nem hiszem, hogy audi motor lesz benne, ugyan jó és elég lenne a 700-800 Le, de nagyon drága egy stabil audi motort megcsinálni, ezért inkább másfelé kacsingatunk majd, ha aktuális lesz.
Na akkor egy kis beszámoló a tegnapi Szlovák versenyrõl:
Mint az nem titok sokak számára én vettem meg a polot, tegnap ültem benne elõször. Nem volt ott Bulijoe és nem volt szervizcsapat aki tudott volna segíteni mit is hogyan kell csinálni egy ilyen autóval, hát belevágtam a magam feje után. Beleültem és az elsõ futamom egy befulladós rajttal 11.6 lett aminek így örültem, mert az autó jól kezelhetõ és nagyon jól váltható autó. Majd mentem még egy futamot ahol szintén befulladtam és 12.0 eredmény körül volt. Mondom ez így nem lesz jó mert valamit rosszul csinálok, hát felhívtam Bulijoet és elmondtam neki mit is csinálok, majd egyszerûen érkezett a válasz nem építesz nyomást a rajtba. Nekem ugye az eddigi szívós autós múltammal ez nem nagyon volt képbe, de akkor építsünk nyomást a rajtba. egy elszúrt nyomásépítés után ezt is megtanultam és sikerült egy 11.327@194 futammal beköszönnöm a szlovákoknál, ezt az eredményt lejjebb is sikerült vinni de csak századokkal 11.320@193 volt a legjobb. Azt azért hozzátenném, hogy a pálya Rábaring minõségû aszfalt volt ami ugye még ennek az autónak se fekszik így a 1.6 hatvan láb volt a legjobb amit lehetett menni tegnap. Remélem, hogy egy betonos vagy ne adj isten ragasztós pályán találok még a rajtban 1-2 tizedet és a végén 3-4 et. Az autóról csak jót tudok elmondani, soha nem volt még ennyire jól váltható H váltós autó a kezembe, stabil jól vezethetõ a kis polo.
na már felkerült, de még egy része hiányos amit csak holnap tudok megmondani, hogy még nem tudom melyik szállodába helyezzük el az általunk delegált csapatot.
A proracer kártya természetesen itt is érvényes mivel ez is valamilyen szinten dragracing verseny, tehát a belépõ ingyenes. A nevezés 75 lej soron kivüliség a profiknak természetes. Pénzdijak 40-80-120 euró + cedc 2400 eurós dija + mobil 1 ajándékok + rengeteg minden még :-)))
jövõ hét elején mindenkit tájékoztatunk, mindenben segítünk mindenkinek amiben tudunk. Természetesen mint eddig is amit ígérünk azt igyekszünk betartani, tehát a 8 autónak megtaláljuk a megoldást.
ennek a hibának meg van az oka amit ezen a versenyen már kijavítunk, amikor összeraktuk a kijelzõt nem számoltunk azzal, hogy 2 oldalas és csak egy táppal hajtottuk meg. Így fele annyi áram jutott be amire szükség lett volna és így kicsit halovány volt. A mostani versenyre már egy dupla akkora táppal hajtjuk meg a kijelzõket.
A CEDC ugyan azok a szabályok mint a profi katokba és csak a profi katoknak van kiirva. A superfinale pontjai alapján 3 verseny után lesz értékelve( Magyar, Román, Szlovák)
Na ismét vagyunk és ismét a gyorsulás lesz a fõ dolog ezen a héten, mert túl vagyunk egy Rallycross Európa Bajnokságon ami nagyon jól sikerült és ezek után már ezt is elmondhatjuk, hogy szerveztünk egy EB úgy mellékesen. Tehát a hét végén gyorsulási verseny Kiskunlacházán garantáltan jól és szakszerûen lekezelt pálya új autókkal és várhatóan új rekordokkal. Ne feledjétek, hogy elindul a CEDC bajnokság is ahol elég sok pénzzel lesz gazdagabb az összetett gyõztes és a helyezettek is. Drag OB autóba és motorba, és nem utolsó sorban jó hangulat vár benneteket Kiskunlacházán június 12. reggel 8 tol.
A hétvégén több érdekes verseny fog zajlani Magyarországon, de lesz egy ahol nem csak a gyorsulásról lesz szó, az a hely Nyirád, Rallycross Európa Bajnokság, amirõl élõ közvetítés lesz többek között a http://www.dragracing.hu/usr_kezdolap.php honlapon. Érdemes ránézni akár szombaton akár vasárnap.
hú ezt nagyon nehéz itt kifejten, de ha egy mondattal akarom leírni akkor az MNASZ rendezi és engem kértek fel a teljes koordináció irányításával amiben természetesen Roland és még sok ember segít.