen alacsony értéket olvastam (persze 150 lóerõnél) 
Re: Charlie (57752)
reply 2009.11.11. 14:02:22 (57750
User profile
10.97 @ 200
Nem nagyon vágom a BMW-ket,gyorsan ráWIKIztem,ott volt E28 és E34 M5,de E30 nem.2 lehetõség volt:vagy régebbi,vagy újabb motort tettek bele.

A saccolásom az,hogy valóban túl kicsi lesz,kb 2200-as fordulaton lesz 1 bar,2500 körül 1,5 bar.

Ha 1,5 bar van beállítva,akkor olyan 440 lónál lesz vége a térképnek,de 450-ig fog még erõsödni,viszont ejti a nyomást,mert elérte a choke line-t.
1,5 baron 440 ló amúgy durván 4300-as fordulaton lesz,max teljesítmény 4800-nál 450 ló.Ez a fordulatszám felett már nem lesz képes nyomást elõállítani.

GT2871R 52 trim kipu A/R 0.64 
reply history 2009.11.11. 13:39:07 (57746
User profile
10.97 @ 200
akkor 20% a hajtáslánci veszteség? remélem ez a mért,és nem számított! Nem tudom hogy megy ez a mérés. 
Re: Charlie (57745)
reply history 2009.11.11. 13:28:18 (57744
User profile
10.97 @ 200
Ez melyik M5 motor? 286 vagy 315 ló?? 
Re: Turboá (57741)
reply history 2009.11.11. 13:26:09 (57743
User profile
10.97 @ 200
Mit saccolok? Azt hogy kicsi lesz! Amúgy oldal szerint 460 ló max,de mivel itt is nagy a ccm,szvsz nagyon fogja folytani felül! Alul nagyon hamar be fog tölteni,talán túl korán is... 
Re: Turboá (57741)
reply history 2009.11.11. 11:24:33 (57738
User profile
10.97 @ 200
Ha jól sejtem valahol ingolstadtban figyelhet kiállítva. Azért ebben biztosan van potenciál,itt már a szelepülék szögekkel is játszottak,mint mostanság szokás! 
Re: Turboá (57737)
reply history 2009.11.11. 09:05:19 (57734
User profile
10.97 @ 200
Senki sem gondolta,hogy ingyen kaptad! Big grin

Az benne a mák,hogy épp akkor épp jó helyen keresgéltél,és ráakadtál egy olyan alkatrészre,ami gyakorlatilag ki sem kerülhetett volna a civil világba. Wink  
Re: szabyk RST (57731)
reply history 2009.11.10. 22:40:14 (57720
User profile
10.97 @ 200
talán mostClick to see full size! 
Re: radics1 (57718)
reply history 2009.11.10. 22:39:20 (57719
User profile
10.97 @ 200
De WHP-ra újat! Big grin  
Re: Fapuma8 (57716)
reply 2009.11.10. 22:38:44 (57718
User profile
10.97 @ 200
Hát besza-behu.... Köszi! Ezt nem is néztem még! Tongue stick out EEK!  
reply history 2009.11.10. 22:30:58 (57714
User profile
10.97 @ 200
tippverseny? Big grin  
Re: Fapuma8 (57713)
reply history 2009.11.10. 20:03:13 (57699
User profile
10.97 @ 200
Jah és szar elosztós,semmi tuning cdi meg COP.... 
Re: radics1 (57698)
reply history 2009.11.10. 20:01:50 (57698
User profile
10.97 @ 200
2200 ccm 25v ca. 650 ló

 
Re: radics1 (57697)
reply history 2009.11.10. 19:59:45 (57697
User profile
10.97 @ 200
Re: radics1 (57696)
reply history 2009.11.10. 19:59:17 (57696
User profile
10.97 @ 200
Re: RT_ (57695)
reply history 2009.11.10. 19:54:08 (57694
User profile
10.97 @ 200
Te nem vagy akkora mákos,mint Szabyk? Nem dobálnak a neten 25V hengerfejet angliában? Egyszer láttam egy ilyet valahol neten. 
Re: RT_ (57692)
reply history 2009.11.10. 19:50:59 (57691
User profile
10.97 @ 200
T3 leömlõ lesz,azért nem akarok a 28-al eszelni.Igaz utcára igencsak jó lenne.Ha minden igaz van hozzá T3-as opció is. 
Re: RT_ (57689)
reply history 2009.11.10. 19:50:04 (57690
User profile
10.97 @ 200
növelni kell a szívó teljesítményt,amíg csak lehet,akkor kisebb nyomáson is meglesz ugyanaz a teljesítmény.Egy 2.5-ös mocinak azért már kellene lennie kb 220-250 ló szívó teljesítménynek,ami 2 baron már 660-750 ló lenne.. 
Re: RT_ (57686)
reply history 2009.11.10. 19:48:20 (57688
User profile
10.97 @ 200
yah,csak az a baj,hogy a gt3582R nem is tud annyit. Csúcsban 3,3 a pr,nagyon kis tartományban.Olyan 1.5 baron lenne az ideálisabb ez a csigusz. 
Re: boti (57685)
reply history 2009.11.10. 19:46:00 (57687
User profile
10.97 @ 200
én összeraktam magamnak egy t3/t4 hibridet,ami kb GT2876 méretû,de attól tartok a siklócsapágy már a múlté,nekem is haladnom kell a korral.Ha annyi lenne itthon,mint kinnt,akkor nem lenne akkora érvágás egy új turbó.Meg amennyit már elfogyasztott az uno,egy új is kijött volna belõle. 
Re: RT_ (57682)
reply history 2009.11.10. 19:43:56 (57684
User profile
10.97 @ 200
bár ahogy nézem itt kurvára fenn indulna meg még a 2.5ös is. 
Re: radics1 (57683)
reply history 2009.11.10. 19:43:29 (57683
User profile
10.97 @ 200
pics...

Egy GT4094R esetleg? Az már 75%-os lenne 600 lónál is,800 a tetõ Big grin  
Re: RT_ (57682)
reply history 2009.11.10. 19:38:35 (57681
User profile
10.97 @ 200
De a kicsi csigádat átveszem,nekem elég lesz 450 ló is! Big grin  
Re: RT_ (57680)
reply history 2009.11.10. 19:36:08 (57677
User profile
10.97 @ 200
Hát ha 2 bar körül kell küldeni,én azt mondom 580-590 ló a vége,de most úgyis elküldesz a picsába XD 
Re: RT_ (57674)
reply history 2009.11.10. 19:34:28 (57676
User profile
10.97 @ 200
most az van? 
Re: RT_ (57674)
reply history 2009.11.10. 19:26:49 (57673
User profile
10.97 @ 200
GT2876R 0.86 a/R 53,8mm-es kipukerék 52,7-es kompresszor
GT3076R 0,82   60mm-es. kipu,   57 mm-es kompresszor

a T3 talp is nagyobb,így a beömlõ keresztmetszet is.Többek között ezért nem tetszik annyira a gt2876R.

 
Re: RT_ (57670)
reply history 2009.11.10. 19:23:59 (57671
User profile
10.97 @ 200
Akkor nem hazudik a térkép,480 ló és ejti a nyomást,akkor ott a choke line.. 
Re: RT_ (57666)
reply history 2009.11.10. 19:22:10 (57669
User profile
10.97 @ 200
és a 3076R? az mekkora a/r? 
Re: RT_ (57664)
reply history 2009.11.10. 19:17:34 (57663
User profile
10.97 @ 200
Ha ugyanaz a nyomás,és ki is bírta tartani,akkor a kipu oldalad volt túl kicsi,így a motor légnyelése is rosszabb.Ha csak a motort nézzük,azonos nyomáson azonos teljesítményt kellene produkálnia.Ez a valóságban azért nem igaz,mert a kisebb turbó nagyobb ellenállás,így csökken a légnyelés.Elárulod,mekkora a/r volt a kipu? T25 házas?
 
Re: RT_ (57661)
reply history 2009.11.10. 19:12:46 (57660
User profile
10.97 @ 200
Hát a térképek nem ezt mutatják. Én azt tudom elképzelni,hogy neked a kicsi T25-ös ház és tengely miatt volt sokkal gyengébb.Gondolom ezzel nem is mentél 2 baron tiltásnál. 
Re: RT_ (57659)
reply history 2009.11.10. 19:03:26 (57658
User profile
10.97 @ 200
Ez az elméleti maximum.Nem annyira kicsi azért a gt2876R sem.

Sajna nem tudom hogy lehet képet beszúrni...
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/images/catalog/Turbochargers/gt28_images/750330- 
Re: RT_ (57656)
reply history 2009.11.10. 18:45:00 (57655
User profile
10.97 @ 200
480-490 szénnéforgatva 
Re: RT_ (57652)
reply history 2009.11.10. 17:50:40 (57638
User profile
10.97 @ 200
Geczy garrett mégse hazudik!

Grat,szép teljesítmény! 
Re: Fapuma8 (57607)
reply history 2009.11.10. 08:41:19 (57559
User profile
10.97 @ 200
Nem irányszámok,az a térkép annyit tud,gondolom nem hasraütéssel,hanem méréssel állították ki.Mi az hogy gyári köbcentire adják meg??? Függ az üzemanyagtól is,meg az AFR-tõl is. E85 se olyan csoda,hogy most ettõl ugyanazzal a konfiggal 100 lóval erõsebb lesz a kocsi.A potenciálja a jobb kopogásállóságában van,nem abban,hogy mondjuk jobban ég.  
Re: tRebroN (57539)

Total 854 entries
Previous   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!